Αγαπητε Γιωργο
Εχω τον δισημο σαν βαση και καποιες φορες σημειωνω τετρασημο , μονο και μονο επειδη θελω καποια γραμμη να ακουσθει ''ενιαια'' να το πω ετσι . Οι τετρασημοι που σημειωνω , μπορουν να μην ληφθουν υπ' οψιν και να συνεχισθει δισημος (ενας τετρασημος=δυο δισημοι) ως προς την εκτελεση . Ετσι συνηθισα (καλως ή κακως) να γραφω απο παλια και το συνεχιζω ετσι .
Και επ' ευκαιρεια και επειδη το εχω συζητησει με καποιους φιλους του φορουμ ,
πολλες φορες γραφω αναλυτικα (αναλυω τις αναλυσεις) , για να δειξω οτι θελω στην συγκεκριμενη γραμμη την συγκεκριμενη εκτελεση . Ισως καποιοι να προτιμουσαν να μην γραφω τις αναλυσεις , αλλα οι περισοτεροι μου λενε οτι αυτο τους εξυπηρετει .
Δινω (κατα το δυνατον) σημασια στην λεπτομερεια οπως γραφεις και θαθελα απο τον οποιο εκτελεστη , περα απο τα βασικα ποσοτικα , ποιοτικα και χρονικα
σημαδοφωνα , να εκτελει και καποια αλλα , οπως πχ. το υφεν και τα παρεστιγμενα .
Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον .
Ξέρετε, η αναλυτική γραφή είναι καμια φορά πολύ εξυπηρετική. Οι ποιοτικές λεπτομέρειες επίσης (παρεστιγμένα π.χ.) είναι σημαντικές και καλό είναι να εκτελούνται με ακρίβεια, οπότε καλώς τις τονίζετε. Άλλωστε η ιστορία της μουσικής μας ακολούθησε μια παρασημαντική όλο και πιο δηλωτική. Έχετε και κάποιες ιδιαιτερότητες, όπως π.χ. κάποια ψηφιστά τα αποσιωπάτε, προφανώς γιατί προτιμάτε να τονιστεί κάποια βαρεία που ακολουθεί (πρέπει να σας πω εδώ ότι η άποψή μου, αλλά αυτό αποτελεί ισχνή μειοψηφία, είναι πως η ορθογραφία, τουλάχιστον
σε συνθέσεις, πρέπει να ακολουθεί τον σκοπό και την πρόθεση του συνθέτη και όχι τον αυστηρό κανόνα, π.χ. λογικό είναι να μη θέλετε να τονίσετε έναν φθόγγο, όπου παραδοσιακά πρέπει να μπει ψηφιστό) ή <το κυριότερο> χρησιμοποιείτε το + γενικά για αναπνοή και όχι μόνο για χωρισμό φωνηέντων. Αυτά όμως είναι είναι ιδιατερότητες σεβαστές και αποδεκτές.
Μια απορία μόνο δεν μου λύσατε: λέτε ότι κάποιες φορές σημειώνετε τετράσημο για κάποιο λόγο (να ακουστεί ενιαία η γραμμή). Αυτό δεν σας υποχρεώνει να κάνετε και κάτι που δεν θα θέλατε, δηλαδή να σημειώσετε και όλους ανεξαιρέτως τους δίσημους πόδες;
(Εννοείται, βέβαια, πως το κάνουν κι άλλοι αυτό, απλώς εγώ το αναφέρω για προβληματισμό. Γιατί έχω μια μ/πικρή εμπειρία από ωδεία που κρίνουν την ορθότητα της μουσικής σου γνώσης από το αν χτυπάς τετράσημο ρυθμό ή όχι).
Ευχαριστώ πολύ.