Μπορείτε να μου εξηγήσετε ΟΛΟΙ πως στο καλό
το γυρίσατε πάλι στο Καρά;
Δεν το καταλαβαίνω αυτό το παραμύθι περί παραδοσιακών
κ "άλλων". Το θέμα μας είναι η συγκεκριμένη ηχογράφηση
του καλλίφωνου κ.Γκίκα. Αλλά βέβαια όταν δεν έχουμε
επιχειρήματα στο συγκεκριμένο οπτικοακουστικό δρώμενο
(κατά τον Κ.Βαγενά στο οποίο συμφωνώ) αλλάζουμε τον
ήχο σε κάτι εύκολο πλ Δ' εκ του νη ή κ έξω πρώτο.
Αμάν πια με τη χολή σας. Ειδικά εσύ farlekas 1980 όπου
σταθείς κ όπου γράφεις στην εύκολη κατάκριση περί
αντιπαραδοσιακών καραϊκών κ άλλα γλωσσικά εφυολογήματα.
Τι έχεις να πεις για το θέμα; Άποψη θέλουμε να ακούσουμε κ
όχι αφορισμούς.
Συντάσσομαι με τις απόψεις των κ.κ. ybulbu,Κων/νος Βαγενάς,
Sotres,Αρχων,Ηλίας Παπαδόπουλος στο συγκεκριμένο θέμα
ενώ διαφωνώ σε πολλά με τον φίλο μου Nikolaos αλλά κ
επιχειρήματα παραθέτει κ τηρεί όρια ευπρέπειας.
Τέλος πάντων αν έχεις να πει κάτι για το θέμα πες το
αλλιώς φτιάξε άλλο θεματάκι Κου-Κλουξ-Κλαν vs Καρά
κ μαθητών του.
Εδώ δες κ πληροφορίες.
Σεβόμενος τον κ.Μπουσδέκη κ έχοντας γνώση για
την εξαιρετική εργασία του στη διδαχή κ δημιουργία
χορωδιών ειδικά με νέους στην ηλικία μαθητές,
θα μου επιτρέψει να διαφωνήσω.
Συντάσσομαι με τον Σωτήρη Δεσπότη όσον αφορά τον
μαθητή του Δασκάλου Λ.Α. Τσιοτσιόπουλο κ τον Μιχάλη
Τσαβαρή που έχει κ πρόσφατα ακούσματα:wink:.
Δεν ψάλλουν ΟΛΟΙ οι μαθητές του Καρά-Αγγελόπουλου
όπως έχετε στο μυαλό σας τα ακούσματα της εξαιρετικής
ΕΛ.ΒΥ.Χ. Γιαυτό κ έχουμε τις γνωστές
στιχομυθίες.
Αν όντως ήταν τόσο αντιπαραδοσιακό το άκουσμα ή τόσο
εξωεκκλησιαστικό δεν θα αντιλαμβάνονταν όλοι αμέσως
το άκουσμα; Ο Γιάννης Αρβανίτης είναι εξαίρετος επιστήμονας
κ ένας από τους καλύτερους μελοποιούς-καλλιγράφους-χοράρχες.
Τα ψαλλόμενα κ γραφόμενα μέλη του δεν διαφέρουν από
τη σχολή Καρά; Λαμπάδάριός του ήταν κ συμμετέχων άπειρες
φορές στην ΕΛ.ΒΥ.Χ.
Πως λοιπόν συλλήβδην συμπεραίνουμε ότι οι μαθητές της
σχολής Αγγελόπουλου-Καρά δεν μπορούν να ψάλλουν
παραδοσιακά; Ο Σωτήρης Δεσπότης
σε αυτήν την εργασία του
αναφέρει ΠΟΛΛΑ περί παραδοσιακών κ νεοεισαχθέντων στοιχείων
στη Βυζαντινή μας Μουσική. Δίνει κ τη δική του προσέγγιση
στην ένοια του ύφους. Αξίζει να τη μελετήσουμε ΟΛΟΙ
κ να προσέξουμε κ τις παραπομπές που έχουν "ζουμί".
Στο προκείμενο, δυστυχώς δεν ψάλλουμε έτσι εντός Ι.Ναού.