2ος Διεθνής Διαγωνισμός Μελοποιΐας, 2013

sholeionpsaltikis

Παλαιό Μέλος
Το "Σχολείον Ψαλτικής", μετά την επιτυχή διεξαγωγή του 1ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Μελοποιϊας, το 2010, προκηρύττει το 2ο Διεθνή Διαγωνισμό Μελοποιϊας με θέμα, τη μελοποίηση μίας αργής δοξολογίας σε ήχο πρώτο ή πλάγιο του πρώτου. Τιμητικά, οι τρεις καλύτερες συνθέσεις θα κερδίσουν χρηματικό έπαθλο ενώ οι δέκα καλύτερες, θα αναρτηθούν στην επίσημη ιστοσελίδα του Σχολείου Ψαλτικής (www.sholeionpsaltikis.gr).

Οι συμμετέχοντες, μπορούν να αποστείλουν τις συνθέσεις τους από 18 έως 29 Μαρτίου 2013, ενώ τα τελικά αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στην εκδήλωση λήξεως των μαθημάτων του Σχολείου Ψαλτικής, τον Ιούνιο του 2013.

Για περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείτε να ανατρέξετε εδώ.
 

Δημήτρης Μαούνης

Παλαιό Μέλος
Το "Σχολείον Ψαλτικής"... προκηρύττει το 2ο Διεθνή Διαγωνισμό Μελοποιϊας με θέμα, τη μελοποίηση μίας αργής δοξολογίας σε ήχο πρώτο ή πλάγιο του πρώτου.
Οι συμμετέχοντες, μπορούν να αποστείλουν τις συνθέσεις τους από 18 έως 29 Μαρτίου 2013, .

Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν. Κατεβάστε φαεινές εμπνεύσεις και στρωθείτε στη δουλειά. Καλή επιτυχία σε όσους συμμετάσχουν.
Όλοι πρέπει να γνωρίζουμε, ότι σημασία δεν έχει η θέση ή το βραβείο, αλλά η επιμελής και δημιουργική προσπάθεια.
Κάποτε στο Αμέρικα (ε...πού αλλού;) έγινε ένας διαγωνισμός με θέμα: ποιο είναι το άκρον άωτον της αισιοδοξίας. Εστάλησαν πολλές και διάφορες απαντήσεις. Το πρώτο βραβείο έλαβε ο συμμετασχών με την απάντηση:
Άκρον άωτον της αισιοδοξίας είναι να στέλνεις απάντηση σε ένα διαγωνισμό και να πιστεύεις, ότι.... θα κερδίσεις!!!
Αυτά, όμως, έγιναν στην Αμερική, από αμερικανούς για αμερικανούς. Εμείς εδώ είμαστε διαφορετικά. Είμαστε μεσογειακός λαός, με ταπεραμέντο, φαντασία αχαλίνωτη μεν, αλλά δημιουργική και με το ποτήρι πάντοτε μισογεμάτο και ποτέ μισοάδειο.
Εμπρός, λοιπόν, και ο καλλίτερος να κερδίσει!
 
Last edited:

Spyridon Papasoulis

Νέο μέλος
Το στάδιον της μουσικής ηνέωκτε! Οι βουλόμενοι αθλήσαι εισέλθετε, αναζωσάμενοι τον καλόν της μελοποιείας αγώνα! Να έχει ο Θεός πάντα καλά τους διευθυντές του Σχολείου! Καλή δύναμη στους διαγωνιζομένους.
 

γιαλτερ

Νέο μέλος
θέλω να ρωτησω κατι που μου έκανε εντύπωση στους ορους συμμετοχής
"Το μουσικό κείμενο που θα σταλεί, πρέπει να είναι καταγεγραμμένο σύμφωνα με το σύστημα των τριών διδασκάλων και της Πατριαρχικής Μουσικής Επιτροπής του 1881, χωρίς προσθήκες παλαιότερων ή νεότερων μουσικών χαρακτήρων." ποιοι ειναι αυτοι νεότεροι η παλαιότεροι χαρακτήρες???
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
θέλω να ρωτησω κατι που μου έκανε εντύπωση στους ορους συμμετοχής
"Το μουσικό κείμενο που θα σταλεί, πρέπει να είναι καταγεγραμμένο σύμφωνα με το σύστημα των τριών διδασκάλων και της Πατριαρχικής Μουσικής Επιτροπής του 1881, χωρίς προσθήκες παλαιότερων ή νεότερων μουσικών χαρακτήρων." ποιοι ειναι αυτοι νεότεροι η παλαιότεροι χαρακτήρες???

