EIRYK EMNOSHELE
Qu'est-ce que je ferais sans toi?
Με αφορμή ένα προσωπικό μήνυμα που έλαβα, σχετικά με τον τρόπο που χωρίζουμε τα αργά παπαδικά μέλη, για παράδειγμα χερουβικό, σκέφτηκα να ανοίξω θέμα με τα ακόλουθα:
Υ.Γ. Το θέμα δεν ασχολείται με το εάν ή όχι πρέπει να υπάρχει τετράσημος ως βάση ή ποιοι χαρακτήρες χαρακτηρίζονται ποιότητας και άλλα παρόμοια. Αυτά έχουν συζητηθεί αλλού. Το θέμα θεωρεί ως δεδομένα μερικά πράγματα, και ζητά μια ανάλυση από τη θεωρία στην πράξη.
Σας ευχαριστώ
- Γνωρίζουμε πως χωρίζουμε τα μουσικά μέλη με βάση τον τετράσημο.
- Γνωρίζουμε πως διαστολές τοποθετούνται στη συλλαβή που τονίζεται.
- Γνωρίζουμε πως προηγούνται τα ρήματα και ακολουθούν τα επιρρήματα, οι μετοχές, τα επίθετα, τα ουσιαστικά, οι προθέσεις, οι σύνδεσμοι, και τα άρθρα.
- Γνωρίζουμε πως στα παπαδικά μέλη οι διαστολές τοποθετούνται με βάση τους χαρακτήρες ποιότητας ή χειρονομίες: δηλαδή το ισάκι, η οξεία, η πεταστή, το τζάκισμα, το ψηφιστόν, η βαρεία, η διπλή βαρεία ή πίεσμα, το ομαλόν ή οξυβάρεια, το λύγισμα το αντικένωμα, το έτερον ή παρακάλεσμα, το τρομικόν και το στρεπτόν.
Υ.Γ. Το θέμα δεν ασχολείται με το εάν ή όχι πρέπει να υπάρχει τετράσημος ως βάση ή ποιοι χαρακτήρες χαρακτηρίζονται ποιότητας και άλλα παρόμοια. Αυτά έχουν συζητηθεί αλλού. Το θέμα θεωρεί ως δεδομένα μερικά πράγματα, και ζητά μια ανάλυση από τη θεωρία στην πράξη.
Σας ευχαριστώ