Tέσσερις ώρες βίντεο με τις ακολουθίες των Χριστουγέννων από την αγία Eιρήνη Aιόλου.

Status
Not open for further replies.

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον

Θὰ συνιστοῦσα πάντως στὸν συγκεκριμένο συντάκτη τοῦ παραπάνω σχολίου νὰ ἐνσκήψει στὶς παλαιὲς ἠχογραφήσεις τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας καὶ τοῦ Ἁγίου Ὄρους, νὰ ἀντιληφθεῖ τὶ ἀκούει καὶ τὶς ἀβυσαλέες διαφορὲς ἀπὸ τὰ ἀκούσματα τῆς Ἁγίας Εἰρήνης.

Μόνο ἕνας παντελῶς κωφὸς δὲν μπορεῖ νὰ ἀντιληφθεῖ τὶ ψάλλει ὁ ἀλήστου μνήμης Ἰάκ. Ναυπλιώτης καὶ τὶ προσπαθοῦν νὰ ἀποδώσουν οἱ ψάλτες τοῦ συγκεκριμένου ναοῦ, ἀσχέτως ὀφφικίων καὶ ἀναφορῶν σὲ λόγους καὶ ὁμιλίες κενοῦ ἐνδιαφέροντος. Τὰ τεκμήρια ὑπάρχουν καὶ ἡ διαφορὰ στέκεται ὅπως λέει τὸ ρητὸ: «μεταξὺ ἡμῶν καὶ ὑμῶν χάσμα μέγα ἐστί».




Ναι το κατάλαβα αλλά τότε γιατί συνιστάτε μόνο σε μένα τα παραπάνω και δεν το κάνετε γενικότερα;Πάντως αντιλαμβάνομαι ότι μια τέτοια σύσταση απευθύνεται σωστά και σε μένα αλλά δείχνει ότι δεν έγινα κατανοητός όσον αφορά το σχολιασμό μου τουλάχιστον εξ αρχής.Ευχαριστώ και πολλά τα έτη σας
 
Last edited by a moderator:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium

Θὰ συνιστοῦσα πάντως στὸν συγκεκριμένο συντάκτη τοῦ παραπάνω σχολίου νὰ ἐνσκήψει στὶς παλαιὲς ἠχογραφήσεις τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας καὶ τοῦ Ἁγίου Ὄρους, νὰ ἀντιληφθεῖ τὶ ἀκούει καὶ τὶς ἀβυσαλέες διαφορὲς ἀπὸ τὰ ἀκούσματα τῆς Ἁγίας Εἰρήνης.

Μόνο ἕνας παντελῶς κωφὸς δὲν μπορεῖ νὰ ἀντιληφθεῖ τὶ ψάλλει ὁ ἀλήστου μνήμης Ἰάκ. Ναυπλιώτης καὶ τὶ προσπαθοῦν νὰ ἀποδώσουν οἱ ψάλτες τοῦ συγκεκριμένου ναοῦ, ἀσχέτως ὀφφικίων καὶ ἀναφορῶν σὲ λόγους καὶ ὁμιλίες κενοῦ ἐνδιαφέροντος. Τὰ τεκμήρια ὑπάρχουν καὶ ἡ διαφορὰ στέκεται ὅπως λέει τὸ ρητὸ: «μεταξὺ ἡμῶν καὶ ὑμῶν χάσμα μέγα ἐστί».


Ναι το κατάλαβα αλλά τότε γιατί συνιστάτε μόνο σε μένα τα παραπάνω και δεν το κάνετε γενικότερα;Πάντως αντιλαμβάνομαι ότι μια τέτοια σύσταση απευθύνεται σωστά και σε μένα αλλά δείχνει ότι δεν έγινα κατανοητός όσον αφορά το σχολιασμό μου τουλάχιστον εξ αρχής.Ευχαριστώ και πολλά τα έτη σας


Ἔχετε δίκιο. Δεχθεῖτε το σᾶς παρακαλῶ, ὡς ποιητικῇ ἀδείᾳ κατὰ τὴν σύνταξη τοῦ σχολίου.

Ἄν σᾶς στενοχώρησα, νὰ μὲ συμπαθᾶτε, δὲν ἦταν ἡ πρόθεσή μου.
 
Last edited by a moderator:

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
Οχι Φίλε μου δεν υπάρχει πρόβλημα, απλά επειδή μας διαβάζουν και άλλοι, καλό είναι να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράματα.Ολοι μας έχουμε ανάγκη να ακούσουμε.Μάλιστα όταν έγραφα τα συγκεκριμένα σχόλια(έγραψα ακόμα ένα), είχα στον νού μου τις ραδιοφωνικές εκτελέσεις του μέγιστου Παναγιωτίδη, που κατά σύμπτωση ανέβασε ο φίλος Νικόλαος πριν από λίγο.Φανταστικά ακούσματα μιας λαμπρής-λαμπροτάτης ηχητικής παραδόσεως που ερμηνεύει άριστα τους κώδικες...Όλα καλά και θα πιώ και ένα κρασάκι στην υγειά σου
 
Last edited:

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
To ότι το ΤΜΕ δεν ισχύει πλέον σε κάποιους ναούς με προβληματίζει...:(

Αυτό με τη λιτή κλπ κλπ δεν γινόταν ποτέ σε ενοριακούς ναούς... Δεν το σχολιάζω άλλο....

Εγώ θα πω πάλι τα δικά μου!:p

Καταρχάς, εμένα η εφαρμογή τυπικών διατάξεων που έχουν θυσιαστεί για την συντομία (πράγμα καθόλου κακό, αν γίνεται με γνώση και σύνεση, αφού απευθυνόμαστε στον κοσμικό και όχι στον μοναχό, όπως σωστά λέει ο Δομέστιχος) μ' αρέσει. Αυτό δεν σημαίνει πως πιστεύω ότι θα έπρεπε να εφαρμόζεται παντού. Παναγιώτη, ο Σακελλαρίδης στο Μηναίο του ("Αγιοπολίτης") λέει "το πρωί εις την Λιτήν" και παραθέτει τα ιδιόμελα. Το πρόσεξες; Δεν ξέρω αν και μέχρι πότε γινότανε, αλλά είναι ισχύουσα διάταξη (για να μην αναφέρω ότι τα ιδιόμελα είναι υπέροχα).

Αλλά εμένα με ενόχλησε το άλλο: να αναφέρεται κάθε φορά (σε όλες τις εμφανίσεις της ΕΛΒΥΧ) το γεγονός ότι ο Λυκούργος Αγγελόπουλος έδιωξε την χορωδία του Σακελλαρίδη απ' την Αγία Ειρήνη, τη φυσική της θέση δηλαδή (κάτι που δεν είναι ακριβώς αληθές, δεν την έδιωξε ακριβώς ο Αγγελόπουλος), και αποκατέστησε την τάξη. Αυτό το πράγμα εμένα δεν μου κάθεται και το έχω πει και στον ίδιο τον κ. Αγγελόπουλο. Βέβαια, είναι εντελώς διαφορετική η οπτική μας σε σχέση με την ηλικία, την εποχή, τα βιώματα κ.λπ. Αλλά εμένα δεν μ' αρέσει να αναφερόμαστε στους άλλους λες και είναι εχθροί. Σε τελική ανάλυση, έτυχε, οι συγκυρίες ευνόησαν ώστε να γίνει αυτό. Ούτε είμαι υπέρ της διακοπής μιας παράδοσης που υπάρχει σε ένα Ναό για δεκαετίες, εδώ έναν αιώνα. Ο Αγ. Γεώργιος Καρύτση, π.χ., έχει πολυφωνία 100 χρόνια. Γιατί να πάει ένας παραδοσιακός ψάλτης να χαλάσει την εκεί παράδοση; Κάποιες εκκλησίες έχουν τον δικό τους χαρακτήρα.

Κατά τ' άλλα, εμένα μ' αρέσει το άκουσμα διότι είναι προσεγμένο, συνεπές στην θεωρία του, και αντιπροσωπευτικό της σχολής αυτής. Είναι μια καλλιτεχνική άποψη, όπως είναι κι ο Χάρης ο Συμεωνίδης, αφού αναφερθήκαμε σ' αυτόν. Το κατά πόσο είναι παραδοσιακή δεν με νοιάζει πολύ, γιατί το αποτέλεσμα μου φαίνεται και ωραίο καλλιτεχνικά και αρμόζον για την Εκκλησία.
 

greek487

Tasos N.
Μόλις ολοκλήρωσα το ανέβασμα με τέσσερις ώρες βίντεο με τις ακολουθίες των Χριστουγέννων εσπερινό, όρθρο και θεία λειτουργία από την αγία Eιρήνη Aιόλου.

Ευχαριστούμε πολλή EIRYK EMNOSHELE για το υλικό που κοινοποιήσατε. Επιτέλους τώρα, δεν έχουμε μόνο συναυλίες, ραδιοφωνικές εκπομπές, βιβλία και αρθρα, αλλά και ζωντανά βίντεο από τα ιερά αναλόγια.

Θα το πω ξανά, και ας με μαλώσουν οι συνάδελφοι μου που διακονούν στην Αγ. Ειρήνη. Η Αγ. Ειρήνη είναι πρότυπο της Βυζαντινής Μουσικής Παράδοσης και του Τυπικού. Είναι ένα παράδειγμα για όσους αγαπούν την Παράδοση και θέλουν να την συνεχίσουν. Συνεπώς, συνιστώ σε όποιους έχουν ενδιαφέρον για την Ορθόδοξη Λατρεία να επισκεφτούν την Αγ. Ειρήνη Αιόλου. Σίγουρα θα οφεληθούν.

Φυσικά, οι έπαινοι πηγαίνουν στους μεγάλους δασκάλους και άριστους εκτελεστές: κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο, κ. Ιωάννη Τσιοτσόπουλο, π. Θωμάς Χρησικό, κ. Ιωάννη Αρβανίτη και κ. Γεώργιο Κωνσταντίνου. Πράγματι, το σύνολο κ. Λυκ. Αγγελόπουλος – κ. Ιω. Τσιοτσόπουλος – π. Θωμάς Χρησικός είναι το καλύτερο που υπάρχει. Ο παγκόσμιος φιλόμουσος λαός τους συγχαίρει.

Πάντως, θα έπρεπε να συγχαρούμε και τους υπόλοιπους μελωδούς της Αγ. Ειρήνης, δηλαδή τους δομεστίχους, ισοκράτες, κανονάρχες, και αναγνώστες. Διακρίνουμε με πόσο αυταπάρνηση και αφοσίωση εξασκούν το ιερό διακόνημα τους.

Αυτό που ανεβάσατε είναι ένα πολύτιμο δώρο για τον ιεροψαλτικό κόσμο, το οποίο πήρε ολόκληρες δεκαετίες να δημιουργηθή. Το έργο που επιτελούν όλοι αυτοί οι διάκονοι της Παράδοσης στην Αγ. Ειρήνη είναι ένα ιστορικό έργο με πλούσια αποτελέσματα, γι΄ αυτό εύχομαι να εκτιμηθεί από όσους ασχολούνται με την ψαλτική τέχνη.

Είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια τέτοια εποχή που υπάρχουν τέτοιοι ανθρώποι που είναι τόσο αποκλειστικά αφοσιωμένοι στην Παράδοση και δεν ζητάνε εντελώς τίποτα γι’ αυτόν τον εξαντλητικό κόπο.

Και πάλι, EIRYK ΕΜΝΟΣΗΕΛΕ, θέλω να σε ευχαριστήσω θερμά για τα εκπαιδευτικά και εμπνευστικά βίντεο. Είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που έχω πάρει ποτέ.

Ας είναι πάντα καλά οι μελωδοί της Αγ. Ειρήνης ώστε να μαθαίνουμε και να προοδευομαι συνεχώς μαζί τους.

Φιλικά,
Τάσος

...
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Ευχαριστούμε πολλή EIRYK EMNOSHELE για το υλικό που κοινοποιήσατε. Επιτέλους τώρα, δεν έχουμε μόνο συναυλίες, ραδιοφωνικές εκπομπές, βιβλία και αρθρα, αλλά και ζωντανά βίντεο από τα ιερά αναλόγια.

Θα το πω ξανά, και ας με μαλώσουν οι συνάδελφοι μου που διακονούν στην Αγ. Ειρήνη. Η Αγ. Ειρήνη είναι πρότυπο της Βυζαντινής Μουσικής Παράδοσης και του Τυπικού. Είναι ένα παράδειγμα για όσους αγαπούν την Παράδοση και θέλουν να την συνεχίσουν. Συνεπώς, συνιστώ σε όποιους έχουν ενδιαφέρον για την Ορθόδοξη Λατρεία να επισκεφτούν την Αγ. Ειρήνη Αιόλου. Σίγουρα θα οφεληθούν.

Φυσικά, οι έπαινοι πηγαίνουν στους μεγάλους δασκάλους και άριστους εκτελεστές: κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο, κ. Ιωάννη Τσιοτσόπουλο, π. Θωμάς Χρησικό, κ. Ιωάννη Αρβανίτη και κ. Γεώργιο Κωνσταντίνου. Πράγματι, το σύνολο κ. Λυκ. Αγγελόπουλος – κ. Ιω. Τσιοτσόπουλος – π. Θωμάς Χρησικός είναι το καλύτερο που υπάρχει. Ο παγκόσμιος φιλόμουσος λαός τους συγχαίρει.

Πάντως, θα έπρεπε να συγχαρούμε και τους υπόλοιπους μελωδούς της Αγ. Ειρήνης, δηλαδή τους δομεστίχους, ισοκράτες, κανονάρχες, και αναγνώστες. Διακρίνουμε με πόσο αυταπάρνηση και αφοσίωση εξασκούν το ιερό διακόνημα τους.

Αυτό που ανεβάσατε είναι ένα πολύτιμο δώρο για τον ιεροψαλτικό κόσμο, το οποίο πήρε ολόκληρες δεκαετίες να δημιουργηθή. Το έργο που επιτελούν όλοι αυτοί οι διάκονοι της Παράδοσης στην Αγ. Ειρήνη είναι ένα ιστορικό έργο με πλούσια αποτελέσματα, γι΄ αυτό εύχομαι να εκτιμηθεί από όσους ασχολούνται με την ψαλτική τέχνη.

Είμαστε τυχεροί που ζούμε σε μια τέτοια εποχή που υπάρχουν τέτοιοι ανθρώποι που είναι τόσο αποκλειστικά αφοσιωμένοι στην Παράδοση και δεν ζητάνε εντελώς τίποτα γι’ αυτόν τον εξαντλητικό κόπο.

Και πάλι, EIRYK ΕΜΝΟΣΗΕΛΕ, θέλω να σε ευχαριστήσω θερμά για τα εκπαιδευτικά και εμπνευστικά βίντεο. Είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο που έχω πάρει ποτέ.

Ας είναι πάντα καλά οι μελωδοί της Αγ. Ειρήνης ώστε να μαθαίνουμε και να προοδευομαι συνεχώς μαζί τους.

Φιλικά,
Τάσος

...

Σιγά! ...... Θα γλυστρήσουμε και θα χτυπήσουμε ....!:eek::eek:
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Αγαπητέ greek487 το πιο πιθανό είναι ότι πιστεύετε όλα όσα γράφετε.

Πάντως θα σας εξομολογηθώ ότι μερικές φορές μου μπαίνει ο πειρασμός να σκεφτώ ότι αυτή η υπερβολή στην έκφραση δεν έχει άλλο σκοπό από το να προκαλέσει την (αναμενόμενη) αντίδραση και να γίνει πάλι θέμα. Δεν ξέρω ποιον εξυπηρετεί αυτό τελικά. Νομίζω κανέναν.

Κατά τ' ἀλλα κι εγώ, όπως και πολλοί βλέπω, ευχαριστούμε τον EIRYK για τον κόπο του.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Εγώ θα πω πάλι τα δικά μου!:p

Παναγιώτη, ο Σακελλαρίδης στο Μηναίο του ("Αγιοπολίτης") λέει "το πρωί εις την Λιτήν" και παραθέτει τα ιδιόμελα. Το πρόσεξες; Δεν ξέρω αν και μέχρι πότε γινότανε, αλλά είναι ισχύουσα διάταξη (για να μην αναφέρω ότι τα ιδιόμελα είναι υπέροχα).

Ο Σακελλαρίδης εννοεί Λιτή στο Μεσονυκτικό κατά το ΤΜΕ, όχι το απόγευμα με Μεγάλο Απόδειπνο κλπ. προβλεπόμενα υπό του ΤΑΣ.

Για τα υπόλοιπα που έγραψες εννοείται ότι συμφωνώ! :D
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
η ειρωνεία και η αγάπη (της υπογραφής σας) δεν ταιριάζουν καλέ μου άνθρωπε

Συ αγαπητέ αληθεύεις εν αγάπη, αγαπάς εν αληθεία, ειρωνεύεσαι εν αγάπη, ή αγαπάς εν ειρωνεία με το μήνυμά σου, καλέ μου άνθρωπε;

Δ.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
η ειρωνεία και η αγάπη (της υπογραφής σας) δεν ταιριάζουν ...

Δεν είναι παράξενο που δεν ταιριάζουν αν κρίνουμε ποιος είπε τα μεν και ποιος τα δε. Πέρα από αυτό, η ειρωνία είναι ένας τρόπος έκφρασης και κριτικής, που μπορεί μερικές φορές να φέρει αποτελέσματα εκεί που ο κοινός λόγος δεν μπορεί. Ίσως η συγκεκριμένη (που απ' ότι φαίνεται έγινε αντιληπτή, γιατί είχα έναν ενδοιασμό) να ήταν άστοχη, πάντως μου έδωσε την δυνατότητα να εκφράσω κάτι που αλλιώς θα χρειαζόμουν ολόκληρη παράγραφο για να το κάνω.
Και έγινε αφού πρώτα διάβασα μηνύματα εκ της αυτής πηγής, πάνω στο ίδιο μοτίβο, επανειλημμένα και σε πολλά θέματα κατά καιρούς, σε σημείο εκνευριστικό.
Αν πάλι κάποιος θίχτηκε, ζητώ συγγνώμη. Ο σκοπός μου ήταν η διόρθωση κάποιων πραγμάτων. Θα φανεί αν επιτεύχθηκε.
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Σιγά! ...... Θα γλυστρήσουμε και θα χτυπήσουμε ....!:eek::eek:

Mη φοβάσαι, Νεοκλή, δε γλιστράει, κολλάει!!! :D:p
 

greek487

Tasos N.
Πάντως θα σας εξομολογηθώ ότι μερικές φορές μου μπαίνει ο πειρασμός να σκεφτώ ότι αυτή η υπερβολή στην έκφραση δεν έχει άλλο σκοπό από το να προκαλέσει την (αναμενόμενη) αντίδραση και να γίνει πάλι θέμα. Δεν ξέρω ποιον εξυπηρετεί αυτό τελικά. Νομίζω κανέναν.

. . . η ειρωνία είναι ένας τρόπος έκφρασης. . . Αν πάλι κάποιος θίχτηκε, ζητώ συγγνώμη.

Πιστεύω πως αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ στο Ψαλτολόγιον. . . εκφράζουμε κάτι για τη μουσική μας. Αύτος ήταν ο σκοπός μου Γιώργο. Τίποτε άλλο.

Οπότε συνάδελφε Νεοκλή, όλα εντάξει.

Καλη χρονιά να έχουμε! Και καλό ψάλσιμο!

Φιλικά,
Τασος
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Πιστεύω πως αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ στο Ψαλτολόγιον. . . εκφράζουμε κάτι για τη μουσική μας. Αύτος ήταν ο σκοπός μου Γιώργο. Τίποτε άλλο.

Οπότε συνάδελφε Νεοκλή, όλα εντάξει.

Καλη χρονιά να έχουμε! Και καλό ψάλσιμο!

Φιλικά,
Τασος

Φιλικά
Acts 8:30

Καλή Χρονιά,

Δ.
 

greek487

Tasos N.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΥΜΠΕΤΣΟΣ;95888 said:
η ειρωνεία και η αγάπη (της υπογραφής σας) δεν ταιριάζουν καλέ μου άνθρωπε

Συ αγαπητέ αληθεύεις εν αγάπη, αγαπάς εν αληθεία, ειρωνεύεσαι εν αγάπη, ή αγαπάς εν ειρωνεία με το μήνυμά σου, καλέ μου άνθρωπε;


Ο Παναγιώτης όμως δεν έχει υπογραφή για την αγάπη.

..
 
Last edited:

greek487

Tasos N.

Καλό Δημητρη! Όντως, τα λόγια μας μπορούν να ερμηνευτούν σε παρα πολλους διαφορετικους τρόπους (άπειρους, θα ελεγα) ασχέτως τη σκοπό έχουμε στο νου.

Και γυρνώντας πάλι στο θέμα, αυτός είναι ένας άλλος λόγος που αγαπώ το έργο του ΛΑ. Παίρνει ενα απλό κλασσικό μάθημα και το επεξεργάζεται μέχρι φτάσει στην ερμηνεία. Και την επόμενη φορά, βρίσκει κάτι άλλο μέσα στο κείμενο και δημιουργή άλλη ερμηνεία. Όλα φυσικά μέσα στα λογικά πλαίσια της παράδοσης μας. Δεν κάνει την ίδια απλή ανάγνωση συνεχώς.

