Αν Θέλεις σε καλό νάρθεις σπίτι μου να φέρεις και την δική σου όμως να δούμε από κοντά αν είναι έτσι όπως τα λες.
Παιδιά είμαστε φοβεροί!!!
Δημήτρη, αν είναι να τα σβήσεις, πήγαινέ τα στα ευτράπελα!
Δημήτρη, αν είναι να τα σβήσεις, πήγαινέ τα στα ευτράπελα!
Γιώργος Μ.;71144 said:Το ζήτημα της επιλεκτικής ερμηνείας όμως ισχύει πολύ περισσότερο για τον agrippas, που συχνά φαίνεται να έχει ελεύθερο πνεύμα στον τρόπο που βλέπει τα θέματα της εκκλησίας, κι ο Θεός αυτό δεν το απαγορεύει (θυμηθείτε ότι γιορτάσαμε τον Θωμά που αμφισβητούσε), αλλά πάντα ισχύουν κάποια όρια και προϋποθέσεις. Δεν μπορείς σε ένα οικοδόμημα να υπονομεύεις τα θεμέλια. Δεν γίνεται επίσης να αγνοείς ότι ο απόστολος Παύλος ανάμεσα στα μεγάλα πνευματικά και θεολογικά θέματα που πραγματεύτηκε ασχολήθηκε και με εντελώς πρακτικά ζητήματα που έχουν σχέση με συγκεκριμένα περιστατικά και ερωτήματα, συγκεκριμένων εκκλησιών.
Πάντως χωρίς ίχνος ιερής αγανάκτησης (άπαγε) και χωρίς να σου αρνούμαι, ξαναλέω, το δικαίωμα να είσαι ανατρεπτικός, αναρωτιέμαι αν ένας μορφωμένος άνθρωπος όπως εσύ, agrippas, αναλογίζεσαι τις εκκλησιολογικές συνέπειες της αμφισβήτησης που σπείρεις με ορισμένα πράγματα που λες, όπως π.χ ότι οι πατέρες τα ρυθμίσανε κάποια πράγματα όπως τους συνέφερε, ή τα λες άκριτα απλά πάνω στην έξαψη της συζήτησης.
[Σημείωμα συντονιστή] Σταματήστε εδώ. Τα απαράδεκτα σχόλια και εκφράσεις που ακούστηκαν ζητώ να αποσυρθούν αμέσως αλλιώς τα μηνύματα θα διαγραφούν ολόκληρα. Λυπάμαι για το επίπεδο της συζήτησης, από τα λίγα που είδα ως τώρα.
Το δυσάρεστο είναι ότι αυτά που λες περί θρησκείας του Παύλου κλπ τα έχουν πει και γράψει και τα αναμασούν συνέχεια άλλοι μέσω παγανιστικών και άλλων μπλογκ στο ίντερνετ κι εσύ τα αποδέχτηκες εντελώς άκριτα, ενώ να μπεις στον κόπο να μελετήσεις τι λέει η εκκλησία για το τι εννοεί ο Παύλος δεν καταδέχτηκες. Να ξέρεις πάντως πως τα αποστολικά αναγνώσματα που απαγγέλεις είναι δικά του και η υμνολογία που ψάλλεις (όπως κι αυτά που ανέβασες σήμερα) σε δικά του κείμενα έχουν τη νοηματική τους αφετηρία. Τελικά εδώ βρίσκει τραγική εφαρμογή η θεωρία σου ότι ο ψάλτης είναι καλλιτέχνης και μόνο.Όχι δυστυχώς δεν τα λέω καθόλου άκριτα. ....... Πιστεύω ότι ο άνθρωπος αυτός περισσότερο έβλαψε παρά ωφέλησε.
για κείνον που είπε:αποτέλεσμα διαιώνισης των σωβινιστικών ιδεών μίσους και διχασμού του αποστόλου Παύλου.
Το δυσάρεστο είναι ότι αυτά που λες περί θρησκείας του Παύλου κλπ τα έχουν πει και γράψει και τα αναμασούν συνέχεια μέσω ίντερνετ άλλοι κι εσύ τα αποδέχτηκες εντελώς άκριτα, ενώ να μπεις στον κόπο να μελετήσεις τι λέει η εκκλησία για το τι εννοεί ο Παύλος δεν καταδέχτηκες. Να ξέρεις πάντως πως τα αποστολικά αναγνώσματα που απαγγέλεις είναι δικά του και η υμνολογία που ψάλλεις (όπως κι αυτά που ανέβασες σήμερα) σε δικά του κείμενα έχουν τη νοηματική τους αφετηρία. Τελικά εδώ βρίσκει τραγική εφαρμογή η θεωρία σου ότι ο ψάλτης είναι καλλιτέχνης και μόνο.
Πάντως είναι εντυπωσιακό, γράφεις:
για κείνον που είπε:
"οὐκ ἔνι Ἰουδαῖος οὐδὲ Ἕλλην͵ οὐκ ἔνι δοῦλος οὐδὲ ἐλεύθερος͵ οὐκ ἔνι ἄρσεν καὶ θῆλυ· πάντες γὰρ ὑμεῖς εἷς ἐστε ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ".και που άνοιξε στα έθνη (εσένα και μένα) την θύρα του ευαγγελίου.
Μετά από αυτά πώς να συζητήσει κανείς; Εγώ "μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν" παραιτούμαι.
ΥΓ Συγνώμη, Δημήτρη για την παρέμβαση. Το θέμα κι αν δεν κλειδώθηκε ακόμα, έχει ήδη ψυχικά κλειδωθεί.