Καλά δε μπορεί να μιλήσει κανείς με κάποια σοβαρότητα εδώ μέσα; Εντάξει, δε μπορούνε κάποιοι να είναι σοβαροί, δεν το εχουνε μέσα τους, τι να κάνουμε... Δεν μπορουνε όμως να σεβαστούνε τους άλλους, οταν μαλιστα προσπαθούνε να συζητήσουν σοβαρά;
Απο τη μια μεριά προσωπικά με τιμα που κάποιοι με ταυτισαν με το Χρήστο Πανάγου, δεν τιμα ομως τη νοημοσύνη τους αυτη η... σκέψη τους. Φανταζονται οτι ο Παναγου γραφει με δυο λογαριασμους, ενα με το ονομά του και ενα με ψευδωνυμο. Απλως φαινεται "εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια"!
Εχουν περάσει 24 ωρες απο τοτε που μετα το τελευταιο μηνυμά μου καποιοι εγραψαν ξανά αυτη την ανοησία και με ταυτίζουνε με το Χρήστο Πανάγου, με τροπο μάλιστα προκλητικό και αισχρότατο.
Γιατι λοιπόν κάποιοι κάνουνε σε μενα δήθεν συστάσεις για το στιλ και το υφος που γραφω και δεν τις κάνουνε και στους άλλους; Αυτη είναι η αντικειμενικότητά τους; Να μην επαναλαβω οσα εγραψα εδω
http://www.analogion.com/forum/showthread.php?p=22548#post22548, ισχυουν τα ιδια γι’ αυτη τη νοοτροπία (για τη νοοτροπία παραπέμπω, όχι για τα πρόσωπα).
Λυπάμαι που συμφωνησα με καποιους οταν ειπανε «μάγκα» το Γιωργο Μ. για το μηνυμά του #92. Εξηγω οτι δεν λυπάμαι για τα θετικα λογια που ειπα στο μηνυμα #96 για το Γιώργο Μ., μόνο λυπάμαι στο οτι χρησιμοποίησα και εγω την ιδια λέξη με αυτους, αλλα αυτο το εκανα σαν ενδειξη προσεγγισης και διαλλαγης. Αλλα αυτα ειναι λεπτα γράμματα για καποιους. Λυπαμαι επίσης που παρουσιάζονται και σαν μαθητες του πρωτοψάλτη Δημητρη Ιωαννίδη. Δυσφημίζουνε τον άρχοντα...
Πέρασε ένα ολόκληρο ημερονύκτιο σε όλες τις περιοχές του πλανήτη, τόσα μέλη και τοσοι συντονιστές ειδανε τα ειρωνικά και ανοητα μηνύματά τους, και γράψανε κιόλας μηνύματα στο ίδιο θέμα, και κανενας να πει κατι, να βγαλει κουβεντα. Τίποτα! Τσιμουδιά όλοι! Δηλαδή ολοι οσοι γράψανε μετα το μηνυμα 105 ειτε δηλωνουν ευθεως οτι συμφωνουν με τις φαντασιωσεις του dimskrekas, ειτε τις αποδεχονται σιωπηλα. Εξαίρεση ο Χρήστος Πανάγου, που διαμαρτυρήθηκε ηπια γι αυτό στο προτελευταίο μήνυμά του
Και
Φταίω εγω λοιπόν τώρα που απαντάω; Φτ5αίω εγω που προκαλούν οι άλλοι;
Εχω απαντήσει και άλλες φορές σε αυτο οτι δεν ειμαι ο Χρήστος Πανάγου. Καταλαβαίνω ότι κάποιοι εχουνε προσωπικό πρόβλημα ή ψύχωση (ή όπως αλλιώς θέλετε πείτε το) με το Χρηστο Πανάγου αλλα δε φταιω εγω γι αυτό. Ας απευθυνθούν στον ίδιο τον Πανάγου ή ας πανε σε καποιον ψυχίατρο ή ψυχαναλυτή ή ψυχολόγο ή κάτι τέτοιο να λύσουν το πρόβλημά τους.
Οσοι λοιπόν
πράγματι νομίζουνε οτι ειμαι ο Χρήστος Πανάγου, τούς απαντάω ξανά οτι "Βλέπουνε φαντάσματα" (από το φόβο τους
και τους ξαναχαρίζω το link
ΑΛΕΞΑΝΔΡΗΣ: «Ορισμένοι βλέπουν... φαντάσματα»!
Οσοι ξέρουν ελληνικά και οσοι ξερουνε μουσική, έχουν καταλάβει απο την αρχη οτι δεν ταυτιζομαι με το Χρηστο Πανάγου ουτε στο λογο ουτε στη μουσικη θεωρία. Μπορεί στη μουσικη να υπαρχει ομοιοτητα σε πολλά σημεια, αφου ταυτιζονται οι αποψεις μας για το Ατζεμ Κιουρδί, υπαρχουν ομως αλλα σημεια που δειχνουνε μεγαλη διαφοροποιηση, κατι που το εχουνε καταλαβει μόνο όσοι ξερουνε μουσική. Οι αλλοι που δεν ξερουνε ούτε ελληνικά ούτε να μιλάνε ούτε να γραφουνε ούτε ξέρουνε μουσική, τί να καταλάβουν;
Και οσοι νομίζουνε οτι ειναι φιλόλογοι, αλλα διδάσκουνε κάτι τέτοια
(
http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=21777&postcount=202)
ας έχουν υπόψη τους αυτό
(
http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=15301&postcount=18)
Γράφει ο nikosthe στο μηνυμα 110
Θα μιλήσουμε ποτέ λογικά εδω μέσα ή θα λέει ο καθένας τις παλαβωμάρες του; Δε θυμάμαι να δηλωσα κάπου οτι δε λαμβάνω υπόψη μου τα γραφόμενα του Θεοτοκάτου. Μήπως το είπε κάποιος άλλος; Πως θα ελεγα οτι δεν υπολογίζω οσα γραφει απο τη στιγμη που τα παραθέτω και τα σχολιάζω;
Γράφει ο nikosthe στο μηνυμα 110
Δεν εχω αναφερει σε κανενα μηνυμά μου τον Κύριλλο Μαρμαρινό, ούτε ισχυρίστηκα οτι τον ξέρω ουτε ειπα οτι τον αποδέχομαι ή δεν τον αποδέχονμαι. Αυτα ειναι ολα αρρωστημένες συκοφαντίες. Τον Κύριλλο Μαρμαρινό τον εχουν αναφέρει ο Χρηστος Πανάγου, ο Χρήστος Ψωμιάδης και πολλοί άλλοι ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ! Μήπως προσπαθεί να με ψαρεψει; (χωριάτικη κουτοπονηριά, αν συμβαινει κατι τέτοιο). Η και αυτος εχει αποδεχτει τις φαντασιώσεις του dimskrekas; Τι απο τα δύο συμβαινει;
Γράφει ο nikosthe στο μηνυμα 110
Γιατι ρωτάνε εμένα για πράγματα που δεν εχω μιλήσει; Στο σαμπάχ αναφερθηκα μονο μια φορά, οταν έδωσα μια παραπομπή απο το θεωρητικό του Καρά και τιποτα περισσότερο. Δεν εχω κανει καμια θεωρητικη - μουσικη κουβεντα για το σαμπάχ και το κιουρντί. Να πάνε λοιπόν να ρωτησουνε αυτους που μιλησανε γι´ αυτά, όπως τον Κουνατίδη. Εγω μιλάω πάντοτε για το Ατζέμ Κιουρντί. Και μόνο στο προηγούμενο μήνυμά μου αναφέρθηκα και στο Ατζέμ Ασιράν εξηγώντας ομως οτι το έκανα από την πλευρά του Ατζέμ Κιουρντί. Ούτε αυτό το κατάλαβαν!
Τα παραπάνω είναι τρία αποσπάσματα αποδείξεις οτι και ο πιο σοβαροφανής μέχρι τώρα συνομιλητής με ταυτίζει (επίτηδες
με το Χρήστο Πανάγου.
Νομίζω όμως οτι οι περισσότεροι ξέρουνε πάρα πολύ καλά ότι εγώ δεν είμαι ο Χρήστος Πανάγου, γιατί όπως είπα και στο μήνυμα #91 κάποιοι ήδη ξέρουν την ηλικία μου και το e-mail μου, ενω δεν τα έχω φανερώσει σε
κανένα στο φόρουμ. Από πού τα έμαθαν άραγε; Και γιατι διαδίδουν ψεύτικους και παραπλανητικούς ισχυρισμούς; Γιατι θέλουν να με αναγκάσουν να αποκαλύψω τα πλήρη στοιχεία μου. Εχουνε λυσσάξει για την «ανωνυμία» μου. Και με τρόπο άνανδρο, ανέντιμο και άτιμο λένε οτι ειμαι ο τάδε με ψευδώνυμο.
