Ἀπὸ τὶς
Ἀρχέτυπες διατάξεις:
Ἡ ὀρθὴ σειρὰ τῶν στίχων τῆς η’ ᾠδῆς τοῦ ὄρθρου εἶναι:
«Εὐλογοῦμεν Πατέρα, Υἱὸν καὶ Ἅγιον Πνεῦμα τὸν Κύριον, ὑμνοῦμεν καὶ ὑπερυψοῦμεν αὐτὸν εἰς τοὺς αἰῶνας»,
«Καὶ νῦν...», «Αἰνοῦμεν, εὐλογοῦμεν, προσκυνοῦμεν τὸν Κύριον, ὑμνοῦντες καὶ ὑπερυψοῦντες αὐτὸν εἰς τοὺς αἰῶνας»
κατὰ τὶς ἑξῆς πηγὲς: χφφ. Σινὰ 8 προφητολόγιο ι' αἰ. φ. 271r, 755 τριῴδιο ι’ αἰ. φ. 106r, Βατοπαιδίου 1248 ὡρολόγιο τοῦ ἔτους 1077 φ. 16r, Μ. Λαύρας Δ-45 (καί) ψαλτήριο ια’ αἰ. φ. 202v, ΕΒΕ 2042 ὡρολόγιο τέλη τοῦ ιδ’ αἰ., Harley (British museum) 5541 ὡρολόγιο μεταξὺ τῶν ἐτῶν 1485-1525 φ. 31r, Ὡρολόγιον ἔκδ. 1509, 1520, Ὡρολογόπουλον ἔκδ. 1640, Κ σσ. 202, 214, σημερινὲς ἀκολουθίες τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος, Μηναῖον Νοεμβρίου 21, ΤΡΕ Β’ σσ. 197, 205, Μ σσ. 161, 165, ΑΛΑ Δ’ σ. 299.
Στὸ «Αἰνοῦμεν, εὐλογοῦμεν, προσκυνοῦμεν τὸν Κύριον ὑμνοῦντες καὶ ὑπερυψοῦντες αὐτὸν εἰς τοὺς αἰῶνας» γίνεται «μετάνοια ἀπὸ γῆς»
(D ΙΙΙ σσ. 24, 306, ΣΒ φ. 3v, Σ7 φ. 6r, Σ 1101 φφ. 6v, 8r, P 386 φ. 9r, ΤΑΣ κεφ. ε’, ΤΡ σ. 76), ἐκτὸς ἑορτῶν.