Tέσσερις ώρες βίντεο με τις ακολουθίες των Χριστουγέννων από την αγία Eιρήνη Aιόλου.

Status
Not open for further replies.

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κώστα, προς στιγμήν νόμισα ότι κάποιος έχει μπει στο φόρουμ με τον δικό σου κωδικό.... Αστειεύομαι...:D

Μια ερώτηση: ξέρει κανείς γιατί στο Τριάδι οι ισοκράτες κατόπιν νεύματος γυρίζουν προς το ιερό; Εϊναι κάποια παράδοση ή γίνεται για μουσικό λόγο, π.χ. να μην επηρεάζουν τον μονωδό;

Στρέφονται προς τον θυμιάζοντα ιερέα....


Δ.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Μου αρέσει η μουσική αγωνίας και θρίλερ στους τίτλους!
Πέρα απ' την πλάκα, επειδή με ενδιαφέρει, μπορούμε να βρούμε πουθενά το βίντεο του Κωνσταντίνου Μαφίδη σε καλή ποιότητα και ολόκληρο; Δυστυχώς, αυτός που κάνει το μοντάζ προτιμάει να βάλει δύο φορές το άσμα από το να ακουστεί ολόκληρη η ιστορία του. Μιλώ για τη μίξη στα 4:30.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Στρέφονται προς τον θυμιάζοντα ιερέα....


Δ.

Κατὰ τὴν θυμίαση τοῦ χερουβικοῦ ὄχι ἁπλῶς στρεφόμαστε ἀλλὰ ἀνταποκρινόμαστε στὸν ἱερέα καὶ μὲ κλίση τῆς κεφαλῆς, ἀσχέτως ἄν ἰσοκρατοῦμε ἤ ἄν ψάλλουμε.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κατὰ τὴν θυμίαση τοῦ χερουβικοῦ ὄχι ἁπλῶς στρεφόμαστε ἀλλὰ ἀνταποκρινόμαστε στὸν ἱερέα καὶ μὲ κλίση τῆς κεφαλῆς, ἀσχέτως ἄν ἰσοκρατοῦμε ἤ ἄν ψάλλουμε.

Πάντως ο παπα-Θωμάς ξέρει πότε να βγει να θυμιάσει, σε αντίθεση με την πληθώρα ιερουργούντων, που ώρες ώρες διερωτάσαι- και πότε πρόλαβε; Βέβαια σε σπάνιες στιγμές ο ιερουργών απολαμβάνει τον άδοντα, καθήμενος σε πολυθρόνα, αφού ο επίτροπος γυαλίζει τις λίρες στον επί τούτου προσκληθέντα ιεροψάλτη....


Δ.
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
Μερικές σκέψεις- παρατηρήσεις:

