EPIQTEMIOLOGIQ MEROS 1
Κατ' αρχάς θέλω να ζητήσω συγνώμη από όλους για το μακροσκελές του σημειώματος αλλά νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον.
Αρχικό μήνυμα απο mimi
GKM
Αυτη η εργασια ειναι απο της πιο απαραιητες και ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι την εχω προγραμματισει
ΓΝΚ
Καλύτερα θα είναι λοιπόν να μιλάτε με στοιχεία όταν την πραγματοποιήσετε γιατί μπορεί και να παραξηγηθείτε.
ΓΚΜ
Θεωρω οτι γνωριζω δυο τρια πραγματα περι ψαλτικης, φυσικης, φυσιολογιας κτλ ωστε να δυναμαι να επικοινωνησω μετα μεγαλης ευκολιας με οσους εχουν αναλογες γνωσεις αλλα και παραπανω, οπως κι εσεις με οσους #γνωριςουν# περι παλαιογραφικων
Η διαφορα αναμεταξυ θετικων επιστημων και παπυρομουσικολογιας ειναι οτι, οταν καμνω μιαν ΥΠΟΘΕΣΙΝ εννοειτε οτι πρεπει να την στηριξω μέ οτι εχει να προσφερει η ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ επιστημη και οχι η καθε υποκειμενικη στιιςομενη εια αρχαιζουσας μεθοδολογιας, οπως θα εξηγησω αργοτερα περι την των συνεργατων σας
Πριν αναφερω τις θεωριες μου και υποθεσεις εσυμβουλευθειν πολλους == και εαν με παρεξηγησουν καποιοι Ελληνες μουσικολογοι των οποιων τας παπυροθεωριας ΔΕΝ γινεται να αποδειξομεν ιστορικο επιστημονικως διοτι Ιωαννην Κουκουζελην δεν προκειται να ακουσωμεν και να #φαματογραφησωμεν#, δεν θα χαμηλωθει η αξια των οτι εχω να ειπω, διοτι παραδοσιακοι διδακαλοι και ψαλται ΕΓΓΥΗΘΗΚΑΝ οτι κατι γνωριςω περι ψαλτικης, και οι διαφορες επιστημονικες σπουδες βοηθουν και αυτες αλλα θα βοηθησουν και παρεταιρω εις την ορθοτεραν τοποθετησιν των επιχειρηματων μου<
Η εργασια εγινε #γοργως# και #ανιχνευτικως#, οπως ισως την εκαμναν οι συνεργατες σας εις την Πατραν, οι οποιοι ομως επαρουσιασαν αυτην εις #μουσικολογικον# συνεδριον εις το οποιον, υποθετω, σιγουρα θα απουσιαζαν ακουστικοφυσκοι ΑΛΛΗΣ παραταξεως εκτος της ιδικης σας< Επειδη εχω καποαν μικρην πειραν περι φωνητικων διαστηματων, δι αυτω και ηθελησα;ΤΑΧΕΩΣ να ελεγξω τις ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ μου
Αλλα δια να μην προσφερω ημιτελες εργασιαν η οποια ΕΥΚΟΛΩΣ θα ημορουσε να κατακριθει απο αρτιους επιστημονες της ακουστικοφυσικης, δι αυτο επαρακαλεσα καοιους ειδηκους οπως αναλαβουν την εργασιαν ωστε να ειναι επιστημονικως εγγυρος, οπως και η πιο προσφατη συνεργασια μου δια την ΑΝΑΓΝΩΡΗΣΙΝ χαρακτηρων της ψαλτικης =και παλαιγραφια αναγνωριζει και ειναι και FREE
http://lionel.kr.hs-niederrhein.de/~dalitz/data/projekte/psaltiki/
Οι εν Ελλαδι, ακομη το παελευουν με επιδωματα και ευρενες =εν ω οι Γερμανοι ΑΚΟΥΣΑΝ οτι εχα να τους εξηγησω, εκαμναν οτι τους ειπα, και το τελειωσαμε
2,3 τις εκατο λαθος καμνει εκ ΠΡΩΤΗΣ αναγνωσεως !
Θα του εισαγωμεν και #επιδιορθωτικα#, και στο κατω κατω, μπαινοντας αργοτερα εις τον Μελωδον, τα πλεων ΕΛΑΧΙΣΤΑ λαθοι θα υπογραμμιζονται με τον αθτοματον διορθωτην του
Επαναρχομενοι ειςτην εκ #Πατρων# εργασιαν προσθετω εδω οτι περιεχει ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΣ επιστημονικας ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ και ΠΛΑΝΕΣ και καλον θα ητω να τους ενημερωσεται δια αυτα, διοτι εαν γινει αναδημοσιευσης εστω και της #τετραχορδου# κλιμακας του Στανιτσα κατα τον τροπον τον ποιον την #ευρηκαν# , οι ανταποκρισεις του επιστημονικου κοσμου δεν θα μας τιμησουν ως Ελληνες
Οι #ερευνες της Πατρας# και εισαγωγη εις τον #φασματογραφον#
Σπεσιαλ δια τον Ευαγγελον Λιναρδακην
http://www.oet.gr/3synedrio_spec.pps
http://www.oet.gr/3synedrio_analysis.doc
http://www.oet.gr/erevna_Synedrio.htm
http://www.oet.gr/
http://www.oet.gr/byzantine_mainFrame_EN.htm
http://www.oet.gr/erevna_mainFrame.htm
http://www.oet.gr/SpectralAnalysis_EN.pdf
Οταν πρωτο ειδα την εργασιαν εσκεφθην =ΕΥΓΕ, θα προχωρησωμεν
Οταν την εκοιταξα απο κοντα ειδα, εστω και εις το δικον μου επιπεδον ως εντελως ανεξιδικευμενου #ακουστικοφυσικου#, οτι υπαρχουσιν σοβαρες ελλειψεις
Θα δωσω ΜΟΝΟΝ το βασικοτερον. Ερευνησαν την απαγγελιαν του Στανιτσα εις το #Και ευλογημενος#
Οι συχνοτητες οπου μας διδουν δεν περιεχουν ΟΥΔΕΜΙΑΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗΝ αναλυσιν
εαν και οι ιδιοι αναγνωριζουν την ΔΥΣΚΟΛΙΑΝ να #πιασει# κανεις συχνοτηταν
Οταν #δυσκολευομεθα#, αναφερομεν παντοτες και την πιθανοτηταν λαθους και τα λεγομενα #confidence intervals# = Εμαθα κατα την αναγνωιν του μυνηματος του χεριρουργου κ ου Λεκκα οτι εις τα Ελληνικα ο ορος αυτος αποκαλειται #όρια αξιοπιστίας#.
Χωρις, λοπον αυτα τα=#confidence intervals# #όρια αξιοπιστίας# ΔΕΝ γνωριζει ο καθε αναγνωστης απο που και διατι εβγηκε ο καθε αριθμος συχνοτητος και, κατ επεκτασιν, το καθε συμπερασμα το οποιον βασιζεταε εις αυτες της συχνοτητες
Περαν αυτου, εκαμναν ενα απλον ΜΕΣΟΝ ΟΡΟΝ =mean ====
Ο καθε ΑΡΧΑΡΙΟΣ εστω και ανιξιδικευτος εν τη Στατιστικη πρεπει να γνωριζει οτι επιτρεπεται να γινει ο υπολογισμος του ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ =mean
ΜΟΝΟΝ και ΜΟΝΟΝ εαν ο #πλυθησμος# population = προελευσεως ειναι NORMAL == εαν δεν ειναι, ΠΡΩΤΟΝ τον #ΝΟΡΜΑΛΟΠΟΙΩΜΕΝ# η αλλοιως ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΩΜΕΝ ΚΑΘΟΛΟΥ μεσον ορον!
Περι #νορμαλ εν τη Στατισικη# ιδε το εξης σχεδιαγραμμα με την αναλυσιν μου περι της #επιστημονικης# εν Πατραις εργασιας
(Eide episynqptomenon sxediagrmma)
Χωρις ##confidence intervals# =#όρια αξιοπιστίας## και χωρις #νορμαλοποιησιν#, οι ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΟΠΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΑΝ δεν εχουσιν ΟΥΔΕΜΙΑΝ επιστημονικην αξιαν
Οπως και το γονιδιακον συστατικον μας, αλλ οπως και η φυσις αλλα και η ψαλτικη μας ΔΕΝ δεχονται ΑΝΟΜΑΛΕΣ αλλαγες, αλλ επιτρεπουν ΟΜΑΛΕΣ διαφορες, ουτως και η συγχρονος επιστημη ΔΕΝ δυναται να καταληξει εις συμπερασματα ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ κυρους οπως εκαμναν εις την Πατραν ειδηκα σε θεμα οπου ειναι αρκετα δυσκολον η σωστη ληψης στοιχειων data
ΓΝΚ
Καλύτερα θα είναι λοιπόν να μιλάτε με στοιχεία όταν την πραγματοποιήσετε γιατί μπορεί και να παραξηγηθείτε.