Ντροπή τους! Πώς μπορώ εγω να αποδείξω οτι λένε ψέματα, αν δε φανερωθώ; Βλέπετε πόσο σέβονται το συνομιλητή τους και ειδικα εκείνον που εχει αντίθετες απόψεις; Επαναλαμβάνω οτι μεσα στο προεορτιο κλιμα των Χριστουγέννων, αυτη η διακαής επιθυμία κάποιων να μάθουνε τα στοιχεία μου, θυμιζει τον Ηρώδη που επίσης ζητούσε επίμονα και διακαώς απο τους μαγους να του φανερωσουνε που γεννηθηκε ο Χριστος, ωστε να παει κι αυτος και να του δείξει ολη την "αγάπη" του, οπως την εδειξε μετα και στα βρέφη της Βηθλεέμ!
Για όλη αυτή τη συμμορία των φαντασιόπληκτων λοιπόν
καταθέτω δημόσια την αποστροφή μου και την αηδία μου για την ανανδρία τους και την αισχρότητά τους. Ντροπή τους!
Και ενα τελευταίο.
Οταν σχολιάζοντας το ακαταλαβίστικο μήνυμα #53 του dimskrekas έγραφα στο μήνυμα #54 τους στίχους
δεν αναφερόμουν φυσικά στον εαυτό μου, αφού εγω λατινικά δεν ξέρω ούτε ειπα ποτέ τετοιο πράμα. Εννοούσα εκείνο το μελος, το οποίο οταν παλαιότερα προκλήθηκε από το Χρήστο Πανάγου (αν θυμαμαι καλά) να κανουν διάλογο στα λατινικά, για λατινικό κείμενο αντέγραφε φράσεις από τη λατινική μετάφραση της Βουλγάτας.
Αν εχει ξεχάσει το περιστατικό εκείνο, επειδή αποσύρθηκαν εκείνα τα μηνύματα, μπορώ (αν θελει) να δημοσιεύσω εδω το σχετικό υλικο, για να το ξαναθυμηθεί. Σ’ αυτόν λοιπόν αναφέρομαι και αυτο εννοώ, οταν γράφω
και επίσης μύστου της Γραφης
αλλα και... της λατινίδος γλώσσης
(ιδιως της Βουλγάτας)
Και αν θέλει διάλογο στα λατινικά, ας τον κανει με το Χρήστο Παναγου ή με αλλα μέλη του forum λατινομαθείς.
Επομένως δεν ξέρω και δεν μπορω να καταλάβω τι σημαινει η φραση
αφου το ρημα "ακκίζομαι" σημαίνει στα αρχαια "προσποιούμαι τον αδιάφορο ή τον ανήξερο", ενω οταν προκειται για ερωτικη πολιορκία σημαίνει "προσποιούμαι οτι δε θέλω αυτο που στην πραγματικοτητα επιθυμώ", δηλαδή "κάνω νάζια". Αν λοιπόν τη φράση του
"από (αυτο)ακκιζόμενους ως της βουλγάτας γνώστες (μύστες)" τη μεταφράσω με τα λίγα ελληνικα που ξέρω: "από εκείνους που αυτοπροσποιούνται(!!!!) άγνοια (ή αδιαφορία) ως γνώστες (μύστες) της Βουλγάτας", ειλικρινα αδυνατώ να βγαλω οποιοδήποτε νόημα. Ακόμη περισσότερο δυσκολεύομαι να κατανοήσω τη φράση αν προσθέσω και εκείνα
"τα lapsus mentis", για τα οποια μπορεί να πήγαινε η σκέψη μου για μια στιγμή στις "εγκεφαλικές διαλείψεις", αλλα δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο, αφού δεν ξέρω λατινικά.
Τέλος πάντων οτι κι αν σημαινει αυτη η φράση του, αφορα δικαιωματικα τον ιδιο που τη γράφει, αφού σχολιάζει κάποια ιδιότητα του εαυτού του.
Και αν η φράση του σημαίνει κατι αρνητικό, ο ίδιος το έγραψε, και εγω δεν επιθυμώ καμιά συμμετοχή σ´ αυτό το σχόλιο εναντίον του προσώπου ενος φιλόλογου και ψάλτη τέτοιου κύρους.
Αν όμως αυτη η φράση του σημαίνει κάτι το θετικό, και μόνο σε αυτή τη περίπτωση, τότε βεβαίως του την απευθύνω και εγω εγκάρδια και του ευχομαι αυτη η θετική του ιδιότητα να γινει ακόμη περισσότερη στη ζωή του, και το εύχομαι και στα αρχαια κιολας, που τοσο του αρεσουν: "εἴθ᾿ οὗτος εἴη ἐσαεί μᾶλα ἀκκιζόμενος".
Υστερα από αυτές τις αναγκαίες εξηγήσεις λοιπόν ας εχουν ολοι Καλα Χριστουγεννα, ο καθένας με οποιο τροπο "τη βρίσκει".