1. Η Αγία Ειρήνη Αιόλου -δεν γνωρίζω αν αποτελεί "υπόδειγμα" Τυπικού και Ψαλτικής (εκφράσεις που νομίζω δεν χρειάζονται όταν αναφερόμαστε σε λατρευτικούς χώρους)- αλλά σίγουρα υπάρχει μια τεράστια σοβαρή προσπάθεια τόσο από τον κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο, τον κ. Γιάννη Τσιοτσιόπουλο τον π. Θωμά Χρυσικό και τα μέλη των Χορών.
Η σοβαρή αυτή αντιμετώπιση της λατρείας νομίζω ότι πρέπει να μας βάλει σε προβληματισμό κατά πόσο ο καθένας από εμάς εκτελεί το λειτούργημα του ως ιεροψάλτης με την πρέπουσα σοβαρότητα και ιεροπρέπεια. (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υιοθετούμε ότι κάνουν...)
2. Οι όποιες αντιρρήσεις μας (και προσωπικές δικές μου) ή αμφιβολίες μας για θέματα Τυπικού ή τεχνική της Ψαλτικής δεν πρέπει να γίνονται σημείο έντονης αντιπαράθεσης.
3. Υπάρχουν λειτουργικές πρακτικές από άλλους ψάλτες (π.χ. "μουσική" εκτροπή αποστολικού αναγνώσματος, άλλα αντί άλλων στο Κοινωνικό) οι οποίες δεν δημιουργούν δικές μας αντιδράσεις ενώ μάλλον θα έπρεπε επειδή είναι του "δικού μας κλίματος" ή ψαλτικές πρακτικές (π.χ. μελωδική απαγγελία από Παναγιώτη Νεοχωρίτη) οι οποίες υιοθετούνται π.χ. και από τον κ. Λυκούργο και ενώ εκεί είναι αποδεκτές στον έτερο είναι "απορριπτέες" ή έχουμε την τάση να τις σχολιάζουμε με αρκετή δόση ειρωνίας.
4. Η "θεοποίηση" οποιουδήποτε δασκάλου είναι τεράστιο σφάλμα. Αν υπάρχουν άνθρωποι που είναι τόσο πολύ προσηλωμένοι στον κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο ώστε να ξεπερνούν τα όρια και αντί να υμνούν και να λατρεύουν τον Θεό υμνούν τον Αγγελόπουλο, κι αντίστοιχα τον Καρά, τον Καραμάνη, τον Ταλιαδώρο, τον Στανίτσα, τον Πρίγγο κ.α. ίσως δεν ευθύνονται αυτοί οι ίδιοι οι οποίοι έχουν προσφέρει τόσα στην Βυζαντινή Μουσική αλλά η λανθασμένη δικής μας νοοτροπία για την χρήση της Ψαλτικής Τέχνης.
Το κέντρο της πίστεως μας και της καρδιάς μας πρέπει να είναι ο Ιησούς Χριστός.
Αυτόν να υμνούμε με χείλη, νού και καρδιά με οποιοδήποτε Τυπικό κι οποιοδήποτε "ψαλτικό" τρόπο.

Υ.Γ.
Επαναλαμβάνω κάτι που είπα και παλαιότερα:
Ούτε μαθητής του κ. Λυκούργου είμαι, ούτε μέθοδο με παλαιά σημάδια διαβάζω.


Εύχομαι σε όλους, Καλή Χρονιά
 
Last edited:

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής

Επειδή πρόλαβα να διαβάσω το μήνυμα, πριν σβηστεί, να διευκρινίσω ότι το σχόλιο/κριτική δεν απευθυνόταν στον Λυκ. Αγγελόπουλο και την χορωδία του, που αντιθέτως με άλλους, σ' εμένα αρέσει από αρκετά έως πολύ, αλλά αλλού. Κάποιοι το κατάλαβαν, κάποιοι μάλλον όχι.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Μερικές σκέψεις- παρατηρήσεις:

1. Η Αγία Ειρήνη Αιόλου -δεν γνωρίζω αν αποτελεί "υπόδειγμα" Τυπικού και Ψαλτικής (εκφράσεις που νομίζω δεν χρειάζονται όταν αναφερόμαστε σε λατρευτικούς χώρους)- αλλά σίγουρα υπάρχει μια τεράστια σοβαρή προσπάθεια τόσο από τον κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο, τον κ. Γιάννη Τσιοτσιόπουλο τον π. Θωμά Χρυσικό και τα μέλη των Χορών.
Η σοβαρή αυτή αντιμετώπιση της λατρείας νομίζω ότι πρέπει να μας βάλει σε προβληματισμό κατά πόσο ο καθένας από εμάς εκτελεί το λειτούργημα του ως ιεροψάλτης με την πρέπουσα σοβαρότητα και ιεροπρέπεια. (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υιοθετούμε ότι κάνουν...)
2. Οι όποιες αντιρρήσεις μας (και προσωπικές δικές μου) ή αμφιβολίες μας για θέματα Τυπικού ή τεχνική της Ψαλτικής δεν πρέπει να γίνονται σημείο έντονης αντιπαράθεσης.
3. Υπάρχουν λειτουργικές πρακτικές από άλλους ψάλτες (π.χ. "μουσική" εκτροπή αποστολικού αναγνώσματος, άλλα αντί άλλων στο Κοινωνικό) οι οποίες δεν δημιουργούν δικές μας αντιδράσεις ενώ μάλλον θα έπρεπε επειδή είναι του "δικού μας κλίματος" ή ψαλτικές πρακτικές (π.χ. μελωδική απαγγελία από Παναγιώτη Νεοχωρίτη) οι οποίες υιοθετούνται π.χ. και από τον κ. Λυκούργο και ενώ εκεί είναι αποδεκτές στον έτερο είναι "απορριπτέες" ή έχουμε την τάση να τις σχολιάζουμε με αρκετή δόση ειρωνίας.
4. Η "θεοποίηση" οποιουδήποτε δασκάλου είναι τεράστιο σφάλμα. Αν υπάρχουν άνθρωποι που είναι τόσο πολύ προσηλωμένοι στον κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο ώστε να ξεπερνούν τα όρια και αντί να υμνούν και να λατρεύουν τον Θεό υμνούν τον Αγγελόπουλο, κι αντίστοιχα τον Καρά, τον Καραμάνη, τον Ταλιαδώρο, τον Στανίτσα, τον Πρίγγο κ.α. ίσως δεν ευθύνονται αυτοί οι ίδιοι οι οποίοι έχουν προσφέρει τόσα στην Βυζαντινή Μουσική αλλά η λανθασμένη δικής μας νοοτροπία για την χρήση της Ψαλτικής Τέχνης.
Το κέντρο της πίστεως μας και της καρδιάς μας πρέπει να είναι ο Ιησούς Χριστός.
Αυτόν να υμνούμε με χείλη, νού και καρδιά με οποιοδήποτε Τυπικό κι οποιοδήποτε "ψαλτικό" τρόπο.

Υ.Γ.
Επαναλαμβάνω κάτι που είπα και παλαιότερα:
Ούτε μαθητής του κ. Λυκούργου είμαι, ούτε μέθοδο με παλαιά σημάδια διαβάζω.


Εύχομαι σε όλους, Καλή Χρονιά

Συμφωνῶ γιὰ τὸ μέγεθος τῆς προσπάθειας, ἡ ὁποία πάντοτε ἐξαρτᾶται ἀπὸ τὴν ὑποστήριξη τοῦ ἐπιχώριου ἱερατείου (καθόλου δεδομένη) ἀλλὰ καὶ τὴν οἰκονομικὴ δυνατότητα καὶ διάθεση τοῦ Ἐκκλ. Συμβουλίου νὰ χρηματοδοτήσει παρόμοιες κινήσεις μὲ χοροὺς ψαλτῶν, ἐπαγγελματικὲς βιντεοσκοπήσεις κλπ.
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
http://www.youtube.com/watch?v=eivRKxY4JSo&p=7AECB4E802AEB360

καλά, τα κλασικά μας λέει εδώ η κυρία πάλι... Τι να πρωτοσχολιάσουμε πάλι. Κοροϊδεύουν τον κόσμο, τα λένε για να τα ακούνε και οι ίδιοι μπας και τα πιστέψουνε. Έλεος πια...
Λέει στο βίντεο αυτό η μουσικολόγος Σωτηρία Αδάμ:
"Το 2012 συμπληρώνονται 30 χρόνια θητείας του πρωτοψάλτη Λυκούργου Αγγελόπουλου στην Αγία Ειρήνη Αιόλου [...] Συμπληρώνονται ουσιαστικά 30 χρόνια αποκατάστασης της βυζαντινής μουσικής από την ευρωπαϊκή επιρροή.
[...]
Σήμερα ο Λυκούργος Αγγελόπουλος, ο ακούραστος δάσκαλος και χαρισματικός ιεροψάλτης [...] αναβιώνει τη γνήσια και ανόθευτη βυζαντινή εκκλησιαστική μας μουσική, όπως την παραδίδουν λειτουργικοί και μουσικοί κώδικες της βυζαντινής και μεταβυζαντινής εποχής".
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Αν οι μουσικοί κώδικες μάς παραδίδουν τέτοια διαστήματα στο Β' ήχο, τότε προφανώς ο Ναυπλιώτης κι ο Πρίγγος δεν ψάλλουν "γνήσια" βυζαντινή μουσική... Ακούστε στο 6.30' περίπου το Λαθών ετέχθης, που ακόμα κι ένα παιδάκι που πρωτομαθαίνει μουσική, θα πει σωστότερα διαστήματα!! Θα ήταν ενδιαφέρον να ρωτούσε κάποιος τη μουσικολόγο από ποιους "μουσικούς κώδικες" προκύπτουν τα εν λόγω διαστήματα...