ΓΚΜ
Επαναλαμβανω οτι ΔΕΝ φοβαμαι μηπως παραξηγηθω απο τον καθε τυχαιον ως προς το θεμα αυτο, και ειχα υπογραμμιςει στο τελος οτι
# Παντως, τα επιστημονικα πορισματα θα τα κοινωποιησω εις ολους#
και αλλου εχω ειπει οτι ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ο οποιοι θα πληροφορηθουν θα ειναι οι του φορουμ αναγνωστες
Η συντομως αναγνωσις της απαντησεως σας δειχνη τα συνηθισμενα δηλαδη, οπως καταλαβαινετε και σε οτι θελετε απαντατε
Ουτως θα εισαγω ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ το μυνημα μου, δια να παρατηρηθηει οτι διαλογον καμνετε οπως εσεις θεωρειτε πρεπον, κατα τροπον δε χαρακτηριστικον της Σχολης Καρα
Απ οτι καταλαβαινω, τα ολιγα ΕΥΚΟΛΑ μαθηματικα οπου εγραψα περι κλιμακων επερασαν απροσεκτα
Αρχικό μήνυμα απο mimi
Ξεκιαναω με τον #ανθρωπινον# φασματογραφον, .......... πρεπει να ελενξωμεν εαν το #υψος# οπου ακουγει και καταγραφει ο ΑΝΡΩΠΙΝΟΣ φασματογραφος =ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΝ φαινομενον
Με τον ορον #κοκκινογραφων# εννοω η τον Ανρθωπον η το μηχανημα το οποιο θα προσδιορισει υφεσοδιεσεις
Ο προβληματισμος ειναι τουλαχιστον διπλος μεχρις εδω
Ξεκιαναω με τον #ανθρωπινον# φασματογραφον, δηλαδη τι ακουει ενας ανθρωπος, πως το αντιλαμβανεται, πως το καταγραφει και με ποιαν #precison# =ο ορος αυτος μεταφραζεται ως #ακριβεια#, αλλα εννοει στατιστικως το εξης =ποσες φορες, δια το ΙΔΙΟ διαστημα, ο #κοκκινιγραφον# θα βαλει την ΙΔΙΑΝ υφεσοδιεσιν =δηλαδη κατα ποσον ειναι ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΣ εις το να καταγραφει αυτα οπου ακουγει
Πρωτον, πρεπει να ελεγξωμεν εαν το #υψος# οπου ακουγει και καταγραφει ο ΑΝΡΩΠΙΝΟΣ φασματογραφος =ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟΝ φαινομενον επαληθευεται απο ενα ΜΗΧΑΝΗΜΑ το οποιον μετρα #συχνοτητες# == ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΝ φαινομενον
Δι αυτο δυναμεθα να ορισομεν κλιμακαν με οσες υποδιαιρεσεις θελομεν
Οι δυτικοι χρησιόποιουν 1200 σεντς ανα επταφωνιαν
Και θα κανωμεν εναν πινακαν οπου θα συγγρινομεν το τι εγγραψε ο ανθρωπως και το τι ευρηκε το μηχανημα
Βεβαιαως θα ορισωμεν καποια ορια τα λεγομεν « #confidence intervals# =#όρια αξιοπιστίας# » εντος των οποιων, εαν συμπεπτουσιν ανθρωπινος και μηχανικος φασματογραφος, να θεωρουμεν οτι ΙΣΟΥΝΤΑΙ τα δυο
Κατα αυτην την πρωτην διαδικασιαν δεν αναφερωμεθα ουτε σε παιδαγωγησιν, ουτε σε μιμησιν, ουτε σε ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΝ καποιου μελους, αλλ απλως το κατα ποσον
ενας ανθρωπος ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ και ναι ειναι = υποκειμενικος ακουγον,
επαληθευεται απο ενα ΜΗΧΑΝΗΜΑ μετρωντα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ φαινομενα//
===========
Η δευτερη διαδηκασια ειναι η εξης
Να συγγρινομεν δυο πραγματα =τα γραφομενα και τα λεγομενα ως προς μιαν κλιμακαν == αυτην της επιτροπης
Εδω ηδη τιθεται το ΠΡΩΤΟΝ ερωτημα
ΠΟΙΟΑ απο τις δυο κλιμακες
την κλιμακα με τα ΚΛΑΣΜΑΤΑ η την κλιμακα με τα 72 μορια
Περι διαφορας 12 μοριων Χρυσανθου και Επιτροπης, ιδατε εδω
Επαναλαμβανω οτι εχω γραψει σε προηγουμενο μυνημα οτι η κλιμακα των 72 μοριων δινει ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ, με ΟΛΟΚΛΗΡΟΝ αριθμον< Δηλαδη εκει οπου η κλιμακα των κλασματων αντιστοιχει σε ακριβως 12 κομμα 2 και κατι μορια, η προσεγγησις καμνει ωστε να δηλωνουμεν μονον 12 ως να ητο 12 κομμα μηδεν
Η εργασια του Παπαδημητριου δειχνει αυτον ακριβως το προβλημα απο την ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗΝ =ΘΕΩΡΙΤΙΚΗΝ πλευραν
ΧΩΡΙΣ καν να περασω τον Πριγγον στο φασματογραφο γνωριζω οτι εις τον πλ του τετραρτου ο Γα Δι και ο Δι Κε ειναι ΜΕΓΑΛΑ διαστηματα
Η Επιτροπη οριζει 12 και 12
τα εχω βαλει σε αρμονιον ηλεκτρικον και =ΔΕΝ ακουγονται αυτα οπου εδιδαχθηκα και ειναι ευκολονοητον
ΓΝΚ
Εχει γραφεί, κ. Μιχαλάκη, ότι ΟΙ ΕΛΞΕΙΣ ΣΤΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΟ ΤΟΝΙΚΟ ΥΨΟΣ.
ΓΚΜ
και που εγραψα εις τα ανωθι και εια τα προηγουμενα περι σταθερου τονου; Το αντιθετο υποστιριζω οτι ειναι ΤΟΣΟΝ λεπτον το ζητημα ωστε ΜΟΝΟΝ η ΜΙΜΗΣΙΣ να ηδυναται να προσδιορισει ΟΡΘΩΣ αλλα και να ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ ορθως οιανδηποτες ελξιν
ΓΝΚ
Είναι σίγουρο, όσο και αν αμφιβάλλετε, ότι το μηχάνημά σας θα καταγράψει μεγαλύτερο ύψος έλξεων (αφού αυτές σέρνονται προς τα κάπου).
ΓΚΜ¨
Δια εμενα ειναι σιγουρον οτι τα περισσοτερα απ οτι εγραψα ΟΥΤΕ τα εκαταλαβατε αλλ ΟΥΤΕ προκειτα να τα καταλαβετε οπως θα ειδωμεν κατωθι<
Κι αυτο το οποιον ειναι ΑΚΟΜΗ πιο σιγουρον ειναι οτι ΧΑΡΙΝ εις την ΕΓΓΡΑΠΤΟΝ αποδειξιν της ακατανοησιας σας των πραγματων οσων αφορα οτι γνωριζει η επιστημη περι ακουστικων διαστηματων, ΔΕΝ ΠΡΟΕΚΕΙΤΕ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΩ ποτε σε ΟΤΙ και να μου διηγηθητε περι αυτων Παντως, διαβαζω, αλλ ελπιδα διαλογου ΔΕΝ υπαρχει
ΓΝΚ
Καλό θα είναι, μιάς και θα κάνετε τον κόπο αυτό να καταγράψετε τον ελκόμενο φθόγγο ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ προς το δεσπόζοντα. Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον για την ψαλτική κοινότητα.
ΓΚΜ
Με την βοηθεια Του Θεου πολλα και αλλα ακομη πιο απαραιτητα θα καμνομεν και οχι μονον αυτα τα ολιγα απο τα οποια πιαθνεσθε οι Σιμνοκαραιτες, ωστε ν αποδειξωμεν οτι ΟΠΩΣ την παραλαβαμε την ψαλτικην ΠΡΟ του ΚΑΡΑ ΕΤΣΙ θα πρεπει και να την μεταβιβασωμεν εις τους μεταγενεστερους<
Αρχικό μήνυμα απο mimi
τα εχω βαλει σε αρμονιον ηλεκτρικον και =ΔΕΝ ακουγονται αυτα οπου εδιδαχθηκα ...........ενω εις την ΑΥΤΟΥΣΙΑΝ κλιμακαν των κλασματων ο Κε ειναι υψηλοτερος
ΓΝΚ
Εχει ενδιαφέρον πάντως το ότι βγάζετε "φάλτσο" το κατά πεντάχορδον σύστημα των προ ημών όταν σχέση κυρίου και πλαγίου (π.χ. Πρώτου από τον Κε και Πλ. του Α΄από τον Πα) είναι ........σεισμόπληκτη.
