Από ενδιαφέρον μήνυμα του Βαγγέλη Σολδάτου σε άλλο θέμα μεταφέρω
Αν και έχω χάσει επεισόδια στη συζήτηση περί αναγραφής και εκτέλεσης των μελωδικών έλξεων θα ήθελα κάποιες επεξηγήσεις στην παραπάνω θέση του Βαγγέλη περί της διαφοράς των ορισμών και τις γνώμες άλλων μελών για αυτήν, καθώς εάν αληθεύει ανατρέπει γενικά αποδεκτές θέσεις της επίσημης θεωρίας της Ψαλτικής τουλάχιστον από το 1881 και έπειτα όπως αναφέρθηκε.
Επισυνάπτω παράδειγμα σημείωσης δίεσης επί του ΓΑ στο Κεκραγάριο του Β' ήχου από το Αναστασιματάριο του Πέτρου Εφεσίου (ώς κοντινότερο στους τρείς δασκάλους). Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται περί σημείωσης μελωδικής έλξης του ΓΑ προς το ΔΙ λόγω της φυσικής κίνησης της μελωδίας γύρω από το ΔΙ ή απλά «δίεση» (και με ποιά αιτιολογία); Εάν έχουν απαντηθεί ήδη αυτά, απλά δώστε μου ένα σύνδεσμο. Ευχαριστώ πολύ.
ΟιΤρείς διδάσκαλοι και γενικότερα σε όλα τα κλασικά βιβλία τα οποία ακολουθούν τους ίδιους κανόνες και φιλοσοφία με αυτούς ποτέ δεν σήμαναν έλξεις αλλά διέσεις και υφέσεις (μειονεξίες και πλεονεξίες). Αυτά τα σημαδάκια είναι σπάνια σημειωμένα, τα οποία κακώς ονοματίζουμε από την πατριαρχική επιτροπή μέχρι και σήμερα από πολλούς έλξεις.
Αν και έχω χάσει επεισόδια στη συζήτηση περί αναγραφής και εκτέλεσης των μελωδικών έλξεων θα ήθελα κάποιες επεξηγήσεις στην παραπάνω θέση του Βαγγέλη περί της διαφοράς των ορισμών και τις γνώμες άλλων μελών για αυτήν, καθώς εάν αληθεύει ανατρέπει γενικά αποδεκτές θέσεις της επίσημης θεωρίας της Ψαλτικής τουλάχιστον από το 1881 και έπειτα όπως αναφέρθηκε.
Επισυνάπτω παράδειγμα σημείωσης δίεσης επί του ΓΑ στο Κεκραγάριο του Β' ήχου από το Αναστασιματάριο του Πέτρου Εφεσίου (ώς κοντινότερο στους τρείς δασκάλους). Στη συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται περί σημείωσης μελωδικής έλξης του ΓΑ προς το ΔΙ λόγω της φυσικής κίνησης της μελωδίας γύρω από το ΔΙ ή απλά «δίεση» (και με ποιά αιτιολογία); Εάν έχουν απαντηθεί ήδη αυτά, απλά δώστε μου ένα σύνδεσμο. Ευχαριστώ πολύ.