Καλημέρα σε όλους,
παρόλο που απ' ότι έχω δει το θέμα έχει εξαντληθεί θα ήθελα να κατεθέσω και εγώ την άποψη μου. Καταρχήν δεν διαφωνώ πως η φωνητική βοηθά κάποιον που θα ασχοληθεί με την Βυζαντινή μουσική αλλά πόσο βοηθά και σε ποιο τομέα. Θεωρώ πως για να επιλέξει κάποιος δάσκαλο φωνητικής το κάνει για τις πρακτικές ασκήσεις εκείνες μετά οργάνου που θα τον βοηθήσουν να τοποθετήσει σωστά την φωνή του στους ήχους της Βυζαντινής Μουσικής.Υπάρχει τέτοιος δάσκαλος;
1) Πώς είναι δυνατόν κάποιος δάσκαλος φωνητικής (ίσως όχι όλοι) να διδάξει σωστά ένα μαθητή Βυζαντινής μουσικής εφόσον τα μουσικά όργανα που διαθέτει π.χ. πιάνο δεν έχουν τα διαστήματα της βυζαντινής μουσικής 2) Και ας πούμε ότι διαθέτει ένα τέτοιο μουσικό όργανο με το οποίο να διδάσκει την Βυζαντινή μουσική. Αυτό το όργανο μπορεί να καλύψει και τα διαστήματα π.χ. ήχων Β' και Πλ. Β' ή χρόες είτε φθορές. Γιατί μόνο με τον Πλ. Δ δεν θα γίνει δουλειά.
Άν δεν υπάρχει τέτοιος δάσκαλος τότε ο μόνος λόγος που βλέπω εγώ το πάει κάποιος σε δάσκαλο φωνητικής είναι η επέκταση της φωνής και οι αναπνοές. Τα υπόλοιπα μόνο από τα μαθήματα Βυζαντινής μουσικής.
Εκτός επαναλαμβάνω άν ο δάσκαλος θα διδάξει τα μαθήματα με όργανο το οποίο διαθέτει όλους τους ήχους της Βυζαντινής μουσικής+φθορές,χρόες.
παρόλο που απ' ότι έχω δει το θέμα έχει εξαντληθεί θα ήθελα να κατεθέσω και εγώ την άποψη μου. Καταρχήν δεν διαφωνώ πως η φωνητική βοηθά κάποιον που θα ασχοληθεί με την Βυζαντινή μουσική αλλά πόσο βοηθά και σε ποιο τομέα. Θεωρώ πως για να επιλέξει κάποιος δάσκαλο φωνητικής το κάνει για τις πρακτικές ασκήσεις εκείνες μετά οργάνου που θα τον βοηθήσουν να τοποθετήσει σωστά την φωνή του στους ήχους της Βυζαντινής Μουσικής.Υπάρχει τέτοιος δάσκαλος;
1) Πώς είναι δυνατόν κάποιος δάσκαλος φωνητικής (ίσως όχι όλοι) να διδάξει σωστά ένα μαθητή Βυζαντινής μουσικής εφόσον τα μουσικά όργανα που διαθέτει π.χ. πιάνο δεν έχουν τα διαστήματα της βυζαντινής μουσικής 2) Και ας πούμε ότι διαθέτει ένα τέτοιο μουσικό όργανο με το οποίο να διδάσκει την Βυζαντινή μουσική. Αυτό το όργανο μπορεί να καλύψει και τα διαστήματα π.χ. ήχων Β' και Πλ. Β' ή χρόες είτε φθορές. Γιατί μόνο με τον Πλ. Δ δεν θα γίνει δουλειά.
Άν δεν υπάρχει τέτοιος δάσκαλος τότε ο μόνος λόγος που βλέπω εγώ το πάει κάποιος σε δάσκαλο φωνητικής είναι η επέκταση της φωνής και οι αναπνοές. Τα υπόλοιπα μόνο από τα μαθήματα Βυζαντινής μουσικής.
Εκτός επαναλαμβάνω άν ο δάσκαλος θα διδάξει τα μαθήματα με όργανο το οποίο διαθέτει όλους τους ήχους της Βυζαντινής μουσικής+φθορές,χρόες.