Πτυχιακή εργασία για τον στίχο "Τότε λαλήσει..." του Ιω. Κουκουζέλη

Status
Not open for further replies.

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Κύριοι το να υπερτονίζεται την αβλεψία του επιβλέποντα καθηγητή είναι κατα την γνώμη μου μεροληπτικό και κρύβει ίσως σκοπιμότητα, να μην πω κι εμπάθεια...Μην παρατηρείται το δέντρο και χάνεται το δάσος, βγάλεται επιτέλους τους μυωπικούς φακούς απτα μάτια σας..

Ποιὰ ἀβλεψία; Νὰ μὴν ξέρεις πότε ἔζησε ὁ Κουκουζέλης καὶ ἔγραψε τὰ ἔργα του τὸ θεωρεῖτε ἁπλὴ ἀβλεψία, ὅταν μάλιστα καταλαμβάνει μιὰ σελίδα ὁλόκληρη σ]το κείμενο μὲ παραπομπή; Καὶ ὅταν συγκεκριμένο ἔργο του ἀποτελεῖ τὸ θέμα της ἐργασίας μὲ ἀποτέλεσμα νὰ χρονολογεῖται λανθασμένα καὶ αὐτό ὡς ἐπακόλουθο;

Διαβάστε τὴν συγκεκριμένη σελίδα, τὴν παραπομπὴ καὶ γράψτε μετά ...
 

Attachments

  • Bentis_Pe20111.jpg
    Bentis_Pe20111.jpg
    524.4 KB · Views: 21

Gant

Παλαιό Μέλος
Ἄν οἱ εἰδικοὶ ἔκαναν τὴ δουλειά τους δὲν θὰ συζητούσαμε ... Δὲν τὴν ἔκαναν ὅμως καὶ ἐξετέθη ἕνας νέος ἄνθρωπος ...

Ρεζίλι ἐγώ; Ἄλλοι ἔγιναν τελικά ρεζίλι λόγω ... μὴ γνωρίζοντας πότε ἔζησε ὁ Κουκουζέλης ...

Ἐσὺ ποὺ μοῦ ἐπιτίθεσαι, διάβασες τὸ μήνυμά μου καὶ σὲ τὶ ἀναφέρομαι;

Συμφωνεῖς μὲ τὴν χρονολόγηση ποὺ παρατίθεται στὴν συγκεκριμένη σελίδα τῆς πτυχιακῆς ἐργασίας; Εἶναι λάθος ἡ χρονολόγηση ναὶ ἤ ὄχι;

Πρέπει να αναγραφούν και οι δύο περιπτώσεις χρονολόγησης. Εάν αναγραφεί η μία θα πρέπει να δικαιολογήσει τη συγκεκριμένη θέση του. Αλλά δεν είναι λόγος αυτός να κοπεί μία εργασία. Να σας πω και κάτι ακόμη, ο χώρος της ελληνικής μουσικής μπάζει πολυδιάστατα. Κάποιοι που θα πρεπε να γράψουν μένουν στην ειρωνία και στην απαξίωση. Εγώ μαζί σου Δομέστικε στο ΟΥ που έλεγε και ο Ζήκος στο Μπακαλόγατο...αλλά θα έπρεπε να είναι πολλά...:rolleyes::D
 

Gant

Παλαιό Μέλος
Εσείς ως τί γράφετε; Ως ειδικός;


δ

Τι σε κόφτει εσένα; Εσύ γιατί ρωτάς; Ως κουτσομπόλης; ή ως ενδιαφερόμενος που καίγεται να μάθει; Άντε σε παρακαλώ...που νομίζεις ότι έχεις το δικαίωμα να χώνεσαι παντού! :wink:
 

Gant

Παλαιό Μέλος
Για τα πρώτα, συμφωνώ ότι όλη η εργασία είναι προσκολλημένη στην ΕΛΒΥΧ και ότι είναι στρατευμένη προς τούτο, εντούτοις εξακολουθώ να θεωρώ αλλοιωμένη την πηγή. Άλλωστε, όπως ξαναείπα, κατέγραψε αναλυτικά την εκτέλεση της ΕΛΒΥΧ, θα μπορούσε να έχει την εξήγηση καθαρή. Τέλος πάντων, δε βγάζει κάπου αυτή η κουβέντα γιατί το ίδιο πράγμα το βλέπουμε τελείως διαφορετικά.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλετε να πείτε. Θα σας παρακαλούσα να το διευκρυνίσετε. Μην παρεξηγηθώ, το λέω ειλικρινά και χωρίς διάθεση ειρωνίας.

Θεωρώ τον Χρήστο Χαλκιά και τον Παππά από τους πλέον δυνατούς ερμηνευτές. Αυτοί μπορούν να σας λύσουν τις σχετικές σας απορίες. Αυτό εννοώ αγαπητέ!
 

Gant

Παλαιό Μέλος

Ἀγαπητὸ μέλος,

Θὰ παραθέσω γιὰ τέταρτη φορὰ τὸ ἀρχικό μνμ μου μπάς καὶ τὸ διαβάσετε καὶ σεῖς καὶ αὐτὸς γιὰ τὸν ὁποῖο ἐνδιαφερθήκατε.

Λίγη βιβλιογραφία καλὸ θὰ κάνει καὶ στοὺς δυό σας.

Έγραψε και μια γυναίκα στο φόρουμ και ο Δομέστικος αμέσως να ρίξει τη συμβουλή του. Δομέστικε και ο Καράς Κάπου στηρίχθηκε. Δεν ρωτάς τον ειδικό; Ο κύριος Μακρής είναι παρών και μπορεί να σου λύσει την απορία σου. Ρώτα τον για να είσαι και σίγουρος. Αλλά στο ξαναλέω. Δεν είναι λόγος να τσαλακώσεις τη δουλίτσα κάποιου για μια ριμάδα χρονολογία! Στο τέλος τέλος αυτόν που προσβάλλεις έχει την αναγνώριση και του κ. Μακρή και άλλων καθηγητών στο έργο του...Έλεος...Έχεις δει άλλες πτυχιακές εργασίες; Κόλλησες στην ημερομηνία; Ξεκόλλα και απόλαυσε το καλοκαιράκι...:D
 

