Δεν έτυχε να κάνουμε τέτοια κουβέντα. Όταν πρωτοπήγα σε εκείνον, τα βασικά θεωρητικά τα είχα ήδη διδαχτεί. Μου έδωσε τις σημειώσεις της θεωρίας που έβγαλε ο ίδιος (βλ. εδώ) και κάναμε ένα ξεσκόνισμα σε όλη τη θεωρία τα 2-3 πρώτα μαθήματα. Δε θυμάμαι να μου υπέδειξε άλλο τρόπο μέτρησης από αυτόν που ήδη γνώριζα, αν και τώρα βλέπω πως στις σημειώσεις του προβλέπει απλό χρόνο, πάντως δεν επέμεινε σε αυτό. Εκείνος πολλές φορές μετρούσε με απλό, πολλές φορές, όμως, και με τους ρυθμικούς πόδες, όπως ακούω σε πολλά ηχογραφημένα μαθήματα.Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Θα με ενδιέφερε να μου πείτε σχετικά με τον χρόνο και τον Άρχοντα. Αν σας είπε τίποτα σχετικό για αυτό το μέτρημα, από ποιον δάσκαλο το διδάχθηκε, και εν γένει ότι αφορά τον χρόνο και το μέτρημά του. Τὸν εἴχατε δεῖ νὰ μετράει καὶ διαφορετικὰ τὸν χρόνο, ἢ νὰ μετράει κατὰ ρυθμό;
Σας ευχαριστώ.
Στην καταμέτρηση, θυμάμαι πως χτυπούσε δυνατά στις παύσεις για να μου δείξει τη χρονική τους αξία και για να μου επιστήσει την προσοχή ότι εδώ κόβουμε. Προς τούτο, μάλιστα, μπορεί να μη χτυπούσε την προηγούμενη θέση.
Αναρτώ ενδεικτικά το «Γεύσασθε». Το ότι δεν ακούγονται όλοι οι χτύποι δυνατά, δε σημαίνει ότι δεν κρατούσε χρόνο, απλά το έκανε πιο μαλακά. (Αν θυμάμαι καλά, κρατούσε ένα μολύβι απ' αυτά που έχουν πίσω σβήστρα και χτυπούσε με εκείνη). Όπου ακούγεται να κρατάει, όμως, είναι 2σημος και μόνο προς το τέλος, σε 1-2 σημεία χτυπάει και ενδιάμεσα τους χρόνους.
Attachments
Last edited: