Μετάδοση αναπνευστικού μηχανισμού: συνήθεις ερωτήσεις

balgiota

Νέο μέλος
Στα γενικότερα πλαίσια των μαθημάτων της τεχνικής της φωνής από τους ενδιαφερόμενους υποβάλλονται οι ακόλουθες ερωτήσεις:
1) Σε πόσα μαθήματα γίνεται η κατάκτηση της σωστής αναπνευστικής αίσθησης;
Στο πρώτο μάθημα τεχνικής. Αν έχει όμως παρέλθει και το δεύτερο μάθημα και δεν έχει υπάρξει σημαντική έως πολύ σημαντική διαφορά στον τρόπο αναπνοής τότε ο ενδιαφερόμενος θα πρέπει να αλλάξει καθηγητή διότι είναι πολύ πιθανόν ούτε ο ίδιος ο διδάσκων να μην έχει δομήσει σωστά την αναπνευστική διαδικασία στο όργανό του με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει πως να τον μεταδώσει σωστά.
2) Διαφραγματική αναπνοή: H διαδρομή του αέρα στην κοιλιά με ταυτόχρονο φούσκωμα.
Η παραπάνω άποψη είναι απολύτως λανθασμένη! Εξηγώ το γιατί. Διότι, ο αέρας κατευθύνεται στους πνεύμονες οι οποίοι βρίσκονται πάνω από το διάφραγμα. Αν ο αέρας κατευθύνονταν στην κοιλιά τότε μαζί με την εκπνοή θα συμπαρασύρονταν κομμάτια ήπατος ή και άλλα στομαχικά υγρά.
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
1) Σπανίως φτάνει ἕνα μάθημα γιὰ νὰ ἀλλάξει κάποιος τὸν τρόπο ἀναπνοῆς ποὺ ἔμαθε ἀπὸ τὴν στιγμὴ ποὺ στάθηκε στὰ δύο του πόδια. Ἡ ὀρθότητα τοῦ τρόπου διδασκαλίας φανερώνεται ὅταν ὁ μαθητὴς κάνει ἐνώπιον τοῦ δασκάλου τὴν σωστὴ κίνηση μὲ τὸ ἀνάλογο ἀποτέλεσμα. Δὲν εἶναι θέμα χρόνου, ἀλλὰ πειθαρχίας, ἐφ' ὅσον φυσικὰ δίνονται ἐξ ἀρχῆς οἱ σωστὲς ὀδηγίες.
2) Φυσικὰ καὶ δὲν ἀναπνέουμε ἀπὸ τὸ στομάχι! ἁπλῶς χρησιμοποιεῖται σχηματικὰ αὐτὴ ἡ παρομοίωση στοὺς μαθητές, ὥστε νὰ καταλάβουν τὴν κίνηση τῆς κοιλιᾶς, μὲ τὴν ὁποία θὰ χαμηλώσει τὸ ἀνεξέλεγκτο νευρικὰ διάφραγμα καὶ θὰ δώσει τὴν εὐκαιρία στοὺς πνεύμονες ἀφ' ἑνὸς νὰ ἀντλήσουν περισσότερο ἀέρα, ἀφ' ἑτέρου νὰ εἶναι σὲ θέση νὰ πιέσει ἀνάλογα κατὰ τὴν ἔξοδο.
 

patsalos

Νέο μέλος
Ας έχεις μικρόφωνα 50 ετών στην εκκλησία που ψάλεις και θα σου πω εγώ σωστή αναπνοή !!
Συμφωνώ ότι αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα, αλλά....είναι και ένας παραπάνω λόγος για να γίνεται σωστή χρήση της φωνής!!!
 
Top