steliosxenofontos
New member
Χριστος Ανέστη ψαχνω αναστάσιμη ακολουθία του αγ Μεγαλομάρτυρος Γεωργιου , αν υπαρχει αυτη της μονής Ξενοφωντος η καποια αλλη ; Η συνεχεια της φυλλάδας του κ Καράγιαννη
Χριστος Ανέστη, ψαχνω την πλήρη ακομουθια την αναστάσιμη απο την Μονη Μηπως υπαρχει ;Η ακολουθία του μικρού εσπερινού από Ξενοφωντινή φυλλάδα.
Επειδή θα ψαλλούν από τον χορό μας φέτος στο πανηγύρι της Ξενοφώντος, ζήτησα από τον κ. Κωνσταντίνο Λάμπρου να τις μελοποιήσει.
Και φυσικά το έκανε με μεγάλη προθυμία και σε ελάχιστο χρόνο!
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ κ. Λάμπρου!
Ο άγιος Γεώργιος να πρεσβεύει για εσάς και την οικογένειά σας!
Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά και ευλογημένα!! Ευχαριστούμε!!Τὰ αὐτὰ πού ἔκανα γιά τίς δικές μου ἀνάγκες, σέ pdf καί mel τά πεζά & μουσικά κείμενα, καὶ συντάσσω σύμφωνα μέ τά Δίπτυχα τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Οἱ τελικές πρὸς παῦσιν καταλήξεις τῶν πεζῶν εἶναι μέ κόκκινο χρῶμα.
Ἀληθῶς Ἀνέστη ὁ Κύριος! Σᾶς εὐχαριστῶ πολύ, νάστε πάντα καλά.Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά και ευλογημένα!! Ευχαριστούμε!!