Ανακοίνωση του Πατριαρχείου για την εκκλησιαστική μουσική

O_Asxetos

Νέο μέλος
''...Πως λοιπόν μετά από 30 χρόνια ξυπνήσατε κύριοι και λέτε ότι αυτό στρεβλώνει την μουσική παράδοση; Τότε τί κάνατε;....''

Αυτα τα 30 χρονια μελετουσαν,ακουγαν,ρωτουσαν για σχετικες πληροφοριες επι του θεματος,ωστε,χωρις βιασυνη,να βγαλει το Πατριαρχειο,τα συμπερασματα του...:wink:
....
Ναι, ο Ηρακλής Πουαρό, ο Sherlok Holmes και ο James Bond ερευνούσαν 30 χρόνια τις επιπτώσεις ενός βιβλίου!
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Τελειωσαν τ'αστεια και ηρθε το ξεκαθαρισμα...
Ακριβως,οπως γινεται αυτον καιρο,που διανυουμε,κατα την περιοδο της κρισης....

Ηλία στέκομαι μόνο σ' αυτή τη φράση.
Δε νομίζω να κατάλαβες τί ακριβώς αποτυπώνεται στην οθόνη...
σε περίοδο κρίσης έγινε και άλλη δίκη κάποτε... με τα γνωστα 6 αποτελέσματα.
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Ναι, ο Ηρακλής Πουαρό, ο Sherlok Holmes και ο James Bond ερευνούσαν 30 χρόνια τις επιπτώσεις ενός βιβλίου!

''Aγαλι αγαλι, γινεται η αγουριδα μελι''....:cool:
Εμεις θα το αλλαξουμε;...

Αλλα να στο πω,διαφορετικα:
Π.χ. θελω εγω,να μαθω πληροφοριες για σενα,απο σημερα...
Αν βρω καποιες,τις επομενες 20 μερες,θα θεωρηθω ο,τι βιαστηκα και δεν εψαξα σωστα...
Τι θα κανω λοιπον;
Για οσο χρονο χρειαστει,θα ψαξω,θα συγκρινω αποψεις-γνωμες,θα προσπαθησω να συλλεξω,οσες περισσοτερες πληροφοριες για το ατομο σου και τη δουλεια σου,ωστε τα συμπερασματα μου,να μην παραπεμπουν σε γενικοτητες,αλλα να δινουν την πληρη εικονα σου...
Ετσι λοιπον,ποιος μας λεει,οτι δεν εγινε το ιδιο πραγμα και με το Οικ. Πατριαρχειο;... Μπορει να χρειαστηκαν 30 χρονια για την ολοκληρωση των ερευνων... Και λοιπον;...
Εξαλλου,αναφορα θα μας δωσει στον καθενα,τι θα κανει,παιρνοντας μας και τηλ. για να μας ενημερωσει;...:wink:
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Ηλία στέκομαι μόνο σ' αυτή τη φράση.
Δε νομίζω να κατάλαβες τί ακριβώς αποτυπώνεται στην οθόνη...
σε περίοδο κρίσης έγινε και άλλη δίκη κάποτε... με τα γνωστα 6 αποτελέσματα.

Συγγνωμη,μα δεν πηγαινει το μυαλο μου καπου....
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Πολύ γενικευμένο το μήνυμα σας αγαπητέ και θα μπορούσα να πω εως και συκοφαντικό. Αλήθεια έχετε δει εσείς προσωπικά - όπως και πολλοί άλλοι που γράφουν με τόσο μίσος - πάρτες της εν λόγω χορωδίας είτε από τον ναό είτε απο τις πρόβες και τις εμφανίσεις της;;; Κανονικές πάρτες είναι χωρίς όλα αυτά τα πρόσθετα "Καραδόφωνα". Αλήθεια έχετε δει;;;Όπως έγραψε πολυ σωστά ως γνώστης του θέματος και ο κ.Αρβανίτης, ο Καράς προσπάθησε να κωδικοποιήσει τις διάφορες κινήσεις της φωνής - ποικίλματα με διάφορα σημάδια από παλαιότερες φάσεις της σημειογραφίας. Σε κάποια από αυτά όντως η ενέργεια τους ήταν η ίδια σε κάποια όχι π.χ. η περίπτωση του Λυγίσματος γι αυτό και η ευρεία χρήση του από τον κ.Στάθη και την χορωδία των Μαιστόρων. Δηλαδή αν έφτιαχνε δικά του σημάδια θα ήταν καλύτερο και λιγότερο κατακριτέος;
Γιά νά μέ συκοφαντεῖς στό 9ο σου μήνυμα ὡς συκοφάντη πολύ ξαναμμένος ἦλθες. Ἠρέμησε.
Γιατί νά γράφω ἐγώ μέ μίσος αὐτά πού γράφεις ἐσύ ἐν ἀγάπη (πού ὑπογράμμισα μέ κόκκινο;)

Δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη αγαπητοί μου αν δεν δούμε χωρίς προκατάληψη αυτά τα θέματα αλλά με σοβαρότητα και πολύ μελέτη. Το να μην έχεις ανοίξει σελίδα από το συγκεκριμένο (ακατανόμαστο) θεωρητικό αλλά να το αναθεματίζεις δεν ξέρω ειλικρινά τη να πω.
Ἀντί νά πεῖς κάτσε καί ἄκου. Δηλ. Διάβασε τά παλαιότερα μηνύματα καί θά δεῖς ἄν τό ἔχουμε διαβάσει ἤ ὄχι.

Ζήτω ο νέος ορισμός.
Να το βάλουμε στην εγκυκλοπαίδεια.
Που το βρήκατε αυτό με το συνολο;;
Φανατικός είναι κ αυτός που ίσως έχει δίκιο, αλλά οι μέθοδοί του και οι ιδέες του για τους αντιπάλους διακατέχονται από ... ιδέ κάποια posts.
Δέν εἶναι ὁρισμός γιαυτό ἔγραψα «ὀνομάζεται συνήθως».

Ὑπάρχει ὁ θεῖος ζῆλος.
Ὑπάρχει καί αὐτός πού ψάλλουμε τήν Μ. Ἑβδομάδα... ζῆλος λήψεται λαόν ἀπαίδευτον.

Ἀπαίδευτοι μπορεῖ νά εἶναι καί ὅσοι ὑποστηρίζουν καινοφανεῖς ἐπιστημονικές ἰδέες στήν μουσική ἄσχετα ἄν εἶναι ἀκαδημαϊκοί ἤ συγγραφεῖς.

Δέν εἶναι δύσκολο νά διπιστώσει κανείς ὅτι ἡ βυζαντινή μουσική εἶναι περισσότερο πράξη παρά θεωρία.

Σέ ὅλες τις ἐπιστήμες ἡ πράξη, τό πείραμα, ἐπαληθεύουν τήν θεωρία.
Στή βυζαντινή μουσική (καί δημοτική) ἐμπλέκεται καί ἡ παράδοση ἡ ὁποῖα λαμβάνεται σάν δεδομένο καί ὄχι σάν ζητούμενο.

Λαμβάνουμε σάν βάση τούς παλαιότερους π.χ. τόν Ναυπλιώτη καί ὄχι τόν Καρά.
Δέν λέμε πόσο ξέφυγε ὁ Ναυπλιώτης ἀπ τόν Καρά ἀλλά πόσο ξέφυγε ὁ Καράς ἀπ τόν Ναυπλιώτη. Ἀπλό, ἀφοῦ ἐπί Ναυπλιώτη δέν εἶχε γεννηθεῖ ὁ Καράς ἀλλά μερικοί δέν μποροῦν νά τό κατανοήσουν.

Κόβουμε δηλ. τόν ὀμφάλιο λώρο τῆς παράδοσης καί ἀλλάζουμε τά δεδομένα προσπαθῶντας νά δημιουργήσουμε νέα παράδοση μέ ἀδιασάλευτες ὑποθέσεις ὅτι ὁ Καράς ἀκολούθησε τό παραδοσιακό ὓφος Σμύρνης κλπ.

Φυσικά δέν ὑπάρχουν οἱ ἀποδείξεις. Χάθηκαν οἱ πομπίνες;
Ἔχουμε ἠχογραφήσεις ἀπό μαθητές σμυρναίων στό Ἅγιον Ὄρος καί Ἀθήνα ἀλλά δέν ταιριάζουν μέ τό ὕφος, τά διαστήματα καί τίς ἀναλύσεις τοῦ Καρά.