Αγαπητέ, αν ανοίξεις ένα θεωρητικό (πχ το Θεωρητικό του Χρυσάνθου κ.α.) πριν τη δεκαετία 1980 θα δεις συγκεκριμένους χαρακτήρες ποσότητας και ποιότητας. Κάθε προσθήκη από μεταγενέστερους εμπίπτει στην κατηγορία των νεότερων ή παλαιότερων μουσικών χαρακτήρων... Νομίζω είναι σαφέστατο, και η διατύπωση ακριβής.

δ.
 
θέλω να ρωτησω ποιοι ειναι αυτοι νεότεροι η παλαιότεροι χαρακτήρες???


Παλαιότεροι χαρακτήρες: Οξεία, Ισάκι, Λύγισμα, Πίεσμα, Τζάκισμα, Τρομικόν, Στρεπτόν
Νεότεροι χαρακτήρες: Υφέν, Κορώνα, διπλό Ομαλό, Σημείο αναπνοής Καραμάνη
 

γιαλτερ

Νέο μέλος
Η απορία που εξέφρασα παραπάνω δεν είχε να κάνει με το αντικειμενικό της απορίας που μου απαντήσατε δηλαδή ποιοι είναι οι παλαιότεροι και νεότεροι χαρακτήρες εγώ φταίω σε αυτό στην διατύπωση που έκανα αλλά στην ουσία δηλαδή ένας που θα γράψει μια δοξολογία και έχει μάθει ορθρογραφία με κάποιο από τα παραπάνω σημάδια (να μην επεκταθώ) θα ακυρωθεί; μην τρελαθούμε το θέμα είναι τι άκουσμα θα βγάζει η δοξολογία και όχι εάν έχει μια οξεία η ένα ισάκι….. πραγματικά δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους οι διοργανωτές απλά θεωρώ περιττό αυτόν το όρο συμμετοχής γιατί μπορεί να «προκαλέσει και διχάσει» παρά να προσφέρει κάτι και για να το ελαφρύνω και λίγο δεν ξέρω και πολλούς που θα μπορούσαν να γράψουν στην παλαια παρασημαντική!!!
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Η απορία που εξέφρασα παραπάνω δεν είχε να κάνει με το αντικειμενικό της απορίας που μου απαντήσατε δηλαδή ποιοι είναι οι παλαιότεροι και νεότεροι χαρακτήρες εγώ φταίω σε αυτό στην διατύπωση που έκανα αλλά στην ουσία δηλαδή ένας που θα γράψει μια δοξολογία και έχει μάθει ορθρογραφία με κάποιο από τα παραπάνω σημάδια (να μην επεκταθώ) θα ακυρωθεί; μην τρελαθούμε το θέμα είναι τι άκουσμα θα βγάζει η δοξολογία και όχι εάν έχει μια οξεία η ένα ισάκι….. πραγματικά δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους οι διοργανωτές απλά θεωρώ περιττό αυτόν το όρο συμμετοχής γιατί μπορεί να «προκαλέσει και διχάσει» παρά να προσφέρει κάτι και για να το ελαφρύνω και λίγο δεν ξέρω και πολλούς που θα μπορούσαν να γράψουν στην παλαια παρασημαντική!!!
Πού καταντήσαμε, να θεωρείται το αυτονόητο, το γράψιμο στη γενικά αποδεκτή παρασημαντική, αιτία να τρελαθούμε! Γιατί είναι απαραίτητο κάποιος να πασχίσει να κατανοήσει τι θέλει να πει ο ποιητής όταν δεν το γράφει στην επίσημη σημειογραφία; Άλλωστε, υπάρχουν και εγκύκλιοι πατριαρχικές που ακυρώνουν τις προσπάθειες επανεισαγωγής παλαιών χαρακτήρων. Μην επαναλαμβανόμαστε, δε χρειάζεται....
 

tb---

τσοπάνης
Μια ματιά στην επιτροπή θα λύσει όλες τις απορείες.