Gant

Παλαιό Μέλος
Για τα πρώτα, συμφωνώ ότι όλη η εργασία είναι προσκολλημένη στην ΕΛΒΥΧ και ότι είναι στρατευμένη προς τούτο, εντούτοις εξακολουθώ να θεωρώ αλλοιωμένη την πηγή. Άλλωστε, όπως ξαναείπα, κατέγραψε αναλυτικά την εκτέλεση της ΕΛΒΥΧ, θα μπορούσε να έχει την εξήγηση καθαρή. Τέλος πάντων, δε βγάζει κάπου αυτή η κουβέντα γιατί το ίδιο πράγμα το βλέπουμε τελείως διαφορετικά.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλετε να πείτε. Θα σας παρακαλούσα να το διευκρυνίσετε. Μην παρεξηγηθώ, το λέω ειλικρινά και χωρίς διάθεση ειρωνίας.
Αν είχε την εξήγηση ξεκάθαρη δεν θα κόλλαγε με το άλλο μισό του τίτλου. Άρα καλώς το αδερφάκι το γραψε έτσι. Πήρε το έργο και μας κατέθεσε πως το ερμηνεύει ο Αγγελόπουλος με το χορό του. Αυτός είναι και ο τίτλος. Επειδή κάπου έγραψες στρατευμένη εργασία...ξέρεις τι σημαίνει η λέξη αυτή; Είναι πολύ δυναμική λέξη και νομίζω ότι δεν ταιριάζει στο ύφος της εργασίας...
Πάω να βουτήξω...και στη θάλασσα και στη σαλάτα μετά...:D:D
 

Gant

Παλαιό Μέλος

Ἀγαπητὸ μέλος,

Θὰ παραθέσω γιὰ τέταρτη φορὰ τὸ ἀρχικό μνμ μου μπάς καὶ τὸ διαβάσετε καὶ σεῖς καὶ αὐτὸς γιὰ τὸν ὁποῖο ἐνδιαφερθήκατε.

Λίγη βιβλιογραφία καλὸ θὰ κάνει καὶ στοὺς δυό σας.

Άστο δεν αξίζει τελικά...Κατάλαβες τελικά γιατί είμαστε εδώ που είμαστε. Μας έφαγε το ελληναριό. Από τη μία ο ένας κόλλησε στη χρονολογία και από την άλλη ο κ. Σκρέκας με πλήρες ειρωνικό υφάκι να μας ρωτά τι είμαστε! Γράψτε κύριοι και πάτε την ψαλτική μας μπροστά! Ψάλτε και διδάξτε και να είστε σίγουροι ότι η γνώση είναι δύναμη! Αλλά και η ειρωνία χωρίς έργο φούσκα που σκάει και προκαλεί γέλιο. Έκατσε το παληκάρι και έγραψε. Κρίνεις Δομέστικε των 40 και φεύγα ένα 23χρονο. Είσαι μάγκας. Κρίνεις τον επιβλέποντα; Του ξέφυγε ρε αδερφε! δεν πατήθηκε η διόρθωση στο κομπιούτερ! Αν θες βρίσκεις και άλλα...Αλλά τελικά τι έμεινε από όλα αυτά. Αηδία και μία απαξίωση. Λοιπόν, παλίκαρε Μπέντη. Μπράβο και καλή συνέχεια. Και πρόσεξε όταν με το καλό γράψεις και τη διδακτορική διατριβή σου, στείλτην και στον Δομέστικό. He knows! Το γραψα καλά κ. Σκρέκα;
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Πρέπει να αναγραφούν και οι δύο περιπτώσεις χρονολόγησης. Εάν αναγραφεί η μία θα πρέπει να δικαιολογήσει τη συγκεκριμένη θέση του. Αλλά δεν είναι λόγος αυτός να κοπεί μία εργασία. Να σας πω και κάτι ακόμη, ο χώρος της ελληνικής μουσικής μπάζει πολυδιάστατα. Κάποιοι που θα πρεπε να γράψουν μένουν στην ειρωνία και στην απαξίωση. Εγώ μαζί σου Δομέστικε στο ΟΥ που έλεγε και ο Ζήκος στο Μπακαλόγατο...αλλά θα έπρεπε να είναι πολλά...:rolleyes::D

Ἡ ἐργασία δὲν ἔπρεπε νὰ κοπεῖ, ὄφειλε ἁπλὰ ἀπλούστατα νὰ διορθωθεῖ πρώτα καὶ κατόπιν νὰ ὑποβληθεῖ ...


Άστο δεν αξίζει τελικά...

Μιὰ φορὰ ἐδῶ καὶ πάρα πολλὰ μνμ ποὺ συμφωνοῦμε σὲ κάτι ...
 

Gant

Παλαιό Μέλος

Ἡ ἐργασία δὲν ἔπρεπε νὰ κοπεῖ, ὄφειλε ἁπλὰ ἀπλούστατα νὰ διορθωθεῖ πρώτα καὶ κατόπιν νὰ ὑποβληθεῖ ...




Μιὰ φορὰ ἐδῶ καὶ πάρα πολλὰ μνμ ποὺ συμφωνοῦμε σὲ κάτι ...

