π Φιλοθεος για υπεραγια Θεοτόκε σώσον ημάς
Κατ᾿ ἀρχήν δέν ξέρω ἄν εἶχες τήν ἄδεια/ἔγκριση/ἐξουσιοδότηση ἀπό τόν Ἁγιορείτη γιά νά δημοσιοποιήσεις μιά φιλική κουβεντούλα, ἄν θά τό ἤθελε δηλαδή αὐτό.
Δεύτερον, ἐπειδή κατάλαβα ὅτι αὐτό πού πρεσβεύει (χωρίς κατ᾿ ἐμέ σοβαρό ἔρεισμα) γιά τήν ἄκαιρη καί ἀδικαιολόγητη παρεμβολή τοῦ «Ὑπεραγία Θεοτόκε, σῶσον ἡμᾶς» στήν διακονική δέηση «Τῆς Παναγίας ἀχράντου...» εἶναι τό ἀντίθετο ἀπό αὐτό π.χ. πού κατάλαβε ὁ Κουδουνέλλης —καί πολλοί ἄλλοι προφανῶς—
καί ἐπειδή ἐγώ (ἴσως καί ἄλλοι) δέν κατάλαβα τί θέλει νά πεῖ ὁ Ἁγιορείτης γιά τό κλιτόν, δέν μᾶς τό κάνεις λιανά. Δηλαδή,
α) Ὁ Ἁγιορείτης κοροϊδεύει τόν Τζελλᾶ πού κοροϊδεύει τό κλιτόν; ἤ
β) Υἱοθετεῖ τήν κοροϊδία τοῦ κλιτοῦ ἀπό τόν Τζελλᾶ; καί
γ) Ἐσύ πού τά ἀνέβασες αὐτά τί πρεσβεύεις καί τί ἤθελες νά μᾶς πεῖς/περάσεις;
Ἐπειδή Κώστα Μπουσδέκη, ὅπως θά ἔχεις ἀντιληφθεῖ δέν ἔχει γίνει κατανοητό τό τί ἀκριβῶς ἐννοῦσε ὁ Ἁγιορείτης, ἀφ᾿ ἑνός συμφωνῶ μέ τόν Βασίλη Ζ. (πού ἔγραψε ἀλλοῦ) ὅτι τόν ἐκθέτεις καί ἀφ΄ ἑτέρου καλόν θά ἦταν νά μᾶς δώσεις ἐσύ ὡρισμένες ἐξηγήσεις καί ἰδιαίτερα γιά τό πρῶτο «εὐτράπελο» περί τοῦ κλιτοῦ.
Κατ᾿ ἀρχήν δέν ξέρω ἄν εἶχες τήν ἄδεια/ἔγκριση/ἐξουσιοδότηση ἀπό τόν Ἁγιορείτη γιά νά δημοσιοποιήσεις μιά φιλική κουβεντούλα, ἄν θά τό ἤθελε δηλαδή αὐτό.
Δεύτερον, ἐπειδή κατάλαβα ὅτι αὐτό πού πρεσβεύει (χωρίς κατ᾿ ἐμέ σοβαρό ἔρεισμα) γιά τήν ἄκαιρη καί ἀδικαιολόγητη παρεμβολή τοῦ «Ὑπεραγία Θεοτόκε, σῶσον ἡμᾶς» στήν διακονική δέηση «Τῆς Παναγίας ἀχράντου...» εἶναι τό ἀντίθετο ἀπό αὐτό π.χ. πού κατάλαβε ὁ Κουδουνέλλης —καί πολλοί ἄλλοι προφανῶς— καί ἐπειδή ἐγώ (ἴσως καί ἄλλοι) δέν κατάλαβα τί θέλει νά πεῖ ὁ Ἁγιορείτης γιά τό κλιτόν, δέν μᾶς τό κάνεις λιανά. Δηλαδή,
α) Ὁ Ἁγιορείτης κοροϊδεύει τόν Τζελλᾶ πού κοροϊδεύει τό κλιτόν; ἤ
β) Υἱοθετεῖ τήν κοροϊδία τοῦ κλιτοῦ ἀπό τόν Τζελλᾶ; καί
γ) Ἐσύ πού τά ἀνέβασες αὐτά τί πρεσβεύεις καί τί ἤθελες νά μᾶς πεῖς/περάσεις;
Υ.Γ. Δέν φταίω ἐγώ πού αὐτά τά ἔβαλες στό θέμα "Σχολείον Ψαλτικής"...
οχι πατερ και υπολοιποι, δεν τον κοροιδεύει καθόλου. Το είπε για πλάκα. οτι δηλαδή, τους είπε ο Τζελλάς ενα ωραίο τρόπο να θυμούνται πώς θα λένε το κλιτόν. Για καλό το είπε όχι για κακό.
Ούτε ο Τζελλάς κοροιδεύει το κλιτόν, εξήγησα παραπάνω.
Κηφισίας 110 δεξιά κι έφτασες. Το γράφει και στα στοιχεία επικοινωνίας της ιστοσελίδας, έχει και χάρτη. Στη γωνία που στρίβεις είναι ένα μεγάλο κατάστημα. Αφού στρίψεις, όλο και σε κάποιο κοντινό στενό θα βρεις να παρκάρεις. Ακριβώς απ' έξω από τη σχολή, λίγο δύσκολο (αν κι εγώ το είχα καταφέρει μια φορά!)Μετά τη μικρή μου οδύσσεια όταν προ ημερών σας επισκέφτηκα, ελπίζω τώρα να βρω τη σχολή αμέσως!