View attachment Β1=4'12''=ΜΑΡΙΑΜ=Παντα εν σοφια(Χουρμουζιου) Πλ.Δος.mp3
"Πάντα εν σοφία" ,Χουρμουζίου σε πλ.΄Δ. Ψάλλει η γερόντισσα Μαριάμ. Το μέλος είναι από το αρχείο του Β.Λιναρδάκη,πολλά τα έτη του
Για τη γερόντισσα αυτή έχω να κάνω τις παρακάτω παρατηρήσεις:
Στη φωνή έχει τάλαντο.
Νομίζω ότι τα "ζυγιάσματα" που κάνει στους χρόνους είναι αρκετά καλά,δεν αφήνει δηλ. το μέλος να πλατύνει,αν και δεν είναι σταθερός ο χρόνος της .
Όταν μένει σε κάποιο φθόγγο έχει έναν τρόπο να τον βγάζει "στρογγυλό" ,δεν κουράζει.
Στα ποικίλματα έχω κάποιο πρόβλημα...Σε κάποια σημεία απλά εκφέρει τους φθόγγους ηγεμονικά μεν αλλά ασύνδετα,δεν ρέει η μουσική,π.χ. στην κατάβαση του "εποίησας".Σε άλλα σημεία όμως κάνει κάποια πετάγματα ποικιλματικά που ενισχύουν την αποψή μου περί λάθος επιλογής ποικιλμάτων λόγω γυναικείας φωνής,π.χ. στο "αλληλού'ια" και στο δεύτερο "πνεύματι".Μπορεί να το κάνει,αλλά ακούγεται τραγουδιστικό.Επίσης στο ίδιο σημείο φαίνεται και κάτι άλλο που παρατηρώ γενικά ,τα "ανεμικά" τελειώματα φράσεων -πρώτος διδάξας ο Καραμάνης ( ; )- που στη γυναικεία φωνή είναι ακόμα χειρότερο.Γενικά πάντως εγκρίνω.
Αυτό βέβαια που φαίνεται ξεκάρφωτο είναι τα ισοκρατήματα.Αυτό δεν είναι ισοκράτημα, μάλλον με το υπέδαφος της Ηλείας μοιάζει : διαρκής σεισμική δραστηριότητα Εδώ χρησιμεύει η θεωρία.....
"Πάντα εν σοφία" ,Χουρμουζίου σε πλ.΄Δ. Ψάλλει η γερόντισσα Μαριάμ. Το μέλος είναι από το αρχείο του Β.Λιναρδάκη,πολλά τα έτη του
Για τη γερόντισσα αυτή έχω να κάνω τις παρακάτω παρατηρήσεις:
Στη φωνή έχει τάλαντο.
Νομίζω ότι τα "ζυγιάσματα" που κάνει στους χρόνους είναι αρκετά καλά,δεν αφήνει δηλ. το μέλος να πλατύνει,αν και δεν είναι σταθερός ο χρόνος της .
Όταν μένει σε κάποιο φθόγγο έχει έναν τρόπο να τον βγάζει "στρογγυλό" ,δεν κουράζει.
Στα ποικίλματα έχω κάποιο πρόβλημα...Σε κάποια σημεία απλά εκφέρει τους φθόγγους ηγεμονικά μεν αλλά ασύνδετα,δεν ρέει η μουσική,π.χ. στην κατάβαση του "εποίησας".Σε άλλα σημεία όμως κάνει κάποια πετάγματα ποικιλματικά που ενισχύουν την αποψή μου περί λάθος επιλογής ποικιλμάτων λόγω γυναικείας φωνής,π.χ. στο "αλληλού'ια" και στο δεύτερο "πνεύματι".Μπορεί να το κάνει,αλλά ακούγεται τραγουδιστικό.Επίσης στο ίδιο σημείο φαίνεται και κάτι άλλο που παρατηρώ γενικά ,τα "ανεμικά" τελειώματα φράσεων -πρώτος διδάξας ο Καραμάνης ( ; )- που στη γυναικεία φωνή είναι ακόμα χειρότερο.Γενικά πάντως εγκρίνω.
Αυτό βέβαια που φαίνεται ξεκάρφωτο είναι τα ισοκρατήματα.Αυτό δεν είναι ισοκράτημα, μάλλον με το υπέδαφος της Ηλείας μοιάζει : διαρκής σεισμική δραστηριότητα Εδώ χρησιμεύει η θεωρία.....