Διάβασε και τα παρακάτω που πρόσθεσα...και εδώ δεν συμφωνούμε....:)
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Δε ξέρω αν γράφει ως ειδικός αυτό που ξέρω είναι πως ο κ. Gant δείχνει ενδιαφέρουσα προσωπικότητα που άδειασε με τεκμηριωμένα επιχειρήματα τους ybulbu και domesticus.
Όπως βλέπετε, δεν είπε τίποτε που να καταρρίπτει τα επιχειρήματά μας, απλά αμφισβητεί τη σημασία τους ή εκφράζει με εκτιμήσεις και όχι τεκμήρια την τοποθέτησή του για το αντίθετο. Τέτοια μηνύματα απαξιωτικά σαν το παραπάνω, πάντως, σε τίποτα δεν προάγουν το διάλογο, μάλλον δε και αποτελούν άηθες μέσο προσβολής και μείωσης του αντιφρονούντος. Αν είχατε κάτι να αντιτάξετε στα λεγόμενά μας θα το κάνατε. Ο Gant τουλάχιστον εκθέτει τις απόψεις του επί του θέματος, δεν περιορίζεται σε επιφωνήματα γαλαρίας...
Θεωρώ τον Χρήστο Χαλκιά και τον Παππά από τους πλέον δυνατούς ερμηνευτές. Αυτοί μπορούν να σας λύσουν τις σχετικές σας απορίες. Αυτό εννοώ αγαπητέ!
Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πώς μπήκαν στην κουβέντα μας. Σας είπε κάποιος ότι υπερθεματίζουν τη συγκεκριμένη εργασία ή τη συγκεκριμένη επεξεργασία του μέλους του Κουκουζέλους;
Αν είχε την εξήγηση ξεκάθαρη δεν θα κόλλαγε με το άλλο μισό του τίτλου. Άρα καλώς το αδερφάκι το γραψε έτσι. Πήρε το έργο και μας κατέθεσε πως το ερμηνεύει ο Αγγελόπουλος με το χορό του. Αυτός είναι και ο τίτλος. Επειδή κάπου έγραψες στρατευμένη εργασία...ξέρεις τι σημαίνει η λέξη αυτή; Είναι πολύ δυναμική λέξη και νομίζω ότι δεν ταιριάζει στο ύφος της εργασίας...
Πάω να βουτήξω...και στη θάλασσα και στη σαλάτα μετά...:D:D
Έμεινα στο γεγονός ότι στις αντιπαραβολές φέρεται αδιευκρύνιστα ως εξήγηση του Χουρμουζίου. Δε συμφωνώ ότι ορθώς γράφηκε έτσι. (Ο διάλογος μπήκε σε ατέρμονη επανάληψη). Θεωρώ στρατευμένη την εργασία διότι στόχο έχει να προωθήσει ένα συγκεκριμένο μουσικό ρεύμα, μια συγκεκριμένη εκτέλεση και όχι να κάνει μια αντικειμενική και ανεπηρέαστη ανάλυση του στίχου, έστω και με την ερμηνεία του Αγγελόπουλου, βασισμένη όμως στο πρωτογενές υλικό.
 
Last edited:

greek487

Tasos N.
α) Για να είμαι ειλικρινείς, η χρονολόγηση δεν με ενδιαφέρει και τόσο. Ξέρω ότι σε αρκετές περιπτώσεις οι ειδικοί και οι ιστορικοί διαφωνούν για αρκετές ημερομηνίες. Αλλά μπορεί να έγινε και κάποιο λάθος στην εργασία. Δεν ξέρω.

β) Για το μουσικό κείμενο που μεταχειρίστηκε ήδη έχω γράψει, όπως και άλλοι. Δεν είναι καθόλου θέμα. Καλά έκανε ο ερευνητής.

Μετά από σχεδόν 50 μηνύματα, μόνο αυτά τα δύο έχει η εργασία να συζητηθούν? Οι εύστοχες παρατηρήσεις που προσφέρει ο κ. Μπέντης εδώ?

Υ.Γ.(1) Επίσης, επειδή αναφέρετε η λέξη "στρατευμένη", δεν σας κάνει εντύπωση ότι κανένας από αυτούς που κριτικάρουν (και οι ευχαριστούντες τους) δεν είχαν το φιλότιμο να βάλουν ούτε και ένα "Thanks" στο αρχικό μήνυμα? Άσε να πουν και έναν ενθαρρυτικό λόγο για τον νέο ερευνητή ή ακόμη και ένα θετικό σχόλιο για την εργασία του.

Υ.Γ.(2)
Δε ξέρω αν γράφει ως ειδικός αυτό που ξέρω είναι πως ο κ. Gant δείχνει ενδιαφέρουσα προσωπικότητα που άδειασε με τεκμηριωμένα επιχειρήματα τους ybulbu και domesticus.
Γράψε Maraki εδώ και άλλου συνέχεια και όσο μπορείς, να ακούσουμε και μια φρέσκια άποψη!

 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
α) Για να είμαι ειλικρινείς, η χρονολόγηση δεν με ενδιαφέρει και τόσο. Ξέρω ότι σε αρκετές περιπτώσεις οι ειδικοί και οι ιστορικοί διαφωνούν για αρκετές ημερομηνίες. Αλλά μπορεί να έγινε και κάποιο λάθος στην εργασία. Δεν ξέρω.

....

Δύο ἔγκριτοι εἰδικοὶ ἐπιστήμονες ἔχουν χρονολογήσει τὸν βίο τοῦ Κουκουζέλη, παρατίθενται τὰ ἄρθρα τους ὥστε νὰ τὰ διαβάσετε (τὸ ἕνα μάλιστα στὰ ἀγγλικά) καὶ ἀκομα συζητᾶς ἐσὺ ἀλλὰ καὶ οἱ ἄλλοι ὅτι μπορεῖ, ἴσως νὰ ἔγινε λάθος στὴν χρονολόγηση;

Δὲν ξέρεις; Σοῦ παραθέτω τὰ ἄρθρα γιὰ νὰ μάθεις.

An. Jakovlevic, Ὁ Μέγας Μαΐστωρ Ἰωάννης ὁ Κουκουζέλης Παπαδόπουλος Κληρονομία 14 (1982)

Erich Trapp, "Critical Notes on the Biography of John Koukouzeles" από "Byzantine and Modern Greek Studies", Vol. 11, No. 1, 1987, pp. 223-230


Μὰ τὶ ἄλλο θέλετε πιὰ γιὰ νὰ πεισθεῖτε; Ἐπειδὴ ἡ εργασία πραγματεύεται θέμα μὲ τὴν ΕΛΒΥΧ δὲν σημαίνει πὼς εἶναι ὁ Δεκάλογος τοῦ Μωϋσέως.

Τὰ πράγματα εἶναι ἁπλούστατα καὶ παραδεχθεῖτε το, ὁ συντάκτης ἔκανε λάθος τὸ ὁποῖο στὴ συνέχεια δὲν διορθώθηκε δὲν ξέρω γιὰ ποιὸ λόγο.

Θὰ μοῦ πεῖς γιατι μᾶς πρήζεις σνέχεια με τὸ ἴδιο πράγμα.

Ἁπλὰ ἀπὸ ὅλη τὴν ἐργασία αὐτὸ μοῦ ἔκανε ἐντὐπωση ΚΑΙ ΜΟΝΟ καὶ αὐτὸ σχολιάζω. Ὅταν κάποιος δὲν γνωρίζει κἄν πότε συνετέθη τὸ μέλος ποὺ σχολιάζει μέσω τῆς ἑρμηνείας τῆς ΕΛΒΥΧ τὶ παραπάνω νὰ γράψεις;

Ὁ ἐνθαρρυντικὸς λόγος σὲ νέο ἐρευνητὴ εἶναι νὰ μάθει νὰ προσέχει τὶ γράφει καὶ νὰ ἐλέχει τὴ βιβλιογραφία του γιατι ἀλλιῶς ἐκτίθεται, εἰδικὰ ὅταν δημοσιεύεται στὸ διαδίκτυο. Μόνο ἔτσι θὰ προχωρήσει στην ἔρευνα, ὅταν μάθει νὰ ἐλέχει τὶς πηγές του, ὄχι ὅταν τοῦ χαϊδεύουν τὰ αὐτιά, μόνο καὶ μόνο γιατι σχολίασε ἐκτέλεση τῆς ΕΛΒΥΧ ...

