[Ανακοίνωση] Ετήσιο μνημόσυνο εις μνήμην του Σίμωνος Καρά

ΚΕΠΕΜ

Μέλος
Ετήσιο μνημόσυνο του δασκάλου της ελληνικής μουσικής Σίμωνος Ι. Καρά
στο Κέντρον Ερεύνης και Προβολής της Εθνικής Μουσικής

Το ΚΕΠΕΜ σας προσκαλεί, το Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012, στο ετήσιο μνημόσυνο του δασκάλου μας Σίμωνος Ι. Καρά, το οποίο θα τελεσθεί στο παρεκκλήσιο του Κέντρου (Έρσης 9 και Πουλχερίας, Λόφος Στρέφη, Εξάρχεια).

Πρόγραμμα
06.30 πμ: Όρθρος
08.30 πμ: θ. Λειτουργία
10.00 πμ: Ακολουθία μνημοσύνου

Στους παρευρισκομένους θα παρατεθεί γεύμα, το οποίο θα πλαισιώσει η ορχήστρα των δασκάλων του Κέντρου με σκοπούς και τραγούδια.
 
Παραβρέθηκα στο μνημόσυνο και στο τέλος είχαμε φιλική και εκτενή συζήτηση με το Γιάννη Αρβανίτη, εκ της οποίας σας μεταφέρω την αρχή (ο νοών νοείτω):
ΝΘ: Καλημέρα "γνωστέ" Γιάννη...
ΙΑ: Καλωσήρθες στη "γνωστή σχολή"...
 
Παραβρέθηκα στο μνημόσυνο και στο τέλος είχαμε φιλική και εκτενή συζήτηση με το Γιάννη Αρβανίτη, εκ της οποίας σας μεταφέρω την αρχή (ο νοών νοείτω):
ΝΘ: Καλημέρα "γνωστέ" Γιάννη...
ΙΑ: Καλωσήρθες στη "γνωστή σχολή"...

Αν και η "γνωστή σχολή" μας είναι γνωστή ως "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής Μουσικής" κι όχι ΚΕΠΕΜ... :rolleyes: :wink:
 
Last edited:
Αν και η "γνωστή σχολή" μας είναι γνωστή ως "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής Μουσικής" κι όχι ΚΕΠΕΜ... :rolleyes: :wink:
To τι αντιλαμβάνομαι εγώ ως "γνωστή σχολή" το έγραψα αλλού:
Αισθάνομαι την ανάγκη να απολογηθώ στον Γιάννη Αρβανίτη για όσα έγραψα παραπάνω, που δεν αναφέρονται πλέον στο πρόσωπο του Σίμωνα Καρά, του οποίου το μνημόσυνο ήταν σήμερα (αιωνία του η μνήμη), αλλά στα γραφόμενά του (τα στραβά τουλάχιστον, για να μην "τσουβαλιάζουμε") και τον τρόπο που προσεγγίζονται από τους "γνωστούς" επιγόνους του, μερικούς χαρακτηριστικούς εκ των οποίων ονομάτισε ο eiryk emnoshele.
Ο "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής μουσικής" μπορεί να αποτελούσε "γνωστή σχολή", το ΚΕΠΕΜ όμως σήμερα τείνει να αποβάλει αυτό το χαρακτηρισμό, λόγω του ότι...
Ευτυχώς που σήμερα στη σχολή του είναι πιο ανοιχτόμυαλοι οι άνθρωποι
 
Last edited:
..Ο "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής μουσικής" μπορεί να αποτελούσε "γνωστή σχολή" ......

α ναι; :rolleyes: εγώ ξέρω ότι αποτελεί ακόμα την γνωστή σχολή με το αυτό όνομα "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής μουσικής" και μάλιστα με τον πρόεδρο ψάλλω κι εγώ πολλές φορές στα μνημόσυνα της αλώσεως :D:cool:
 
Ο "Σύλλογος προς Διάδοσιν της Εθνικής μουσικής" μπορεί να αποτελούσε "γνωστή σχολή", το ΚΕΠΕΜ όμως σήμερα τείνει να αποβάλει αυτό το χαρακτηρισμό, λόγω του ότι... σήμερα στη σχολή του είναι πιο ανοιχτόμυαλοι οι άνθρωποι.

