οιδήμονες οι ειδήμονες. Λανθάνουσα κάλαμος γράφει αληθή;
Καταραμενος ορθογραφος του Word!!!!
οιδήμονες οι ειδήμονες. Λανθάνουσα κάλαμος γράφει αληθή;
Ναι, ο Ηρακλής Πουαρό, ο Sherlok Holmes και ο James Bond ερευνούσαν 30 χρόνια τις επιπτώσεις ενός βιβλίου!''...Πως λοιπόν μετά από 30 χρόνια ξυπνήσατε κύριοι και λέτε ότι αυτό στρεβλώνει την μουσική παράδοση; Τότε τί κάνατε;....''
Αυτα τα 30 χρονια μελετουσαν,ακουγαν,ρωτουσαν για σχετικες πληροφοριες επι του θεματος,ωστε,χωρις βιασυνη,να βγαλει το Πατριαρχειο,τα συμπερασματα του...:wink:
....
Τελειωσαν τ'αστεια και ηρθε το ξεκαθαρισμα...
Ακριβως,οπως γινεται αυτον καιρο,που διανυουμε,κατα την περιοδο της κρισης....
Ναι, ο Ηρακλής Πουαρό, ο Sherlok Holmes και ο James Bond ερευνούσαν 30 χρόνια τις επιπτώσεις ενός βιβλίου!
Ηλία στέκομαι μόνο σ' αυτή τη φράση.
Δε νομίζω να κατάλαβες τί ακριβώς αποτυπώνεται στην οθόνη...
σε περίοδο κρίσης έγινε και άλλη δίκη κάποτε... με τα γνωστα 6 αποτελέσματα.
Γιά νά μέ συκοφαντεῖς στό 9ο σου μήνυμα ὡς συκοφάντη πολύ ξαναμμένος ἦλθες. Ἠρέμησε.Πολύ γενικευμένο το μήνυμα σας αγαπητέ και θα μπορούσα να πω εως και συκοφαντικό. Αλήθεια έχετε δει εσείς προσωπικά - όπως και πολλοί άλλοι που γράφουν με τόσο μίσος - πάρτες της εν λόγω χορωδίας είτε από τον ναό είτε απο τις πρόβες και τις εμφανίσεις της;;; Κανονικές πάρτες είναι χωρίς όλα αυτά τα πρόσθετα "Καραδόφωνα". Αλήθεια έχετε δει;;;Όπως έγραψε πολυ σωστά ως γνώστης του θέματος και ο κ.Αρβανίτης, ο Καράς προσπάθησε να κωδικοποιήσει τις διάφορες κινήσεις της φωνής - ποικίλματα με διάφορα σημάδια από παλαιότερες φάσεις της σημειογραφίας. Σε κάποια από αυτά όντως η ενέργεια τους ήταν η ίδια σε κάποια όχι π.χ. η περίπτωση του Λυγίσματος γι αυτό και η ευρεία χρήση του από τον κ.Στάθη και την χορωδία των Μαιστόρων. Δηλαδή αν έφτιαχνε δικά του σημάδια θα ήταν καλύτερο και λιγότερο κατακριτέος;
Ἀντί νά πεῖς κάτσε καί ἄκου. Δηλ. Διάβασε τά παλαιότερα μηνύματα καί θά δεῖς ἄν τό ἔχουμε διαβάσει ἤ ὄχι.Δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη αγαπητοί μου αν δεν δούμε χωρίς προκατάληψη αυτά τα θέματα αλλά με σοβαρότητα και πολύ μελέτη. Το να μην έχεις ανοίξει σελίδα από το συγκεκριμένο (ακατανόμαστο) θεωρητικό αλλά να το αναθεματίζεις δεν ξέρω ειλικρινά τη να πω.
Δέν εἶναι ὁρισμός γιαυτό ἔγραψα «ὀνομάζεται συνήθως».Ζήτω ο νέος ορισμός.
Να το βάλουμε στην εγκυκλοπαίδεια.
Που το βρήκατε αυτό με το συνολο;;
Φανατικός είναι κ αυτός που ίσως έχει δίκιο, αλλά οι μέθοδοί του και οι ιδέες του για τους αντιπάλους διακατέχονται από ... ιδέ κάποια posts.
Εμμέσως, όμως το οροθετούσες....Δέν εἶναι ὁρισμός γιαυτό ἔγραψα «ὀνομάζεται συνήθως».
Εἰπες κάτι μεγάλο. Έχεις δεί το θεωρητικό του Καρά;;Στή βυζαντινή μουσική (καί δημοτική) ἐμπλέκεται καί ἡ παράδοση ἡ ὁποῖα λαμβάνεται σάν δεδομένο καί ὄχι σάν ζητούμενο.
3 ανέφερες...Ὑπάρχουν πολλές σχολές στήν Ἑλλάδα, Ταλιαδώρου, Στανίτσα, Μαργαζιώτη κλπ.
Εἶναι τό σύνολο.
Θά μοῦ πεῖτε γιατί ἀσχολεῖστε μέ τό 3%.
Συγγνωμη,μα δεν πηγαινει το μυαλο μου καπου....
''Aγαλι αγαλι, γινεται η αγουριδα μελι''....
Εμεις θα το αλλαξουμε;...
Αλλα να στο πω,διαφορετικα:
Π.χ. θελω εγω,να μαθω πληροφοριες για σενα,απο σημερα...
Αν βρω καποιες,τις επομενες 20 μερες,θα θεωρηθω ο,τι βιαστηκα και δεν εψαξα σωστα...
Τι θα κανω λοιπον;
Για οσο χρονο χρειαστει,θα ψαξω,θα συγκρινω αποψεις-γνωμες,θα προσπαθησω να συλλεξω,οσες περισσοτερες πληροφοριες για το ατομο σου και τη δουλεια σου,ωστε τα συμπερασματα μου,να μην παραπεμπουν σε γενικοτητες,αλλα να δινουν την πληρη εικονα σου...
Ετσι λοιπον,ποιος μας λεει,οτι δεν εγινε το ιδιο πραγμα και με το Οικ. Πατριαρχειο;... Μπορει να χρειαστηκαν 30 χρονια για την ολοκληρωση των ερευνων... Και λοιπον;...
Εξαλλου,αναφορα θα μας δωσει στον καθενα,τι θα κανει,παιρνοντας μας και τηλ. για να μας ενημερωσει;...:wink:
όλβιος όστις ιστορίης έσχε μάθησιν.
μενοῦν γε! ὀλβιώτερος ὅστις καὶ διαστημάτων, καὶ ὕφους τε και ἤθους ἔσχεν οὐ μόνον μάθησιν, ἀλλὰ καὶ ἐπιστήμην....
δ
Βιάστηκες να απαντήσεις, μην τυχόν και μεινει κάτι αναπάντητο σε μένα.
μιλώ για τη δίκη των εξ.
δε νομίζω να ειχαν διαστηματικές διαφορές εκει....
Θα ξεκινήσω ανάποδα.Ρωτάτε που κολλάει αυτο.Κολλάει σε αυτούς που σαν θεό εχουν τον Στανίτσα.ρωτάτε εαν έχω την μύγα και μυγιάζομαι.τίποτα δεν έχω θα έπρεπε???την γνώμη μου είπα.Αυτοί που συμφώνησαν με όλα,τον κατάλαβαν.Ενώ οι άλλοι όπου δεν συμφώνησαν δεν τον κατάλαβαν;!Επειδή ζητήσατε την άποψη μου θα σας την πω.Τον Καρά πολλοι τον διαβάσανε αλλά λίγοι τον κατάλαβαν.
Για εμένα πολλά απο αυτά που λέει έχουν βάση.
Δεν τον λέω αιρετικό,καταστροφέα όπως μερικοί.
Από την μία μου λέτε,ότι αν ζούσε πως θα τον κρίναμε εφόσον δεν τον έχουμε διαβάσει και καταλάβει και τώρα μου απαντάτε ότι πολλοί τον διαβάσανε αλλά λίγοι τον κατάλαβαν.Δεν πειράζει ,αυτοί οι λίγοι μπορούν πάντως να τον κρίνουν.Έχουν σώας στα φρένας και το δικαίωμα να τον κρίνουν...ή όχι;
Αυτό που κολλάει στην συζήτηση;Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται.Όπως και σαν θεό έχω το Πατήρ Υιός και Αγιον Πνεύμα και όχι τον Στανίτσα.
Στην Εκκλησιαστική Μουσική δεν υπάρχει Γουδή...
γράφει κάτι γενικότερο κ σ' αυτό απαντώ.Ακριβως,οπως γινεται αυτον καιρο,που διανυουμε,κατα την περιοδο της κρισης....
Μας ζητάτε πριν τον δικάσουμε να τον καταλάβουμε πρώτα δηλ. να τον διαβάσουμε.Άρα τον κρίνουμε πρώτα...Πάντως εάν σήμερα ζούσε ο Καράς θα τον είχαμε κάψει όπως στον μαισαίωνα δίχως όμως να διαβάσουμε και να καταλάβουμε τί λεει?τι κακό έχει κάνει?έχουν βάση αυτά που είπε?
Μου αναιρέσατε το αρχικός σας μήνυμα γιατί όντως κάποιοι τον διαβάσανε αλλά αυτοί είναι λίγοι που τον κατάλαβαν(εδώ δεν μας λέτε ποιοι τον έχουν καταλάβει),και τώρα μου απαντάτε ότι:Επειδή ζητήσατε την άποψη μου θα σας την πω.Τον Καρά πολλοι τον διαβάσανε αλλά λίγοι τον κατάλαβαν.
Και πάλι εδώ μου αναιρείτε το αρχικό σας μήνυμα.Άρα τι πρέπει να κάνουμε,να τον κρίνουμε ή να κάνουμε το μπούλο γιατί έτσι είπε ο Κύριος;δικαίωμα να κρίνουμε τον καθένα το έχουμε(αν και εδω ο κύριος είπε να μην κρινόμαστε για να μην κριθούμε αλλά τέλος πάντων ας είναι.)
1ο.Γιατί έτσι σας βολεύει και 2ο.αυτό το σλόγκαν το έχουμε ξανακούσει.Έχουμε ξανακούσει επίσης (από άλλους),ότι εφόσον δεν ζει ο Σ.Καράς δεν έχουμε το δικαίωμα να τον κρίνουμε.Αυτός όσο ζούσε είχε το δικαίωμα να κρίνει τους άλλους όπου είχαν πεθάνει πριν 100 χρόνια(!Μάλλον τα έχετε μπερδέψει γι αυτά που έχει πει ο Κύριος.δικαίωμα να κρίνουμε τον καθένα το έχουμε(αν και εδω ο κύριος είπε να μην κρινόμαστε για να μην κριθούμε αλλά τέλος πάντων ας είναι.)
Να σας υπενθυμίσω για το τι είπε ο Κύριος:"Μην κρίνεις για να μην κριθείς".Θα ξεκινήσω ανάποδα.Ρωτάτε που κολλάει αυτο.Κολλάει σε αυτούς που σαν θεό εχουν τον Στανίτσα.
τελείως καταστροφική λογική για σένα, αν εγώ μέσα σ' αυτό το χρόνο έχω καταφέρει να διχάσω τόσο κόσμο, ή να σου κάνω μεγάλη ζημιά!
Η πιο ασφαλής οδό είναι διαφορετική, αυτή που ακολουθούμε σε όλες τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς. Παγώνω την κυκολοφορία της μελέτης για όσο χρόνο μου χρειαστεί, κάνω επισταμένη, ενταντική έρευνα και ανακοινώνω πόρισμα και ευρήματα.
γράφει κάτι γενικότερο κ σ' αυτό απαντώ.
αλλά γιατί απολογούμαι;;
ασχολείσου με άλλους...
Συγχωρεστε με δεν μπορεσα να διαβασω και να παρακολουθησω ολα τα παραπανω.. Ηθελα απλα να σχολιασω λιγο το 2. Οπως το καταλαβαινω..οταν μιλαει για παραχαραξη των αρχαιων μουσικων εργων των μουσικων, τι θελει να πει οτι το θεωρητικο αυτο αλλαζει τις μουσικες φρασεις, αλλαζει το μελος των θεσεων η τα διαστηματα των 3,4,5 χορδων;;; και αν εννοει αυτο γιατι δεν λεει αυτο αλλα ασχετα γενικολογα!αν εννοει την θεωρια που κολλανε τα εργα αρχαιων μουσουργων.. Γιατι δεν λεει θεωρητικες εργασιες εστω αρχαιων μουσουργων;;Λιγα ασχετοσυνη δειχνει νομιζω και η ασχετοσυνη συνηθως προμηνυει κατι υποκινουμενο.. Αν εννοει παντως τις μουσικες γραμμες τοτε δηλωνει τραγικη αγνοια.. Διοτι δεν υπηρξε θεωρητικο που να δειχνει την ποικιλια των θεσεων και τον ακριβη ορισμο τους για να κρινουμε αν αλειωθηκαν.. Και στο κατω κατω η νεα γραφη σε συνδιασμο με την απο εκει και περα παντελη αποκοπη της απο την παλαια και αποκληση καθε εστω θεωρητικης διδασκαλιας της και συνδεσης με την νεα δημιουργησε αυτο το πληγμα της μελοποιιας..
Συγχωρεστε με δεν μπορεσα να διαβασω και να παρακολουθησω ολα τα παραπανω.. Ηθελα απλα να σχολιασω λιγο το 2. Οπως το καταλαβαινω..οταν μιλαει για παραχαραξη των αρχαιων μουσικων εργων των μουσικων, τι θελει να πει οτι το θεωρητικο αυτο αλλαζει τις μουσικες φρασεις, αλλαζει το μελος των θεσεων η τα διαστηματα των 3,4,5 χορδων;;; και αν εννοει αυτο γιατι δεν λεει αυτο αλλα ασχετα γενικολογα!αν εννοει την θεωρια που κολλανε τα εργα αρχαιων μουσουργων.. Γιατι δεν λεει θεωρητικες εργασιες εστω αρχαιων μουσουργων;;Λιγα ασχετοσυνη δειχνει νομιζω και η ασχετοσυνη συνηθως προμηνυει κατι υποκινουμενο.. Αν εννοει παντως τις μουσικες γραμμες τοτε δηλωνει τραγικη αγνοια.. Διοτι δεν υπηρξε θεωρητικο που να δειχνει την ποικιλια των θεσεων και τον ακριβη ορισμο τους για να κρινουμε αν αλειωθηκαν.. Και στο κατω κατω η νεα γραφη σε συνδιασμο με την απο εκει και περα παντελη αποκοπη της απο την παλαια και αποκληση καθε εστω θεωρητικης διδασκαλιας της και συνδεσης με την νεα δημιουργησε αυτο το πληγμα της μελοποιιας..