 

Gant

Παλαιό Μέλος


Δύο ἔγκριτοι εἰδικοὶ ἐπιστήμονες ἔχουν χρονολογήσει τὸν βίο τοῦ Κουκουζέλη, παρατίθενται τὰ ἄρθρα τους ὥστε νὰ τὰ διαβάσετε (τὸ ἕνα μάλιστα στὰ ἀγγλικά) καὶ ἀκομα συζητᾶς ἐσὺ ἀλλὰ καὶ οἱ ἄλλοι ὅτι μπορεῖ, ἴσως νὰ ἔγινε λάθος στὴν χρονολόγηση;

Δὲν ξέρεις; Σοῦ παραθέτω τὰ ἄρθρα γιὰ νὰ μάθεις.

An. Jakovlevic, Ὁ Μέγας Μαΐστωρ Ἰωάννης ὁ Κουκουζέλης Παπαδόπουλος Κληρονομία 14 (1982)

Erich Trapp, "Critical Notes on the Biography of John Koukouzeles" από "Byzantine and Modern Greek Studies", Vol. 11, No. 1, 1987, pp. 223-230


Μὰ τὶ ἄλλο θέλετε πιὰ γιὰ νὰ πεισθεῖτε; Ἐπειδὴ ἡ εργασία πραγματεύεται θέμα μὲ τὴν ΕΛΒΥΧ δὲν σημαίνει πὼς εἶναι ὁ Δεκάλογος τοῦ Μωϋσέως.

Τὰ πράγματα εἶναι ἁπλούστατα καὶ παραδεχθεῖτε το, ὁ συντάκτης ἔκανε λάθος τὸ ὁποῖο στὴ συνέχεια δὲν διορθώθηκε δὲν ξέρω γιὰ ποιὸ λόγο.

Θὰ μοῦ πεῖς γιατι μᾶς πρήζεις σνέχεια με τὸ ἴδιο πράγμα.

Ἁπλὰ ἀπὸ ὅλη τὴν ἐργασία αὐτὸ μοῦ ἔκανε ἐντὐπωση ΚΑΙ ΜΟΝΟ καὶ αὐτὸ σχολιάζω. Ὅταν κάποιος δὲν γνωρίζει κἄν πότε συνετέθη τὸ μέλος ποὺ σχολιάζει μέσω τῆς ἑρμηνείας τῆς ΕΛΒΥΧ τὶ παραπάνω νὰ γράψεις;

Ὁ ἐνθαρρυντικὸς λόγος σὲ νέο ἐρευνητὴ εἶναι νὰ μάθει νὰ προσέχει τὶ γράφει καὶ νὰ ἐλέχει τὴ βιβλιογραφία του γιατι ἀλλιῶς ἐκτίθεται, εἰδικὰ ὅταν δημοσιεύεται στὸ διαδίκτυο. Μόνο ἔτσι θὰ προχωρήσει στην ἔρευνα, ὅταν μάθει νὰ ἐλέχει τὶς πηγές του, ὄχι ὅταν τοῦ χαϊδεύουν τὰ αὐτιά, μόνο καὶ μόνο γιατι σχολίασε ἐκτέλεση τῆς ΕΛΒΥΧ ...

Θα μπορούσε κανείς να πει ότι και στους δύο απάντησε ο Καράς (1992). Έχει δίκιο ο Ιωάννης. Πρέπει να γίνει έρευνα για να αποριφθούν οι θέσεις του Καρά, διότι και εμένα δεν μου φαίνονται απολύτως σωστές. Αλλά δεν είμαι σίγουρος.
 
Last edited:

Gant

Παλαιό Μέλος
Όπως βλέπετε, δεν είπε τίποτε που να καταρρίπτει τα επιχειρήματά μας, απλά αμφισβητεί τη σημασία τους ή εκφράζει με εκτιμήσεις και όχι τεκμήρια την τοποθέτησή του για το αντίθετο. Τέτοια μηνύματα απαξιωτικά σαν το παραπάνω, πάντως, σε τίποτα δεν προάγουν το διάλογο, μάλλον δε και αποτελούν άηθες μέσο προσβολής και μείωσης του αντιφρονούντος. Αν είχατε κάτι να αντιτάξετε στα λεγόμενά μας θα το κάνατε. Ο Gant τουλάχιστον εκθέτει τις απόψεις του επί του θέματος, δεν περιορίζεται σε επιφωνήματα γαλαρίας...

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πώς μπήκαν στην κουβέντα μας. Σας είπε κάποιος ότι υπερθεματίζουν τη συγκεκριμένη εργασία ή τη συγκεκριμένη επεξεργασία του μέλους του Κουκουζέλους;

Έμεινα στο γεγονός ότι στις αντιπαραβολές φέρεται αδιευκρύνιστα ως εξήγηση του Χουρμουζίου. Δε συμφωνώ ότι ορθώς γράφηκε έτσι. (Ο διάλογος μπήκε σε ατέρμονη επανάληψη). Θεωρώ στρατευμένη την εργασία διότι στόχο έχει να προωθήσει ένα συγκεκριμένο μουσικό ρεύμα, μια συγκεκριμένη εκτέλεση και όχι να κάνει μια αντικειμενική και ανεπηρέαστη ανάλυση του στίχου, έστω και με την ερμηνεία του Αγγελόπουλου, βασισμένη όμως στο πρωτογενές υλικό.
Οι Χαλκιάς και Παππάς ανήκουν στην κατηγορία των ψαλτών που ξέρουν να σου εξηγήσουν ποια είναι η διαφορά μεταξύ προσθέτω ισοκρατήματα, κώλα και έλξεις από το να κάνω προσθέσεις-αλλοιώσεις σε ένα κείμενο. Για αυτό σου είπα στα παραπάνω ονόματα (Χασανίδη, Λιάκο, κ.λπ) να προσθέσεις και αυτούς τους δύο. Τώρα για τα περί στρατευμένης μουσικής θα σου πω: Δεν ισχύει διότι ο π. Νεκτάριος δεν ψάλλει σαν τον Αγγελόπουλο. Αν ήταν στρατευμένος θα ήταν μίμος του. Αλλά κάθε άλλο! Στο πανεπιστήμιο έγινε πτυχιακή για τον Αγγελόπουλο, αύριο θα γίνει για τον Μπουρμπουτζακάκη και μεθαύριο για τον Στανίτσα. Τι θα λέτε δηλαδή; Στρατευμένοι για τον Μπουρμπουτζακάκη η κοινότις; Το ΑΠΘ τίμησε φέτος τον Αγγελόπουλο, πέρυσι τον Χάρη και του χρόνου; τον άσε δεν το λέω...Άρα μην νευριάζεις αγορίνα και ξεστομίζεις λέξεις περί στρατευμένης μουσικής! Χαλάρωσε και δες το αλλιώς. Τώρα επειδή σε ενοχλούν οι καταγραφές των έλξεων σου λέω: Ο Αγγελόπουλος τις σημειώνει. Κάποιοι δεν τις σημειώνουν αλλά τις κάνουν, λιγότερο ή περισσότερο έντονα από τον Αγγελόπουλο. Εσύ μην τις σημειώνεις! Αλλά κάντες όπως προστάζει και η Μητέρα Εκκλησία...μέσα από το θεωρητικό της Επιτροπής...Goodmorning!!!!
YΓ ποτέ δεν ήμουν άνθρωπος της γαλαρίας. Με πιάνει το ρημάδι το αυτοκίνητο και ζαλίζομαι. Εγώ μπροστά με τους παπάδες!!!
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Οι Χαλκιάς και Παππάς ανήκουν στην κατηγορία των ψαλτών που ξέρουν να σου εξηγήσουν ποια είναι η διαφορά μεταξύ προσθέτω ισοκρατήματα, κώλα και έλξεις από το να κάνω προσθέσεις-αλλοιώσεις σε ένα κείμενο. Για αυτό σου είπα στα παραπάνω ονόματα (Χασανίδη, Λιάκο, κ.λπ) να προσθέσεις και αυτούς τους δύο.
Διευκρύνισα με ποια έννοια το θεωρώ αλλοίωση. Αν αφαιρεθούν τα πρόσθετα θα έχουμε το πρωτότυπο, ουδείς το αντιλέγει και μπράβο στους εκδότες που έβγαλαν, έστω και με αυτόν τον τρόπο, το άγνωστο κείμενο του Κουκουζέλους. Όμως, όσο δεν αφαιρούνται οι προσθήκες, συνιστούν αλλοίωση του μέλους.
Τώρα για τα περί στρατευμένης μουσικής θα σου πω: Δεν ισχύει διότι ο π. Νεκτάριος δεν ψάλλει σαν τον Αγγελόπουλο. Αν ήταν στρατευμένος θα ήταν μίμος του. Αλλά κάθε άλλο!
Με φέρνετε σε δύσκολη θέση διότι έτυχα να μαθητεύσω για ένα χρόνο στον π. Νεκτάριο, στο α' έτος της μουσικής στη σχολή της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, και μέχρι τώρα φρόντιζα επιμελώς να μην αναφερθώ στο πρόσωπό του, το οποίο σέβομαι. Όταν ο δάσκαλός σου, όμως, σου ψάλλει με τρόπο συνωμοτικό την κλίμακα του πλ. δ' με εντονότατες έλξεις στους φθόγγους Πα, Γα κλπ, φυσικά αφού σου έχει πρώτα μάθει τη σωστή, διευκρυνίζοντας ότι, ναι μεν έτσι είναι (με έντονες έλξεις), αλλά εδώ (στη σχολή που διευθύνει ο Χ. Ταλιαδώρος) δεν τα πολυδέχονται αυτά, όταν σε βάζει στο τρυπάκι να κονσερβοποιείς την ανάλυση πχ του ψηφιστού (ανεβαίνοντας πρώτα δύο φθόγγους και ξανακατεβαίνοντας), πάλι με την ίδια διευκρύνιση, όταν σου λέει ότι κανονικά στις χορωδίες ο χοράρχης είναι μαζί με το χορό, λέει μόνος του το αργό αρχαίο απήχημα και μόλις τελειώνει μπαίνουν οι ισοκράτες κλπ κλπ, χωρίς φυσικά να αναφέρει σε όλα αυτά την πηγή των πληροφοριών αυτών, σε κάνει αυτομάτως να αποζητάς το «ιδανικό» που διδάχτηκες, που δεν ακούς από την πλειοψηφία των ψαλτών, και να επαναπαυτείς μόλις πρωτοακούσεις ΕΛΒΥΧ. Το έπαθα, πέρασα αυτή τη φάση μου, διάβασα μετά κάποια πράγματα στο τότε αναπτυσσόμενο και εβδομαδιαίως ανανεούμενο cmkon.org, άκουσα πολλούς παλαιούς Πολίτες, Αγιορείτες, Θεσσαλονικείς κλπ, πήγα και στον Γεωργιάδη και κατάλαβα την παρεκτροπή της τακτικής αυτής. Ο π. Νεκτάριος, καίτοι μαθητής του Καραμάνη και ένθερμος θιασώτης του Στανίτσα, με αυτά που μου δίδαξε με οδήγησε σε άλλους δρόμους. Δεν τον αδικώ, αυτά πιστεύει ο άνθρωπος, αυτά διδάσκει. Σαφώς όμως τοποθετείται η διδασκαλία του στα πλαίσια της σχολής Καρά και των επιγόνων του.
Στο πανεπιστήμιο έγινε πτυχιακή για τον Αγγελόπουλο, αύριο θα γίνει για τον Μπουρμπουτζακάκη και μεθαύριο για τον Στανίτσα. Τι θα λέτε δηλαδή; Στρατευμένοι για τον Μπουρμπουτζακάκη η κοινότις; Το ΑΠΘ τίμησε φέτος τον Αγγελόπουλο, πέρυσι τον Χάρη και του χρόνου; τον άσε δεν το λέω...Άρα μην νευριάζεις αγορίνα και ξεστομίζεις λέξεις περί στρατευμένης μουσικής! Χαλάρωσε και δες το αλλιώς.
Δεν θεωρώ υγιές να μελετάται πανεπιστημιακώς κάποιος για το έργο του πριν αυτό ολοκληρωθεί. Το είπα και παραπάνω, και για τον Αστέρη να γινόταν η διπλωματική, τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα, την ίδια τοποθέτηση θα είχα. Και ακόμη, σας διαβεβαιώ ότι είμαι πολύ χαλαρός...
Τώρα επειδή σε ενοχλούν οι καταγραφές των έλξεων σου λέω: Ο Αγγελόπουλος τις σημειώνει. Κάποιοι δεν τις σημειώνουν αλλά τις κάνουν, λιγότερο ή περισσότερο έντονα από τον Αγγελόπουλο. Εσύ μην τις σημειώνεις! Αλλά κάντες όπως προστάζει και η Μητέρα Εκκλησία...μέσα από το θεωρητικό της Επιτροπής...Goodmorning!!!!
Όλες αυτές δεν τις κάνω. Κάνω αυτές που διδάχτηκα και αυτές που άκουσα. Το θέμα με τις έλξεις είναι ότι, βλέποντάς τες καταγεγραμμένες, ασυναίσθητα τις κάνω εντονότερες αλλά και σε σημεία που δε θα έκανα αλλοιώς. Γιατί το μάτι διαβάζει ό,τι βλέπει και θέλει εξάσκηση βλέποντας τις έλξεις να κρίνεις κάθε φορά αν και κατά πόσο πρέπει να λεχθούν...
YΓ ποτέ δεν ήμουν άνθρωπος της γαλαρίας. Με πιάνει το ρημάδι το αυτοκίνητο και ζαλίζομαι. Εγώ μπροστά με τους παπάδες!!!
Δεν το έγραψα για σας αυτό! Αντίθετα, σας αντιπαρέβαλα σε αυτή την τακτική. Σε άλλο μήνυμα ήταν απάντηση. Όταν λέω γαλαρία, εννοώ τη θεατρική γαλαρία, με τα επιφωνήματα του τύπου «ου, μπου, μπράβο» κλπ, που εν προκειμένω επεκτείνονται και σε επιφωνήματα αυτών που ζητωκραυγάζουν παρακολουθώντας καβγάδες στο δρόμο: «πω! τι σου είπε!», «τον άδειασες, ρόμπα τον έκανες» κλπ...
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Θα μπορούσε κανείς να πει ότι και στους δύο απάντησε ο Καράς (1992). Έχει δίκιο ο Ιωάννης. Πρέπει να γίνει έρευνα για να αποριφθούν οι θέσεις του Καρά, διότι και εμένα δεν μου φαίνονται απολύτως σωστές. Αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Ὁ Καρᾶς ἀνακοίνωσε τὸ ἄρθρο του το 1976, δημοσιεύθηκε τὸ 1981 καὶ κατερρίφθη ἡ ἀπόπειρά χρονολόγησης στὸν 12ο αἰ. ἀπὸ τὸν Er. Trapp τὸ 1987.

Μπορεῖς νὰ δεῖς καὶ τὰ δύο ἄρθρα ἐδῶ καὶ τοῦ Σ. Καρᾶ καὶ τοῦ Er. Trapp.

Σ. Καρᾶ, «Ἰωάννης ὁ Μαϊστωρ ὁ Κουκουζέλης καὶ ἡ ἐποχή του», Πρακτικὰ τοῦ ΙΕ΄Διεθνοῦς Συνεδρίου Βυζαντινῶν Σπουδῶν/Actes du XVe Congress International d' Etudes Byzantines, II (Ἀθῆναι Σεπτέμβριος 1976), Ἀθῆναι 1981, σ. 973-984.

Erich Trapp, "Critical Notes on the Biography of John Koukouzeles", Byzantine and Modern Greek Studies, 11(1/1987)


Ἡ ἔρευνα ἤδη ἔχει γίνει, διάβασμα χρειάζεται καὶ ἀπαιτεῖται.
 
Last edited:

Gant

Παλαιό Μέλος
Διευκρύνισα με ποια έννοια το θεωρώ αλλοίωση. Αν αφαιρεθούν τα πρόσθετα θα έχουμε το πρωτότυπο, ουδείς το αντιλέγει και μπράβο στους εκδότες που έβγαλαν, έστω και με αυτόν τον τρόπο, το άγνωστο κείμενο του Κουκουζέλους. Όμως, όσο δεν αφαιρούνται οι προσθήκες, συνιστούν αλλοίωση του μέλους.

Με φέρνετε σε δύσκολη θέση διότι έτυχα να μαθητεύσω για ένα χρόνο στον π. Νεκτάριο, στο α' έτος της μουσικής στη σχολή της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, και μέχρι τώρα φρόντιζα επιμελώς να μην αναφερθώ στο πρόσωπό του, το οποίο σέβομαι. Όταν ο δάσκαλός σου, όμως, σου ψάλλει με τρόπο συνωμοτικό την κλίμακα του πλ. δ' με εντονότατες έλξεις στους φθόγγους Πα, Γα κλπ, φυσικά αφού σου έχει πρώτα μάθει τη σωστή, διευκρυνίζοντας ότι, ναι μεν έτσι είναι (με έντονες έλξεις), αλλά εδώ (στη σχολή που διευθύνει ο Χ. Ταλιαδώρος) δεν τα πολυδέχονται αυτά, όταν σε βάζει στο τρυπάκι να κονσερβοποιείς την ανάλυση πχ του ψηφιστού (ανεβαίνοντας πρώτα δύο φθόγγους και ξανακατεβαίνοντας), πάλι με την ίδια διευκρύνιση, όταν σου λέει ότι κανονικά στις χορωδίες ο χοράρχης είναι μαζί με το χορό, λέει μόνος του το αργό αρχαίο απήχημα και μόλις τελειώνει μπαίνουν οι ισοκράτες κλπ κλπ, χωρίς φυσικά να αναφέρει σε όλα αυτά την πηγή των πληροφοριών αυτών, σε κάνει αυτομάτως να αποζητάς το «ιδανικό» που διδάχτηκες, που δεν ακούς από την πλειοψηφία των ψαλτών, και να επαναπαυτείς μόλις πρωτοακούσεις ΕΛΒΥΧ. Το έπαθα, πέρασα αυτή τη φάση μου, διάβασα μετά κάποια πράγματα στο τότε αναπτυσσόμενο και εβδομαδιαίως ανανεούμενο cmkon.org, άκουσα πολλούς παλαιούς Πολίτες, Αγιορείτες, Θεσσαλονικείς κλπ, πήγα και στον Γεωργιάδη και κατάλαβα την παρεκτροπή της τακτικής αυτής. Ο π. Νεκτάριος, καίτοι μαθητής του Καραμάνη και ένθερμος θιασώτης του Στανίτσα, με αυτά που μου δίδαξε με οδήγησε σε άλλους δρόμους. Δεν τον αδικώ, αυτά πιστεύει ο άνθρωπος, αυτά διδάσκει. Σαφώς όμως τοποθετείται η διδασκαλία του στα πλαίσια της σχολής Καρά και των επιγόνων του.

Δεν θεωρώ υγιές να μελετάται πανεπιστημιακώς κάποιος για το έργο του πριν αυτό ολοκληρωθεί. Το είπα και παραπάνω, και για τον Αστέρη να γινόταν η διπλωματική, τον οποίο εκτιμώ βαθύτατα, την ίδια τοποθέτηση θα είχα. Και ακόμη, σας διαβεβαιώ ότι είμαι πολύ χαλαρός...

Όλες αυτές δεν τις κάνω. Κάνω αυτές που διδάχτηκα και αυτές που άκουσα. Το θέμα με τις έλξεις είναι ότι, βλέποντάς τες καταγεγραμμένες, ασυναίσθητα τις κάνω εντονότερες αλλά και σε σημεία που δε θα έκανα αλλοιώς. Γιατί το μάτι διαβάζει ό,τι βλέπει και θέλει εξάσκηση βλέποντας τις έλξεις να κρίνεις κάθε φορά αν και κατά πόσο πρέπει να λεχθούν...

Δεν το έγραψα για σας αυτό! Αντίθετα, σας αντιπαρέβαλα σε αυτή την τακτική. Σε άλλο μήνυμα ήταν απάντηση. Όταν λέω γαλαρία, εννοώ τη θεατρική γαλαρία, με τα επιφωνήματα του τύπου «ου, μπου, μπράβο» κλπ, που εν προκειμένω επεκτείνονται και σε επιφωνήματα αυτών που ζητωκραυγάζουν παρακολουθώντας καβγάδες στο δρόμο: «πω! τι σου είπε!», «τον άδειασες, ρόμπα τον έκανες» κλπ...
Ιωάννη αν εσύ βλέπεις σημαδάκια έλξεων και τότε τα κάνεις πιο έντονα δεν φταίει ο Αγγελόπουλος ούτε ο Καράς, παρά μόνο η απειρία σου. Τώρα σχετικά με αυτά που μου αναφέρεις για τον π. Νεκτάριο θα σου πω ότι εγώ έχω άλλα ακούσματα στα αφτιά μου από τον ίδιο. Πάντως δεν είναι τρόπος αυτός να μιλάς για παλαιότερο δάσκαλο. Αυτός είναι ο σεβασμός σου προς το πρόσωπό του; Αυτό είναι το ευχαριστώ; Έστω και για τα λίγα που σου έμαθε! Φίλε, πες ένα ευχαριστώ και μην μπαίνεις σε τέτοια τρυπάκια. Άκουσες τώρα εσύ τους παλαιούς και κατάλαβες! Όσα χρόνια ζεις, βάλε και άλλα 15 και θα βρεις πόσα χρόνια ζει ο π. Νεκτάριος πάνω σε αναλόγια! Λες να είναι τόσο κουφός και άμουσος και να μην ξέρει να ακούει και πως να ακούει; Κάτσε λίγο βρε αδερφέ, κούλαρε λίγο διότι σκέφτεσαι περίεργα και στρατευμένα!!! Θα σου πω ότι υπάρχουν πολλές πτυχιακές που γράφτηκαν για ανθρώπους εν ζωή που το έργο τους ακόμη δεν ολοκληρώθηκε. Σε αυτό μπορούν να σε βοηθήσουν επισκέψεις σε βιβλιοθήκες! Μην με τσιτώνεις άλλο με έλξεις διότι θα γίνω πιο Ρούλης από το πονηρούλης:wink:
 

Gant

Παλαιό Μέλος


Ὁ Καρᾶς ἀνακοίνωσε τὸ ἄρθρο του το 1976, δημοσιεύθηκε τὸ 1981 καὶ κατερρίφθη ἡ ἀπόπειρά χρονολόγησης στὸν 12ο αἰ. ἀπὸ τὸν Er. Trapp τὸ 1987.

Μπορεῖς νὰ δεῖς καὶ τὰ δύο ἄρθρα ἐδῶ καὶ τοῦ Σ. Καρᾶ καὶ τοῦ Er. Trapp.

Σ. Καρᾶ, «Ἰωάννης ὁ Μαϊστωρ ὁ Κουκουζέλης καὶ ἡ ἐποχή του», Πρακτικὰ τοῦ ΙΕ΄Διεθνοῦς Συνεδρίου Βυζαντινῶν Σπουδῶν/Actes du XVe Congress International d' Etudes Byzantines, II (Ἀθῆναι Σεπτέμβριος 1976), Ἀθῆναι 1981, σ. 973-984.

Erich Trapp, "Critical Notes on the Biography of John Koukouzeles", Byzantine and Modern Greek Studies, 11(1/1987)


Ἡ ἔρευνα ἤδη ἔχει γίνει, διάβασμα χρειάζεται καὶ ἀπαιτεῖται.

Δομέστικε για ποιο λόγο δεν συμπεριλαμβάνεται η εργασία του Καρά στο άρθρο του Τράπ; ή εγώ δεν είδα καλά; Και μάλιστα τις ανακοίνωσε σε Διεθνές συνέδριο, στοιχείο που μειώνει την εργασία του Τραπ δεδομένου του ότι θα έπρεπε να αναφέρει τις απόψεις του Καρά και μετά να τις απορρίψει σαν τον Τομ ΚΡουζ στις αερομαχίες του Τοπ Γκαν!!! Πότε έγραψε σε βιβλίο ο Καράς τις απόψεις του για τον Κουκουζέλη; Έλαβε ο Καράς υπόψιν του το άρθρο του Τράπ; Μου αρέσει να συζητώ με διανοούμενους! πέρνω και εγώ χάρη...
Επίσης αν ο Τραπ δεν είχε υπόψιν του τις απόψεις του Καρά, ξεκινάνε προβλήματα και πολλά ερωτηματικά για την άποψή του.
ΥΓ Κάτι δημοσίευσε ο Καράς το 1992. Ή κάνω λάθος;
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Δομέστικε για ποιο λόγο δεν συμπεριλαμβάνεται η εργασία του Καρά στο άρθρο του Τράπ; ή εγώ δεν είδα καλά; Και μάλιστα τις ανακοίνωσε σε Διεθνές συνέδριο, στοιχείο που μειώνει την εργασία του Τραπ δεδομένου του ότι θα έπρεπε να αναφέρει τις απόψεις του Καρά και μετά να τις απορρίψει σαν τον Τομ ΚΡουζ στις αερομαχίες του Τοπ Γκαν!!! Πότε έγραψε σε βιβλίο ο Καράς τις απόψεις του για τον Κουκουζέλη; Έλαβε ο Καράς υπόψιν του το άρθρο του Τράπ; Μου αρέσει να συζητώ με διανοούμενους! πέρνω και εγώ χάρη...
Επίσης αν ο Τραπ δεν είχε υπόψιν του τις απόψεις του Καρά, ξεκινάνε προβλήματα και πολλά ερωτηματικά για την άποψή του.
ΥΓ Κάτι δημοσίευσε ο Καράς το 1992. Ή κάνω λάθος;