Επειδή α) τα καλά πρέπει να λέγονται και β) ημείς οι επαρχιώται αγνοούμεν τα τεκταινόμενα εν Αθήναις, μπορούν να αναφερθούν οι συντελεστές αυτής της σημαντικής αλλαγής και (προφανώς) υπεύθυνοι του Κέντρου;
 
Να γίνει ίσως σε ένα άλλο θέμα, διότι το παρόν αφορά στη μνήμη ενός νεκρού; Τι συζήτηση ανοίξατε πάλι...
 
Να γίνει ίσως σε ένα άλλο θέμα, διότι το παρόν αφορά στη μνήμη ενός νεκρού; Τι συζήτηση ανοίξατε πάλι...

Εγώ ρώτησα καλοπροαίρετα, αφού το θέμα αφορά τη συνέχιση του έργου του. Εάν από πίσω υπάρχουν άλλα πράγματα, "πάω πάσο". Ας ανοίξει άλλο θέμα. Πάντως η ενημέρωση ποτέ δεν έβλαψε.
 
To τι αντιλαμβάνομαι εγώ ως "γνωστή σχολή" το έγραψα αλλού:

Ο "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής μουσικής" μπορεί να αποτελούσε "γνωστή σχολή", το ΚΕΠΕΜ όμως σήμερα τείνει να αποβάλει αυτό το χαρακτηρισμό
, λόγω του ότι...

Ιδου το εναυσμα για τη συζητηση που ανοιχτηκε !
 
α ναι; :rolleyes: εγώ ξέρω ότι αποτελεί ακόμα την γνωστή σχολή με το αυτό όνομα "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής μουσικής" και μάλιστα με τον πρόεδρο ψάλλω κι εγώ πολλές φορές στα μνημόσυνα της αλώσεως :D:cool:
Δεν κατάλαβα εάν το μήνυμα είναι κανονικό ή χιουμοριστικό και δεν γνωρίζω εάν υπάρχει ακόμα κάποιος σύλλογος με αυτήν ακριβώς την ονομασία. Πάντως ο καθεαυτό "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής μουσικής", που ίδρυσε ο Καράς, είναι σήμερα το ΚΕΠΕΜ, το οποίο ιδρύθηκε με πρωτοβουλία της συζύγου του μακαρίτη Αγγελικής Καρά (περισσότερα εδώ).
Επειδή α) τα καλά πρέπει να λέγονται και β) ημείς οι επαρχιώται αγνοούμεν τα τεκταινόμενα εν Αθήναις, μπορούν να αναφερθούν οι συντελεστές αυτής της σημαντικής αλλαγής και (προφανώς) υπεύθυνοι του Κέντρου;
Είχα γράψει προ καιρού σχετικά εδώ. Περισσότερα και στην ιστοσελίδα του ΚΕΠΕΜ.
Ο "Σύλλογος προς διάδοσιν της Εθνικής μουσικής" μπορεί να αποτελούσε "γνωστή σχολή", το ΚΕΠΕΜ όμως σήμερα τείνει να αποβάλει αυτό το χαρακτηρισμό...
Ιδου το εναυσμα για τη συζητηση που ανοιχτηκε !
Όπως βλέπεις αδελφέ, προσέχω τι γράφω, δεν εξιδανικεύω τα πράγματα, γι' αυτό και έγραψα "τείνει"... Τα βήματα όμως που έχουν γίνει είναι σημαντικά και μεγάλα, ανεξάρτητα αν πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη. Δεν μπορεί να περιμένουμε αλλαγή των πραγμάτων εν μιά νυκτί όταν έχουμε να κάνουμε με νοοτροπίες δεκαετιών. Εάν οι ψάλτες είχαν τέτοια διάθεση (και δεν αναφέρομαι μόνο στη "γνωστή σχολή"), πολλά πράγματα θα ήταν διαφορετικά σήμερα στη μουσική μας.
 
Last edited:
Προσυπογράφοντας -εκ νέου, στο θέμα αυτό- την άποψη του Νίκου Θεοτοκάτου λέω κι εγώ ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει στον λόφο του Στρέφη.

Απευθύνομαι κυρίως στον κ. Μακρή, που εκφράζει ειλικρινή απορία, αλλά και σε οποιονδήποτε καλοπροαίρετο. (Γενικά νομίζω ότι μόνο σε αυτούς απευθύνομαι).

Το πρόβλημα είναι κατά βάθος γλωσσικό (τι γλωσσικό, ιδεολογικό είναι, αλλά ας το πούμε έτσι τώρα): υπάρχουν δύο κυρίως σημασίες στην λέξη Σχολή: Α) Σχολή = τόπος μαθημάτων και η Β) Σχολή = σύστημα σκέψης.

Μιλώντας για τη Σχολή Καρά όλοι έχουν στο νου τους το Β. Στην περίπτωση αυτή η λέξη "Σχολή" έχει κάτι το υπερβατικό και νεφελώδες, που, όπως όλα τα υπερβατικά και νεφελώδη πράγματα, αποκρύπτει (δυστυχώς ενίοτε σκόπιμα) το απλό γεγονός ότι μια Σχολή, όπως και κάθε ανθρώπινος φορέας, αποτελείται από συγκεκριμένα φυσικά ανθρώπινα πρόσωπα.

Όταν κάποιος τα γνωρίσει αυτά τα πρόσωπα από κοντά, κι αυτό θα γίνει αν επικεντρωθεί στη σημασία Α, εν προκειμένω το ΚΕΠΕΜ (δεν είναι δα και τόσο πολλά πρόσωπα αυτά για Σχολή <με τη σημασία Α>, και μιας και ο κ. Μακρής ζητάει συντελεστές, θα πω ότι είναι κυρίως, κατά τη γνώμη μου, οι αδελφοί Μαντζούρη και ο Γιάννης Αρβανίτης) και δεδομένου φυσικά ότι έχει στοιχειωδώς καλή προαίρεση, δεν χρειάζεται και πολύ να καταλάβει τι σημαίνει η φράση του Νίκου "σήμερα στη σχολή του είναι πιο ανοιχτόμυαλοι οι άνθρωποι".

Ένας τρόπος να το καταλάβει αυτό είναι όταν ακούσει π.χ. τους ίδιους να λένε ότι υπάρχουν σημεία της θεωρίας του Σίμωνος Καρά για τα οποία υπάρχει αυτονόητα άλλη άποψη σήμερα ή να επισημαίνουν διαφωνίες τους από το πνεύμα και την προσέγγιση του Λυκούργου Αγγελόπουλου, που κρίνεται (και είναι κατά τη γνώμη μου) περισσότερο άκαμπτος στην υιοθέτηση της διδασκαλίας του μακαρίτη από ό,τι οι ίδιοι οι επίγονοι (ίσως και απόγονοί) του.

Ένας άλλος τρόπος να το καταλάβει είναι να βλέπει ότι αποδίδουν τη δέουσα αξία στην έννοια της μαθητείας στο (προφορικό) ύφος, αφού (ανάμεσα στα άλλα) για δεύτερη χρονιά καλούν τον παραδοσιακότατο και αυθεντικό μαθητή του Παναγιωτίδη, κ. Νεραντζή, να διδάξει - και τον προτρέπουν μάλιστα, όπως βλέπω, να επιμένει στο θέμα της πρακτικής και όχι θεωρητικής άσκησης των μαθητών.

Με άλλα λόγια: η (σημερινή) Σχολή Καρά δεν ανήκει στη ... "γνωστή Σχολή", ή μάλλον (για να το θέσω λιγότερο προκλητικά απ' ό,τι ομολογουμένως έκανα), το ΚΕΠΕΜ ως φυσικός συνεχιστής του Καρά ακολουθεί μια πιο ελεύθερη και, κυρίως, ευρύτερη μουσική προσέγγιση από αυτήν που ακολουθούν οι μη φυσικοί συνεχιστές του Καρά, κυρίως ο Λυκούργος Αγγελόπουλος.

Και επειδή ο Χρήστος διαμαρτύρεται, και δίκιο έχει, για την ανάμειξη όλων αυτών σε ένα θέμα για το μνημόσυνο: το ότι υπάρχουν άνθρωποι που σχεδόν χωρίς οικονομικό κέρδος (ὀπως κατάλαβα τελικά) ασχολούνται με μαθήματα, εκδηλώσεις, διαλέξεις και εκδόσεις για την έρευνα και προβολή της εκκλησιαστικής και παραδοσιακής μας μουσικής, είναι συνέχιση του πνεύματος (και όχι του γράμματος) του έργου του μακαρίτη Σίμωνος Καρά και αποτελεί, ως εκ τούτου, μνημόσυνο και τιμή στη μνήμη του.
 
Last edited:
περισσότερο άκαμπτος στην υιοθέτηση της διδασκαλίας του μακαρίτη από ό,τι οι ίδιοι οι επίγονοι (ίσως και απόγονοί) του.

το ΚΕΠΕΜ ως φυσικός συνεχιστής του Καρά ακολουθεί μια πιο ελεύθερη και, κυρίως, ευρύτερη μουσική προσέγγιση από αυτήν που ακολουθούν οι μη φυσικοί συνεχιστές του Καρά, κυρίως ο Λυκούργος Αγγελόπουλος.
Μα, και ο Αγγελόπουλος είναι επίγονος του Καρά και φυσικός συνεχιστής του! Για τη μαθητεία του έχει μιλήσει πολλές φορές στις εκπομπές του. Υπάρχουν πολλοί φυσικοί μαθητές του Καρά που υποστηρίζουν πως το Α και το Ω της μουσικής μας είναι ο δάσκαλός τους και όλοι οι άλλοι καταλήγουν στον Καρά (τη φράση όπως μου τη μετέφερε ένας φίλος και του είπε ένας μεγάλος και πολύ γνωστός μαθητής του Σίμωνα Καρά).

Βέβαια, αν η κυρίως σχολή (Α):wink: έχει άλλο πνεύμα, αυτό δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω, πάντως το εύχομαι, διότι έτσι παράγεται και προάγεται ο πολιτισμός, με την αμφισβήτηση και τη διαρκή βελτίωση και διόρθωση.
 
Μα, και ο Αγγελόπουλος είναι επίγονος του Καρά και φυσικός συνεχιστής του! Για τη μαθητεία του έχει μιλήσει πολλές φορές στις εκπομπές του....

Δεν μίλησα για μαθητεία, Γιάννη. Εϊναι γνωστή η μαθητεία ολων αυτών που λες, όπως και η (επαινετή) αφοσίωσή τους.
"Φυσικός συνεχιστής" είναι η Σχολή (Α) από την άποψη ότι είναι ο ίδιος ο φορέας που ίδρυσε ο μακαρίτης και που τώρα συνεχίζει η χήρα του με τους ανθρώπους που εμπιστεύθηκε. Ο Καράς δεν ίδρυσε την ΕΛΒΥΧ ή τον Τρόπο.
Στη διάκριση φυσικός - μη φυσικός συνεχιστής δεν υπονοώ κάτι το αξιολογικό. Εϊναι κάτι σαν τη διάκριση ανάμεσα σε συγγενείς και φίλους. Οι συγγενείς είναι που κληρονομούν. Τίποτα άλλο.

Βέβαια, αν η κυρίως σχολή (Α):wink: έχει άλλο πνεύμα, αυτό δεν είμαι σε θέση να το γνωρίζω, πάντως το εύχομαι, διότι έτσι παράγεται και προάγεται ο πολιτισμός, με την αμφισβήτηση και τη διαρκή βελτίωση και διόρθωση.
Ναι, αυτό προσπάθησα να πω.
 
Προσυπογράφοντας -εκ νέου, στο θέμα αυτό- την άποψη του Νίκου Θεοτοκάτου λέω κι εγώ ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει στον λόφο του Στρέφη.

Απευθύνομαι κυρίως στον κ. Μακρή, που εκφράζει ειλικρινή απορία, αλλά και σε οποιονδήποτε καλοπροαίρετο. (Γενικά νομίζω ότι μόνο σε αυτούς απευθύνομαι).

Το πρόβλημα είναι κατά βάθος γλωσσικό (τι γλωσσικό, ιδεολογικό είναι, αλλά ας το πούμε έτσι τώρα): υπάρχουν δύο κυρίως σημασίες στην λέξη Σχολή: Α) Σχολή = τόπος μαθημάτων και η Β) Σχολή = σύστημα σκέψης.