1. Σπυρίδων ιερομόναχος, Γέρων Ιεράς Αδελφότητος Γερασιμαίων, Αγίου Όρους.

2. Δημοσθένης Παϊκόπουλος, τ. Άρχων Δομέστιχος τ. Μ. τ. Χ. Ε.

3. Δημήτριος Ιωαννίδης, Άρχων Πρωτοψάλτης της Α. Α. Κων/πόλεως.

4. Γεώργιος Χατζηχρόνογλου, Άρχων Πρωτοψάλτης της Α. Α. Κων/πόλεως.

5. Δημήτριος Βαζάς, Πρωτοψάλτης.

6. Ιωάννης Αρβανίτης, Διδάκτωρ Μουσικολογίας.

Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες ~
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Η απορία που εξέφρασα παραπάνω δεν είχε να κάνει με το αντικειμενικό της απορίας που μου απαντήσατε δηλαδή ποιοι είναι οι παλαιότεροι και νεότεροι χαρακτήρες εγώ φταίω σε αυτό στην διατύπωση που έκανα αλλά στην ουσία δηλαδή ένας που θα γράψει μια δοξολογία και έχει μάθει ορθρογραφία με κάποιο από τα παραπάνω σημάδια (να μην επεκταθώ) θα ακυρωθεί;

Εάν ναι, ορθώς. Το ότι κάποιοι προσπάθησαν να επαναφέρουν παλαιότερα από την τωρινή παρασημαντική σύμβολα εντελώς ανεπίσημα και από την πίσω πόρτα, καθώς και το ότι νεώτεροι πρόσθεσαν στις εκδόσεις τους σημάδια δανεισμένα από το Ευρωπαϊκό μουσικό σύστημα γραφής, δεν επισημοποιεί τίποτε, όσο αγαθές κι αν ήταν κατά τ' άλλα οι προθέσεις. Σε έναν διαγωνισμό μελοποιΐας που σέβεται τον εαυτό του, δεν μπορεί να γράφει ο καθένας ότι και όπως του κατέβει (ένα φάουλ ίσως είναι το ότι μέλη της επιτροπής που εξέτασε τουλάχιστον στον προηγούμενο διαγωνισμό έχουν κάνει χρήση στις εκδόσεις τους νεώτερων σημαδιών, κάτι όμως που άνετα μπορεί να θεωρηθεί και άσχετο), αλλά με το επίσημο πλέον σύστημα γραφής και με τους ορθογραφικούς κανόνες που παράγονται από τις εξηγήσεις της παλαιάς γραφής.

μην τρελαθούμε το θέμα είναι τι άκουσμα θα βγάζει η δοξολογία και όχι εάν έχει μια οξεία η ένα ισάκι…..

Εγώ θα πρότεινα να τρελαθούμε. Κάποιος ο οποίος είναι Μουσικός, εξυπακούεται ότι μπορεί την ιδέα του να την μεταφέρει στο υπάρχον μουσικό σύστημα. Εάν ξέρει τι είναι η οξεία ή τέλος πάντων μπορεί να υποθέσει με μία σχετική βεβαιώτητα βάση των καταβολών του, θα μπορεί να την μεταφέρει στην υπάρχουσα μουσική πραγματικότητα, κάνοντας υπακοή σε έναν απόλυτα λογικό όρο του διαγωνισμού, ότι δηλαδή δεν ανέχεται ανεπίσημες πλέον εκδοχές της έγγραφης μουσικής μας. Το παρόν μήνυμα θα μπορούσα και γω να το γράψω σε καθαρά κρητικά και να βγάζανε τι γράφω μόνο 2-3 μέλη του forum, αλλά όπως βλέπετε δεν το κάνω, διότι όταν αυτό που γράφουμε πρέπει να δώσουμε και σε άλλον να το καταλάβει, θα πρέπει κάπως να υποτάξουμε κάποια πάθη μας. Πέρα από τις όποιες προσωπικές διαφωνίες μου με τα κριτίρια της επιτροπής, που δεν αφορούν το παρόν θέμα, ούτε και κανέναν άλλο, ο όρος αυτός δεν αποτελεί μόνο σεβασμό στην όποια εξεταστική επιτροπή, αλλά και στο μουσικό μας σύστημα εν γένει. Έχω ξαναγράψει, εάν κάποιος θέλει να γράφουμε αλλιώς τη μουσική μας, θα πρέπει να επισημοποιήσει την άποψή του. Εάν δεν μπορέσει να το κάνει, ας γράφει τα κείμενα για την προσωπική του χρήση στον δικό του τρόπο, αλλά όταν δημοσιεύει δεν θα μπορεί να απαιτεί να γίνει αποδεκτός. Αν μη τι άλλο είναι αγενές. Πόσο τρελά αλήθεια σας φαίνονται αυτά;

