Το μέλος του Ατζέμ χρησιμοποιήθηκε σαν αυτούσιος ήχος στον Πατριαρχικό Ναό καί από τον Ιάκωβο Ναυπλιώτη όπως χαρακτηριστικά καταγράφει ο δομέστικός του εκείνη την εποχή Άγγελος Βουδούρης (Τυπικόν, τόμος 13, σελ. 65).
Εορτή Αγ. Ανδρέου, 30 Νοεμβρίου 1924
"... εις τον αδελφικόν ασπασμόν ο πρωτοψάλτης ψάλλει εις ήχος Βαρύν Γα αργώς και μετα μέλους το "Αγαπήσω Σε Κύριε η ισχύς μου, Κύριος στερέωμά μου και καταφυγή μου και ρύστης μου", ψάλλονται τα λειτουργικά αργώς, εις το Εξαιρέτως, το Άξιον Εστίν, εις ήχον μικτόν με Ζω [με φθορά ατζέμ από πάνω] εναρμόνιον καταλήγοντα εις τον Πα το μέλος τούτο εις την εξωτερική ασιατική μουσική καλείται Ατζέμ Ντουκιαχή. είναι μέλος νεώτερον εκκλησιαστικόν."
Εορτή Αγ. Ανδρέου, 30 Νοεμβρίου 1924
"... εις τον αδελφικόν ασπασμόν ο πρωτοψάλτης ψάλλει εις ήχος Βαρύν Γα αργώς και μετα μέλους το "Αγαπήσω Σε Κύριε η ισχύς μου, Κύριος στερέωμά μου και καταφυγή μου και ρύστης μου", ψάλλονται τα λειτουργικά αργώς, εις το Εξαιρέτως, το Άξιον Εστίν, εις ήχον μικτόν με Ζω [με φθορά ατζέμ από πάνω] εναρμόνιον καταλήγοντα εις τον Πα το μέλος τούτο εις την εξωτερική ασιατική μουσική καλείται Ατζέμ Ντουκιαχή. είναι μέλος νεώτερον εκκλησιαστικόν."