Απορώ ρε παιδιά, χρονιάρες μέρες, είναι τώρα η καταλληλότερη περίοδος να βγαίνουν τέτοια τραβηγμένα ακούσματα και μηνύματα;;; Και μετά σου λένε "γιατί τρώγεστε οι ψάλτες"... Εμα, δεν καταλαβαίνουν μερικοί πως το να λες με ησυχαστικό και επιστημονικοφανές ύφος "γνήσιο και ανόθευτο" το ψάλσιμο αυτό, είναι σαν να χαρακτηρίζεις "μη γνήσιο και μη ανόθευτο" το ψάλσιμο του Πρίγγου, του Ναυπλιώτη, του Στανίτσα, του π.Δανιήλ, του π.Θωμά και τόσων άλλων;; Και μετά μου λέει ο Κωνσταντίνου να μην "πιπιλίζω" αντικαραϊκούς λόγους σε κάθε μου μήνυμα... Η πρόκληση όμως είναι μεγάλη, καθώς πάνε να μας περάσουν μερικοί το μήνυμα πως η υπεράσπιση της παράδοσης στην Αγία Ειρήνη και οι έλξεις του ΛΑ είναι τόσο αυτονόητα όσο είναι και η... βαρυτική έλξη!!!

Προσωπικά έχω όλη την καλή διάθεση να μην σχολιάζω με το παραμικρό την ψαλτική πράξη της σχολής Καρά-Αγγελόπουλου, αφού είναι κοινή παραδοχή πως πρόκειται για μια ασθένεια που χρήζει θεραπείας και οι χρόνιες ασθένειες δεν θεραπεύονται απ' τη μια μέρα στην άλλη. Αυτό είναι κατανοητό. Με τέτοια όμως προκλητικά σχόλια, και μάλιστα από "μουσικολόγους" (εντός και εκτός εισαγωγικών) τίποτε δεν καταφέρνουν οι σχολιάζοντες από τη διαιώνιση ενός κακού κλίματος στην ψαλτική κοινότητα, που δεν κάνει καλό σε κανέναν! Αφήστε λοιπόν τις υπερβολές και τους στόμφους περί "γνήσιας και ανόθευτης" μουσικής (τέτοια σχόλια δεν έχουν γίνει ούτε για μεγαθήρια της ψαλτικής παράδοσης!!) και προσγειωθείτε λίγο στην πραγματικότητα, αν θέλετε να οικοδομήσετε ένα κλίμα ένωσης των διεστώτων, όπως έχει αρχίσει να πράττει επιτυχώς το ΚΕΠΕΜ, δηλ. η σύγχρονη μετεξέλιξη της σχολής Καρά (έχω σχολιάσει σχετικά εδώ).
 
Πες τα Νίκο να τα ακούει κανείς, τουλάχιστον από τους καλοπροαίρετους, γιατί αυτοί που βγαίνεις για καφέ είναι πιο κουφοί κι από ντουβάρι.
Για αυτό έχω και τις επιφυλάξεις μου για το κατά πόσο αυτά που θα τους πει ο Άρχοντας Νεραντζής στα σεμινάρια, θα τα καταλάβουν, τουλάχιστον οι αυτοαποκαλούμενοι καθηγητάδες, των οποίων η έπαρση είναι τόσο μεγάλη που φτάνει στα όρια της γελοιότητας. Μακάρι οι καλοπροαίρετοι να ωφεληθούν. Το ότι πάντως βάλαν τον Νεραντζή εκεί μέσα να διδάξει είναι ένα σημάδι ότι αρχίζουν να ξυπνάμε και να καταλαβαίνουν ότι οι δικοί τους "επιστήμονες" δεν έχουν καμμία σχέση με την παράδοση.
 

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
Αγαπητέ Νικόλαε ο Νεραντζής απολαμβάνει την μοναξιά της κορυφής γιατί, αν δεν ήταν μόνος αλλιώς θα ψάλλαμε ένθεν και ένθεν.Ολοι έχουμε παρεξηγήσει τα πράματα.Ε ρε Παναγιωτίδης που μας χρειάζεται.....
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Για αυτό έχω και τις επιφυλάξεις μου για το κατά πόσο αυτά που θα τους πει ο Άρχοντας Νεραντζής στα σεμινάρια, θα τα καταλάβουν, τουλάχιστον οι αυτοαποκαλούμενοι καθηγητάδες, των οποίων η έπαρση είναι τόσο μεγάλη που φτάνει στα όρια της γελοιότητας. Μακάρι οι καλοπροαίρετοι να ωφεληθούν.
Εγώ θέλω να πιστεύω αγαπητέ Νικόλαε ότι σήμερα στη σχολή Καρά δεν υπάρχουν πλέον "αυτοαποκαλούμενοι καθηγητάδες, των οποίων η έπαρση είναι τόσο μεγάλη που φτάνει στα όρια της γελοιότητας" αλλά μόνο καλοπροαίρετοι. Και το ότι εκλήθη για διδασκαλία ο Νεραντζής αλλά και άλλοι, που δεν είχαν σχέση με τη σχολή Καρά, κάτι δείχνει.
 

apostolos

Απόστολος Κομπίτσης
Λέει στο βίντεο αυτό η μουσικολόγος Σωτηρία Αδάμ:
"Το 2012 συμπληρώνονται 30 χρόνια θητείας του πρωτοψάλτη Λυκούργου Αγγελόπουλου στην Αγία Ειρήνη Αιόλου [...] Συμπληρώνονται ουσιαστικά 30 χρόνια αποκατάστασης της βυζαντινής μουσικής από την ευρωπαϊκή επιρροή.
[...]
Σήμερα ο Λυκούργος Αγγελόπουλος, ο ακούραστος δάσκαλος και χαρισματικός ιεροψάλτης [...] αναβιώνει τη γνήσια και ανόθευτη βυζαντινή εκκλησιαστική μας μουσική, όπως την παραδίδουν λειτουργικοί και μουσικοί κώδικες της βυζαντινής και μεταβυζαντινής εποχής".
:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:
Αν οι μουσικοί κώδικες μάς παραδίδουν τέτοια διαστήματα στο Β' ήχο, τότε προφανώς ο Ναυπλιώτης κι ο Πρίγγος δεν ψάλλουν "γνήσια" βυζαντινή μουσική... Ακούστε στο 6.30' περίπου το Λαθών ετέχθης, που ακόμα κι ένα παιδάκι που πρωτομαθαίνει μουσική, θα πει σωστότερα διαστήματα!! Θα ήταν ενδιαφέρον να ρωτούσε κάποιος τη μουσικολόγο από ποιους "μουσικούς κώδικες" προκύπτουν τα εν λόγω διαστήματα...

Άντε, μπράβο, Νίκο!! Λέω κι' εγώ, αμάν πια, θα βρεθεί κανείς να πει για τις εκτελέσεις;; Αχ, αυτοί οι "κώδικες"... μόνον ΕΚΕΙ μπορούν να στιριχθούν εις το όνομα της μεταφράσεως και αναλύσεως. Όμως, όχι μόνο τα διαστήματα είναι μπασταρδεμένα, αλλά και ο όλος "τρόπος" εκτελέσεως (το ακούτε αυτό το γνωστό το "ιλαροχορευτικό" της σχολής Καρά/Αγγελοπούλου;).

Ο κ. Αγγελόπουλος μπορεί να έχει όλες τις καλές διαθέσεις ως προς το έργο του, αλλά έχει ξεφύγει από το παραδοσιακό, από το γνήσιο, το οποίο μαρτειρείτε από ηχητικά ακούσματα του Ναυπλιώτου. Ως φαίνεται, το καλπάκι του το φοράει στραβά!

Απόστολος
 

Laosynaktis

Παλαιό Μέλος
.....

Ο κ. Αγγελόπουλος μπορεί να έχει όλες τις καλές διαθέσεις ως προς το έργο του, αλλά έχει ξεφύγει από το παραδοσιακό, από το γνήσιο, το οποίο μαρτειρείτε από ηχητικά ακούσματα του Ναυπλιώτου. Ως φαίνεται, το καλπάκι του το φοράει στραβά!

Απόστολος

Δεν είναι ο μόνος.........
 
Ο κ. Αγγελόπουλος μπορεί να έχει όλες τις καλές διαθέσεις ως προς το έργο του, αλλά έχει ξεφύγει από το παραδοσιακό, από το γνήσιο, το οποίο μαρτειρείτε από ηχητικά ακούσματα του Ναυπλιώτου.

