1969-12-21 Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως Ήχος τέταρτος

nektarios

Παλαιό Μέλος
#1
Άλλη μια κασσέτα στο καπάκι.......!!!
Αν και δεν είναι ακόμα η εποχή αξίζει να υπάρχει στο φόρουμ!!!!!!!!!
Παρακαλώ τους ειδικούς για την ημερομηνία της ηχογράφησης!!!Σας ευχαριστω!!!!
 

Attachments

basiliosn

βασιλης νικολοπουλος
#2
Άλλη μια κασσέτα στο καπάκι.......!!!
Αν και δεν είναι ακόμα η εποχή
αξίζει
να υπάρχει στο φόρουμ!!!!!!!!!
Παρακαλώ τους ειδικούς για την ημερομηνία της ηχογράφησης!!!Σας ευχαριστω!!!!
Και ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ! Ευχαριστουμε !
 

nektarios

Παλαιό Μέλος
#3
Έρχεται και η επόμενη κασσέτα(Κυριακή μετά την Χριστού Γέννησιν ήχος πλ.α')
Θα την ανεβάσω αφού έρθω από τους Χαιρετισμούς!!!!!
Υπομονή.....
 
Last edited:

nektarios

Παλαιό Μέλος
#4
Ετιμαστείτε για την επόμενη κασσέτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι καθ΄οδόν........
 

apostolos

Απόστολος Κομπίτσης
#5
Άλλη μια κασσέτα στο καπάκι.......!!!
Αν και δεν είναι ακόμα η εποχή αξίζει να υπάρχει στο φόρουμ!!!!!!!!!
Παρακαλώ τους ειδικούς για την ημερομηνία της ηχογράφησης!!!Σας ευχαριστω!!!!
Νεκτάριε,

Και πάλι κατά την ταπεινή μου γνώμη, νομίζω ότι η ημερομηνία πρέπει να είναι 21-12-1969. Ο ήχος είναι ακριβώς ένας πίσω από την ηχογράφηση της Κυριακής ΜΕΤΑ της Χριστού Γεννήσεως που ανέβασες, και η φωνή του Άρχοντα ακούγεται σχεδόν όμοια.

Ως φαίνετε, αυτές οι κασσέτες που ανέβασες είναι από την ίδια περίπου περίοδο.

Απόστολος
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#6
Με αφορμή αυτό το μήνυμα, που επικαιροποίησε το παρόν θέμα, ανεβάζω εδώ τα Λειτουργικά του Πρίγγου τα χαμηλά του πλ. δ' με τα «Κύριε ελέησον» - «Παράσχου Κύριε» τα μαχούρ του Ναυπλιώτου επεξεργασμένα από το αρχείο stan 5 (Track 19).mp3 που βρίσκεται παραπάνω. Αυτό που έκανα μόνο είναι να κρατήσω το δυνατότερο κανάλι (καθώς η μήτρα ήταν μονοφωνική), να το δυναμώσω στα όρια της δυναμικής περιοχής και να βάλω fades ώστε να κοπούνε καλύτερα οι εκφωνήσεις των ιερέων. Φυσικά, η απόδοση των Λειτουργικών αυτών στον Πρίγγο είναι υπό συζήτησιν, μιας και αποτελούν ελαφρά διασκευή αυτών του Κανελλίδου...
 

