[Ανακοίνωση] π. Αθ. Σιαμάκη: Το θεωρητικό του Χρυσάνθου μουσικοφιλολογικώς

konstantinou

Γιώργος Ν. Κωνσταντίνου
Καλώς λοιπόν, κ. Κωνσταντίνου. Ίσως δεν κατάλαβα το πνέυμα της φράσης σας, και γιαυτό με προβλημάτησε και σας ερώτησα.

Ο λόγος που με προβλημάτησε βασίζεται σε μια παλαιώτερη συζήτηση που είχα με έναν διακεκριμένο μουσικολόγο εξ Ελλάδος που ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπε "κ. Γιαννουκάκη, δεν είστε του μουσικολογικού επιπέδου μου να μου κάνετε τέτοιες ερωτήσεις"....μάλλον δεν ήθελε, η δεν μπορούσε να απαντήσει.......

Δεν εκπροσωπεύω τον π. Σιαμάκη, ούτε είμαι συνήγορός του. Την κριτική του την αξιολόγησα επι αντικειμενική βάσει και επι της ουσίας.

1) Τον τόμο σας τον διάβασα στις αρχές του 2008. Κράτησα μερικά σημειώματα και προβληματισμούς επι της ουσίας και θα σας τα θέσω εντώς εκθέσεως που ασχολείται με το σημείο (2):

2) Επι τη μεθοδολογία σας είχα και έχω ενστάσεις. Ο όρος "κριτική έκδοση" είναι συγκεκριμένος. Εάν ενδιαφέρεστε, θα σας την στείλω (στα Αγγλικά δυστυχώς, διότι εκφράζομαι καλλίτερα, επιστημωνικώς στα Αγγλικά...όμως Σεις μπορείτε να μου απαντήσετε στα Ελληνικά. Όσο και περίπλοκα, τα καταλαβαίνω)

Εάν συμφωνείτε να ανοίξουμε έναν καλό και ωραίο διάλογο, θ' αναρτήσω την έκθεσή μου αύριο.

ΝΓ

Κύριε Γιαννουκάκη,

Μη στενοχωριέστε για τα ελληνικά σας, είναι εφάμιλλα και καλύτερα μερικές φορές των δικών μας, με μια ματια που έριξα στα υπόλοιπα μηνύματά σας.

Παρακαλώ πολύ λοιπόν, για να μην μπλέξουμε με μεταφράσεις και συζητήσεις αν το εξήγησε ο ένας καλά ή ο άλλος καλύτερα, τοποθετηθείτε μουσικά με παραθέματα, αν θέλετε, και καταθέστε μας όλα αυτά τα αιρετικά, αντιεπιστημονικά κλπ που διαβάσατε ή δεν κατανοήσατε στη δική μου έκδοση. Πάντως, από τα υπόλοιπα μηνύματά σας που διάβασα, δεν νομίζω ότι σας ενδιαφέρει η απάντησή μου αφού οι τοποθετήσεις σας είναι τελικές και δογματικές, μουσικά. Αλλά έτσι, για να μην λέτε ότι δεν απαντώ σ' αυτά που με αφορούν.

Δεν έχω αντίρρηση να συζητήσουμε, μουσικά, και τα του π. Αθανασίου.

Ευχαριστώ.
 
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κύριε Καλπακίδη.

Σέβομαι τις τοποθετήσεις σας και το ότι έχετε καταλήξει στα συμπεράσματά σας (τα οποία δεν τυχαίνει να γνωρίζω).
Όποια από αυτά είναι μουσικού περιεχομένου και αναφέρονται στα βιβλία που διαβάσατε, καταθέστε τα ώστε να γίνει διάλογος, να ανταλλάξουμε απόψεις χωρίς παρατράγουδα, και "πολιτισμένα". Γιατί το σωστό κατ' εμέ είναι να ακούμε τους άλλους, αν έχουν κάτι να μας πουν, και αν το θέλουν. Οι τοποθετήσεις να γίνονται, και ο έχων κάτι να προσφέρει και θέλει, ας το καταθέτει.

Να είστε καλά.

Υ.Γ. Για την αναβοκατάβαση του βιβλίου εγώ είμαι αναρμόδιος. Μην απευθύνεστε σε μένα.

Επτά φωνές....

''Επειδή η παρούσα μου είναι νόμιμος, βάσιμος και αληθής.
ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
Και με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου.
ΑΙΤΟΥΜΑΙ
Να γίνει δεκτή η παρούσα μου.
Να διαταχθεί η λήψις ασφαλιστικών μέτρων επί τω τέλει όπως διαταχθεί προσωρινώς η απαγόρευσις της κυκλοφορίας του βιβλίου του καθ' ού « ΤΟ ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΝ ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ (ΜΟΥΣΙΚΟΦΙΛΟΛΟΓΙΚΏΣ)» εις όλην την Ελληνικήν Επικράτειαν και εις τους ιστότοπους του διαδικτύου όπου έχει αναρτηθεί.''