Ὑπάρχουν πολλές σχολές στήν Ἑλλάδα, Ταλιαδώρου, Στανίτσα, Μαργαζιώτη κλπ.
Εἶναι τό σύνολο.
Θά μοῦ πεῖτε γιατί ἀσχολεῖστε μέ τό 3%.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Δέν εἶναι ὁρισμός γιαυτό ἔγραψα «ὀνομάζεται συνήθως».
Εμμέσως, όμως το οροθετούσες....
Στή βυζαντινή μουσική (καί δημοτική) ἐμπλέκεται καί ἡ παράδοση ἡ ὁποῖα λαμβάνεται σάν δεδομένο καί ὄχι σάν ζητούμενο.
Εἰπες κάτι μεγάλο. Έχεις δεί το θεωρητικό του Καρά;;
Ὑπάρχουν πολλές σχολές στήν Ἑλλάδα, Ταλιαδώρου, Στανίτσα, Μαργαζιώτη κλπ.
Εἶναι τό σύνολο.
Θά μοῦ πεῖτε γιατί ἀσχολεῖστε μέ τό 3%.
3 ανέφερες...
Ξέχασες του Πρίγγου
στο Φινάλε, δεν ασχολούμαι εγώ με το πώς ψάλλουν οι άλλοι, αλλά οι άλλοι με το όποιο ποσοστό ανήκει στη γνωστή σχολή.
 

O_Asxetos

Νέο μέλος
''Aγαλι αγαλι, γινεται η αγουριδα μελι''....:cool:
Εμεις θα το αλλαξουμε;...

Αλλα να στο πω,διαφορετικα:
Π.χ. θελω εγω,να μαθω πληροφοριες για σενα,απο σημερα...
Αν βρω καποιες,τις επομενες 20 μερες,θα θεωρηθω ο,τι βιαστηκα και δεν εψαξα σωστα...
Τι θα κανω λοιπον;
Για οσο χρονο χρειαστει,θα ψαξω,θα συγκρινω αποψεις-γνωμες,θα προσπαθησω να συλλεξω,οσες περισσοτερες πληροφοριες για το ατομο σου και τη δουλεια σου,ωστε τα συμπερασματα μου,να μην παραπεμπουν σε γενικοτητες,αλλα να δινουν την πληρη εικονα σου...
Ετσι λοιπον,ποιος μας λεει,οτι δεν εγινε το ιδιο πραγμα και με το Οικ. Πατριαρχειο;... Μπορει να χρειαστηκαν 30 χρονια για την ολοκληρωση των ερευνων... Και λοιπον;...
Εξαλλου,αναφορα θα μας δωσει στον καθενα,τι θα κανει,παιρνοντας μας και τηλ. για να μας ενημερωσει;...:wink:

τελείως καταστροφική λογική για σένα, αν εγώ μέσα σ' αυτό το χρόνο έχω καταφέρει να διχάσω τόσο κόσμο, ή να σου κάνω μεγάλη ζημιά!
Η πιο ασφαλής οδό είναι διαφορετική, αυτή που ακολουθούμε σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Παγώνω την κυκολοφορία της μελέτης για όσο χρόνο μου χρειαστεί, κάνω επισταμένη, ενταντική έρευνα και ανακοινώνω πόρισμα και ευρήματα.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
όλβιος όστις ιστορίης έσχε μάθησιν.

μενοῦν γε! ὀλβιώτερος ὅστις καὶ διαστημάτων, καὶ ὕφους τε και ἤθους ἔσχεν οὐ μόνον μάθησιν, ἀλλὰ καὶ ἐπιστήμην....

δ
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
μενοῦν γε! ὀλβιώτερος ὅστις καὶ διαστημάτων, καὶ ὕφους τε και ἤθους ἔσχεν οὐ μόνον μάθησιν, ἀλλὰ καὶ ἐπιστήμην....

δ

Βιάστηκες να απαντήσεις, μην τυχόν και μεινει κάτι αναπάντητο σε μένα.
μιλώ για τη δίκη των εξ.
δε νομίζω να ειχαν διαστηματικές διαφορές εκει....
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Βιάστηκες να απαντήσεις, μην τυχόν και μεινει κάτι αναπάντητο σε μένα.
μιλώ για τη δίκη των εξ.
δε νομίζω να ειχαν διαστηματικές διαφορές εκει....

Στην Εκκλησιαστική Μουσική δεν υπάρχει Γουδή...
 

ΠΑΛΗΚΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Παλαιό Μέλος
Επειδή ζητήσατε την άποψη μου θα σας την πω.Τον Καρά πολλοι τον διαβάσανε αλλά λίγοι τον κατάλαβαν.
Για εμένα πολλά απο αυτά που λέει έχουν βάση.
Δεν τον λέω αιρετικό,καταστροφέα όπως μερικοί.
Αυτοί που συμφώνησαν με όλα,τον κατάλαβαν.Ενώ οι άλλοι όπου δεν συμφώνησαν δεν τον κατάλαβαν;!
Από την μία μου λέτε,ότι αν ζούσε πως θα τον κρίναμε εφόσον δεν τον έχουμε διαβάσει και καταλάβει και τώρα μου απαντάτε ότι πολλοί τον διαβάσανε αλλά λίγοι τον κατάλαβαν.Δεν πειράζει ,αυτοί οι λίγοι μπορούν πάντως να τον κρίνουν.Έχουν σώας στα φρένας και το δικαίωμα να τον κρίνουν...ή όχι;
Όπως και σαν θεό έχω το Πατήρ Υιός και Αγιον Πνεύμα και όχι τον Στανίτσα.
Αυτό που κολλάει στην συζήτηση;Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.
Θα ξεκινήσω ανάποδα.Ρωτάτε που κολλάει αυτο.Κολλάει σε αυτούς που σαν θεό εχουν τον Στανίτσα.ρωτάτε εαν έχω την μύγα και μυγιάζομαι.τίποτα δεν έχω θα έπρεπε???την γνώμη μου είπα.
δικαίωμα να κρίνουμε τον καθένα το έχουμε(αν και εδω ο κύριος είπε να μην κρινόμαστε για να μην κριθούμε αλλά τέλος πάντων ας είναι.)
τώρα οσο για τα ''σωας τας φρένας''ειναι ντροπή να λέμε τέτοια πραγματα σε αυτό το φόρουμ και απο το ότι όλοι υπηρετούμε τον Κύριο.
Δεν εχω δικαίωμα με τις λίγες γνώσεις που έχω να κρίνω κανέναν σας.Αλλά και πολλές να είχα πάλι δεν θα είχα το δικαίωμα.Τώρα εάν δεν αρέσει ο Καράς δικαίωμα σου.Και εμένα παραδειγμα όταν άκουσα τον Πρίγγο σε ερώτηση τι γνώμη έχει για τον Καραμάνη να λέει μην μου μιλάτε για αυτόν τον κλέφτη.Σταμάτησα να διαβάζω πάρα πολύ καραμάνη.Γνώμες λέμε και φυσικά οταν το φορουμ εχει χιλιαδες ατομα να μην συμφωνουμε όλοι.
 
Last edited by a moderator:

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Στην Εκκλησιαστική Μουσική δεν υπάρχει Γουδή...

Μπράβο
βλέπω τα παιζεις καλα τα ελληνικά.
κοιτα που πρωτοπαραπέμπω κ μετά γράψε...
ποιος μίλησε για τη μουσική;;
Ακριβως,οπως γινεται αυτον καιρο,που διανυουμε,κατα την περιοδο της κρισης....
γράφει κάτι γενικότερο κ σ' αυτό απαντώ.
αλλά γιατί απολογούμαι;;
ασχολείσου με άλλους...
 
Last edited:
P

PANROUST

Guest
ΠΑΛΗΚΑΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πραγματικά δεν σας καταλαβαίνω.Μιλάτε στην αρχή:
Πάντως εάν σήμερα ζούσε ο Καράς θα τον είχαμε κάψει όπως στον μαισαίωνα δίχως όμως να διαβάσουμε και να καταλάβουμε τί λεει?τι κακό έχει κάνει?έχουν βάση αυτά που είπε?
Μας ζητάτε πριν τον δικάσουμε να τον καταλάβουμε πρώτα δηλ. να τον διαβάσουμε.Άρα τον κρίνουμε πρώτα...
Μετά μου λέτε ότι :
Επειδή ζητήσατε την άποψη μου θα σας την πω.Τον Καρά πολλοι τον διαβάσανε αλλά λίγοι τον κατάλαβαν.
Μου αναιρέσατε το αρχικός σας μήνυμα γιατί όντως κάποιοι τον διαβάσανε αλλά αυτοί είναι λίγοι που τον κατάλαβαν(εδώ δεν μας λέτε ποιοι τον έχουν καταλάβει),και τώρα μου απαντάτε ότι:
δικαίωμα να κρίνουμε τον καθένα το έχουμε(αν και εδω ο κύριος είπε να μην κρινόμαστε για να μην κριθούμε αλλά τέλος πάντων ας είναι.)
Και πάλι εδώ μου αναιρείτε το αρχικό σας μήνυμα.Άρα τι πρέπει να κάνουμε,να τον κρίνουμε ή να κάνουμε το μπούλο γιατί έτσι είπε ο Κύριος;