πραγματικά δεν ξέρω τι είχαν στο μυαλό τους οι διοργανωτές απλά θεωρώ περιττό αυτόν το όρο συμμετοχής γιατί μπορεί να «προκαλέσει και διχάσει» παρά να προσφέρει κάτι και για να το ελαφρύνω και λίγο δεν ξέρω και πολλούς που θα μπορούσαν να γράψουν στην παλαια παρασημαντική!!!

Πόσο αδυνατούμε αλήθεια να μπούμε σε κάποιο λογικό πλαίσιο; Γνωρίζουμε πόσο ηλίθιοι (συγγνώμη για τη λέξη, αλλά είναι ότι πιο ευγενές μου έρχεται στο μυαλό) φαινόμαστε όταν απλά για το δικό μας γούστο και μόνο θα πρέπει το πλαίσιο ή να αλλάξει ή να διαγραφεί; Πόσο μας αρέσει η αταξία, το χύμα στο κύμα σαν λαός, το έχουμε σκεφτεί; Δεν λέω, αυτή η εξαρτούμενη μεταξύ άλλων και από την γεωγραφική μας θέση στάση ζωής έχει μία γοητεία που μας διαφοροποιεί ιδιαιτέρως από τους βόρειους λαούς, αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι κρύβει έναν απίθμενο ωχαδερφισμό και έναν άκρατο εγωισμό. Δεν είναι κακό να το παραδεχτούμε, την αυτογνωσία αρχαίος Έλλην την πρότεινε ως μία καλή αρχή...
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Πάντως, ενώ όλα είναι αυτονόητα, ο κάπως εμφατικός τονισμός της ανακοίνωσης ξαφνικά τα κάνει μη αυτονόητα. Μήπως είναι εκεί το λάθος τελικά;
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Μια ματιά στην επιτροπή θα λύσει όλες τις απορείες.

1. Σπυρίδων ιερομόναχος, Γέρων Ιεράς Αδελφότητος Γερασιμαίων, Αγίου Όρους.

2. Δημοσθένης Παϊκόπουλος, τ. Άρχων Δομέστιχος τ. Μ. τ. Χ. Ε.

3. Δημήτριος Ιωαννίδης, Άρχων Πρωτοψάλτης της Α. Α. Κων/πόλεως.

4. Γεώργιος Χατζηχρόνογλου, Άρχων Πρωτοψάλτης της Α. Α. Κων/πόλεως.

5. Δημήτριος Βαζάς, Πρωτοψάλτης.

6. Ιωάννης Αρβανίτης, Διδάκτωρ Μουσικολογίας.

Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες ~

Επιτροπή ενστάσεων δεν υπάρχει;:D:D:D
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Πάντως, ενώ όλα είναι αυτονόητα, ο κάπως εμφατικός τονισμός της ανακοίνωσης ξαφνικά τα κάνει μη αυτονόητα. Μήπως είναι εκεί το λάθος τελικά;
Μπορεί αγαπητέ μου Γιώργο να είναι στη θεωρητική σφαίρα αυτονόητα, αλλά η πράξη διαφέρει και δεν χρειάζεται να πάμε μακριά για να το δούμε. Εάν δεις στα μουσικά κείμενα της παρούσης κοινότητας και δεν εννοώ τις όποιες απλές προσωπικές εργασίες, αλλά τις εκδόσεις που είτε απλά έχουν παρουσιαστεί είτε έχουν ανέβει εξ ολοκλήρου, είναι επταφάνερο ότι στην πράξη στον τομέα αυτόν δεν υπάρχει αυτονόητο και το γεγονός ότι υπάρχουν αντιδράσεις, σημαίνει ότι κάποιοι όντως μυγιάζονται. Να πούμε για την οξεία του Π. Εφεσίου, για τη νεοεκδοθήσα μουσική ανθολογία όπου και μόνο από τα δείγματα των σελίδων που ανέβηκαν, έγινε χαμός πέρα από την απουσία της φθοράς του Β΄ ήχου στο μάθημα "Τον Δεσπότην" αλλά και για την χρήση παλαιών σημαδοφώνων; Από την άλλη ποιος θα τολμήσει να πει για τις εκδόσεις των θεσσαλονικέων με τις κορώνες και την χρήση του υφέν που πέρασε και μέσα στα νεώτερα θεωρητικά; Αυτά γράφτηκαν και εκδόθηκαν αν όχι ως επίσημη ύλη προς εκμάθηση, αλλά με την βούλα της Εκκλησίας και με ονόματα βαριά που και μόνο η αναφορά τους ξεσηκώνει πλήθος αντιδράσεων. Καλό είναι λοιπόν πιστεύω σε τέτοιου είδους διεθνείς διαγωνισμούς τα πράγματα να ξεκαθαρίζονται.
 