Mutatis mutandis διακρίνω Νταλαροποίση και Πανουσοποίηση του ζητήματος... πέραν της κραυγαλέας αντίφασης περί αναβοκαταβασμάτων... όπως και πέρυσι με τον μέγιστο Άρχοντα και το ιδιότυπο cabotage που επεβλήθη.. Η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φάρσα;


απορίες ψάλτου,

Δ.
 
Το ανακάτεμα "κρασιών" και "μουσικών θεμάτων" είναι κακός σύμβουλος και προκαλεί, πολλές φορές, και τη λεγόμενη "σούρα". Εξ ού και σουρωμένος, λιάρδα, πίττα κλπ.

Εγώ όμως αύριο θα είμαι καλά...
 
Αγαπητέ Nikolaos
Πώς είναι αγαπητός κάποιος που είναι και προκλητικός και εριστικότατος;
Η πρώτη μου ένσταση έχει να κάνει με την υποκρισία που χαρακτηρίζει το λόγο σου. Το λόγο σου, όχι το πρόσωπό σου, το οποίο κανείς δεν το κρίνει, άσχετα αν αυτό παρουσιάζεις για να δικαιολογείς τις μηνύσεις σου. Υποκρισία που φαίνεται και από τις παραπάνω δήθεν φιλελεύθερες συμπεριφορές, την ίδια στιγμή που ζητάς την απαγόρευση (βλέπε αναλυτικά μήνυμα Σκρέκα παραπάνω).

Εγώ θα κάνω την υπέρβαση μιας και επιμένεις τόσο πολύ, παρότι είσαι αρκετά προκλητικός και συνάμα ερειστικότατος.
Η δεύτερη με την αλαζονία που εκφράζει το λόγο σου. Μου κάνεις τη χάρη μετά από τόσο καιρό και πέφτεις στο επίπεδό μου και μου απαντάς; Τέτοια υπέρβαση πια; Να ξέρεις ότι προκλητικός και εριστικός δεν είναι μόνο αυτός που μιλάει, αλλά και αυτός που αγνοεί επιδεικτικά την αλήθεια.

Σε ακούω λοιπόν στις όποιες ενστάσεις έχεις για το πρόσωπό μου.
Για το πρόσωπό σου καμμία. Για το λόγο σου σου ανέφερα. Και για τα έργα σου τις εξής δύο μόνο:
Περιμένω(φαντάζομαι και άλλοι) απαντήσεις στο μήνυμα 15 εδώ:
http://www.psaltologion.com/showthread.php?t=10900&page=2
Περιέχει τις ενστάσεις μου για το έργο του Πρίγγου που έχεις την επιμέλεια.
Και δεύτερον, ενίσταμαι για την φασιστική συμπεριφορά με τη δημιουργία κλίματος πνευματικής τρομοκρατίας, απαγορεύσεων, μηνύσεων και διώξεων, όποιων τολμούν να εκφράσουν την αντίθετη άποψη με εσένα, με ψευδές πρόσχημα τη δήθεν προσβολή της προσωπικότητάς σου. Ειλικρινά αισθάνομαι αηδία που ένα ολόκληρο φόρουμ είναι έρμαιο τέτοιου κλίματος.
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Δεν ξέρω αν είμαι κι εγώ μεθυσμένος και, κυρίως από τι, αυτά όμως που έγραψα, διαβάζοντάς τα τώρα, μόνο μεθυσμένος θα τα έγραφε. Αντί για βίντεο, που δεν ξέρω, τα αναρτώ στους φίλους.

Ήμουν αείποτε φύσει αισιόδοξος
παρά την α(να)πειρία της ψυχής μου
μα τώρα, ἀγνωστε φίλε οπου συνομιλούσαμε,
ειλικρινά θα πω πως τίποτα δεν μας σώζει:
όλοι τους είναι ακμαίοι και έτοιμοι για την αλήθειά τους να θυσιαστούν.

Ώρα καλή το λοιπόν για τους ελάσσονες,
καιρός τους να αποτραβηχτούν,
γιατί επικές μάχες θα χορτάσουν θέαμα τα πλήθη.

Το τι είναι δίκαιο, παρ'όλα αυτά, και τι όχι
μόνο ο Θεός το ξέρει
αλλά μας αγαπάει τόσο που δεν το φανερώνει
γιατί τότε, ω τότε: το ολίγιστο δίκαιό μας θα αναμιχθεί με την άπειρη αδικία μας
και ο έλεγχος πολύς και διηνεκής θα είναι τότε.