ΓΚΜ
Το οτι το ΠΙΑΝΟ καμνει ΦΑΛΤΣΟ πενταχορδον το λεγει ΚΑΙ η φυσικη αλλα και η εμπειρια μου
το ΜΕΓΑΥΤΕΡΟ προβλημα των δυτικων αλλα και των συγχρονων Ελληνων ψαλτων ειναι το να πετυχουν τον σωστον ΚΕ με βασιν τον Πα αλλα και να καμνουν το ΜΕΓΑΛΟ διαστημα του Νη Πα εις τον διατονικον Πρωτον και πλαγιον Πρωτον αλλα και πλ Δ
Δεν εχει παρα να ειδη κανεις της διαφορες παραπομπες μου
οταν λεγεται οτι η ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ του Κε εκατεβηκε απο τα σχεδον 450 εις τα 440 Hz μέ την επιτροπην εννοουμεν οτι
η ΚΛΙΜΑΚΑ των 72 μοριων η οποια εινα μία ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ της κλιμακος των ΚΛΑΣΜΑΤΩΝ,
εκατεβασε τον Κε
ενω εις την ΑΥΤΟΥΣΙΑΝ κλιμακαν των κλασματων ο Κε ειναι υψηλοτερος
Ουτος, δια ενα ΝΗ ΠΑΡΟΜΟΙΟΝ,
η των 72 ΜΟΡΙΩΝ κλιμακα φερει τον Κε εις χαμηλομενον ΔΥΤΙΚΟΝ υψος = 440 Hz
ενω εις την ΑΥΤΟΥΣΙΑΝ κλιμαξ των κλασματων ειναι ΥΨΗΛΟΤΕΡΟ το Κε
Ο Παν Παπαδημιτριου εδω οπου δειχνη το ιδιον πραγμα αλλα δια μεσου του Κε ως ΚΟΙΝΗΝ βασιν εις τους ΚΕ = 440 Hz
Αντιγραφω σε μορφην πίνακος τα πορησματα της ερευνης του
Διατονικη ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΗ==== διατονικη ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΗ 72 ΜΟΡΙΑΚΗ ===Δυτικη
==Κε 440,0000 ============Κε 440,0000 ====================Λα 440,0000
== Δι 391,1111=============Δι 391,9954====================Σολ 391.9954
==Πα 293,3333============Πα 293,6648=====================Ρε 293.6648
==Νη 260,7407============Νη 261,6256=====================Νη 261.6256
Οι αριθμοι της πρωτης στυλεως αντιγραφησαν εκ
Πίνακας 1. Κλίμακες (μη συγκερασμένες) της Μουσικής Επιτροπής του 1881 [2, 1] ΔΙΑΤΟΝΙΚΗ
της δε δεuτερας εκ
Πίνακας 2. Συγκερασμένες Κλίμακες της Μουσικής Επιτροπής του 1881 [2, 1]
και της δε τριτης εκ
Ιδού και οι συχνότητες της Ευρωπαϊκής μουσικής (π.χ. του πιάνου) προς ...σύγκριση...
Συμπερασμα =
Η 72 ΜΟΡΙΑ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΗ κλιμαξ της Επιτροπης
ΕΜΕΙΩΣΕΝ το πενταχορδον Πα Κε και το ΕΔΥΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕ ΛΟΓΟΥ οτι εχρησιμοποισε ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ αριθμους κια οχι κομματα =πχ 12 μόρια αντι δια 12κομμα 2 μορια
Το διαστημα Δι Κε φανερωνεται ουτος ΔΥΤΙΚΟΤΑΤΟΝ εις την 72 ΜΟΡΙΑΝ ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΗΝ κλιμακαν
Ενω ΟΛΟΙ οι παραδοσιακοι ψαλται ψαλλουσιν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΝ Δι Κε απο το πιανο
ΓΝΚ
Δηλαδή, όταν θα κάνουν απήχημα στο "Θαυμαστή του Σωτήρος" του Ιακώβου (με τό Νε ε ή με το ανανες) και ψάλλοντας Δι Κε κάνουν αυτό που λέτε;;;
ΓΚΜ
Απο εδω φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν γνωριςετε ο ιδιος εαν αναφεροσασθε εις την μη συγγεραμενην =ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΗΣ κλιμακαν η εις την συγγερασμενην Μοριακην η εις την συγγερασμενην ΔΥΤΙΚΗΝ
και δι ΑΤΥΟ εβαλα τον πινακαν
Διατονικη ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΗ==== διατονικη ΣΥΓΚΕΡΑΣΜΕΝΗ 72 ΜΟΡΙΑΚΗ ===Δυτικη
==Κε 440,0000 ============Κε 440,0000 ====================Λα 440,0000
== Δι 391,1111=============Δι 391,9954====================Σολ 391.9954
Δια τον ΙΔΙΟΝ ΚΕ, η ΑΠΟΣΤΑΣΙΣ Δι Κε ειναι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ εις την πρωτην στηλην
Τωρα, το ζητημα ειναι == ΓΙΝΕΤΑΙ το ανθρωπινον αυτι να πιαση διαφοραν συχνοτητος τοσο μικρη οσο την διαωεροθν οι συγγεραμενες κλιμακες απο την την πρωτην στηλην;
Εαν και η διαφορα Δι 391,1111 ως προς τον Δι 391,9954 =0, 8843 Ηz ειναι ασυμαντος, ολοι οι ΔΥΤΙΚΟΙ οι οποιοι ασχολουνται με την μονοδιαν ΑΠΟΔΕΧΟΝΤΑΙ ως πιο ευχαριστον και ΠΙΟ σωστον το διαστημα Δι ΚΕ το οποιον ειναι ΟΛΙΓΟΝ τι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΝ απ αυτο του πιανου
Εν ολογοις ΠΙΑΝΟ κατακρινεται αλλα ΠΙΑΝΟ κυρησετται οσοι διδασκεται την ψαλτικην με ΜΟΡΙΑ ως ΝΟΥΜΕΡΟΛΟΓΙΑΝ =οι παραδοσιακη ψαλται, επειδη ειχων ΜΙΜΗΘΕΙ τους διδασκαλους τους, δι αυτο και ητο ικανοι να #διδαξουυν# #12# μορια αλλα να εκτελουσουν το διαστημα ΕΝΑ τι παραπανω
Εναι ενδιαφερον οτι εις την εργασιαν των ομοφρονουντων σας πρερι το #και ευλογημενος# του Στανιτσα ΔΕΝ εχομεν αναλυσιν ολοκηρου της κλιμακος, παρα μονον του Πα Βου Γα Δι
Ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΚΕ =τουτεστιν του πιανου ΑΛΛΑ και της 72 ΜΟΡΙΑΚΗΣ κλιμακος της επιτροπης ειναι ΧΑΜΗΛΟΣ δι ημας τους εχοντας ακουσει ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ψαλτας
Ιδιος και δια το διαστημα Νι Πα και Ντο Ρε
Κι εδω αυτο το οποιον μετραει ΠΕΡΑΝ καθε φασματογραφου ειναι ο ΨΑΛΤΗΣ =και στους δυτικους οταν τους τα προσδιορισωμεν με CENTS και τους λεγωμεν να ΥΨΩΣΟΥΝ τον Κε ως προς αυτον οπου εχουσιν συνηθησει =#κατι πιανουν#
Οι δυτικοι οι οποιοι καθονται διπλα απο παραδοσιακον ψαλτην δυσκολεθονται ιδιαιτερως με τα διαστηματα των 12 μοριων τα οποια ειναι εις την ουσιαν έγαλυτεραμ αλαλ και με την διαφοραν σκληρου και μαλακου χρωματικου τερταχορδου αλλα κτι του κλιτου
Το προβλημα τοθ ΔΙ Κε και Νι Πα το αντιμετωπισε και η Ανδριανη ΑΤΛΑΝΤΙ οταν πια εφυγε απο τον Αγγελοπουλο και επηγε να μαθει διπλα απο τον Ζαχαριαν Πασχαλιδην δια ΠΟΛΛΑ χρονια ==
Συνεχεια του προηγουμενου μηνυματος
Επανερχομεθα εις την εργασιαν μας
δηλαδη το να συγγρινομεν δυο πραγματα =τα γραφομενα και τα λεγομενα ως προς μιαν κλιμακαν == αυτην της επιτροπης
Εαν συγγκρινομεν βασει της ΜΟΡΙΑΚΗΣ κλιμακος της επιτροπης υποτιθεται = και εννοειται οτι θα το ελεγξωμεν == οτι καθε φορα οπου ο Πριγγος θα καμνει τον Κε εις την ΘΕΣΙΝ του ως προς την ΚΛΑΜΑΤΙΚΗΝ κλιμακαν θα πρεπει να βλεπωπεν μιαν ΔΙΕΣΙΝ εις τον Κε εαν τον συγγρινομεν με την 72 ΜΟΡΙΑΚΗΝ κλιμακαν οπου ο Κε ειναι χαμηλοτερως
Ουτως λοιπον κατα την δευτεραν διαδικασιαν, θα ελεγξομεν το καθε διαστημα του Πριγγου με τον ως ανωθεν προηρηθεντα τροπον βασει « #confidence intervals# =#όρια αξιοπιστίας# » ωστε να διαπιστωσωμεν που ακριβως εισιν η καθε ειδως υφεσο διεσις και θα συγγκινομεν με αυτα οπου κατεγραψε ο ανθρωπινος κοκκινογραφων
Κατα αυτην την δευτεραν διαδικασιαν, και παλιν δεν αναφερωμεθα ουτε σε παιδαγωγησιν, ουτε σε μιμησιν, ουτε σε ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΝ καποιου μελους, αλλ απλως εις το κατα ποσον ενας ανθρωπος ΟΠΟΙΟΣ και ναι ειναι =υποκειμενικος ακουγων, θα επαληθευθειι απο ενα ΜΗΧΑΝΗΜΑ μετρωντα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ φαινομενα, και τουτω κατα μιαν ΚΛΙΜΑΚΑΝ 72 μοριακην προσεγγιζουσαν καποιαν αλλην της ΙΔΙΑΣ επιτροπης
Δηλαδη προκειται δια μιαν ασκησιν οπου προσπαθουμε να διαπιστωσωμεν κατ ποσον ενας ανθρωπινος κοκκινογραφος αντιστοιχει σε ενα μηχανημα.... και τιποτες αλλον
Αρχικό μήνυμα απο mimi
Δηλαδη προκειται δια μιαν ασκησιν οπου προσπαθουμε να διαπιστωσωμεν κατ ποσον ενας ανθρωπινος κοκκινογραφος αντιστοιχει σε ενα μηχανημα.... και τιποτες αλλον
ΓΝΚ
Από ότι φαίνεται, κ. Μιχαλάκη, για δική σας διαπίστωση και επιβεβαίωση θα το κάνετε.