δικαίωμα να κρίνουμε τον καθένα το έχουμε(αν και εδω ο κύριος είπε να μην κρινόμαστε για να μην κριθούμε αλλά τέλος πάντων ας είναι.)
1ο.Γιατί έτσι σας βολεύει και 2ο.αυτό το σλόγκαν το έχουμε ξανακούσει.Έχουμε ξανακούσει επίσης (από άλλους),ότι εφόσον δεν ζει ο Σ.Καράς δεν έχουμε το δικαίωμα να τον κρίνουμε.Αυτός όσο ζούσε είχε το δικαίωμα να κρίνει τους άλλους όπου είχαν πεθάνει πριν 100 χρόνια(;)!Μάλλον τα έχετε μπερδέψει γι αυτά που έχει πει ο Κύριος.
Άρα εφόσον δεν έχουμε διαβάσει το κοράνι,λέω εγώ τώρα,δεν έχουμε το δικαίωμα να το κρίνουμε και να το καταδικάσουμε, και εφόσον είπε ο Κύριος " να μην κρίνουμε για να μην κριθούμε",καλύτερα να μην το καταδικάσουμε και καθόλου και να δεχτούμε γι αυτά που γράφει.
Έχουμε μπερδέψει τις πατάτες με τις μπανάνες.

Θα ξεκινήσω ανάποδα.Ρωτάτε που κολλάει αυτο.Κολλάει σε αυτούς που σαν θεό εχουν τον Στανίτσα.
Να σας υπενθυμίσω για το τι είπε ο Κύριος:"Μην κρίνεις για να μην κριθείς".
 
Last edited:

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
τελείως καταστροφική λογική για σένα, αν εγώ μέσα σ' αυτό το χρόνο έχω καταφέρει να διχάσω τόσο κόσμο, ή να σου κάνω μεγάλη ζημιά!
Η πιο ασφαλής οδό είναι διαφορετική, αυτή που ακολουθούμε σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Παγώνω την κυκολοφορία της μελέτης για όσο χρόνο μου χρειαστεί, κάνω επισταμένη, ενταντική έρευνα και ανακοινώνω πόρισμα και ευρήματα.

Ρε φιλε μας δουλευεις;
Με τις λεξεις παιζεις ή δεν θελεις να καταλαβεις τι γραφω;;
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
γράφει κάτι γενικότερο κ σ' αυτό απαντώ.
αλλά γιατί απολογούμαι;;
ασχολείσου με άλλους...

Εδω ειμαστε για να συζηταμε,οχι να πεταμε ''βομβες'' και να κρυβομαστε πισω απο τους αλλους!
Αν ειναι να συμμετεχεις στη συζητηση,πες την γνωμη σου και παρε θεση,οπως κανω και εγω! :wink:
 
Last edited by a moderator:

Gorgonaos

Gorgonaos
Συγχωρεστε με δεν μπορεσα να διαβασω και να παρακολουθησω ολα τα παραπανω.. Ηθελα απλα να σχολιασω λιγο το 2. Οπως το καταλαβαινω..οταν μιλαει για παραχαραξη των αρχαιων μουσικων εργων των μουσικων, τι θελει να πει οτι το θεωρητικο αυτο αλλαζει τις μουσικες φρασεις, αλλαζει το μελος των θεσεων η τα διαστηματα των 3,4,5 χορδων;;; και αν εννοει αυτο γιατι δεν λεει αυτο αλλα ασχετα γενικολογα!αν εννοει την θεωρια που κολλανε τα εργα αρχαιων μουσουργων.. Γιατι δεν λεει θεωρητικες εργασιες εστω αρχαιων μουσουργων;;Λιγα ασχετοσυνη δειχνει νομιζω και η ασχετοσυνη συνηθως προμηνυει κατι υποκινουμενο.. Αν εννοει παντως τις μουσικες γραμμες τοτε δηλωνει τραγικη αγνοια.. Διοτι δεν υπηρξε θεωρητικο που να δειχνει την ποικιλια των θεσεων και τον ακριβη ορισμο τους για να κρινουμε αν αλειωθηκαν.. Και στο κατω κατω η νεα γραφη σε συνδιασμο με την απο εκει και περα παντελη αποκοπη της απο την παλαια και αποκληση καθε εστω θεωρητικης διδασκαλιας της και συνδεσης με την νεα δημιουργησε αυτο το πληγμα της μελοποιιας..
 

