konstantinou
Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
Μαντάρα έγινε κι αυτή η κουβέντα για μία έλξη!!!!!!!
Τι να πει κανείς.
Τι να πει κανείς.
Μαντάρα έγινε κι αυτή η κουβέντα για μία έλξη!!!!!!!
Τι να πει κανείς.
(Θα μπλέξω, αλλά τέλος πάντων).
Τελικά ο Βουδούρης δεν άκουγε έλξεις, αφού δεν τις έγραψε στα κείμενά του.
Γιώργο......... υπάρχουν οι έλξεις οι συνηθισμένες οι οποίες εκτελούνται έτσι κι αλιώς σαν συστατικό του ήχου και δεν είναι ανάγκη να καταγράφονται
Άποψη είναι αυτή Ευάγγελε, όπως άποψη είναι και να καταγράφονται. Προς τι το μίσος;;;;;(όσον αφορά την καταγραφή).
Πάντως είναι ένα καλό βήμα η ύπαρξη συνηθισμένων έλξεων (και ας μη γράφονται) γιατί έτσι θα φτάσουμε στο πόσο πρέπει. Είναι θετικά βήματα αυτά.
Η εν πολλοίς αυθαίρετη παρασήμανση των έλξεων ( αυθαίρετη στο ποιόν και στο ποσόν)...
ας πουμε οτι συμφωνουμε στην αναγραφη των ελξεων. Το προβλημα ειναι οτι αυτο οδηγει σε υπερβολικη κ λανθασμενη εκτελεση καποιες φορες.
Αφόυ υποτιθεται οτι εχουμε τα ακουσματα του ηχου, γιατι να τις γραφουμε? εσεις τις γραφετε για τους μη γνωριζοντες κ Κων/νου? αφου ειπατε οτι το βιβλιο δεν απευθυνεται σε αρχαριους μαθητες. Εσεις οταν ψαλλετε θελετε να τις βλεπετε γραμμενες για να τις εκτελεσετε? αφου τις ξερετε, σε τι σας βοηθα?
+1
Για παιδαγωγικούς λόγους συμφωνώ να αναγράφονται αλλά για μόνιμη αναγραφή μάλλον είναι περιττό...
Συγνώμη για την παρεμβολή, αλλά θα αναφερθώ σαν απλός αναγνώστης των θεμάτων........κ.Κωνσταντίνου (δεν σας γνωρίζω κιόλας) είναι πραγματικά κρίμα (κι ότι είχα αρχίσει να
μελετώ το βιβλίο σας -Θεωρία Και Πράξη Της Εκκλησιαστικής Μουσικής Α')
διότι, πιστεύω, δεν πρέπει να αρκεστεί κάποιος (μιλώ δια τον οποιονδήποτε) στην έκδοση δυο-τριων βιβλίων΄ πρέπει να ξέρει να υποστηρίξει τα γραφόμενα ή να δείχνει τουλ. ότι ξέρει!.
Ποιον δάσκαλο βγάζω εκτώς;Ευάγγελε συμφωνώ με αυτό που λες αλλά μήπως βγάζουμε και τον ΔΑΣΚΑΛΟ λιγο εκτός;
εσεις τις γραφετε για τους μη γνωριζοντες κ Κων/νου? αφου ειπατε οτι το βιβλιο δεν απευθυνεται σε αρχαριους μαθητες.
Ποιον δάσκαλο βγάζω εκτώς;
Όποια γνώμη την εκφράζω σαν απορία και δεν θέλω να βγάλω κανένα δάσκαλο εκτώς...
Μα επι της ουσίας δεν αλλάζει κάτι είτε τις γράφεις είτε όχι φτάνει να τις εκτελείς... ο Καράς τις επαναφέρει καταχρηστικώς, ούτε ο ένας τρόπος γραφής, χωρίς έλξεις, είναι λάθος ούτε ο του Καρά με έλξειςSorry, εννοώ τον δάσκαλο που έχει ο καθένας για να του μάθει μουσικά
"παιδαγωγικούς λόγους". Δηλαδή ότι ο δάσκαλος θα με εξηγήσει πχ που πόσο πότε και γιατί πρέπει να κάνω την έλξη...
Μα επι της ουσίας δεν αλλάζει κάτι είτε τις γράφεις είτε όχι φτάνει να τις εκτελείς... ο Καράς τις επαναφέρει καταχρηστικώς, ούτε ο ένας τρόπος γραφής, χωρίς έλξεις, είναι λάθος ούτε ο του Καρά με έλξεις
Για να δέσει μια χορωδία δεν είναι η λύση να έχουμε μια μεζούρα και να μετράμε τα διαστήματα (ά εδώ θα κάνω μονόγραμμή ά εδω τριγραμμη) Η όμοια έκφραση των μουσικών φράσεων, το δέσιμο που λέμε,(έλξεις ανάλυση ενεργειών των σημαδιών κλπ...) επιτυγχάνεται με την συχνή συμψαλμωδία του χορού.... δεν εκτελουσαν λαθος (διοτι εκτελουσαν κατα το δοκουν), όμως στο σημειωμενο...