kermeniwts
Νέο μέλος
γιατί δεν τα σπανε αυτά τα μηχανήματα; (ίσως και στο κεφάλι των ψαλτάδων που τα χρησιμοποιουν).
Συμπέρασμα. Το οφφίκιον δέν χρησιμεύει πουθενά. Βάλτε κράνος.γιατί δεν τα σπανε αυτά τα μηχανήματα; (ίσως και στο κεφάλι των ψαλτάδων που τα χρησιμοποιουν).
Εγώ, όταν δεν κάνει κανείς ισοκράτημα, δηλαδή τις 9 στις 10 φορές, ψάλλω άνευ, χωρίς ανούσιους βόμβους, και προσπαθώ να γεμίσω το άκουσμα με την έκφραση, την παραστατικότητα του ψαλσίματος. Το θεωρώ απαράδεκτο και γελοίο να βάζεις ένα μασίνι να μουγκρίζει.εσύ όταν δεν κάνει κανείς ισοκράτημα τι κάνεις? και εγώ είμαι κατά, αλλά παλιά υπήρχαν πολλοί που πήγαιναν να μάθουν βυζαντινή μουσική και υπήρχαν ισοκράτες, στα χωριουδάκια που δεν υπάρχει άνθρωπος να κάνει ισοκράτημα τι να κάνουν?
Πρόσεχε πως μιλάς γιατί εδώ μέσα έχει ΜΟΝΟ Πρωτοψαλτες !!!!!Εγώ, όταν δεν κάνει κανείς ισοκράτημα, δηλαδή τις 9 στις 10 φορές, ψάλλω άνευ, χωρίς ανούσιους βόμβους, και προσπαθώ να γεμίσω το άκουσμα με την έκφραση, την παραστατικότητα του ψαλσίματος. Το θεωρώ απαράδεκτο και γελοίο να βάζεις ένα μασίνι να μουγκρίζει.
Και που θα τα πουλήσουν τα αστέρια της ψαλτικής τέχνης ,,,,,,,!!!γιατί δεν τα σπανε αυτά τα μηχανήματα; (ίσως και στο κεφάλι των ψαλτάδων που τα χρησιμοποιουν).
Το ισοκράτημα δεν είναι βασικό συστατικό της ψαλμωδίας. Είναι δευτερεύον στοιχείο. Εάν δεν υπάρχει κάποιος, καλύτερα να ακούγεται μόνον ο (καλός) ψάλτης.εσύ όταν δεν κάνει κανείς ισοκράτημα τι κάνεις? και εγώ είμαι κατά, αλλά παλιά υπήρχαν πολλοί που πήγαιναν να μάθουν βυζαντινή μουσική και υπήρχαν ισοκράτες, στα χωριουδάκια που δεν υπάρχει άνθρωπος να κάνει ισοκράτημα τι να κάνουν?
Πώς μπήκαν οι ψάλτριες στην κουβέντα; Εγώ πού να πάω να κάνω ισοκράτημα, αφού έχω ψαλτήρι και ψάλλω εκεί; Το ισοκράτημα είναι χρήσιμο όταν υπάρχει. Πρωτεύει το ψάλσιμο, η μελωδία, και έπεται αυτό. Αν δεν υπάρχει λογικό ον να συμμετέχει και να το κάνει, δε θα βάλω μηχάνημα ή, έστω, ηχογράφηση φωνών, είναι αντιεκκλησιαστικό.αυτό σε πείραξε δεν βλέπω να λες για τις ψάλτριες!παλιά υπήρχε ζέση και στα χωριουδάκια είχαν ψάλτες τώρα τίποτα!λοιπόν αν δεν θέλετε ισοκράτες ψηφιακούς να πηγαίνετε στις ακολουθίες να βοηθάτε στο ισοκράτημα!το ισοκράτημα είναι βασικό συστατικό και όχι δευτερεύων τουλάχιστον αν θέλει κάποιος η υμνωδία να έχει αποτέλεσμα και να μην είναι ξερή!
Να φύγετε κύριε...γιατί δεν τα σπανε αυτά τα μηχανήματα; (ίσως και στο κεφάλι των ψαλτάδων που τα χρησιμοποιουν).
αυτό σε πείραξε δεν βλέπω να λες για τις ψάλτριες!παλιά υπήρχε ζέση και στα χωριουδάκια είχαν ψάλτες τώρα τίποτα!λοιπόν αν δεν θέλετε ισοκράτες ψηφιακούς να πηγαίνετε στις ακολουθίες να βοηθάτε στο ισοκράτημα!το ισοκράτημα είναι βασικό συστατικό και όχι δευτερεύων τουλάχιστον αν θέλει κάποιος η υμνωδία να έχει αποτέλεσμα και να μην είναι ξερή!
άκου φίλε επειδή μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι παλιά πήγαινα 30 άνθρωποι να μάθουν βυζαντινή τώρα?έλα να σου δείξω μαθητολόγια γιατί από τον καναπέ καλά γράφονται απόψεις, και οι μαθητές πρέπει να έχουν περάσει το 3 έτος για να ισοκρατούν σωστά και να μην κάνουν βλάβη και στην φωνή τους!οκ?"τι θα κάνω αν δεν υπάρχει άνθρωπος να με ισοκρατήσει"
Να παραδεχτείς την ανικανότητά σου να προσελκύσεις μαθητευόμενους.
Εγώ την έχω παραδεχτεί, και συνεχίζω να την παραδέχομαι.
Ειπώθηκε παραπάνω ότι δεν έρχεται πολύς κόσμος να μάθει Β.Μ. Πιστεύω δεν ισχύει αυτό. Στα χρόνια μας, νομίζω έχουμε τους περισσότερους από ποτέ σπουδαστές Β.Μ. και τα λιγότερο από ποτέ επανδρωμένα αναλόγια. Πρέπει να το αλλάξουμε αυτό.
δεν το λέω σ εσένα Μπουλμπουτζή αλλά στον Μπόκο, εντάξει στην χορωδία δηλαδή εσύ δεν θέλεις ισοκράτημα καλό και αυτό!ρε παιδιά σταματήστε να είστε απόλυτοι και εμένα με ενοχλούσε μέχρι που αναγκάστηκα και έβαλα!δεν λέω ότι δεν είναι παρέκκλιση αλλά τι να κάνουμε κάποιες φορές χρειάζεται μακάρι να ήμασταν την δεκαετία του 80-90 που τρέχαν να συμμετάσχουν σε χορωδίες υπήρχε συμμετοχή και υπήρχαν και ισοκράτες τώρα τίποτα!σέβομαι τις απόψεις σας αλλά δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια γιατί τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο!εδώ κάνουν αναρτήσεις ζητείται ψάλτρια και τα λοιπά που είναι αντίθετο στους κανόνες και πάλι δεν θέλω να είμαι απόλυτος αλλά όχι δύο μέτρα και δύο σταθμά ή τηρούμε τα πάντα ή όχι!εδώ κάνουν περικοπές στις ακολουθίες και δεν μιλάει κανείς!
Και στην ίδια τη φύση της εκκλησιαστικής μουσικής.@leon1
αντιτίθεται στην ίδια την φύση της Εκκλησίας
Μια μικρή διόρθωση: Το θεωρητικό αυτό το συνέγραψε ο Δημήτριος Γ. Παναγιωτόπουλος και πρωτοεκδόθηκε το 1947, στη δε έκδοση του 1986 (μπορεί και σε παλιότερες, δε γνωρίζω) παρατίθεται το όνομά του με σταυρό, ένδειξη ότι είχε κοιμηθεί. Ο Δημήτριος Παναγιωτόπουλος-Κούρος, όπως βλέπουμε εδώ, ήταν γιος του Ιωάννου (άρα αρχικό στο πατρώνυμο Ι.) και κοιμήθηκε το 2001, το δε 1947 δεν είχε ολοκληρώσει ακόμη τις μουσικές του σπουδές. Συνεπώς, νομίζω πως πρόκειται για συνωνυμία και πως δεν είναι ο Κούρος αυτός που έγραψε το περί ου ο λόγος θεωρητικό.(Δ.Γ Παναγιωτόπουλου-Κούρου, Θεωρία και πράξις της Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής, σελ 41
Πολύ σωστά. Έκανα λάθος (μου αρέσει που κοίταξα το βιβλίο για να γράψω τα σωστά αρχικά και δεν έγραψα σωστά το επώνυμο....)Μια μικρή διόρθωση: Το θεωρητικό αυτό το συνέγραψε ο Δημήτριος Γ. Παναγιωτόπουλος και πρωτοεκδόθηκε το 1947, στη δε έκδοση του 1986 (μπορεί και σε παλιότερες, δε γνωρίζω) παρατίθεται το όνομά του με σταυρό, ένδειξη ότι είχε κοιμηθεί. Ο Δημήτριος Παναγιωτόπουλος-Κούρος, όπως βλέπουμε εδώ, ήταν γιος του Ιωάννου (άρα αρχικό στο πατρώνυμο Ι.) και κοιμήθηκε το 2001, το δε 1947 δεν είχε ολοκληρώσει ακόμη τις μουσικές του σπουδές. Συνεπώς, νομίζω πως πρόκειται για συνωνυμία και πως δεν είναι ο Κούρος αυτός που έγραψε το περί ου ο λόγος θεωρητικό.