ΓΚΜ
Δεν ειναι το μερακι μου να ασχολοθμε με φαματογαραφο, η και μαθω να τον χρησιμοποιω σωστα =υπαρχουσιν αρμοδιοι οι οιποιοι εχουσιν διαθεσει την ζωην τους εισ το θεμα αυτο και παλι δεν ευρησκουν ακρη
ΑΛΛΑ, επειδη θεωρω την ΜΕΔΟΔΟΝ Καρα και τα οσα διαλαλειται ως ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ και ως ΛΙΑΝ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ οχι μονον μουσικως αλλ και ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΚΩΣ και φιλοσοφικως κα εν τελει ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ, δι ατοο και πρεπει να ευρωμεν ΠΑΝΙ τροπον ΟΡΘΟΝ και ΟΡΘΟΔΟΞΟΝ ινα αντιμετωπισωμεν και να ΑΝΤΑΠΟΚΡΟΥΣΩΜΕΝ καπως ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ολες τις ιδεες και θεωριες σας, ητε της #βγαζετε# απο παπυρους ητε απο την φαντασιαν σας λογου της ΕΛΛΕΙΨΕΩΣ ΜΙΜΙΣΕΩΣ σας
ΓΝΚ
Επαναλαμβάνω: ΟΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΜΕΝΕΣ ΕΛΞΕΙΣ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΙΝ. Θα απογοητευτείτε, διότι το μηχάνημά σας θα σας τις φανερώσει έχοντας τάσιν κι άλλο προς τον δεσπόζοντα.
ΓΚΜ
Το μηχανημα μάλλον θα απογοητεθει παιζοντας την κοκκινογραφημενην σας εκδοσην του Πριγγου η οποια θα ακουγεται οπως θα ακουγεται =κατα ΠΡΟΟΣΕΓΓΙΣΙΝ κι εγω λεγω #ακουγετε# διοτι τετοια πραγματα ΔΕΝ ακουγονται
ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΟΣ θα μας πει ΠΩΣ θα εκτελεσωμεν την μιαν μονογραμμον διεσιν και την αλλην =ΕΣΕΙΣ η ο ΜΕΛΩΔΟΣ =εαν θα απαντησεται ο Πριγγο θα σαα πω κι εγω ΨΑΛΑΤΕ ΤΟ κατα τον ΠΡΙΓΓΟΝ ΜΙΑ και καλη δια να μας αποδειξεται οτι θελετε να ΔΙΑΣΩΣΕΤΕ ΠΡΙΓΓΟΝ<
ΑΛΛΟΙΩΣ, απλως κοκκινοβαφεται βιβλια δια να τα πειτε υστερα εσεις ΟΠΩΣ τα θελετε
Εγω οπου ΘΕΛΩ να μαμιμηθω τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ,, ΠΡΩΤΟΝ τους καμνω ΥΠΑΚΩΗΝ και υστερον ΑΚΟΗ == οταν ειπα του Τσοαλακιδη =#παπου, διατι δεν τα εγραψατε == να παρω ενα μολυβι να μου τα πειτε να τα γραψω# == #Ειναι ολα ΓΡΑΜΜΕΝΑ =θα με ακους και θα καταλαβεις#
Την μανιαν της ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ την εχουσιν οι ΑΝΗΠΑΚΩΟΙ ΑΡΧΑΡΙΟΙ
Παιδι ειμουν, αλλ αμεσως εσυμορφωθειν =
ΒΕΒΑΙΩΣ οι ελξεις ειναι #πρεσεγγισεις# ..... και επειδη υπαρχοθν ηδη ΑΡΚΕΤΕΣ προσεγγισεις ειςτην ψαλτικην, ΔΕΝ χρειαζονται να την επιβαρυνομεν και με ΑΛΛΕΣ, και να βγαζομεν ΦΑΛΤΣΑ ΡΟΜΠΟΤ αντι να βγαζομε ΨΑΛΤΕΣ
ΓΝΚ
Όταν το κάνετε αυτό, θα έχετε σίγουρα το δικαίωμα, από θέσεως, να γράψετε αυτά που θα γράψετε και ενδιαφερόμενοι να τοποθετηθούν επί των λεγομένων.
ΓΚΜ
Η διαδηκασια εχει αρχισει και εαν η ΚΛΑΣΜΑΤΙΚΗ κλιμαξ της επιτοπης ακουγεται ΣΧΕΔΟΝ #σωστη# και σχεδον αντιστοιχουσα με τα διαστηματα των Πατριαρχικων, αυτο ΔΕΝ αληθευει ΟΥΤΕ δια την 72 όριακην κλιμακαν ΟΥΤΕ δια τις ελξεις
Αυτο βεβαια θα δημοσιευθει δια ΠΟΛΛΟΥΣ παραδοσιακους ψαλτας ωστε ν αποδειχθη ΜΙΑ και καλυ οτι ΟΛΟΙ οι παραδοσιακοι καμνουσιν ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ελξεις αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτες οπου προσδιοριζει η επιτροπη
Αρχικό μήνυμα απο mimi
Αυτο βεβαια θα δημοσιεθει δια ΠΟΛΛΟΥΣ παραδοσιακους ψαλτας ωστε ν αποδειχθη ΜΙΑ και καλυ οτι ΟΛΟΙ οι παραδοσιακοι καμνουσιν ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ελξεις αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτες οπου προσδιοριζει η επιτροπη
ΓΝΚ
Καιρός να τους πείτε τώρα (στους ψάλτες) ότι δεν είναι και παραδοσιακοί.
ΓΚΜ
Οποιος ψαλλει τις ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ της 72 μοριακης συγγεραμενης κλιμακος της επιτροπης το ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΩ == ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΣ ΔΕΝ ψαλλει, αλλα καμνει και πολλα ΔΥΤΙΚΑ διαστηματα του ΠΙΑΝΟΥ
οπτικως τα διαστηματα ΔΙ ΚΕ κα Νη ΠΑ = 12 δια 68 του Χρυσανθου (τοθτεστην 12 κομμα 7 ως προς 72 εν τη 72 μοριακη κλιμακα)φαινονται ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ απο τα της 72 μοριακης συγγεραμενης κλιμακος της επιτροπης
Εστω και εαν ειναι ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ η διαφορα, ψυχολογικως βοηθαει εις το να τοποθετει κανεις τα διαστηματα εκει οπου πρεπει οταν ΔΕΝ χρησιμοποιει την 72 μοριακη συγγεραμενης κλιμακα της επιτροπης
Κλιμακα εδιδασκαν οι πατριαρχικοι ΟΧΙ με κλαπατσιμπανα, αλλα λεγοντας ΑΡΓΑ και σταθερα Πα βου γα δι , οπως και μου την εδιδαξε και εμεναν ο Τσοαλκιδης απο την ΔΕΞΙΑΝ πλευραν == ναι διοτι παιζει ρολον και απο πιο αυτι θα το ακουσει κανεις το μαθημα == ακομη μία φορα, η συγχρονος επιστημη ΑΠΟΔΥΚΝΕΙΕΙ οτι εδιδασκε η δια αιωνων #παιδαγωγησις και εμπειρια#
Συνεχεια του μυνηματος
Ιδου καποιες διευκρινησεις περι φασματογραφου
Ο καθ εις δυναται να χρησιμοποιησει τον φασματογραφον του Μελωδος
Δια να εχει μγαλυτερον κυρος η εργασια ομως, η ερευνα θα γινει σε Πανεπιστημειον της Γαλλιας με μαθματικους και με ειδκα προγραμματα<
Αυτα οπου εκαμναν εις την Πατραν ητο ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟΥ επιπεδου, και θα ηθελα να γνωριζω εαν εδημοσιεθησαν σε επισημον Περιδοδικον ωστε να δωσωμεν απαντησιν συν τω χρονω<
ΓΝΚ
Τώρα όμως, για τα βιβλία που έχουν επανεκδοθεί νομίζω ότι δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε με αυτόν τον τρόπο και να λάτε ρήσεις του τύπου "δεν μπορεί να έψαλλε έτσι ο ʼρχων".
ΓΚΜ
Δια τα επακολουθα εκφραζομαι ελευθερως
Το θεμα δεν ειναι το τι εγραψα εις μιαν απομονομένην φρασιν<
Ολοκληρωτικα γραφω οτι ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ τον Πριγγον οι Σιμνωνκαραιτες δια να αποδειξεται
Αρχικό μήνυμα απο mimi
Ολοκληρωτικα γραφω οτι οι Σιμνωνκαραιτες
ΓΝΚ
Τον πληθυντικό τον εκλαμβάνω ως "της ευγενείας" από μέρους σας και προχωρώ για το καλό της μουσικής συζήτησης.
ΓΚΜ
Εδω τον εχρησιμοποιησα με την ΓΕΝΙΚΗΝ εννοιαν οπως εχω ορισει αλλου<
Αγριανθρωπος δεν ειμαι, και οποτε θελω, ΕΙΜΑΙ ικανος ν απευθυνθω εις εσας τον ΚΥΡΙΟΝ Κωνσταντινου, με ωραιους, ευγενικους και " #εξοικειωμενους# τροπους οπως σας αρεσει
Κατα βαθος και εν παση ειλικρινεια, δεν σας εχω γενικα τους Σιμωνοκαραιτες εις καποιαν ιδιαιτεραν υποληψιν, οπως κι εσεις υποθετω, οσον μ αφορα == οτι και να σας λεγουν οι αλλοι, καμνετε κατα την #επιστημην σας# αλλα και κατα τους κανονας της ψαλτικης οπου εσεις θελεται να #εφαρμοζετε κα να διδασκετε#
Δια τους λογους οπου εχω αναφερει εις ΑΛΛΟ μύνημα == σας θεωρω ΟΛΟΥΣ επικινδυνους, και εαν καθομαι και ασχολουμε με ολους εσας και ιδιαιτερως με τα γραφομενα σας Κυριε Κωνσταντινου, ΔΕΝ ειναι επειδη πιστευω εις καποιον διαλογον, οπως αναφερετε κατωθι, αλλ επειδη ΕΛΠΙΖΩ να ΣΩΣΩ δυο τριες νεους απο τις πλανες οπου κυρησετε
Διοτι, εαν εδεσμευωσασθαν εις τα μουσκοιλογικα, ισως να εγινωμουν και μαθητης σας!
Ελλ επειδη ΟΤΙ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ολοι σας και οτι ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ δεν στεκουν, οπως δεν στεκουν και τα ψαλλομενα ΑΛΛΩΝ οι οποιοι ΔΕΝ ακολουθουν την Σιμωνοκαριατικην #μέθοδον#, ξεκιναω με την ιδικην σας παραταξην διοτι ειναι η ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΔΥΝΔΙΝΟΣ λογου οτι ΔΕΝ κλινει ΑΥΧΕΝΑΝ με την ΔΙΑΘΕΣΙΝ να ΜΙΜΗΘΕΙ πριν #αυθεντολαλησει# και διδαξει, και ΑΥΤΟ ακριβως αποτελει ΑΙΡΕΣΙΝ, και ΕΝΑΝΤΙ αυτης της νοοτροποιας σας ΜΑΧΩΜΑΙ
Αρχικό μήνυμα απο mimi
Ολοκληρωτικα γραφω οτι οι Σιμνωνκαραιτες
ΓΚΜ
καλό θα είναι στα δικά μου μηνύματα να απευθύνεσθε σε μένα.
ΓΚ¨
Προς το παρον δεν ειμαι μαθητης σας και στο κατω κατω ΔΕΝ απευθνομαι προς εσας προσωπικως διοτι διαλογος ΔΕΝ υπαρχει= εσεις ΖΗΤΕ με το να κοκκινο υφεσο διεσοβαφεται διαφορα εργα, ενω δια εμεναν η ΨΑΛΤΙΚΗ == και οχι η μουσικολογια και οι ελξεις == ΕΝΑΙ η ζωη μου και οχι το ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΟΥ
Στους τρεις τεσσερεις οπου ελπιζω να ΣΩΣΩ απευθυνομαι
Οι υπολοποι, την δουλιτσαν σας καμνετε, το ψωμακι σας βγαζετε και τον χρονον μου σπαταλατε με τις Σιμωνοκαραιτικες νοοτροποιες σας
ΓΝΚ
Είπαμε ότι είναι πολύ εύκολο να μπουν ταμπέλες σαν τις δικές σας και σκληρότερες ίσως (του στυλ "οι της διασποράς", "διεσπαρμένοι", "υπέρτατοι", "κόπτες και κοπτόμενοι" κλπ. κλπ). Ας μείνουμε μόνο στα μουσικά όπως έγραψα και σε προηγούμενο μήνυμά μου.
ΓΚΜ
Αυτα σθμεριλαμβανουν τα δικους σας χαρακατηρισμους, οπως και το διαΣΠΑΡμενος λογου της εκ Σαπρατης καταγωγης μου==
ΔΕΝ με ενοχλουν κατα το ελαχιστον διοτι ως εκ της διασποράς", και "διεσπαρμένοι οπου ειμαστε δυο τρεις απο το Εξωτερικο, ΠΟΛΥ καλα τα εκαταφεραμε, και ΚΑΤΙ εμαθαμε και ΚΑΤΙ εχομε να προσφερουμε δια να σωσουμε οσους δυναμεθα απο καθε ειδους πανδημιας ειτε ειναι Σιμωνακαρατικης ητε ειναι αλλης μορφης
Οτι και να γραφετε δεν καθουμε να το παιζω #δικαστικως#μέ εκφρασεις οπως #ελεος Δημητρακι# και παραμυθεια
Εκφραζω την γνωμην μου και οπως θελει ας το παρει κανεις
Η ταμπελλα =Σιμωνοκαραιτικη μεθοδος ισουται με ΑΙΡΕΣΙΣ διοτι υποτιμει την αξιαν της μιμησεως, ΣΤΕΚΕΙ και ΑΥΤΟ ακριβως ΠΙΣΤΕΥΩ
Αρχικό μήνυμα απο mimi
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ τον Πριγγον δια να αποδειξεται οτι υπαρχουν ελξεις =σ αυτο συμφωνω απολυτα
ΓΝΚ
Τον πληθυντικό τον εκλαμβάνω ως "της ευγενείας" από μέρους σας και προχωρώ για το καλό της μουσικής συζήτησης.
ΓΚΜ
Εξηγηθηκα ανωθεν
Συνεχεια του μυνηματος
Αρχικό μήνυμα απο mimi
ενω τετοιαν ελξιν ΔΕΝ καμνει οταν συμψαλλει με τον Ιακωβον, αλλουτε τοιουτου ειδους ελξιν καμνουσιν αλλοι μαθηται του Ιακωβου οπως ο Τσολακιδης
Ολοκληρωτικα γραφω οτι ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ τον Πριγγον οι Σιμνωνκαραιτες δια να αποδειξεται
οτι υπαρχουν ελξεις =σ αυτο συμφωνω απολυτα
οτι οτι καμνει ο Πριγγος ειναι #ελξεις# εστω κι αν ειναι ΦΑΛΤΣΟ οχι μονο λογου ηλικιας αλλ επειδη ανεκαθεν καπως παρεσυρεν το μελος προς τα πανω< πχ Σε αλλο φορουμ εγινε αναφορα ως προς καποιαν ελξιν του ΠΡΙΓΓΟΥ εις το Ηδη βαπτεται εις τους πρωτους φθογγους ενω τετοιαν ελξιν ΔΕΝ καμνει οταν συμψαλλει με τον Ιακωβον, αλλουτε τοιουτου ειδους ελξιν καμνουσιν αλλοι μαθηται του Ιακωβου οπως ο Τσολακιδης =
ΓΝΚ
Απαντώ παρακάτω με μουσικά παραδείγματα.
ΓΚΜ
Δεν ειπα οτι η ελξις ΔΕΝ υπαρχει
ΕΙΠΑ οτι εις το ΗΔΗ ΒΑΠΤΕΑΤΑΙ, εις την ΠΡΩΤΗΝ =γραμμην, ΟΥΔΕΙΣ ψαλτης της σχολης καμνει ΑΥΤΗΝ ΤΗΕ ΛΕΞΗΝ εκει
Αλλου εχω γραψει οτι ελξεις ΓΙΝΟΝΤΑΙ η ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ λογους =πχ κειμενου τουτεστη λεξεως, ταχυτητος, βασεως, κτλ, εστω και εαν η μουσικη γραμμη ειναι σχεδον η και ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ
Το παν εινι να προσδιορισει ο ψαλλων εαν θα την καμνει η οχι και, εαν ναι, ΠΩΣ θα την καμενι
Στο ΗΔΗ ΒΑΠΤΕΤΑΙ, ΔΕΝ την καμνουσιν οι αλλοι, ΔΕΝ την καμνω κι εγω εις την πρωτην γραμμην δοτιι =ΔΕΝ υπαρχει ελξις εκει ΒΑΣΕΙ του Ιακωβου, οπου ΣΥΜΨΑΛΛΕΙ και ο Πριγγος αλλα και ΒΑΣΕΙ του Τσολακιδη
Η τετοιου ΕΙΔΟΥΣ Ελξις ΥΠΑΡΧΕΙ =της λεγει και ο Τοσλακιδης την λεγω κι εγω πχ εις το αργον τη υπερμαχω
Το ΠΡΟΒΛΗΜΑ ειναι οτι θελεται να ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΤΑΙ αυτην την ελξιν και ΟΠΟΥ βλεπεται τετοιου ειδους γραμμην, να την ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΕ ΕΠΑΝΑΛΥΠΤΙΚΩΣ]
ΑΥΤΟ ειναι το προβλημα
Το οτι καποιαν ημέραω την εβαλεν ο Πριγγος εις το Ηδη Βαπτεατι ΔΕΝ παει να ειπει οτι ο πλανητης ολοκληρος πρεπει να την ΒΑΛΕΙ επισης
Το ενα αρχειον του Ιακωβου δεν ανοιγει αλλα αυτο δεν εχει σημασιαν
Ειςτο #ρυσαι με # η χρονικη αγωγη ειναι συντομος, η λεξις εχει ΑΛΛΗΝ εννοιαν απο το ΗΔΗ, και ευρισκεται ΕΝΤΟΣ του ΜΕΛΟΥΣ και οχι εις την αρχην . Ολα αυτα και αλλα, ομως, ΔΕΝ γινεται να σας εχει απασχολησει διοτι ΟΥΔΕΠΟΤΕΣ εμαθατε διπλα απο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΝ τινα ο οποιως να σας εδιδαξε οπως ειχε διδαξει ο Ιακωβος τον Τσολακιδην =ΑΡΓΟΣ τε και γοργος, απλως τε και μετα ΠΟΛΛΩΝ αλλων καταμετρησεων ΧΡΟΝΟΥ, κτλ ολα τα ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΡΕΑΖΟΥΣΙΝ την ΧΡΗΣΙΝ αλλα και την ΕΠΙΛΟΓΗΝ της καθε ελξεως
Εις την συνεχειαν του μυνηματος, πρεπει να καταλαβει τις οτι αναφερομαι εις την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΝ ελξιν εν τω ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩ σημειω του ΗΔΗ βαπτεται
δεν αναφερομαι εις την ΠΟΙΟΤΗΤΑΝ, αλλα την ΠΟΣΟΤΗΤΑΝ =ΠΟΣΕΣ φορες και ΠΟΥ θα την τοποθετησωμεν
Βεβαια, οσαν αφορα την ΠΟΙΟΤΗΤΑΝ, ΔΩΣΑΤΕ το κοκκινο υφεσο διεσμενον ΗΔΗ βαπτεται εις ΟΠΟΙΟΝ Σιμωνοκαραιτην και εαν θελετε ωστε να ακουσετε απο ΜΟΝΟΙ σας εαν θα την αποδωσει ΟΜΟΙΩΣ με τον Πριγγον ==
ΑΕν ολιγοις, εαν ο σκοπος δεν ειναι να ΜΙΜΗΘΩΜΕΝ τον Πριγγον, τοτες ΔΙΑΤΙ την βαζωμεν;
Εψαλλα το Ηδη βαβτεται και εβαλα ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΟΙΤΗΤΟΣ ελξεις αι οποιαι δθνανατι να ΑΡΜΩΖΟΥΝ δια αυτην την ΠΡΩΤΗΝ γραμμην, και διά παιδαγωγικους λογους, δια να μην αμφισβητησει κανεις οτι δεν δεχομε καποιες ελξις =
απλως δεν ΔΕΧΟΜΑΙ την ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΝ ΕΠΑΝΑΛΥΠΤΙΚΗΝ τοποθετησιν της οπου βλεπωμεν ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ η ΚΑΤΑ ΙΔΙΕΣ μουσικες γραμμες
http://graeca.canto.ru/upload/Montr...Idi_Baptetai_AAL_Home_Choir_Prma_Vox_RVRB.mp3
http://graeca.canto.ru/upload/Montr...topsaltis_ALL_Home_Choir_Prma_Vox_RVRB_03.mp3
ιδου και ο Τσολακιδης οπου καταληγωε εγω διοτι εθρισκετε εισ το τελος στο τελος καποιας κασετας οπου μου ειχε δωσει
http://graeca.canto.ru/upload/Montr...alixis_IdiBaptetai05_Sparti_AgiosSpyridon.mp3
Λεγω επισης οτι ΕΑΝ την εβαλε εκει ο Πριγγος καποια μερα =ειναι επειδη ΕΦΑΛΤΣΑΡΕ =ΔΕΝ εχει σταθεροποιηση την βασιν του Και δια να ειμαι σιγουρος βασιζομαι εισ την θεωριαν μου των #δεκα διδασκαλων# οπου αναφερω κατωθι εις το πρωτο μηνυμα
συνεχεια μυνηματος
Ας υποθεσωμεν οτι ΔΕΝ ειναι λογου φαλτσου
οπως υπογραμμιζω υποστηριζοντας οτι δεν εχει σταθεροποιησει την βασιν του =το παθενουν οι ηλικιωμενοι διοτι χανουσιν τις ΟΞΕΕΣ συχνοτητες της ακοης == δι αυτο, εις ηλικιωμενουςν ΜΗΝ φωναζεται εαν δεν σας ακουγουν, αλλα να τους ομιλειται σε ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑΝ βασιν, και απο κοντα χωρις να φωναζετε....
κι οτι πραγματι εκαμνε εθελουσιως καποιαν ελξιν
ΕΔΩ λαμβανει αξιαν το κριτηριον το #δεκα διδακαλων# == εαν ενας καμνει κατι εις την ψαλτικην οπου οι αλλοι δεν καμνουσιν, πρεπει να τον ερωτησωμεν ΔΙΑΤΙ
η θα αποδεχθει οτι ειναι λαθος
η θα απολογηθει δινωνατας πηγες αναφορας
Επειδη δεν ζει πια ο Πριγγοςς ειμαστε υποχρωμενη να αναλυσωμεν ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΣ το θεμα ==
ΓΝΚ
Αν το εφαρμόζατε και για τους άλλους τεθνεώτες αυτό, θα ήταν καλύτερα τα πράγματα.
ΓΚ¨
Ποιους , τον αρχιφαλτσαρο Σιμωνα Καρα μηπως
Η και παλιν τον Πριγγον οπου πολλακις μας βαζει δευτεραον και αλλα και ζυγον εις τον πλαγιον τεταργον
Λεγω οτι δια τα διατηματα πρεπει να ακουγωμεν τον Ιακωβον αλλα και τον Στανιτσαν πλην ελαχιστων εφξαιρεσεων του τελευταιου
Εαν η παραλλαγη ΔΕΝ ειχε αξιαν ΚΟΥΡΤΙΣΜΑΤΟΣ ουτε ο Ιακωβος αλλ ουτε και ο Ματτ Ανδρεου θα ΕΠΑΡΑΛΛΑΓΗΖΑΝ ΚΑΘΕ σπουδαιον μαθημα εστω και εαν το εγνωριζαν εκ στηθους
Εαν δεν βασισθωμεν εις την Παραλλαγην, ισως θα επρεπε τοτες να βασισθωμεν εις Σιμωνοκαραιτικα κουρτισματα εκ των οποιων και ορισμενα του ΠΙΑΝΟΥ διοτι ΣΑΥΤΟ καταληγη η 72 μοριακη συγγεραμανη κλιμαξ της επιτροπης
συνεχεια μυνηματος
Επειδη δεν ζει πια ο Πριγγος, ειμαστε υποχρωμενοι να αναλυσωμεν ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΣ το θεμα ==
εαν ο διδακαλος του, =ο Ιακωβος = ιδιαιτερως οταν τον εχομεν ηχογραφημενον οπου συμψαλλει μετ αυτου
και οι συμαθητες του
αλλα και αλλοι παραδοσιακοι ψαλται =οσον αφορα τα διαστηματα συμπεριλαμβανω και τον π Διονυσιον Φυρφηριν
=======
========
ελλειπε το κειμενον====
λοιπον εαν ολοι αθτοι οι αλλοι ΔΕΝ καμνουσιν ελξιν εις την αρχην του ΗΔΗ βαπτεται
τοτε η ΕΛΞΙΣ ΔΕΝ πρεπει να καταγραφεται.
ΑΛΛΑ, πλαγιω τω τροπω,
ΓΝΚ
Παρέρχομαι πάλι τον πληθυντικό αλλά εγώ σας γράφω εδώ "ευθείω τω τρόπω".