Πόσο λαχταρώ, Κύριε, τη ζωή των πουλιών:
χωρίς αίσθηση του πριν και του μετά,
χωρίς προσδοκία και ματαίωση
χωρίς μέριμνα αδικίας και δικαίωσης,
γαλήνια, τερπνά, μακάρια την απεραντοσύνη που ατενίζουν ...

Χαίρετε, αδελφοί, και θα το ξαναπώ: χαίρετε....
 
Στην Ευελπίδων, στα σκαλιά –σαν μπαίνεις που ναι δεξιά- δίπλα στο κτίριο 3
καθόμουν κι έπινα κρασιά, με έναν φίλο μου παπά, από τη Λακωνία.
Στην αίθουσα οι δικαστές, δικάζανε από προχτές, έναν αντιρρησία
στις νέες του Καρά σπουδές, και ψαλτικές και τεχνικές, που γίναν εξουσία.
Πρώτος μιλάει ο Ζαμαν Φου, «Ένοχος!» λέει «ο καθ' ού. Κάψτε του τα βιβλία!»
Και οι οπαδοί του οι ΖωΒου (κάτι σαν άχρωμοι Ζουλού), φωνάζουν με μανία.
Υψώνουνε κι ένα πανό, με ένα μεγάλο τρομικό και ψέλνουνε «ανέανες»
Κι εγώ αρχίζω να απορώ, αν το κρασί έχει αφρό, ή άρχισα τις μπύρες.
Μα να καβάλα ήρθε αυτός, καθηγητών ο τιμωρός, ο ήρωας ΜηΜή!
Κι αυτός κι εγώ και ο παπάς, στη δίκη μπαίνουμε με μιας και λέμε όλοι μαζί:
«Ακούστε Ιάκωβο πολύ, τη δίεση στο ΔΙ ΓΑ ΔΙ να δείτε δεν την κάνει,
Ακούστε πώς τα εκτελεί, μονάχα αυτός είναι η πηγή, κανείς σας δεν τον φτάνει!».
Πετάχτηκαν τότε ξανά, μουσικολόγοι του Καρά κι αρχίσανε να κλαίνε:
«Μήνυση κάντε στο κρασί, το πίνουν πατριαρχικοί και δεν ξέρουν τι λένε!»
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Κάποιους η θητεία τους πείραξε φαίνεται.

Ούτε διαχειριστές πιστεύουν ούτε κανέναν. Δικαίωμά τους!!!!

Στο δια ταύτα:

Εγώ έχω δικαίωμα να ζητώ ό,τι θέλω, επι προσωπικού.

Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος ν' ακολουθήσει αυτά που ζητάω.

Τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση.

Η πίστη δεν έχει να κάνει με το ψαλτολόγιον, ούτε με δυνάμει ή οιονεί εκβιαζόμενους διαχειριστές. Όπως δεν έχει να κάνει και με οιονεί ή τωόντι μουσικολόγους... Όσο για τα δικαιώματα και την προάσπισή τους, ουδέν σχόλιον...

απάντηση απίστου θητεύοντος....

Δ.
 
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Στου ψαλτολογίου τη μεριά
μπήκα για να μιλήσω.
Συνάντησα σε μια γωνιά
ένα "σουρωμένο" με "γυαλιά"
να λέει: "θα σε τσακίσω!!".

- Τί έχεις "σούρα" μου και λες,
βρίζεις και ξεφωνίζεις;
Μήπως σε πείραξε κανείς,
και δεν σε άφησε να πιείς,
τάχα και ξεμεθύσεις;

- Μου χάλασαν τη "σούρα" μου
και μ' άφησαν στον "άσσο".
Γι αυτό κι εγώ κατηγορώ
όποιον μπροστά μου τονε βρω
για να τον "ξεσκεπάσω"!!!
Δεν μ' ενδιαφέρει ο σκοπός
που τόκαναν ετούτοι.
Μου χάλασαν τον ύπνο μου
και τη βολή μου ετούτη.
Της "σούρας" δηλαδή "βολή"
που τα βλεπα ωραία.
Και τώρα πρέπει "εξαπαρχής"
να δώ ΤΑ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ!!!!

κ οιονεί (αντι)ποιητής... Σαν τις δύσηχες έλξεις, ένα πράμα...

Δ.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Στρατιώτη,
κάποιοι προσπαθούν γιατί δεν τα ξέρουν όλα (όπως μερικοί μερικοί).

Καλό υπόλοιπο.

( διερωτώμαι τί κλητική προσφώνηση να γράψω...- Κύριε ενάγων), η παραδοχή του αποπειρατικού είναι ουσιώδης όταν ξεφεύγει από τον λόγο και μετουσιώνεται στην πράξη. Αυτό το ονομάζει η εκκλησία μας, η παράδοσή μας μετάνοια κ ταπείνωση...

Αντεύχομαι συνέχιση των προσπαθειών για καλό, κ διόρθωση των κακών και χαλεπών

Δ.
 
Top