Το Χερουβικό και το Ταις Αγγελικαίς του Φωκαεώς σε ήχο Α' είναι ένα καλό παράδειγμα. http://www.youtube.com/watch?v=y4bH3fvXvvA

Δεν σας κουράζω με άλλες σκέψεις. Καταλαβαίνω τα αισθήματα σας.

Καλή Χρονιά

Επίσης!

Φιλικά,
Τ.
 

Αθωνίτης

Παλαιό Μέλος
Παίρνει ενα απλό κλασσικό μάθημα και το επεξεργάζεται μέχρι φτάσει στην ερμηνεία. Και την επόμενη φορά, βρίσκει κάτι άλλο μέσα στο κείμενο και δημιουργή άλλη ερμηνεία. Όλα φυσικά μέσα στα λογικά πλαίσια της παράδοσης μας. Δεν κάνει την ίδια απλή ανάγνωση συνεχώς.



Γι αυτον ακριβως τον λογο δυστιχώς γλυστρισατε και χτυπήσατε....(με ή χωρίς ειρωνία)
Τι θα πεί ενα κλασσικό μαθημα το παίρνεις και καθε φορά το ερμηνεύεις διαφορετικά??? Το αν ειναι μεσα στα πλάισια της παραδόσεως το αποδηκνύει αυτο που λές ..."και δημιουργεί άλλη ερμηνεία" .Γι αυτό ψάλλεις δηλ??? Μήπως εχουμε χάσει την μπάλα τελικά...???? !!!!

Δηλ ο Πρίγγος που κατηγορείτο απτον Στανίτσα οτι "20 χρόνια τα ίδια και τα ίδια" είχε λίγοτερες γνώσεις απτον ΛΑ? Δεν ξέρω τι να πω και τι να σκεφτω πλέον....

Ψάλλουμε κλασσικά γιατί μας ανάγουν τον νουν προς το Θεο φίλε μου....με την απλότητα και απερριτότητά τους...

Όμορφα φιλικά και αγαπητικά...
Κ.μ.
 
Last edited:

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Τι θα πεί ενα κλασσικό μαθημα το παίρνεις και καθε φορά το ερμηνεύεις διαφορετικά??? Το αν ειναι μεσα στα πλάισια της παραδόσεως το αποδηκνύει αυτο που λές ..."και δημιουργεί άλλη ερμηνεία" .


Ευλογείτε! Δε νομίζω ότι το εννοούσε έτσι. Δε μιλούσε για τη γνωστή "ερμηνεία". Αυτή, δυστυχώς, είναι η μόνη που δεν αλλάζει!

Εννοεί ίσως τις διαφορετικές αναλύσεις και μικροαλλαγές πάνω στις θέσεις, που γεννιούνται εκείνη την ώρα από τους εκτελεστές οι οποίοι είναι μουσικοί έμπειροι και έχουν την ικανότητα να το κάνουν αυτό. Σε αυτό συμφωνώ και επαυξάνω- ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ και χωρίς να ξεφεύγουμε προς το τραγουδιστικότερον.
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Κώστα, προς στιγμήν νόμισα ότι κάποιος έχει μπει στο φόρουμ με τον δικό σου κωδικό.... Αστειεύομαι...:D

Μια ερώτηση: ξέρει κανείς γιατί στο Τριάδι οι ισοκράτες κατόπιν νεύματος γυρίζουν προς το ιερό; Εϊναι κάποια παράδοση ή γίνεται για μουσικό λόγο, π.χ. να μην επηρεάζουν τον μονωδό;
 

kostaeri

Μπουσδέκης Κώστας
Ευλογείτε! Δε νομίζω ότι το εννοούσε έτσι. Δε μιλούσε για τη γνωστή "ερμηνεία". Αυτή, δυστυχώς, είναι η μόνη που δεν αλλάζει!

Εννοεί ίσως τις διαφορετικές αναλύσεις και μικροαλλαγές πάνω στις θέσεις, που γεννιούνται εκείνη την ώρα από τους εκτελεστές οι οποίοι είναι μουσικοί έμπειροι και έχουν την ικανότητα να το κάνουν αυτό. Σε αυτό συμφωνώ και επαυξάνω- ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ και χωρίς να ξεφεύγουμε προς το τραγουδιστικότερον.

Και για να συμπληρώσω: Τι να τα κάνεις όλα αυτά, όταν κάνεις και "όλα τα υπόλοιπα" παντού και πάντοτε ίδια και απαράλλακτα?
Αυτό δεν το ακούτε κ. Νασσή?
 
Status
Not open for further replies.
Top