Δὲς καὶ τὸ παρακάτω γιὰ τὴν κριτικὴ τοῦ Trapp στὸν Καρᾶ.
http://analogion.com/forum/showpost.php?p=175477&postcount=33

Οἱ ἐπιστημονικὲς ἐργασίες δὲν εχει σχέση ἀν ἀνακοινώνονται ἤ ὄχι σὲ συνέδριο, σημασία ἔχει τὶ περιέχουν καὶ τὶ ἀποδεικνύουν.

Ἀλλὰ ἀπ' ὅτι καταλαβαίνω μετὰ ἀπὸ ὅσα σοῦ παρέθεσα ἔγκριτα κιόλας, μᾶλλον μὲ δουλεύεις ... Δὲν περίμενα κάτι καλύτερο ...

Δὲν πειράζει, τουλάχιστον μοῦ 'δωσες κίνητρο καὶ συμπλήρωσα μὲ τὸ ἄρθρο τοῦ Σ. Καρᾶ τὸ θέμα τοῦ Κουκουζέλη μαζὶ μὲ τὴν ἀσφαλῆ κριτικὴ τοῦ Trapp. Τὰ γραπτὰ μένουν καὶ ὅλο καὶ κάποιος κάτι θὰ μάθει ψάχνοντας.

Ἄλλωστε μὲ τὸν τρόπο σου δυσφημίζεις τελικὰ μὲ τὸν «καλύτερο» τρόπο καὶ τὴν ἐν θέματι ἐργασία καὶ τὴν «γνωστή» σχολή. Συνέχισε τὴν «καλὴ» δουλειά, προσφέρεις «ἐξαίρετες» ὑπηρεσίες καὶ ἀπὸ αὐτὸ τὸ ... «μετερίζι»:wink:
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Ιωάννη αν εσύ βλέπεις σημαδάκια έλξεων και τότε τα κάνεις πιο έντονα δεν φταίει ο Αγγελόπουλος ούτε ο Καράς, παρά μόνο η απειρία σου.
...αν παραδεχτούμε ότι υφίστανται όλες και μάλιστα στο βαθμό που παρασημαίνονται. Υφίστανται όμως; Γιατί εγώ δεν ακούω παλιούς ψάλτες να αλλοιώνουν τόσο πολύ τους φθόγγους.
Τώρα σχετικά με αυτά που μου αναφέρεις για τον π. Νεκτάριο θα σου πω ότι εγώ έχω άλλα ακούσματα στα αφτιά μου από τον ίδιο. Πάντως δεν είναι τρόπος αυτός να μιλάς για παλαιότερο δάσκαλο. Αυτός είναι ο σεβασμός σου προς το πρόσωπό του; Αυτό είναι το ευχαριστώ; Έστω και για τα λίγα που σου έμαθε!
Βρες μου μία φράση προσβλητική στο μήνυμά μου και επανερχόμαστε. Την αλήθεια παρουσίασα, χωρίς χαρακτηρισμούς και μειωτικά λόγια.
Φίλε, πες ένα ευχαριστώ και μην μπαίνεις σε τέτοια τρυπάκια. Άκουσες τώρα εσύ τους παλαιούς και κατάλαβες! Όσα χρόνια ζεις, βάλε και άλλα 15 και θα βρεις πόσα χρόνια ζει ο π. Νεκτάριος πάνω σε αναλόγια! Λες να είναι τόσο κουφός και άμουσος και να μην ξέρει να ακούει και πως να ακούει; Κάτσε λίγο βρε αδερφέ, κούλαρε λίγο διότι σκέφτεσαι περίεργα και στρατευμένα!!! Θα σου πω ότι υπάρχουν πολλές πτυχιακές που γράφτηκαν για ανθρώπους εν ζωή που το έργο τους ακόμη δεν ολοκληρώθηκε. Σε αυτό μπορούν να σε βοηθήσουν επισκέψεις σε βιβλιοθήκες! Μην με τσιτώνεις άλλο με έλξεις διότι θα γίνω πιο Ρούλης από το πονηρούλης:wink:
Μπορεί να είναι και ακόμη μεγαλύτερος, τι σημαίνει αυτό; Κάτι έχω ακούσει κι εγώ, δεν είμαι αδαής. Η τεχνολογία βοηθάει πια και τον πλέον αρχάριο να ακούσει Πρίγγο και Ναυπλιώτη και όλους όσους παλιούς μας άφησαν καταγεγραμμένα ντοκουμέντα των εκτελέσεών τους. Αν άκουσε 1-2 παλιούς να κάνουν έντονες έλξεις, δε σημαίνει κάτι, η πλειοψηφία έχει τελείως διαφορετικό άκουσμα από τον Αγγελόπουλο και την ΕΛΒΥΧ. Στο μάθημα της κλίμακας οι έλξεις ήταν ακόμη εντονότερες και από αυτές του Αγγελόπουλου...
Είναι προφανές, πάντως, πως δεν έχεις ακούσει χορωδιακό σύνολο υπό τη χοραρχία του για να δεις αν κάνει και πόσο έντονα κάνει τις έλξεις και τις αναλύσεις του Αγγελόπουλου, ή τουλάχιστον εθελοτυφλείς.
Τέλος, εγώ δε χρειάζεται να κουλάρω, μια χαρά κουλ είμαι. Εσύ τσιτώνεσαι χωρίς λόγο.
 
Status
Not open for further replies.
Top