ΓΚΜ
Κυριε Κωνσταντινου, ητε μου απαντητε εκ μερους σας η οχι ΔΕΝ μ ενδιαφερει =δια εμεναν, εχετε ΟΛΟΙ το ιδιον σκεπτικον, και την χρησιν του πληθυντικου δυνασθαι να την χρησιμοποιησετε οπως βουλεσθαι =πλαγιως η ευθειως, το συμπερασμα το δικον μου ειναι οτι ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΝ ΨΑΛΤΙΚΗΝ ΔΕΝ απαγγελετε ΜΗΤΕ εσεις ο ιδιος ΜΗΔΕ οι ομοφρονουντες σας, ,και , ως να μην αρκουσαι αυτη η αναπειρια σας ΛΟΓΟΥ ελληψεως μιμησεως, θελεται να μας πεισεται και περι του Ακροαστικου σας ταλεντου ΑΝΘΡΩΠΙΟΝΟΥ φασματογραφου
Εδω φταινε οι κληρικοι και οι θεολογοι ο οποιοι ΔΕΝ αντιμετοπιζουν αρμωδιως την ΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΣΙΝ και εντελην ΚΑΤΑΜΕΙΩΣΙΝ της ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΥ ακουστικο προφορικης παραδοσεως μας αλλα και την ΥΠΕΡΤΑΤΗΝ θεσιν του διδακαλου δια την ΣΩΣΤΗΝ χρησιν της, αλλα και την αντικαταστασιν αυτης μετα ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΝ ΣΑΣ συμπερασματων ως προς ΠΟΙΑΝ ελξιν θα ΤΟΠΟΘΕΤΟΘΜΕΝ συστηματικως και επαναληπτικως εως σημειον τουλαχιστον ακοθστικου αλλα και προ παντος ΨΥΧΙΚΟΥ εξασθενισμου
#Στην αρχη, ολα καλα θα σου ακουγοντα του Αγγελοπουλου# ειπεεν εαν Αγιοριτης γερον και καποιαν ψυχην, ο οποια εψαχνε δια διδασκαλον αλλα, στο τελος, θα τον ΒΑΡΕΘΕΙΣ τον τροπον με τον οποιν ψαλλει
Σωστος ο Αγιοριτης == κι εγω εχω δηλωσει ΠΙΑ ειανι αυτα τα χ;ρ;κτηριστικα
συνεχεια του μυνηματος
ΑΛΛΑ, πλαγιω τω τροπω, θελετε να μάς πεισεται περι της αξιας της Μεθοδου Καρα και να εξοικειωσεται την νεολαιαν με την νοοτροπιαν της μεθοδου αυτης ακομη δια μεσου ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΩΣ της γραφης και της νοοτροποιας καποια παραδοσιακωτατου ψαλτου<
ΕΥΤΥΧΩΣ ομως οπου υπαρχουσιν τα βιβλια του Βουδουρη τα οποια θα προστατεψωμεν ως κορην οφθαλμου διοτι ειναι η τελευταια αποδειξης οπου εχωμεν εναντιον της αυλο παιγνιας του Χρυσανθου ως παιδαγωγικον μεσον δια την ψαλτικην, της συμμοριας του Παπαδοπουλου κοκ
ΓΚ
Τώρα όμως, για τα βιβλία που έχουν επανεκδοθεί νομίζω ότι δεν έχετε δικαίωμα να μιλάτε με αυτόν τον τρόπο και να λάτε ρήσεις του τύπου "δεν μπορεί να έψαλλε έτσι ο ʼρχων".
ΓΚΜ
Κι εγω νομιζω οτι δια να γραφει ο Πριγγος οπως εγραψε με τον Ευθυμιαδην, κατι ηξερε, και ειχε καποιαν ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΝ
Λοιπον πρωτον θα τα παιξει ο Μελωδος
ΓΝΚ
Τα βιβλία του Α. Βουδούρη, κ. Μιχαλάκη, δεν διαφέρουν από τα άλλα βιβλία της εποχής του. Μικροποικίλματα υπάρχουν γραμμένα τα οποία γίνονται, τουλάχιστον σε ακούσματα του Ιακώβου Ναυπλιώτη που έχουμε, και σε άλλα σημεία που δεν είναι γραμμένα.
ΓΚΜ
ΜΑ ΕΔΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ειναι το ΘΕΜΑ = ελξις κανονικα ΔΕΝ πρεπει να γραφονται, κι ας επροβληματησε την Επιτροπην αθτο το #θεμα# == δεν ΥΠΗΡΧΕΝ αναγκη να #γινει θεμα#
Οι της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ το εδημιουργησαν διοτ επιασθηκαν, οπως και ΟΛΟΙ οι Δυτικοι, απο ΕΝΑΝ και μονον απο τους ΤΟΣΟΥΣ παραγωντες της ψαλτικης, τοθτσετη τα διαστηματα και ιδιαιτερως της ελξεις
ΠΟΛΛΑ εκ της πατροπαραδοτου ακουστικο προφορικης παραδωσεως ΔΙΑΦΕΡΟΥΣΙΝ εκ της Σιμωνοκαραιτικης #μεθοδου#
Η πατροπαραδοτος ακουστικο προφορικη παραδωσις θετει ελξεις με ΜΕΓΑΛΟ μέτρο, και χωρις συστηματικοποιησιν, ΟΠΩΣ και οι κανονες της εκκλησιας μας =ΑΦΗΝΟΥΝ ελευθεριαν εις τον ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΝ =τον ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ να τους χρησιμοποιησει δια να ανταποκριθει εις μιαν ΣΥΓΚΚΕΡΙΜΜΕΝΗΝ περιπτωσιν
Σε αρκετα σημεια, δυναται ο ενας κανονας να αντιλεγει το αλλον
ΠΡΕΠΕΙ να επενεβωμεν δηλαδη, ΔΥΤΙΚΩ τω τροπω, και να ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΩΜΕΝ τουσ κανονας επειδη #δεν ειμεθα μεμυημένοι ως εμπειροι εξομολογοι#
Κατ αναλογιαν, επειδη ο Καρα ητο Εντελως ΑΣΧΕΤΟΣ ως προς την ψαλτκην εν τη ΠΡΑΞΗ, πρεπει δηλαδη να συμπασχωμεν ολοι με την Δυτικοπρεστατην μανιαν του ωστε να τα #οργανοσομεν# ολα και να #προβλεψωμεν# ΟΛΕΣ τις πιθανοτητες;
Κι επειδη ΔΕΝ εκαθησατε διπλα απο ΕΓΚΡΙΤΟΝ διδακαλον δια να τον ΜΙΜΗΘΕΙΤΕ δι αυτο και οι παπυροι σας εχουν υπνωτεισει και θολωσει τον νουν ωστε να αμβισβητητε το εργον του Βουδουρη επειδη ΔΕΝ εγραψε τις ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕΣ ελξεις εκει οπου εσεις τις φανταζοσαστε
Παπυρους εδεδιαβασε και ο Βοδουρης ΠΡΙΝ απο τον Καραμ και εις το Αγιον ΟΡΟΣ μάλιστα< Οπως και του ειπεν ο Ιακωβος =εαν ΔΕΝ το εχεισ ΑΚΟΥΣΕΙ ΔΕΝ δυνασί να βγαλεις νοημα ;πο τον παπυρον
Οσαον αφορα τις ελξεις, ΑΥΤΟ ειναι το προβλημα =ο ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ψαλτης θα ρυθμιση τον χορον κατα ισοροποιημενον τροπον =γραμμενη η οχι, θα την βαλει εκει οπου ΑΥΤΟΣ θεωρει πρεπον δια το ακουσμα, και βασει της ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ
Κατ αναλογιαν και παλιν, ολοι οι εμπειροι εξομολογοι ΔΕΝ εξομολογουν κατ ακριβως τον ιδιον τροπον ;λλομως ΣΩΖΟΥΝ ψυχες
Μηπως χριεασθωμεν και ημει;ς να βγαλλομεν κανονες οπως πανε να το κανουν εις την Καθολικην Εκκλησιαν, δια #αντι οικολογικους και ναρκωτικο εμπορες κτλ< Δηλαδη, αυτα οπου εχομεν ΕΙΔΗ, ΔΕΝ μας φτανουν να τους εξομολογησει καποιως πνευματικος ειτε παραγουν διαστημοπλοια ητε μεταφερουν ναρκωτικα;
Παρομοιως, επειδη σας επροβληματησε εσας ΜΙΑ παραμετρος απο τις τοσες οπου εχω κατανομησει, δηλαδη η των ελξεων παραμετρος, πρεπει να ΙΣΟΠΕΔΟΣΩΜΕΝ την ψαλτικην διδακαλιαν δια να ικανοποιηθητε εσεις;
Ο Βουδουρης βεβαια κατι ειδε και απο παπυρους οπως τους δικους σας =αλλα ΔΕΝ εξεθαμπωθηκε =εσυνεχισε διπλααπο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΝ, εκληνε αυχενανμ του ΕΔΙΞΕ και τα γραπτα του, και μάς προσφερει μίαν γραφην ΣΧΕΔΟΝ οπως οι αλλοι =διαφερει απλως σε καποιες διαφορετικες μουσικες γραμμες
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΡΑΣ και ποιοι εισαστε ολοι εσεις εν συγγρισει με τον ΒΟΥΔΟΥΡΗΝ;
ΣΤΑ χερια σας μονον να μην πεσει κι αυτο #προς υφεσοδιεσωδιωδες ολοκαυτωμα#
ΓΝΚ
Τα βιβλία του Α. Βουδούρη, κ. Μιχαλάκη, δεν διαφέρουν από τα άλλα βιβλία της εποχής του. Μικροποικίλματα υπάρχουν γραμμένα τα οποία γίνονται, τουλάχιστον σε ακούσματα του Ιακώβου Ναυπλιώτη που έχουμε, και σε άλλα σημεία που δεν είναι γραμμένα.
Και μιας και θίγετε πάλι πράγματα που απ΄ ότι συμπεραίνεται δεν κάνατε αλλά ΘΑ κάνετε έρευνα και διαπιστώσεις, να σας διευκολύνω.
Το μέσο αυτί των μουσικών ακούει μικροποικίλματα και ελκτικά ιδιώματα τα οποία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ Α. ΒΟΥΔΟΥΡΗ (και καλώς, για την εποχή εκείνη δεν είναι γραμμένα). Για του λόγου το αληθές:
ΓΚ¨
ΕΥΤΗΧΩΣ =διοτι αλλοιως και εγω ΦΑΛΤΣΑ θα τα εψελνα
Ανοιγομεν ΠΑνδεκτη επανεκδοσης Τερτιος και χαριν εις του υφεσοδιεσο οξυγραφου συναδελφου σας Γιαννη Παπαχρονη, δεν ξερω πια εαν η καθε διεσις υπηρχε η εαν επροσετεθει απο καποιαν ΑΣΧΕΤΟΝ ως προς την ακουστικο προφορικην παραδοσιν
Μ τον Βοθδοθρην δεν εχω κανενα προβλημα διοτι, και να βαλω καποιαν ελξιν, ΔΕΝ θα πεταχθει καποιος να μου ζητηση λογον περι του ΔΙΑΤΙ
ΓΝΚ
Από το ατενίσαι του Ιακώβου και σε καταγραφή Α. Βουδούρη ας παρακολουθήσουν οι φίλοι ακούγοντας τον Ιάκωβο Ναυπλιώτη και βλέποντας το κείμενο (τα παραλληλόγραμμα για τα ποικίλματα και οι ελλειψοειδείς κύκλοι για τις έλξεις).
ρυσαι-κραυγαζει σοι Α. Βουδουρη.jpg
ρύσαι_από ατενίσαι Ναυπλιώτης.mp3
Κραυγάζω σοι_από ατενίσαι Ναυπλιώτης.mp3
Εσείς μετά βάλτε τον ήχο στο φασματογράφο σας ή σε άλλα μηχανήματα(τα παραπάνω ηχητικά ντοκουμέντα) και πείτε μας, κατ΄εσάς και τα μηχανήματά σας, τί γίνεται.
ΓΚΜ
Γινεται οτι προαναφερα ΑΝΩΘΕΝ =γινεται η ελξεις οπου ο πριγγος βαζει εις το Ηδη βαπτεατα<
το θεμα ειναι ΔΙΑΤΙ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ ο ΠΙΓΓΟΣ ΕΚΕΙ ενω οι αλλοι ΔΕΝ την ΒΑΖΟΥΝ
και επιμενω οτι ΕΠΙΔΗ ειναι ο ΜΟΝΟΣ κατω απο καποεις συνθηκες = δεν εχει σταθεροποιησει την βασιν του απο την αρχην, κτλ, αυτη η ελξις του ΔΕΝ εννοει οτι ο ΙΑΚΩΒΟΣ εξεχασε να την καμνει και ο Βουδοθρης να την ΓΡΑΨΕΙ, αλλα οτι σε ατθο το σημειον, με την αυτην χρονικην αγωγην και καταμετρησιν χρονου, ελξεισ ΔΕΝ γινεται κατ την παραδοσιν οπου γνριζω
Εις το #ατενισαι# ειμαστε στο τελος, επιταγχυνεται η χρονικη αγωγη δεν ειναι ιδια οπως εις την αρχην εις το Ηδη-= αλλα και το νοημα της λεγεως ΡΥΣΑΙ ΜΕ ΔΕΧΕΤΑΙ ελξιν ευχαριστως
ΓΝΚ
ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ (Η ηχογράφηση, ως τονικό ύψος, δεν ενδιαφέρει εδώ αφού όλος ο ύμνος είναι "ομοιόμορφος").
ΓΚΜ
Θα το καμνω αλλα εχω προ ειπει το αποτελεσμα της ελξεως
και τι μα αυτο
Οτι εγραψα ανωθεν θα υποστιξω, εως εθρομεν και ΑΛΛΑ παραδειγαμτα και με ΑΛΛΕʽλεξεξειςσ και μα ΑΛΛΗΝ χρονικην αγωγην δια νο ειδωμεν κατα ΠΟΣΟΝ ΟΛΕΣ αθτεσ οι ηχογραφησεισ θα εχουν ΣΥΤΙΜΑΤΙΚΩΣ αυτην την ελξιν, και εαν δεν υπαρχει και αλλη
ΓΝΚ
Από το ατενίσαι του Ιακώβου και σε καταγραφή Α. Βουδούρη ας παρακολουθήσουν οι φίλοι ακούγοντας τον Ιάκωβο Ναυπλιώτη και βλέποντας το κείμενο (τα παραλληλόγραμμα για τα ποικίλματα και οι ελλειψοειδείς κύκλοι για τις έλξεις).
View attachment 924
View attachment 914
View attachment 915
ΓΚΜ
και ας διαβασουν παλιν ανωθεν οι #φιλοι# τι λεγει η ακουστικο προφορικη παραδοσις περι το ΠΩΣ αποφασιζει ο ψαλτης ΠΟΥ και ποτε θα βαλει ελξιν
ΓΝΚ
Εσείς μετά βάλτε τον ήχο στο φασματογράφο σας ή σε άλλα μηχανήματα(τα παραπάνω ηχητικά ντοκουμέντα) και πείτε μας, κατ΄εσάς και τα μηχανήματά σας, τί γίνεται. ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΩΤΑ. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ (Η ηχογράφηση, ως τονικό ύψος, δεν ενδιαφέρει εδώ αφού όλος ο ύμνος είναι "ομοιόμορφος").
ΓΚ¨
ΕΝΝΟΕΙΤΕ οτι ΔΕΝ θα παρουσιασω εργασιαν ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ χωρις στατιστικην μελετην οπως οι #συνεργατες σας# και δι αυτο θα πρεπει να περιμενουν ολοι ψστε να ειναι ετοιμα προς δημοσιευσιν =ΠΡΩΤΟΙ θα ενημερωθουν περι ΑΥΤΩΝ αλλα και ΑΛΛΩΝ ελξεων την σχεσην αναμεταξυ τους αλλα και με την ερυρθο υφεσο διεσο βαφεισαν εκδοσιν
δι αυτο και γραφω τα εξης εισ το προηγοθμενο μυνημα
Λοιπον πρωτον θα τα παιξει ο Μελωδος τα κοκκινογρφεντα εν συγγρισει με τα του Πριγγου ηχογραφηθεντα>>> και οι πρωτη οπου θα πληροφορηθουν ωστε να κρινουν μονοι τους περι κατα ποσο ομοιαζουσιν, θα ειναι οι του φορουν αναγνωστες
Επιμενω παντως οτι, οπως θα παιξει ο Μελωδος την κοκκινο υφεσοδιεσμενην εκδοσην σιγουρα "δεν μπορεί να έψαλλε έτσι ο ʼρχων".
Συνεχεια μυνηματος
Ας υποθεσωμεν οτι η ελξις εγινε αλ ΟΧΙ ι λογου φαλτσου =ασταθες βασις
οπως υπογραμμιζω υποστηριζοντας οτι δεν εχει σταθεροποιησει την βασιν του =το παθενουν οι ηλικιωμενοι διοτι χανουσιν τις ΟΞΕΕΣ συχνοτητες της ακοης == δι αυτο, εις ηλικιωμενους ΜΗΝ φωναζεται εαν δεν σας ακουγουν, αλλα να τους ομιλειται σε ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑΝ βασιν, και απο κοντα χωρις να φωναζετε....
κι οτι εκαμνε καποιαν ελξιν
ΕΔΩ λαμβανει αξιαν το κριτηριον το #δεκα διδακαλων# == εαν ενας καμνει κατι εις την ψαλτικην οπου οι αλλοι δεν καμνουσιν, πρεπει να τον ερωτησωμεν ΔΙΑΤΙ
η θα αποδεχθει οτι ειναι λαθος
η θα απολογηθει δινανατας πηγες αναφορας
Επειδη δεν ζει πια ο Πριγγοςσ ειμαστε υποχρωμενη να αναλυσωμεν ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΩΣ το θεμα ==
εαν ο διδακαλος του, ιδιαιτερως οταν τον εχομεν ηχογραφημενον οπου συμψαλλει μετ αυτου
και οι συμαθητες του
αλλα και αλλοι παραδοσιακοι ψαλται =οσον αφορα τα διαστηματα συμπεριλαμβανω και τον π Διονυσιον Φυρφηριν
τοτε η ΕΛΞΙΣ ΔΕΝ πρεπει να καταγραφεται<
ΑΛΛΑ, πλαγιω τω τροπω, θελετε να άς πεισεται περι της αξιας της Μεθοδου Καρα και να εξοικειωσεται την νεολαιαν με την νοοτροπιαν της μεθοδου αυτης ακομη δια μεσου ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΩΣ της γραφης και της νοοτροποιας καποια παραδοσιακωτατου ψαλτου<
ΕΥΤΥΧΩΣ ομως οπου υπαρχουσιν τα βιβλια του Βουδουρη τα οποια θα προστατεψωμεν ως κορην οφθαλμου διοτι ειναι η τελευταια αποδειξης οπου εχωμεν εναντιον της αυλο παιγνιας του Χρυσανθου ως παιδαγωγικον μεσον δια την ψαλτικην, της συμμοριας του Παπαδοπουλου κοκ
SYNECHIZETAI eis to EPOMENON MYNHMA
Attachments
Last edited: