Πως πετυχαίνει την ερμηνευτική της προσέγγιση η ΕΛ.ΒΥ.Χ.

Status
Not open for further replies.

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Δομέστικε παραφέρεσαι! Καταλαβαίνεις τι γράφω! Άσε τις ντρίπλες και δες αυτό που καταγράφεται! Πάντα μεταφράζεις ότι και όπως σου αρέσει! Φτάνει. Δεν σχολιάζεις και τα περί ερμηνευτικής προσωπικότητας. Ή δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό; κάθε άλλο. Άσε να κάνω φασαρία εκεί που δεν υπάρχει λόγος...
νομίζω είναι το σύνθημά σου.

Ντριπλάρω ἐκεῖ ποὺ μοῦ δίνουν χῶρο. Μὴ μοῦ δίνεις γιὰ νὰ μὴν τὸ κάνω.
 
S

Sotres

Guest
Σου γράφω κάτι ως απάντηση σε αυτά που σχολίασες λανθασμένα στο μήνυμα του Ηλία. Όσον αφορά τα διδακτορικά άσε καλύτερα...Πιο πετυχημένα από τα σχόλιά σου περί κάποιων διδακτορικών δεν βρίσκω! Υποκλίνομαι:D
Να μην τα βάλουμε όμως όλα στο ίδιο τσουβάλι. Υπάρχουν κάποια που άφησαν ΕΠΟΧΗ και μπράβο τους!!!
 
E

emakris

Guest
Ηλίας Παπαδόπουλος;120663 said:
Όλες, μία-μία υπάρχουν στους "παραδοσιακούς" ψάλτες. ΟΛΕΣ.
Ναι, αλλά όχι όλες μαζί!!! Το είπε και ο Στανίτσας: "Να μην επέρχεται κόρος. Δεν επιτρέπεται".

Ηλίας Παπαδόπουλος;120663 said:
Όπως εύκολα διακρίνει κάποιος, ο Καράς έδωσε αυτές τις ερμηνείες βάσει των εξηγήσεων των εν λόγω σημαδιών στη νέα γραφή.
Αφού λοιπόν εξηγήθηκαν στη νέα γραφή και είναι αναλελυμένα, γιατί τώρα ξανα-εξηγούνται σε κάθε εκτέλεση; (Η ερώτηση είναι απλουστευτική, γιατί τέτοιος είναι και ο αρχικός ισχυρισμός).

Ηλίας Παπαδόπουλος;120663 said:
Ίσα-ίσα μέσω του Σίμωνα Καρά, του καθηγητή Γρ. Στάθη, του κ. Αγγελόπουλου και των εξαίρετων μαθητών τους (Κωνσταντίνου, Γιαννόπουλος, Αρβανίτης και όλοι οι άλλοι μηδενός εξαιρουμένου) σήμερα μιλάνε όλοι για τη μέθοδο των τριών διδασκάλων. Αν δεν ήταν οι παραπάνω, δυστυχώς οι τρεις δάσκαλοι και η μέθοδός τους θα ήταν μια απλή ιστορική αναφορά και τίποτα παραπάνω. Ενώ μέσω αυτών δεν είναι μία απλή αναφορά, αλλά σημείο αναφοράς.
Ατυχέστατη δήλωση. Και οι υπόλοιποι, που δεν "ευτύχησαν" να είναι μαθητές των ανωτέρω, με ποια μέθοδο διδάσκουν μουσική; Του Γεωργίου Λεσβίου;
 
Last edited:
S

Sotres

Guest
Αγαπητέ κ. Μακρή, νομίζω ότι το ξέρετε καλύτερα από εμένα πως διδάσκουν οι περισσότεροι! Παεί ο Μαργαζιώτης σύννεφο στην καλύτερη των περιπτώσεων. Δεν θα ξεχάσω όταν άκουσα και πιανάκι! καλά διαβάσατε!!!Πιανάκι να διδάσκεται μέσω αυτού το αναστάσιμο απολυτίκιο Του λίθου... ρε σολ σολ φα σολ λαα σολ...Είναι τραγικά τα πράγματα. Σε εξετάσεις που βρέθηκα αφήστε τι γίνεται...Κάποια στιγμή, επειδή τέθηκε και θέμα διδακτορικών, από τον φίλο σας Δομέστικο, καλό θα ήταν να ξεκινούσε μία κριτική σε διδακτορικά που σχετίζονται με επιστημονικούς τομείς που μας ενδιαφέρουν. Είναι μία πολύ γνωστή πρακτική στο εξωτερικό. Έτσι οι καλές δουλειές προωθούνται με ασφάλεια στο αναγνωστικό κοινό και ο κάθε κατεργάρης μπαίνει στο μπάγκο του! Βέβαια αυτό δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας. Εάν αυτά που γράφει βέβαια και καταλογίζει κάποιος τεκμηριώνονται σωστά, δεν χρειάζεται να είναι καν πτυχιούχος αυτός που το κάνει. Στο ψαλτολόγιο υπάρχουν πολύ ικανά άτομα για να κάνουν αυτή την έρευνα-κριτική προς κοινό όφελος όλων μας. Μπορεί να ανοίξει λοιπόν ένα θέμα-κατηγορία Διδακτορικά. Τι λένε οι κκ συντονιστές;
Υγ Ανάψτε μας, με όλο το θάρρος, σας παρακαλώ απόψε ένα κεράκι στον Άγιο...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 
Last edited:

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Δείτε και εδώ ένα άλλο παράδειγμα (με μικρή δυστυχώς καθυστέρηση ήχου) όπου μπορείτε να δείτε ότι δεν υπάρχουν Ελευσινιομυστηριώδες πομπόδεις κινήσεις:

Είναι η ιδέα μου ή οι μπροστινοί χορωδοί, αυτοί που δηλαδή κυρίως φαίνονται, δε σηκώνουν τα μάτια τους από το κείμενο για να δουν τον χοράρχη;
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Θα άξιζε να καταθέσει κάποιος μαθητής του Καραμάνη την εμπειρία του από τη χοραρχία του άρχοντα. Εγώ είμαι αρκετά μικρός για κάτι τέτοιο, όμως έχω ακούσει διάφορες ιστορίες, πως έδιωχνε κόσμο από τη χορωδία του Δαμασκηνού αν έλλειπε σε αρκετές πρόβες, πως ακόμη και στο αναλόγιό του υπήρχε Μεγάλη Τρίτη που απαγόρεψε μέχρι και το ισοκράτημα επειδή δεν προσήλθαν οι μαθητές του στην πρόβα της Κασσιανής. Ακόμη, ειρωνευόταν άλλους χοράρχες του Δαμασκηνού για τις μη παραδοσιακές εναρμονίσεις του ισοκρατήματος. Όσο για τον Χρύσανθο, άκουγα πριν λίγες ώρες την πλήρη ομοφωνία στην κασέτα επιλογών από τα Δημήτρια που έχει κυκλοφορήσει (με πολλά σπάνια μέλη του Ιακώβου συν τοις άλλοις, βλέπετε τα αρχαία μέλη δε μονοπωλούνται από λίγους). Θα άξιζε ακόμη να μας πει κάποιος μαθητής του Παναγιωτίδη, όπως ο κ. Μιχάλης, για τη χοραρχία του δασκάλου και πώς οργάνωνε τόσο άπταιστα τη χορωδία του. Θα μου πείτε, τέτοιες χορωδίες υπάρχουν σήμερα; Καλή απορία...

ΥΓ: Αυτά δεν είναι off-topic. Τα αναφέρω διότι έγιναν αναφορές στη χοραρχία του Ταλιαδώρου και άρα στη χορωδία του Δαμασκηνού, όπως και στην «ερμηνευτική τελειότητα», που κάποιοι φίλοι δοκούν πως διεκδικεί μόνο η ΕΛΒΥΧ.
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ κ. Μπουλμπουτζή,

Ο Αθανάσιος Καραμάνης ζεί ακόμα.

Πολλές πληροφορίες θα μάθετε απο τον ανεψιό του τον Γεώργιο Καραμάνη, ο οποίος ήταν (πριν την συνταξιοδότησή του και την οικειοθελή αποχώρηση απο το αναλόγιο γενικώς) επι 20ετία Πρωτοψάλτης της Αχειροποίητου Θεσσαλονίκης.

Μόλις τώρα επεξεργάζομαι το πρόγραμμα του Χορού υπο την διεύθυνση του Αθ. Καραμάνη στο Ηρώδου Αττικού (1993) προς μετατροπή σε βίντεο flv διοτι σε μορφή mpeg/avi ξεπερνάει τα 2 GB.

Σε δύο ώρες περίπου θα το αναρτήσω προς όφελος όλων. Κι ας μην αρέσει σε συγκεκριμένο κύκλο, θα διαπιστώσετε την άριστη δομή και εκτέλεση η οποία έγινε μετα πολλών εξασκήσεων και πολλή δουλειά.

Λίγο υπομονή παρακαλώ....

ΝΓ
 

souldatos

Στέφανος Σουλδάτος
Είναι η ιδέα μου ή οι μπροστινοί χορωδοί, αυτοί που δηλαδή κυρίως φαίνονται, δε σηκώνουν τα μάτια τους από το κείμενο για να δουν τον χοράρχη;

Χαίρομαι που μου δίνετε την ευκαιρία να σας αποκαλύπτω τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ΕΛΒΥΧ. Παρατηρήστε ότι ο χοράρχης βρίσκεται ακριβώς μπροστά στα μάτια των χορωδών, ούτε πίσω από την πλάτη τους ούτε κάπου μακριά απέναντι, και δεν υπάρχει χορωδός που να μην έχει άμεση οπτική επαφή με το χοράρχη. Τα υπόλοιπα τα αναλαμβάνει η "περιμετρική όραση". Αυτό είναι ένα από τα θετικά του στησίματος σε ημικύκλιο. Δοκιμάστε το με τη χορωδία σας και θα καταλάβετε...
 
Last edited:
S

Sotres

Guest
Επίσης κ. Μπουλμπουτζή το συγκεκριμένο μέλος έχει πρότυπο και κρίκους που ακολουθούν. Άρα η ανάγκη επιτακτικής επικοινωνίας με τον χοράρχη είναι στις εισόδους και εξόδους των φράσεων! Ας μιλήσουμε για άλλο παράδειγμα...
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
@κ. Νικος Λ.

Στό προηγούμενο μύνημα http://analogion.com/forum/showpost.php?p=120669&postcount=309

γράφετε

εσείς μένετε μόνο στο συγκεκριμένο θέμα;;
ας πούμε ότι σβήνει....
θα είναι όλα καλά;;
το πρόβλημα απ ὀτι καταλαβαίνω είναι να μην ακούγεται επ ουδενί η άλλη πλευρά.


Ας πούμε πως σε κάποια στιγμή, ο ΛΑ ομολογεί πως επιστρέφει στην κοινώς αποδεκτή παράδοση. Πιστέψτε με, θα γίνει πανηγύρι. Και θα έχει το προνόμιο μιας άριστης χορωδίας.

Σας ερωτώ. Πρίν το 1989 περίπου, πρίν απο τις δοξασίες περι ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ αυθεντίας της Μεθόδου Καρά και την ερμηνεία της μουσικής δια μέσου των κανόνων Καρά, ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΜΑΧΗ;;;; Ειλικρινά, απαντήσατε. Υπήρχε;

Το πρόβλημα δεν είναι να ακουγονται άλλες πλευρές. Απλώς, οι άλλες πλευρές να έχουν σχέση με την παράδοση καί να μήν διεστραβλόνουν την ιστορία παρουσιάζοντας ανακρίβειες, νεοτερισμούς και παραμορφώματα ως...ιστορική αυθεντία.

Στο επόμενο μύνημα θα βρείτε τις συνδέσεις να κατεβάσετε βίντεο με παρουσιάσεις απο εξ ίσου αρίστων Χοωδιών. Κανένας απο τους συγκεκριμένους χοράρχες, ούτε και οι χορωδοί επικαλεστηκαν μυστηριακές κινήσεις και γνώσεις διεύθυνσης χορωδίας να θεωρηθούν άριστα σύνολα. Και ουδέποτε αυτοαποκαλέστηκαν τέλιοι.

ΝΓ
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Δείτε και ακούσατε και λίγο Χορωδία Βασιλικού,

http://www.mediafire.com/?wn6wm50kwqxv43q

η οποία αποτελείται, στο συγκεκριμένο βίντεο (γιαυτούς που γνωρίζετε τα πρόσωπα), απο καταξιωμένους πρωτοψάλτες οι οποίοι και αν έχουν δικό τους ύφος, δείτε πως δέθηκαν ομοιομόρφως. Χωρίς να κοιτάζουν καν τον Βασιλικό εκτώς για μερικά δευτερόλεπτα σε συγκεκριμένες στιγμες. Ακούστε και την αναλυτική ερμηνεία που είναι ΑΡΙΣΤΗ.

Και, δεν άκουσα ποτέ τα συμμετέχοντα μέλη να μιλούν για τελειότητα και μυστικά τρύκ του Βασιλικού.

Ανοίξατε τους ορίζοντες σας. Πέραν του Καραϊσμου υπάρχει και η παράδοση.....

ΝΓ
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
@κ. Νικος Λ.

Στό προηγούμενο μύνημα http://analogion.com/forum/showpost.php?p=120669&postcount=309

γράφετε

εσείς μένετε μόνο στο συγκεκριμένο θέμα;;
ας πούμε ότι σβήνει....
θα είναι όλα καλά;;
το πρόβλημα απ ὀτι καταλαβαίνω είναι να μην ακούγεται επ ουδενί η άλλη πλευρά.


Ας πούμε πως σε κάποια στιγμή, ο ΛΑ ομολογεί πως επιστρέφει στην κοινώς αποδεκτή παράδοση. Πιστέψτε με, θα γίνει πανηγύρι. Και θα έχει το προνόμιο μιας άριστης χορωδίας.

Σας ερωτώ. Πρίν το 1989 περίπου, πρίν απο τις δοξασίες περι ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ αυθεντίας της Μεθόδου Καρά και την ερμηνεία της μουσικής δια μέσου των κανόνων Καρά, ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΜΑΧΗ;;;; Ειλικρινά, απαντήσατε. Υπήρχε;

Το πρόβλημα δεν είναι να ακουγονται άλλες πλευρές. Απλώς, οι άλλες πλευρές να έχουν σχέση με την παράδοση καί να μήν διεστραβλόνουν την ιστορία παρουσιάζοντας ανακρίβειες, νεοτερισμούς και παραμορφώματα ως...ιστορική αυθεντία.

Στο επόμενο μύνημα θα βρείτε τις συνδέσεις να κατεβάσετε βίντεο με παρουσιάσεις απο εξ ίσου αρίστων Χοωδιών. Κανένας απο τους συγκεκριμένους χοράρχες, ούτε και οι χορωδοί επικαλεστηκαν μυστηριακές κινήσεις και γνώσεις διεύθυνσης χορωδίας να θεωρηθούν άριστα σύνολα. Και ουδέποτε αυτοαποκαλέστηκαν τέλιοι.

ΝΓ

1. αναφέρατε τα στοιχεία της κοινά αποδεκτής παράδοσης...
2. δλδ, μέχρι το 1989 η ελβυχ εψαλλε διαφορετικά απ' ότι ψάλλει τώρα;; αν απαντήσετε ναι, θα τρελαθω.... το ίδιο έψαλλε. με τον ίδιο τρόπο, τα ιδια διαστήματα κ τις ιδιες αναλύσεις. τοτε δεν σας πείραζε γιατί ήταν απλά μια χορωδία κάπως διαφορετικότερη απότις άλλες. οταν όμως αρχισαν τα μέλη της να διδάσκουν κ έτερους ψάλτες κ άρχισε να γιγαντώνεται η υποτιθέμενη "σχολή", άρχισαν για κάποιους τα προβλήματα..... άρα το ζήτημα δεν είναι η εκτέλεση από την ελβυχ, αλλά η διδασκαλία..............
3. αφήνετε να ακουστεί η άλλη πλευρά, ή μόλις πάει να πεί κάποιος κάτι, πέφτουν κάποιοι πάνω του να τον φάνε κ μάλιστα με σειρά;;; ο νοών νοείτω!!!
4. δεν περηφανευόταν κάποιοι ότι κράτησαν τη ΒΜ;; "εγω, αυτος κ αυτός"...

ΥΓ: απαντήστε, ει δυνατόν στα παρακάτω...
εγώ σας απαγόρευσα να έχετε τις απόψεις σας πάνω στην εκτέλεση των όποιων σημαδιών;; ειρωνεύτηκα ποτέ το δάσκαλό σας;; είπα ποτέ ότι κάνετε έγκλημα;;
αυτά είναι στοιχεία που δεν παραπέμπουν σε χώρο ελεύθερης διακίνησης ιδεών κ απόψεων.
ευχαριστώ.
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Επισυνάπτω απο εδώ

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=120103&postcount=125

πως

Ένα σύνολο θέλει

1) Καλούς ψάλτες
2) Προσεκτικούς ψάλτες
3) Πειθαρχικούς ψάλτες

Τίποτα άλλο.

Να σας προτείνω κάτι προκλητικό; Αναμεταξύ σοβαρού και αστείου.

Δώστε την ΕΛΒΥΧ στον Βασιλικό, στον Χατζηχρόνογλου ή τον Πέττα για ένα μήνα.

ΠΕΡΙ ΧΟΡΑΡΧΙΑΣ

Ρίξτε μια ματια εδώ

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=120447&postcount=212

Και πιάστε και διαβάστε αυτά τα ενδιαφέροντα έργα

LIBER USUALIS MISAE ET OFFICII. Desclée & Socii, Bélgica, 1956. (Αυτό το συνιστώμεν ιδιαιτέρως)

MARTÍNEZ SOQUES, FERNANDO, Sch. P. Método de canto gregoriano. Ed. Pedagógica, Barcelona, 1952.

SUÑOL, GREGORIO MARIA, O.S.B. Método completo de Canto gregoriano, 9ª. Ed., Monasterio de Monserrat, 1952. (Αυτό το συνιστώμεν ιδιαιτέρως)

WARD, JUSTINE. Canto gregoriano. Desclée & Ci., Roma, 1938.

Και σείς, τότε, θα φθάσετε το άριστον του ΛΑ και ο Χορός σας θα είναι άριστος και περίσσότερο άριστος απο την ΕΛΒΥΧ.

ΝΓ
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Και σείς, τότε, θα φθάσετε το άριστον του ΛΑ και ο Χορός σας θα είναι άριστος και περίσσότερο άριστος απο την ΕΛΒΥΧ.

ΝΓ

γιατί δεν το κάνετε, αφού είναι τόσο εύκολο;;

ο β πληθυντικός είναι γενικός κ δεν απευθύνεται προσωπικά σε εσάς.
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ μου κ. Νίκο Λ.

Γράφετε


2. δλδ, μέχρι το 1989 η ελβυχ εψαλλε διαφορετικά απ' ότι ψάλλει τώρα;;

Πιάστε τις πρώτες κασσέτες της ΕΛΒΥΧ και πέστε μου......

Γράφετε

αν απαντήσετε ναι, θα τρελαθω....

και πάλι. πιάστε τις πρώτες κασσέτες και ακούσατε τις. Οι έντονες ερμηνείες και αναλύσεις και υπερβολές έλξεων ήρθαν μεταγενέστερα......


Γράφετε

τοτε δεν σας πείραζε γιατί ήταν απλά μια χορωδία κάπως διαφορετικότερη απότις άλλες. οταν όμως αρχισαν τα μέλη της να διδάσκουν κ έτερους ψάλτες κ άρχισε να γιγαντώνεται η υποτιθέμενη "σχολή", άρχισαν για κάποιους τα προβλήματα..... άρα το ζήτημα δεν είναι η εκτέλεση από την ελβυχ, αλλά η διδασκαλία..............

Όταν άρχησαν να λένε πως κανένας άλλος δεν κατέχει την παράδοση παρα εμείς, και τα συναφή, και πως ΜΟΝΟ Ο ΚΑΡΑΣ και η Θεωρία του ανταποκρίνονται στην ιστορική αυθεντία, τότε άρχησε η αντίδραση φίλε Νικο Λ. Ίσως να μην τα έζησες αυτά η μάλλον δεν σου τα είπαν, η δεν σε συμφέρουν.....

Το να περιοριζόταν οι δοξασίες στο "είμαστε κι εμείς άριστη χορωδία, και παρουσιάζουμε μια άλλη τεχνοτροπία" δεν θα πείραζαν ΚΑΝΕΝΑ (όπως δεν πείραζαν αρχικώς). Απο τι στιγμή που πέρασαν ΑΛΛΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ περι αυθεντίας, πως θέλατε να είναι τα πράγματα;

Γράφετε

3. αφήνετε να ακουστεί η άλλη πλευρά, ή μόλις πάει να πεί κάποιος κάτι, πέφτουν κάποιοι πάνω του να τον φάνε κ μάλιστα με σειρά;;; ο νοών νοείτω!!!

Θα διαπιστώσετε αρκετά θέματα με την ΕΛΒΥΧ, στο Ψαλτολόγιο, που δεν προκαλούν. Αναρτήσατε ακούσματα, βίντεο, ό, τι θελετε. Δεν θα σχολιαστεί. Απο τι στιγμή που εσκεμμένως προσπαθείτε να περάσετε μυνήματα περι αυθεντίας και τελειότητας, τότε, διατηρούμε το δικαίωμα να σας κάνουμε ερωτήσεις περι αυθεντίας....

4. δεν περηφανευόταν κάποιοι ότι κράτησαν τη ΒΜ;; "εγω, αυτος κ αυτός"...

Την ΒΜ την κράτησαν οι Κωνσταντινουπολίτες και οι Μικρασιάτες δάσκαλοι, ιερείς και οι μαθητές τους. Εαν δεν σας αρέσει αυτό, λυπάμαι.

Γράφετε

ΥΓ: απαντήστε, ει δυνατόν στα παρακάτω...
Παράθεση:
εγώ σας απαγόρευσα να έχετε τις απόψεις σας πάνω στην εκτέλεση των όποιων σημαδιών;;


Εφ όσον ακολουθούμε ένα σύστημα ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟΔΕΧΤΟ απο την εποχή των Τριών, τι να με ρωτήσετε; Διαφωνείτε με 100 χρόνια και πλέον παράδοσης; Γράψτε πόνημα, στείλτε το στο Οικουμενικό Πατριαρχείο για αξιολόγηση και τότε βλέπουμε......

Γράφετε

ειρωνεύτηκα ποτέ το δάσκαλό σας;;

Ρωτήστε τον ΛΑ για την γνώμη του για τους Λαγούρο, Σύρκα (Αντώνιο και Γεώργιο). Εφ όσον θα τους ειρωνευτεί, σας δίνω το δικαίωμα.....

είπα ποτέ ότι κάνετε έγκλημα;;

Μπορεί να έχω κάνει κάποιο έγκλημα κάποτε. Θεός ξέρει.

αυτά είναι στοιχεία που δεν παραπέμπουν σε χώρο ελεύθερης διακίνησης ιδεών κ απόψεων.

Δηλαδή, ό,τι δεν σας συμφέρει να συζητηθεί η να ερευνηθεί, να μην το εγείρουμε για συζήτηση; Αυτό εννοείται;

ευχαριστώ.

Κι εγώ.

ΝΓ
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
@ κ. Νίκος Λ.

Γράφετε

γιατί δεν το κάνετε, αφού είναι τόσο εύκολο;;

Εφ όσον ξεμπλέξετε απο τον στενό σας κύκλο και παρακολουθήσετε συναυλίες ΒΜ σε όλη την Ελλάδα (η Ελλάδα δεν περιορίζεται μόνο στην οδό Αιόλου), ίσως, λεω, ίσως, έχει γίνει το ποθούμενο, και γίνεται, και θα γίνεται μελλοντικά.

Απλά, ανοίξατε τους ορίζοντές σας.....
ΝΓ
 

Nikolaos Giannoukakis

Παλαιό Μέλος
Επισυνάπτω, διοτι η ροή εκτροχιάστηκε και πάλι απο το αρχικό θέμα....

1993

Ηρώδου Αττικού

Ζωντανή βιντεοσκόπηση και ηχογράφηση χωρίς τρύκ equalization, reverb και τα συναφή....ότι πήραν τα μικρόφωνα τις κονσόλας της ΕΤ.

Χοράρχης, ο Αθανάσιος Καραμάνης

http://www.mediafire.com/?nnalg351knax9ow

http://www.mediafire.com/?v8q682d213hqx84

http://www.mediafire.com/?pxxx7fysjnrxu3n


Δείτε και ακούσατε και λίγο Χορωδία Βασιλικού,

http://www.mediafire.com/?wn6wm50kwqxv43q

η οποία αποτελείται, στο συγκεκριμένο βίντεο (γιαυτούς που γνωρίζετε τα πρόσωπα), απο καταξιωμένους πρωτοψάλτες οι οποίοι και αν έχουν δικό τους ύφος, δείτε πως δέθηκαν ομοιομόρφως. Χωρίς να κοιτάζουν καν τον Βασιλικό εκτώς για μερικά δευτερόλεπτα σε συγκεκριμένες στιγμες. Ακούστε και την αναλυτική ερμηνεία που, κατ εμέ, είναι ΑΡΙΣΤΗ.

Ισάξιες της ΕΛΒΥΧ οι Χορωδίες των Θεσσαλονικέων και των ψαλτών με χοράρχη τον Βασιλικό. Και πολλές πολλές άλλες ισάξιες υπάρχουν σήμερα......

ΝΓ
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ μου κ. Νίκο Λ.

Γράφετε


2. δλδ, μέχρι το 1989 η ελβυχ εψαλλε διαφορετικά απ' ότι ψάλλει τώρα;;

Πιάστε τις πρώτες κασσέτες της ΕΛΒΥΧ και πέστε μου......

Γράφετε

αν απαντήσετε ναι, θα τρελαθω....

και πάλι. πιάστε τις πρώτες κασσέτες και ακούσατε τις. Οι έντονες ερμηνείες και αναλύσεις και υπερβολές έλξεων ήρθαν μεταγενέστερα......


Γράφετε

τοτε δεν σας πείραζε γιατί ήταν απλά μια χορωδία κάπως διαφορετικότερη απότις άλλες. οταν όμως αρχισαν τα μέλη της να διδάσκουν κ έτερους ψάλτες κ άρχισε να γιγαντώνεται η υποτιθέμενη "σχολή", άρχισαν για κάποιους τα προβλήματα..... άρα το ζήτημα δεν είναι η εκτέλεση από την ελβυχ, αλλά η διδασκαλία..............

Όταν άρχησαν να λένε πως κανένας άλλος δεν κατέχει την παράδοση παρα εμείς, και τα συναφή, και πως ΜΟΝΟ Ο ΚΑΡΑΣ και η Θεωρία του ανταποκρίνονται στην ιστορική αυθεντία, τότε άρχησε η αντίδραση φίλε Νικο Λ. Ίσως να μην τα έζησες αυτά η μάλλον δεν σου τα είπαν, η δεν σε συμφέρουν.....

Το να περιοριζόταν οι δοξασίες στο "είμαστε κι εμείς άριστη χορωδία, και παρουσιάζουμε μια άλλη τεχνοτροπία" δεν θα πείραζαν ΚΑΝΕΝΑ (όπως δεν πείραζαν αρχικώς). Απο τι στιγμή που πέρασαν ΑΛΛΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ περι αυθεντίας, πως θέλατε να είναι τα πράγματα;

Γράφετε

3. αφήνετε να ακουστεί η άλλη πλευρά, ή μόλις πάει να πεί κάποιος κάτι, πέφτουν κάποιοι πάνω του να τον φάνε κ μάλιστα με σειρά;;; ο νοών νοείτω!!!

Θα διαπιστώσετε αρκετά θέματα με την ΕΛΒΥΧ, στο Ψαλτολόγιο, που δεν προκαλούν. Αναρτήσατε ακούσματα, βίντεο, ό, τι θελετε. Δεν θα σχολιαστεί. Απο τι στιγμή που εσκεμμένως προσπαθείτε να περάσετε μυνήματα περι αυθεντίας και τελειότητας, τότε, διατηρούμε το δικαίωμα να σας κάνουμε ερωτήσεις περι αυθεντίας....

4. δεν περηφανευόταν κάποιοι ότι κράτησαν τη ΒΜ;; "εγω, αυτος κ αυτός"...

Την ΒΜ την κράτησαν οι Κωνσταντινουπολίτες και οι Μικρασιάτες δάσκαλοι, ιερείς και οι μαθητές τους. Εαν δεν σας αρέσει αυτό, λυπάμαι.

Γράφετε

ΥΓ: απαντήστε, ει δυνατόν στα παρακάτω...
Παράθεση:
εγώ σας απαγόρευσα να έχετε τις απόψεις σας πάνω στην εκτέλεση των όποιων σημαδιών;;


Εφ όσον ακολουθούμε ένα σύστημα ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟΔΕΧΤΟ απο την εποχή των Τριών, τι να με ρωτήσετε; Διαφωνείτε με 100 χρόνια και πλέον παράδοσης; Γράψτε πόνημα, στείλτε το στο Οικουμενικό Πατριαρχείο για αξιολόγηση και τότε βλέπουμε......

Γράφετε

ειρωνεύτηκα ποτέ το δάσκαλό σας;;

Ρωτήστε τον ΛΑ για την γνώμη του για τους Λαγούρο, Σύρκα (Αντώνιο και Γεώργιο). Εφ όσον θα τους ειρωνευτεί, σας δίνω το δικαίωμα.....

είπα ποτέ ότι κάνετε έγκλημα;;

Μπορεί να έχω κάνει κάποιο έγκλημα κάποτε. Θεός ξέρει.

αυτά είναι στοιχεία που δεν παραπέμπουν σε χώρο ελεύθερης διακίνησης ιδεών κ απόψεων.

Δηλαδή, ό,τι δεν σας συμφέρει να συζητηθεί η να ερευνηθεί, να μην το εγείρουμε για συζήτηση; Αυτό εννοείται;

ευχαριστώ.

Κι εγώ.

ΝΓ

δε νομίζω ότι απαντάτε με ειλικρίνεια στα παραπάνω. αυτή είναι η γνώμη μου.
ποτέ δεν πορεύτηκα με οδηγό το συμφέρον.
όλα μου τα μηνύματα (ελέγξετε το) έχουν να κάνουν με την αίσθηση του δικαίου στο θέμα που μας απασχολεί.
η απάντηση σας οτι μπορεί να εγκληματίσατε κάποτε, θυμίζει το στρίβειν δια του αρραβώνος, ή το "απορία ψάλτου έγκλημα".
παρακολουθείτε τις αναρτήσεις σχετικά με την ελβυχ κ τί γράφεται εκεί;; μάλλον σεις πορεύεσθε με βάση το συμφέρον...
μην αγχώνεστε, εφ' όσον όπως λέτε, η ελβυχ άλλαξε τον τρόπο που ψάλλει, ίσως μια των ημερών αλλάξει πάλι κ έρθει προς το μέρος σας.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
@ κ. Νίκος Λ.

Γράφετε

γιατί δεν το κάνετε, αφού είναι τόσο εύκολο;;

Εφ όσον ξεμπλέξετε απο τον στενό σας κύκλο και παρακολουθήσετε συναυλίες ΒΜ σε όλη την Ελλάδα (η Ελλάδα δεν περιορίζεται μόνο στην οδό Αιόλου), ίσως, λεω, ίσως, έχει γίνει το ποθούμενο, και γίνεται, και θα γίνεται μελλοντικά.

Απλά, ανοίξατε τους ορίζοντές σας.....
ΝΓ

εγώ τους άνοιξα τους ορίζοντες, γι αυτό δε δε γράφω απαντήσεις του στύλ : ΕΓΚΛΗΜΑ....
όσον με αφορά, έχω δώσει παλιότερα τις απαραίτητες διευκρινήσεις σχετικά με το αν ήμουν σε κάποια χορωδία ή όχι.
το ποθούμενο για σας είναι να εκλείψουν κάποιοι;;
 
Status
Not open for further replies.
Top