Το θέμα στο οποίο βρισκόμαστε έχει τον τίτλο "Πως πετυχαίνει την ερμηνευτική τελειότητα η ΕΛ.ΒΥ.Χ." και πράγματι έχουν ειπωθεί διάφορες πληροφορίες σχετικά με την ερμηνεία και την διεύθυνση της ΕΛΒΥΧ, οι οποίες θα μπορούσαν να αποτελέσουν χρήσιμο υλικό για όλους, ανεξαρτήτως σχολής.
Αντιθέτως, τα χαρακτηριστικά της διεύθυνσης του ΛΑ που αναφέρθηκαν όχι μόνο δε συζητήθηκαν, αλλά απαξιώθηκαν ευσπεσμένα με ένα ατυχές αντιπαράδειγμα στο οποίο δεν υπάρχει καν συγχρονισμός των χορωδών. Δεν απαξιώ τον πρωτοψάλτη του οποίου η φωνή του είναι αξιοθαύμαστη, ούτε τη χορωδία που σίγουρα έχει καλύτερες στιγμές να επιδείξει. Η χρήση όμως του συγκεκριμένου αντιπαραδείγματος αποκαλύπτει ότι κάποιοι εδώ μέσα δε διαβάζουν καθόλου την αντίθετη άποψη, παρά την προσπερνούν απαξιωτικά.
Σε μια "ύστατη" προσπάθεια να επανέλθουμε στο θέμα, δανείζομαι την παρακάτω φράση από την υπογραφή του κ. Γιάννου: "Όλα τα λουλούδια έχουν τη μυρωδιά τους." Ας ψάξουμε να βρούμε το νέκταρ που κρύβει κάθε μουσική σχολή ή χορωδία και ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Αντιθέτως, τα χαρακτηριστικά της διεύθυνσης του ΛΑ που αναφέρθηκαν όχι μόνο δε συζητήθηκαν, αλλά απαξιώθηκαν ευσπεσμένα με ένα ατυχές αντιπαράδειγμα στο οποίο δεν υπάρχει καν συγχρονισμός των χορωδών. Δεν απαξιώ τον πρωτοψάλτη του οποίου η φωνή του είναι αξιοθαύμαστη, ούτε τη χορωδία που σίγουρα έχει καλύτερες στιγμές να επιδείξει. Η χρήση όμως του συγκεκριμένου αντιπαραδείγματος αποκαλύπτει ότι κάποιοι εδώ μέσα δε διαβάζουν καθόλου την αντίθετη άποψη, παρά την προσπερνούν απαξιωτικά.
Σε μια "ύστατη" προσπάθεια να επανέλθουμε στο θέμα, δανείζομαι την παρακάτω φράση από την υπογραφή του κ. Γιάννου: "Όλα τα λουλούδια έχουν τη μυρωδιά τους." Ας ψάξουμε να βρούμε το νέκταρ που κρύβει κάθε μουσική σχολή ή χορωδία και ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.
Last edited by a moderator: