Η ακολουθία δυστυχώς παρουσιάζει πολλά γραμματικά, συντακτικά, τυπικά και μετρικά σφάλματα. Π.χ. ἐδέδεικτο ἀντί ἐδέξατο, αναγνώσματα ΠΔ για ιεράρχες, ονομάζει τον άγιον "ἀγωνοθέτην" (ενώ αγωνοθέτης είναι ο Κύριος-προφανώς ο συντάκτης δεν γνωρίζει τη διαφορά!), εἰσιέμεθα

, "ἄγομεν μνείαν νῦν ἀνακομιδῆς του" κλπ κλπ.
Έχω στο ναό πολυκαιρισμένο θυμίαμα (με ό,τι αυτό συνεπάγεται!). Θα θυμιάσω με αυτό τον συγγραφέα της ακολουθίας και όσους την διαδίδουν, διότι ό,τι και να γράψω, κανείς δεν δίνει προσοχή!!!
"διότι ἐὰν προσαγάγητε τυφλὸν εἰς θυσίας, οὐ κακόν; καὶ ἐὰν προσαγάγητε χωλὸν ἢ ἄρρωστον, οὐ κακόν; προσάγαγε δὴ αὐτῷ τῷ ἡγουμένῳ σου, εἰ προσδέξεται αὐτό, εἰ λήψεται πρόσωπόν σου, λέγει Κύριος παντοκράτωρ." (Μαλαχίου α΄ 8)