Last edited:

Δημήτρης Μαούνης

Παλαιό Μέλος
Το στάδιον της μουσικής ηνέωκτε! Οι βουλόμενοι αθλήσαι εισέλθετε, αναζωσάμενοι τον καλόν της μελοποιείας αγώνα! Να έχει ο Θεός πάντα καλά τους διευθυντές του Σχολείου! Καλή δύναμη στους διαγωνιζομένους.

Βοηθάει να εισέλθομε οσονούπω και στο "στάδιον των αρετών"
 

xelwnas

Παλαιό Μέλος
Μπορεί αγαπητέ μου Γιώργο να είναι στη θεωρητική σφαίρα αυτονόητα, αλλά η πράξη διαφέρει και δεν χρειάζεται να πάμε μακριά για να το δούμε. Εάν δεις στα μουσικά κείμενα της παρούσης κοινότητας και δεν εννοώ τις όποιες απλές προσωπικές εργασίες, αλλά τις εκδόσεις που είτε απλά έχουν παρουσιαστεί είτε έχουν ανέβει εξ ολοκλήρου, είναι επταφάνερο ότι στην πράξη στον τομέα αυτόν δεν υπάρχει αυτονόητο και το γεγονός ότι υπάρχουν αντιδράσεις, σημαίνει ότι κάποιοι όντως μυγιάζονται. Να πούμε για την οξεία του Π. Εφεσίου, για τη νεοεκδοθήσα μουσική ανθολογία όπου και μόνο από τα δείγματα των σελίδων που ανέβηκαν, έγινε χαμός πέρα από την απουσία της φθοράς του Β΄ ήχου στο μάθημα "Τον Δεσπότην" αλλά και για την χρήση παλαιών σημαδοφώνων; Από την άλλη ποιος θα τολμήσει να πει για τις εκδόσεις των θεσσαλονικέων με τις κορώνες και την χρήση του υφέν που πέρασε και μέσα στα νεώτερα θεωρητικά; Αυτά γράφτηκαν και εκδόθηκαν αν όχι ως επίσημη ύλη προς εκμάθηση, αλλά με την βούλα της Εκκλησίας και με ονόματα βαριά που και μόνο η αναφορά τους ξεσηκώνει πλήθος αντιδράσεων. Καλό είναι λοιπόν πιστεύω σε τέτοιου είδους διεθνείς διαγωνισμούς τα πράγματα να ξεκαθαρίζονται.

Τα πε ολα...
Ασε και σε μας να πουμε τιποτα :D
 
Αντιγράφω από την σελίδα του σχολείου ψαλτικής :
5. Η ορθογραφία θα ληφθεί υπόψη μόνο σε περίπτωση που αντίκειται σε θεμελιώδεις ορθογραφικούς κανόνες (όχι λεπτομέρειες).

