dimitrios.zaganas
Παλαιό Μέλος
Αμφισβήτησε ποτέ κανείς την ορθότητα της εκτέλεσης του Α΄ ήχου ή του άγια (ως προς το ποσόν και το ποιόν) από παραδοσιακό ψάλτη ;;
Αισθάνθηκε ποτέ κανείς την (ψυχ)ανάγκη να...βομβαρδίσει (στα καλά καθούμενα) τα κλασικά κείμενα με υφεσοδιέσεις ;; (Μη μου πείτε για τον Ν.Καμαράδο..θα᾽ναι άστοχο το παράδειγμα!)
(Μόνο αδύναμους στη φωνή ή/και στην ακοή (σχεδόν φάλτσους) και ασθενικούς στη μνήμη μαθητές Β΄ ή Γ΄ (το πολύ) τάξης στη ΒΜ έχω δει να σημειώνουν υφεσοδιέσεις στο τετριμμένο Αναστασιματάριό τους...όχι πως τους βοηθά κι αυτό ιδιαίτερα!!)
Αν κατάλαβα καλά, η "μαστοριά" και "τέχνη" της εν λόγω σχολής εξαντλείται (σχεδόν ή κυρίως) στην "σωστή" εκτέλεση των έλξεων (sic) ;;
Έτσι εξηγείται και το (κραυγαλέα) βεβιασμένο και (οφθαλμοφανέστατα) αφύσικο έως "εξωγήινο"...αποτέλεσμα-άκουσμα ;;
ΥΓ. Θεωρώ κυριολεκτικά "ιεροσυλία" να επικαλούμαστε τον Ιάκωβο τον Μεγαλοπρεπή (ή έστω τον παραδοσιακό, ως αυθεντικό, ψάλτη Π.Νεοχωρίτη) για να στηρίξουμε το εξόφθαλμα "μπασταρδεμένο" άκουσμα-προϊόν της θεωρίας και της διδασκαλίας της εν λόγω σχολής. Και οι λίθοι κεκράξονται !!
Αισθάνθηκε ποτέ κανείς την (ψυχ)ανάγκη να...βομβαρδίσει (στα καλά καθούμενα) τα κλασικά κείμενα με υφεσοδιέσεις ;; (Μη μου πείτε για τον Ν.Καμαράδο..θα᾽ναι άστοχο το παράδειγμα!)
(Μόνο αδύναμους στη φωνή ή/και στην ακοή (σχεδόν φάλτσους) και ασθενικούς στη μνήμη μαθητές Β΄ ή Γ΄ (το πολύ) τάξης στη ΒΜ έχω δει να σημειώνουν υφεσοδιέσεις στο τετριμμένο Αναστασιματάριό τους...όχι πως τους βοηθά κι αυτό ιδιαίτερα!!)
Αν κατάλαβα καλά, η "μαστοριά" και "τέχνη" της εν λόγω σχολής εξαντλείται (σχεδόν ή κυρίως) στην "σωστή" εκτέλεση των έλξεων (sic) ;;
Έτσι εξηγείται και το (κραυγαλέα) βεβιασμένο και (οφθαλμοφανέστατα) αφύσικο έως "εξωγήινο"...αποτέλεσμα-άκουσμα ;;
ΥΓ. Θεωρώ κυριολεκτικά "ιεροσυλία" να επικαλούμαστε τον Ιάκωβο τον Μεγαλοπρεπή (ή έστω τον παραδοσιακό, ως αυθεντικό, ψάλτη Π.Νεοχωρίτη) για να στηρίξουμε το εξόφθαλμα "μπασταρδεμένο" άκουσμα-προϊόν της θεωρίας και της διδασκαλίας της εν λόγω σχολής. Και οι λίθοι κεκράξονται !!