Attachments

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
#7
Με αφορμή αυτό το μήνυμα, που επικαιροποίησε το παρόν θέμα, ανεβάζω εδώ τα Λειτουργικά του Πρίγγου τα χαμηλά του πλ. δ' με τα «Κύριε ελέησον» - «Παράσχου Κύριε» τα μαχούρ του Ναυπλιώτου ... Φυσικά, η απόδοση των Λειτουργικών αυτών στον Πρίγγο είναι υπό συζήτησιν, μιας και αποτελούν ελαφρά διασκευή αυτών του Κανελλίδου...
Γιάννη, αν ανοίξεις την Ανθολογία Λειτουργικών του Βασιλάκη, θα διαπιστώσεις ότι δεν ήταν (και ορθώς) για εκείνον υπό συζήτησιν, εφόσον τα παραθέτει μετά από τα Λειτουργικά του Κανελλίδου. Επίσης, τα παρόντα (επταφωνούντα) Κύριε ελέησον είναι σύνθεση του Ι. Παλάση.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#8
Γιάννη, αν ανοίξεις την Ανθολογία Λειτουργικών του Βασιλάκη, θα διαπιστώσεις ότι δεν ήταν (και ορθώς) για εκείνον υπό συζήτησιν, εφόσον τα παραθέτει μετά από τα Λειτουργικά του Κανελλίδου. Επίσης, τα παρόντα (επταφωνούντα) Κύριε ελέησον είναι σύνθεση του Ι. Παλάση.
Τα επταφωνούντα «Κύριε ελέησον» είναι φυσικά του Παλάση, πλην του πρώτου, το οποίο ο Παλάσης το ξεκινάει από τον άνω Νη. Απλά στη μορφή αυτή τα έχουμε από το Ναυπλιώτη.
Όσο για το Νικολαΐδη, σαφώς και δε λέει κάτι. Μια αντιπαραβολή, όμως, από το «Πατέρα, Υιόν» μέχρι και το «Άγιος, Άγιος», πλην της διαφορετικής ανάλυσης κάποιων ομοίων θέσεων, βγάζει ουσιαστικά μόλις 2 γραμμές διαφορετικές, το «θυσίαν αινέσεως» από το «Έλεον ειρήνης», που ο Πρίγγος το καταλήγει στο Βου αντί για το Νη, και το τελευταίο «Ωσαννά εν τοις υψίστοις» του «Άγιος, Άγιος», που ο Πρίγγος το καταλήγει στον κάτω Νη αντί του άνω. Τα υπόλοιπα, σύμφωνοι, διαφέρουν...
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
#9
Τα επταφωνούντα «Κύριε ελέησον» είναι φυσικά του Παλάση, πλην του πρώτου, το οποίο ο Παλάσης το ξεκινάει από τον άνω Νη. Απλά στη μορφή αυτή τα έχουμε από το Ναυπλιώτη.
Στους δίσκους εννοείς; Εκεί, ως γνωστόν, δεν ψάλλει δικές του συνθέσεις.

Όσο για το Νικολαΐδη, σαφώς και δε λέει κάτι. Μια αντιπαραβολή, όμως, από το «Πατέρα, Υιόν» μέχρι και το «Άγιος, Άγιος», πλην της διαφορετικής ανάλυσης κάποιων ομοίων θέσεων, βγάζει ουσιαστικά μόλις 2 γραμμές διαφορετικές, το «θυσίαν αινέσεως» από το «Έλεον ειρήνης», που ο Πρίγγος το καταλήγει στο Βου αντί για το Νη, και το τελευταίο «Ωσαννά εν τοις υψίστοις» του «Άγιος, Άγιος», που ο Πρίγγος το καταλήγει στον κάτω Νη αντί του άνω. Τα υπόλοιπα, σύμφωνοι, διαφέρουν...
Κι όμως λέει..Ο έχων ώτα ακούειν...
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#10
Στους δίσκους εννοείς; Εκεί, ως γνωστόν, δεν ψάλλει δικές του συνθέσεις.
Δεν είπα κάτι άλλο για τα «Κύριε ελέησον», αλλά γενικότερα περί του τι ψάλλει ο Ιάκωβος, πχ για το Χερουβικό, δεν μπορούμε να αποφανθούμε.
Κι όμως λέει..Ο έχων ώτα ακούειν...
Και ο έχων κρίσιν, κρίνει και συγκρίνει! Ο Νικολαΐδης τα αποδίδει απλώς στον Πρίγγο...
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
#11
Δεν είπα κάτι άλλο για τα «Κύριε ελέησον», αλλά γενικότερα περί του τι ψάλλει ο Ιάκωβος, πχ για το Χερουβικό, δεν μπορούμε να αποφανθούμε.

Και ο έχων κρίσιν, κρίνει και συγκρίνει! Ο Νικολαΐδης τα αποδίδει απλώς στον Πρίγγο...
Καλά.. Ρώτησε τον δάσκαλό σου, ή και κάποιον Πολίτη, και τα ξαναλέμε..
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#12
Ο δάσκαλός μου το Χερουβικό ξέρω ότι το αποδίδει στο Ναυπλιώτη για το προφανές ότι υπάρχει δισκογραφημένο από την εποχή που ο Πρίγγος ήταν άσημος. Από Πολίτες, σε παραπέμπω και στο Μαφίδη, που ανεβοκατεβάζει κλέφτη τον Πρίγγο, αφού λάνσαρε γραμμές ή και ολόκληρα μαθήματα άλλων για δικά του. Το ίδιο ξέρω ότι πιστεύει και ο δάσκαλός μου, ότι τα περισσότερα μέλη φερόμενα ως του Πρίγγου είναι είτε από το δάσκαλό του Μουρκίδη, είτε από άλλους Πολίτες. Η έρευνα, άλλωστε, διαρκώς το αποδεικνύει αυτό...

Εν προκειμένω, δεν είναι δύσκολο, σύγκρινε τα Λειτουργικά αυτά του Πρίγγου με του Κανελλίδου και θα δεις την ομοιότητα! Όχι στα «Σε υμνούμεν» και «Άξιον εστίν», στα υπόλοιπα!
 

dimitrios.zaganas

Παλαιό Μέλος
#13
Ο δάσκαλός μου το Χερουβικό ξέρω ότι το αποδίδει στο Ναυπλιώτη για το προφανές ότι υπάρχει δισκογραφημένο από την εποχή που ο Πρίγγος ήταν άσημος. Από Πολίτες, σε παραπέμπω και στο Μαφίδη, που ανεβοκατεβάζει κλέφτη τον Πρίγγο, αφού λάνσαρε γραμμές ή και ολόκληρα μαθήματα άλλων για δικά του. Το ίδιο ξέρω ότι πιστεύει και ο δάσκαλός μου, ότι τα περισσότερα μέλη φερόμενα ως του Πρίγγου είναι είτε από το δάσκαλό του Μουρκίδη, είτε από άλλους Πολίτες. Η έρευνα, άλλωστε, διαρκώς το αποδεικνύει αυτό...

Εν προκειμένω, δεν είναι δύσκολο, σύγκρινε τα Λειτουργικά αυτά του Πρίγγου με του Κανελλίδου και θα δεις την ομοιότητα! Όχι στα «Σε υμνούμεν» και «Άξιον εστίν», στα υπόλοιπα!
Βιάζεσαι να απαντήσεις...ενώ εγώ σου βάζω το μικρόβιο να ψάξεις...
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#14
Βιάζεσαι να απαντήσεις...ενώ εγώ σου βάζω το μικρόβιο να ψάξεις...
Απλά δε σε καταλαβαίνω. Τι να ψάξω; Τα πράγματα είναι απλά! Αν με παραπέμπεις να ψάξω για ενδεχόμενες παλαιότερες πηγές για τον Πρίγγο, σύμφωνοι, έρχεσαι στα λόγια μου. Σεμνά Λειτουργικά σε πλ. δ' είχαν πάρα πολλοί, ακόμη και από τον Πέτρο Εφέσιο και το Ματθαίο Βατοπαιδινό, και προφανώς επηρεάστηκε και από άλλους. Αυτό εννοώ ότι θέλει κουβέντα το θέμα και διερεύνηση. Πάντως, την πρωτότυπη ιδέα για τα συγκεκριμένα Λειτουργικά δεν την είχε σίγουρα ο Πρίγγος, ο οποίος εν πολλοίς αντέγραψε τον Κανελλίδη. Ο Νικολαΐδης, εντούτοις, τα αποδίδει σε αυτόν.
 

admin

Νέο μέλος
#15
Το Δοξαστικό των Αίνων της Κυριακής της προ Χριστού Γεννήσεως (Των νομικών διδαγμάτων) του αοιδίμου Άρχοντος Πρωτοψάλτου της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας Θρασυβούλου Στανίτσα σε εκτέλεση του ιδίου με τον επ' αναλογίω χορό του.Η ηχογράφηση έλαβε χώρα στον Άγιο Δημήτριο Αμπελοκήπων και ήχου Δ' στις 21-12-1969.
 
Top