Ἔναρξη μεγάλου ἁγιασμοῦ

MTheodorakis

Παλαιό Μέλος
Κατὰ τὴν παραμονή, μετὰ τὴν ἐκφώνηση «Ὅτι σὺ εἶ ὁ ἁγιασμὸς ἡμῶν...»[1]

(Dmitrievskij τ. 1 σσ. 41, 158, J. Mateos Le Typicon de la Grande Eglise τ. 1 σ. 182, χφφ. Plutei 09.15 προφητολόγιο τοῦ ἔτους 964 φ. 139r, Μ. Λαύρας Β-57 προφητολόγιο ι’ αἰ. φ. 17v, Vat. gr. 1971 ἐκλογάδιο ι’-ια’ αἰ. φ. 12r, Σινὰ 293 πραξαπόστολος τοῦ ἔτους 1053 φ. 113r, Paris. gr. 1590 κανονάριο τοῦ ἔτους 1063 φ. 166r, Καρακάλλου 273 πραξαπόστολος ια’ αἰ. φ. 147v, Τ. Σταυροῦ 67 πραξαπόστολος ια’ αἰ. σ. 237, Κρυπτοφέῤῥης Α.β.V πραξαπόστολος μεταξὺ τῶν ἐτῶν 1025-1100 φ. 197r, Barb. gr. 478 ἐκλογάδιο ια’ αἰ. φ. 271r, Vat. gr. 768 προφητολόγιο ια’ αἰ. φ. 19v, Vat. gr. 2046 συναξάριο τέλη ια’-ἀρχὲς ιβ’ αἰ. φ. 131r, Σινὰ 1096 ΤΑΣ ιβ’ αἰ. φ. 72r-v, τυπικὰ Μεσσήνης τοῦ ἔτους 1131 σσ. 98-99, Κασούλων τοῦ ἔτους 1173 σ. 99, χφφ. Ott. gr. 344 εὐχολόγιο τοῦ ἔτους 1177 φ. 67r, Barb. gr. 345 εὐχολόγιο ιβ’ αἰ. φ. 34r, Barb. gr. 329 εὐχολόγιο ιβ’ αἰ. φ. 66r, Barb. gr. 393 εὐχολόγιο ιβ’ αἰ. φ. 55r, Paris. gr. 392 εὐχολόγιο ιβ’ αἰ. φ. 68r, Κρυπτοφέῤῥης Γ.β.VIII εὐχολόγιο ιβ’ αἰ. φ. 115r, Dmitrievskij τ. 2 σσ. 212, 999, χφ. Vat. gr. 1877 τυπικὸ Μήλι τοῦ ἔτους 1292 φ. 96v, Π. Τρεμπέλα Μικρὸν Εὐχολόγιον ἔκδ. β’ 1998 τ. 2 σ. 24)



ὁ διάκονος λέγει «Σοφία»

(Dmitrievskij τ. 1 σ. 41, J. Mateos Le Typicon de la Grande Eglise τ. 1 σ. 182, χφφ. Plutei 09.15 προφητολόγιο τοῦ ἔτους 964 φ. 139r, Μ. Λαύρας Β-57 προφητολόγιο ι’ αἰ. φ. 17v, Vat. gr. 1971 ἐκλογάδιο ι’-ια’ αἰ. φ. 12r, Σινὰ 293 πραξαπόστολος τοῦ ἔτους 1053 φ. 113r, Paris. gr. 1590 κανονάριο τοῦ ἔτους 1063 φ. 166r, Τ. Σταυροῦ 67 πραξαπόστολος ια’ αἰ. σ. 237, Vat. gr. 768 προφητολόγιο ια’ αἰ. φ. 19v, Barb. gr. 446 προφητολόγιο ια’ αἰ. φ. 36v, Barb. gr. 329 εὐχολόγιο ιβ’ αἰ. φ. 66r, Paris. gr. 106A κανονάριο ιγ’ αἰ. φ. 199r, Dmitrievskij τ. 2 σ. 212, Π. Τρεμπέλα Μικρὸν Εὐχολόγιον ἔκδ. β’ 1998 τ. 2 σ. 24)



καὶ ψάλλονται τὰ ἰδιόμελα τοῦ μεγάλου ἁγιασμοῦ.





[1] Ἡ ὀπισθάμβωνος ἀπολυτικὴ εὐχὴ παραλείπεται.
 
Last edited:
Top