Η λέξη "ξεφύγει" υποννοεί ότι ήταν εκεί και έφυγε. Όμως ούτε ο Καράς, ούτε ο Αγγελόπουλος, ούτε οι λοιποί επί/από-γονοι, ήταν κοινωνοί του ύφους αυτού και ούτε πρόκειται να γίνουν ποτέ με αυτόν τον τρόπο. Δυστυχώς το επιχείρημά τους σε μία τέτοια διαπίστωση, σε αυτό και σε παραπλήσιο θέμα (Πατριαρχικό ύφος) είναι το κλασσικό επιχείρημα του Καρά, ότι η παράδοση δεν είναι συνεχής και ότι μετά το Ναυπλιώτη υπήρξε αλλοίωση, υπερτονίζοντας το γεγονός ότι πολλοί φερόμενοι ως "πατριαρχικοί" είναι απλά κακέκτυπα χωρίς καμμία ουσιαστική συγγένεια με τους παλαιοτέρους, πράγμα το οποίο σε πολλές περιπτώσεις είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟ, αλλά δεν αναιρεί σε καμμία περίπτωση τη δικιά τους ανυπαρξία διαδοχής του πατροπαράδοτου εκκλησιαστικού ύφους. Γιατί πολύ απλά είναι οι καρποί μίας τυχαίας χειρονομίας...
 
S

Sotres

Guest
Φίλε Νίκο,
χρόνια πολλά και καλά. Προσωπικά, ως μαθητής του Γιάννη Αρβανίτη και του Λυκούργου Αγγελόπουλου, δεν αισθάνομαι ασθενής. Θα σε παρακαλούσα αδελφέ να γράφεις με έναν τρόπο που να μην εκθέτει τόσο άκομψα κάποιους ερμηνευτές της παράδοσής μας. Κατέθεσε τις απόψεις σου λίγο πιο ευγενικά. Ειδικότερα για τον Αγγελόπουλο ο οποίος στελέχωσε με μαθητές του πάνω από 150 αναλόγια με ψάλτες που βοηθούν στη λατρευτική σύναξη νομίζω ότι ταιριάζει κάτι διαφορετικότερο από αυτό που γράφεις...ασθένεια! Δεν θα μπω στη διαδικασία λογομαχίας περί ερμηνείας κ.λπ. Αλλά θα επιθυμούσα να ακούσω όλους τους κυρίους που τόσο άνετα γράφουν εναντίον του κάθε Αγγελόπουλου, Αρβανίτη, Κωνσταντίνου, κ.λπ. να καταθέσουν δικές τους ερμηνείες και γιατί όχι ένα βιντεάκι από το πως γιόρτασαν αυτοί τις Ώρες των Χριστουγέννων. Προσωπικά πήγα, εδώ στη Θεσσαλονίκη που ζω, και άκουσα κάποιους που γράφουν στο αναλόγιο κάποιες Κυριακές να ψάλλουν. Δεν θα μιλήσω για ερμηνείες. Θα μιλήσω για φάλτσα και μεταφορά των βάσεων που ξεχνάς από που ξεκίνησε ο φίλος. Θα μιλήσω για μιναράκια και διφωνίες. Θα μιλήσω για χρονικές αγωγές που άλλαξαν σε σημείο που να ξεχνάς τι ψάλλει ο φίλος...θα μιλήσω για μέλη που καμμία σχέση με τα της παραδόσεώς μας δεν έχουν. Κάνω λόγο για ψαλτικές καταθέσεις που ξεκίνησαν κάπως καλά και κάπου στη μέση από την απειρία των ερμηνευτών βρέθηκαν σε χωματόδρομο...κάνω λόγο για ερμηνείες που δεν ακολουθούν τις αλλαγές των ήχων που καταθέτει ο μελοποιός...Τώρα αυτοί οι κύριοι τόσο άνετα να κατακρίνουν τους προαναφερθέντες μου φαίνεται εντελώς παράλογο και άδικο. Δεν είχα σκοπό να γράψω αλλά κάποιοι ξεφεύγουν... Λίγο σεβασμός αδέλφια...
Νίκο ξέρεις τις απόψεις μου για σένα. Εύχομαι να μην με παρεξηγήσεις.
Ευλογημένη χρονιά.
 
Status
Not open for further replies.
Top