Να με συγχωρήσουν οι φίλοι και λίαν αγαπητοί συνάδελφοι να διαφωνήσω με αυτήν την χαλαρότητα στο μείζων θέμα της ορθογραφίας , που δείχνει άλλωστε και το επίπεδο γνώσης του εν δυνάμει διαγωνιζομένου.
Σε ένα διαγωνισμό σύνθεσης , φανταστείτε να αγνοούσαν κανόνες αρμονίας , ενοργάνωσης ...
Καλή η έμπνευση , αλλά καλή και η συνέπεια .
Ως προς το θέμα (δοξολογία) είχα εκφράσει και τότε (με το άξιον εστίν) την επιθυμία να μελοποιηθούν στίχοι και υλικό που δεν έχει μελοποιηθεί. (έχει του Ρωμανού του Μελωδού φερ ειπείν κ.α.)
Τότε όντως θα είχαμε έμπνευση και "παρθενογέννεση" και όχι συρραφή γραμμών ή ερρανισμό θέσεων γνωστών από παλιότερα μαθήματα.
Εύχομαι καλή επιτυχία στο σχολείο ψαλτικής και τους καταξιωμένους δασκάλους του .
Τα παιδιά δουλεύουν μεθοδικά ,με μεράκι , με ζήλο και αγάπη .
 
Last edited:

Μώκιος

Νέο μέλος
5. Η ορθογραφία θα ληφθεί υπόψη μόνο σε περίπτωση που αντίκειται σε θεμελιώδεις ορθογραφικούς κανόνες (όχι λεπτομέρειες).

κ. Καλπακίδη, και αυτός ο κανόνας είναι ξεκάθαρος κατά τη γνώμη μου! Η επιτροπή απλά θέλει να ενθαρρύνει τον διαγωνιζόμενο να λάβει μέρος. (Π.χ αν ξεχάσει ο διαγωνιζόμενος μελοποιός να βάλει τις στιγμές ατη μαρτυρία του ΚΕ δεν θα του ακυρώσει και την σύνθεση ολόκληρη!) Αν δεν υπήρχε η ένδειξη (όχι λεπτομέριες) πιστεύω δεν τολμούσε κανείς να στείλει κάτι.
 
Last edited:

γιαλτερ

Νέο μέλος
Φίλε Χρήστο καταρχήν οφείλω να σε ευχαριστήσω που μπήκες στο κόπο να απαντήσεις πραγματικά εμπεριστατωμένα στο μήνυμα μου και μάλιστα να το αναλύσεις σε 2-3 σημεία, απλά θέλω να σου επισημάνω και εγώ 2 πράγματα πάνω σε αυτά που μου αναφέρεις, το πρώτο είναι ότι πρέπει να σκεφτείς ότι μπορεί ένας «συνθέτης» να έχει μάθει αρθρογραφία και με κάποια από αυτά τα σημάδια (έλα από την δική του θέση και προσπάθησε να δεις γιατί μπορεί να έχει αυτήν την απορία – παράξενο είναι? Δεν νομίζω..) και το δεύτερο είναι ότι δεν νομίζω ότι έχουν γίνει και πολλοί μουσικοί διαγωνισμοί μελοποιιας τα τελευταία χρόνια (για να μην πω δεκαετίες) και εδώ βγάζω το καπέλο στην σχολή που το διοργανώνει, για να έχουμε κατοχυρωμένους «οδηγούς κανόνων» διεξαγωγής ,εξού και οι απορίες μας…και τελειώνοντας νομίζω ότι βοηθάει παρά κακό κάνει να αναφέρονται αυτές και για μελλοντικούς διαγωνισμούς ….. ας το δούμε απλά όχι σύνθετα, μου θυμίζει αυτή η συζήτηση μία τοποθέτηση που έκανε ένας ψάλτης στο 1 μουσικό συνέδριο μουσικολογίας που έλεγε: μαζευτήκαμε σήμερα εδώ για να αποδείξει ο καθένας πως πρέπει να εκτελείται σωστά η πεταστή, λες και στο Πατριαρχείο,στο Ορος ,στην Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα την εκτελούν όλοι με τον ίδιο τρόπο η εμεις την εκτελούμε σωστά και εσείς λάθος!!
 
Last edited:

vitoulas

Νέο μέλος
Καταρχάς θερμά συγχαρητήρια στο Σχολείον Ψαλτικής για την πρωτοβουλία της διοργάνωσης του διαγωνισμού. Οι απορίες του φίλου γιάλτερ είναι λογικές εν μερει, απ' την άλλη πλευρά όμως οι διοργανωτές θα είναι και αυτοί που θα καθορίσουν τελικά τις παραμέτρους, έιτε αυτές μας βρίσκουν καθόλα σύμφωνους έιτε όχι.
 
Top