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
Συγχωρεστε με δεν μπορεσα να διαβασω και να παρακολουθησω ολα τα παραπανω.. Ηθελα απλα να σχολιασω λιγο το 2. Οπως το καταλαβαινω..οταν μιλαει για παραχαραξη των αρχαιων μουσικων εργων των μουσικων, τι θελει να πει οτι το θεωρητικο αυτο αλλαζει τις μουσικες φρασεις, αλλαζει το μελος των θεσεων η τα διαστηματα των 3,4,5 χορδων;;; και αν εννοει αυτο γιατι δεν λεει αυτο αλλα ασχετα γενικολογα!αν εννοει την θεωρια που κολλανε τα εργα αρχαιων μουσουργων.. Γιατι δεν λεει θεωρητικες εργασιες εστω αρχαιων μουσουργων;;Λιγα ασχετοσυνη δειχνει νομιζω και η ασχετοσυνη συνηθως προμηνυει κατι υποκινουμενο.. Αν εννοει παντως τις μουσικες γραμμες τοτε δηλωνει τραγικη αγνοια.. Διοτι δεν υπηρξε θεωρητικο που να δειχνει την ποικιλια των θεσεων και τον ακριβη ορισμο τους για να κρινουμε αν αλειωθηκαν.. Και στο κατω κατω η νεα γραφη σε συνδιασμο με την απο εκει και περα παντελη αποκοπη της απο την παλαια και αποκληση καθε εστω θεωρητικης διδασκαλιας της και συνδεσης με την νεα δημιουργησε αυτο το πληγμα της μελοποιιας..

Κοιτα να στρωθεις να διαβασεις και να ενημερωθεις και πριν να καθεσαι να γραφεις τετοιου ειδους ανοησιες να σκεφτεσαι οτι δεν απευθυνεσαι σε βλακες!
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Συγχωρεστε με δεν μπορεσα να διαβασω και να παρακολουθησω ολα τα παραπανω.. Ηθελα απλα να σχολιασω λιγο το 2. Οπως το καταλαβαινω..οταν μιλαει για παραχαραξη των αρχαιων μουσικων εργων των μουσικων, τι θελει να πει οτι το θεωρητικο αυτο αλλαζει τις μουσικες φρασεις, αλλαζει το μελος των θεσεων η τα διαστηματα των 3,4,5 χορδων;;; και αν εννοει αυτο γιατι δεν λεει αυτο αλλα ασχετα γενικολογα!αν εννοει την θεωρια που κολλανε τα εργα αρχαιων μουσουργων.. Γιατι δεν λεει θεωρητικες εργασιες εστω αρχαιων μουσουργων;;Λιγα ασχετοσυνη δειχνει νομιζω και η ασχετοσυνη συνηθως προμηνυει κατι υποκινουμενο.. Αν εννοει παντως τις μουσικες γραμμες τοτε δηλωνει τραγικη αγνοια.. Διοτι δεν υπηρξε θεωρητικο που να δειχνει την ποικιλια των θεσεων και τον ακριβη ορισμο τους για να κρινουμε αν αλειωθηκαν.. Και στο κατω κατω η νεα γραφη σε συνδιασμο με την απο εκει και περα παντελη αποκοπη της απο την παλαια και αποκληση καθε εστω θεωρητικης διδασκαλιας της και συνδεσης με την νεα δημιουργησε αυτο το πληγμα της μελοποιιας..

Καλε μου φιλε...sory κιολας,αλλα,τι γραφεις;
Ακουσε με λιγο...ξεκολα λιγο απο τους τυφλοσουρτηδες,ακουσε κανεναν καλο ψαλτη και θα νιωσεις πολυ καλυτερα....:cool: Θα δεις...:wink:
 
Top