Μιλώντας για τη Σχολή Καρά όλοι έχουν στο νου τους το Β. Στην περίπτωση αυτή η λέξη "Σχολή" έχει κάτι το υπερβατικό και νεφελώδες, που, όπως όλα τα υπερβατικά και νεφελώδη πράγματα, αποκρύπτει (δυστυχώς ενίοτε σκόπιμα) το απλό γεγονός ότι μια Σχολή, όπως και κάθε ανθρώπινος φορέας, αποτελείται από συγκεκριμένα φυσικά ανθρώπινα πρόσωπα.

Όταν κάποιος τα γνωρίσει αυτά τα πρόσωπα από κοντά, κι αυτό θα γίνει αν επικεντρωθεί στη σημασία Α, εν προκειμένω το ΚΕΠΕΜ (δεν είναι δα και τόσο πολλά πρόσωπα αυτά για Σχολή <με τη σημασία Α>, και μιας και ο κ. Μακρής ζητάει συντελεστές, θα πω ότι είναι κυρίως, κατά τη γνώμη μου, οι αδελφοί Μαντζούρη και ο Γιάννης Αρβανίτης) και δεδομένου φυσικά ότι έχει στοιχειωδώς καλή προαίρεση, δεν χρειάζεται και πολύ να καταλάβει τι σημαίνει η φράση του Νίκου "σήμερα στη σχολή του είναι πιο ανοιχτόμυαλοι οι άνθρωποι".

Ένας τρόπος να το καταλάβει αυτό είναι όταν ακούσει π.χ. τους ίδιους να λένε ότι υπάρχουν σημεία της θεωρίας του Σίμωνος Καρά για τα οποία υπάρχει αυτονόητα άλλη άποψη σήμερα ή να επισημαίνουν διαφωνίες τους από το πνεύμα και την προσέγγιση του Λυκούργου Αγγελόπουλου, που κρίνεται (και είναι κατά τη γνώμη μου) περισσότερο άκαμπτος στην υιοθέτηση της διδασκαλίας του μακαρίτη από ό,τι οι ίδιοι οι επίγονοι (ίσως και απόγονοί) του.

Ένας άλλος τρόπος να το καταλάβει είναι να βλέπει ότι αποδίδουν τη δέουσα αξία στην έννοια της μαθητείας στο (προφορικό) ύφος, αφού (ανάμεσα στα άλλα) για δεύτερη χρονιά καλούν τον παραδοσιακότατο και αυθεντικό μαθητή του Παναγιωτίδη, κ. Νεραντζή, να διδάξει - και τον προτρέπουν μάλιστα, όπως βλέπω, να επιμένει στο θέμα της πρακτικής και όχι θεωρητικής άσκησης των μαθητών.

Με άλλα λόγια: η (σημερινή) Σχολή Καρά δεν ανήκει στη ... "γνωστή Σχολή", ή μάλλον (για να το θέσω λιγότερο προκλητικά απ' ό,τι ομολογουμένως έκανα), το ΚΕΠΕΜ ως φυσικός συνεχιστής του Καρά ακολουθεί μια πιο ελεύθερη και, κυρίως, ευρύτερη μουσική προσέγγιση από αυτήν που ακολουθούν οι μη φυσικοί συνεχιστές του Καρά, κυρίως ο Λυκούργος Αγγελόπουλος.

Και επειδή ο Χρήστος διαμαρτύρεται, και δίκιο έχει, για την ανάμειξη όλων αυτών σε ένα θέμα για το μνημόσυνο: το ότι υπάρχουν άνθρωποι που σχεδόν χωρίς οικονομικό κέρδος (ὀπως κατάλαβα τελικά) ασχολούνται με μαθήματα, εκδηλώσεις, διαλέξεις και εκδόσεις για την έρευνα και προβολή της εκκλησιαστικής και παραδοσιακής μας μουσικής, είναι συνέχιση του πνεύματος (και όχι του γράμματος) του έργου του μακαρίτη Σίμωνος Καρά και αποτελεί, ως εκ τούτου, μνημόσυνο και τιμή στη μνήμη του.

Οτι και να λεμε και οσο κι αν το τραβαμε...η ουρα του σκυλου δεν ισιωνει...!
 
Οτι και να λεμε και οσο κι αν το τραβαμε...η ουρα του σκυλου δεν ισιωνει...!

Αυτό είναι το λιγότερο απαξιωτικό και προσβλητικό για πολλούς, μέλη του φόρουμ και μη, και μάλιστα χωρίς λόγο και αιτία, την στιγμή που επώνυμα μέλη του φόρουμ έχουν εκφράσει αντίθετη άποψη, με στοιχεία. Όταν έχεις και εσύ στοιχεία, που μάλιστα αντικρούουν τα όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως, τότε να επανέλθεις, και όχι πιο μπροστά.
 
Αυτό είναι το λιγότερο απαξιωτικό και προσβλητικό για πολλούς, μέλη του φόρουμ και μη, και μάλιστα χωρίς λόγο και αιτία, την στιγμή που επώνυμα μέλη του φόρουμ έχουν εκφράσει αντίθετη άποψη, με στοιχεία. Όταν έχεις και εσύ στοιχεία, που μάλιστα αντικρούουν τα όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως, τότε να επανέλθεις, και όχι πιο μπροστά.

Θα πρεπει να σε ευχαριστησουν δημοσια για την πληρη στηριξη και καλυψη...ουτε ομπρελλα να ησουνα....
 
Οτι και να λεμε και οσο κι αν το τραβαμε...η ουρα του σκυλου δεν ισιωνει...!

Έχεις σκεφτεί, μήπως ισχύει το ίδιο και για τον εαυτό σου;
Μια αυτοκριτική πού και πού δε βλάφτει.
 
Μα, και ο Αγγελόπουλος είναι επίγονος του Καρά και φυσικός συνεχιστής του! Για τη μαθητεία του έχει μιλήσει πολλές φορές στις εκπομπές του.
Προσωπική μου άποψη από όσα έχω ακούσει για τη σχέση των δύο, είναι ότι μόνο ως φυσικός συνεχιστής του Σίμωνα Καρά δεν εθεωρείτο.
Οτι και να λεμε και οσο κι αν το τραβαμε...η ουρα του σκυλου δεν ισιωνει...!
Πάντως σίγουρα δεν ισιώνει εν μιά νυκτί, ειδικά αν έχει στραβώσει με συστηματική προσπάθεια δεκαετιών... Και σίγουρα δεν πρόκειται να ισιώσει εάν την κάθε προσπάθεια να ισιώσει δεν την αναγνωρίζουμε, αλλά την αποδοκιμάζουμε.
 
Last edited:
Αυτό είναι το λιγότερο απαξιωτικό και προσβλητικό για πολλούς, μέλη του φόρουμ και μη, και μάλιστα χωρίς λόγο και αιτία, την στιγμή που
επώνυμα μέλη του φόρουμ έχουν εκφράσει αντίθετη άποψη
, με στοιχεία. Όταν έχεις και εσύ στοιχεία, που μάλιστα αντικρούουν τα όσα αναφέρθηκαν προηγουμένως, τότε να επανέλθεις, και όχι πιο μπροστά.

Και τι μ'αυτο ; Πρωτοκλασσατα στελεχη του ΠΑΣΟΚ πριν κανα δυο μηνες , το πρωι διαφωνουσαν με στοιχεια και το βραδυ δινανε ψηφο εμπιστοσυνης στην κυβερνηση (Βασω Παπανδρεου κ.λ.π) . Αραγε υπαρχουν Κουρουμπληδες στη "γνωστη σχολη" ;;;
 
Προσωπική μου άποψη από όσα έχω ακούσει για τη σχέση των δύο, είναι ότι μόνο ως φυσικός συνεχιστής του Σίμωνα Καρά δεν εθεωρείτο.
Δεν μπορώ να έχω προσωπική άποψη γιατί δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό. Το είπα διότι, απ' όσο γνωρίζω και βλέπω, ο Αγγελόπουλος όπου σταθεί και όπου βρεθεί μνημονεύει τη μαθητεία του στον Σ. Καρά και προωθεί τις θεωρητικές θέσεις του δασκάλου του.
 
Back
Top