ΓΚΜ
Κι εδω θα συγκρινετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ τι καμνει ο #μαθητης του# και #μεγαλυτερος σπεσιαλιστας της Βυζαντινης Μουσικης# οπως τον αποκαλλουν διαφοροι Γαλλοι και αλλοι #θαυμαστες#
http://graeca.canto.ru/upload/Montre...008_edit_2.mp3
ΠΣ
Εξαιρετικό ηχητικό παράδειγμα. Εάν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται ακουστικά τα λάθος πατήματα (sic) του Αγγελόπουλου, έστω και με την απευθείας σύγκριση, δεν έχει παρά να τα βάλλει στον φασματογράφο και να τα συγκρίνει με τα διαστήματα της επιτροπής, τον Στανίτσα τον Ναυπλιώτη και τον Φιρφιρή. Τόσο ακατανόητο είναι αυτό που λέει ο Γεώργιος;
Πάντως αυτό που είναι εμφανέστατο και χωρίς φασματογράφο είναι οι εντελώς εκτός χρόνου λαρυγγισμοί. Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ για τον δικαιολογήσω είναι μήπως εκείνη την ημέρα δεν ήταν καλά ο λαιμός του...
ΒΚ
Το κοινωνικόν Αινείτε σε Α΄ ήχο του Κουκουζέλη, τι ερμηνεία!!! Σε ανεβάζει στον τρίτο ουρανό.
ΠΣ
Εδώ γίνεται μία προσπάθεια να εξηγηθούν με αντικειμενικό και επιστημονικό τρόπο οι παράμετροι που καθορίζουν την ερμηνεία κάποιου. Για παράδειγμα χρόνος, διαστήματα, φωνητική τοποθέτηση κτλ. Για το τι αρέσει στον καθένα έχει ανοιχτεί ξεχωριστό θέμα εδώ.
ΧΨ
Ε αυτό και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα ότι μπορεί να λεχθεί από άνθρωπο που ασχολείται με την ψαλτική....το ακούσαμε λοιπόν και αυτό....όταν το διάβασα κόντεψα να πνιγώ....μάλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι όταν χρησιμοποιείς την λέξη "φάλτσο" αναφέρεσαι σε κάτι διαφορετικό από αυτό που εννοούμε "εμείς" οι υπόλοιποι "φάλτσο"....ειλικρινά δεν μπορώ να εννοήσω κάτι άλλο....έλεος...χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"...
ΠΣ
Μου αρέσει που ακούω τα ‘χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"…’ από ανθρώπους που μέχρι χθες ήταν φανατικοί του διαλόγου με επιχειρήματα. Το επιχείρημα εδώ είναι απλούστατο: Βάλε τα συγκεκριμένα αποσπάσματα στον φασματογράφο και αν τα διαστήματα ΔΕΝ είναι σύμφωνα με επιτροπή, Στανίτσα, Ναυπλιώτη, Φιρφιρή τότε ΕΙΝΑΙ ΦΑΛΤΣΑ (δεν την γλιτώνω την μήνυση κι εγώ). Ο Γεώργιος γενικεύει εδώ και χαρακτηρίζει έτσι και αυτούς που:
• κάνουν υπερβολικές αναλύσεις που δεν προκύπτουν από την παράδοση,
• Εκτελούν σωστά τις αναλύσεις αλλά ,κολλούν την μία πίσω από την άλλη, συνδυάζοντας τες με μη παραδοσιακό τρόπο,
• Έχουν λάθος χρόνο, παράμετρος του οποίου η λανθασμένη χρονική αγωγή,
• Χρησιμοποιούν λαρυγγισμούς δύσκολους να εκτελεστούν στα πλαίσια συγκεκριμένης χρονικής αγωγής (και φυσικά αποτυγχάνουν και στα δύο)
ΒΛ
ο Κυριακος Ψαλτης Εξωμετοχειτης ; Θα το βρειτε στο παρακατω λινγκ :
http://www.analogion.com/forum/attac...0&d=1204966430
ΠΣ
Εξαιρετικός κε Λιναρδάκη. Ευχαριστούμε πολύ.
niki
Προσέξτε διότι γνωρίζετε τι παθαίνουν οι συκοφάντες, μήπως γνωρίζεται για κάποια απαγόρευση βιβλίου και κάποιων ασφαλιστικών μέτρων που τέθηκαν σε κάποιους οι οποίοι αφού συκοφαντούσαν σαν και εσάς ασυστόλως και απροκάλυπτα, βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;
ΠΣ
Αυτό όμως ήταν το καλύτερο!!!
Κι εδω θα συγκρινετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ τι καμνει ο #μαθητης του# και #μεγαλυτερος σπεσιαλιστας της Βυζαντινης Μουσικης# οπως τον αποκαλλουν διαφοροι Γαλλοι και αλλοι #θαυμαστες#
http://graeca.canto.ru/upload/Montre...008_edit_2.mp3
ΠΣ
Εξαιρετικό ηχητικό παράδειγμα. Εάν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται ακουστικά τα λάθος πατήματα (sic) του Αγγελόπουλου, έστω και με την απευθείας σύγκριση, δεν έχει παρά να τα βάλλει στον φασματογράφο και να τα συγκρίνει με τα διαστήματα της επιτροπής, τον Στανίτσα τον Ναυπλιώτη και τον Φιρφιρή. Τόσο ακατανόητο είναι αυτό που λέει ο Γεώργιος;
Πάντως αυτό που είναι εμφανέστατο και χωρίς φασματογράφο είναι οι εντελώς εκτός χρόνου λαρυγγισμοί. Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ για τον δικαιολογήσω είναι μήπως εκείνη την ημέρα δεν ήταν καλά ο λαιμός του...
ΒΚ
Το κοινωνικόν Αινείτε σε Α΄ ήχο του Κουκουζέλη, τι ερμηνεία!!! Σε ανεβάζει στον τρίτο ουρανό.
ΠΣ
Εδώ γίνεται μία προσπάθεια να εξηγηθούν με αντικειμενικό και επιστημονικό τρόπο οι παράμετροι που καθορίζουν την ερμηνεία κάποιου. Για παράδειγμα χρόνος, διαστήματα, φωνητική τοποθέτηση κτλ. Για το τι αρέσει στον καθένα έχει ανοιχτεί ξεχωριστό θέμα εδώ.
ΧΨ
Ε αυτό και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα ότι μπορεί να λεχθεί από άνθρωπο που ασχολείται με την ψαλτική....το ακούσαμε λοιπόν και αυτό....όταν το διάβασα κόντεψα να πνιγώ....μάλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι όταν χρησιμοποιείς την λέξη "φάλτσο" αναφέρεσαι σε κάτι διαφορετικό από αυτό που εννοούμε "εμείς" οι υπόλοιποι "φάλτσο"....ειλικρινά δεν μπορώ να εννοήσω κάτι άλλο....έλεος...χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"...
ΠΣ
Μου αρέσει που ακούω τα ‘χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"…’ από ανθρώπους που μέχρι χθες ήταν φανατικοί του διαλόγου με επιχειρήματα. Το επιχείρημα εδώ είναι απλούστατο: Βάλε τα συγκεκριμένα αποσπάσματα στον φασματογράφο και αν τα διαστήματα ΔΕΝ είναι σύμφωνα με επιτροπή, Στανίτσα, Ναυπλιώτη, Φιρφιρή τότε ΕΙΝΑΙ ΦΑΛΤΣΑ (δεν την γλιτώνω την μήνυση κι εγώ). Ο Γεώργιος γενικεύει εδώ και χαρακτηρίζει έτσι και αυτούς που:
• κάνουν υπερβολικές αναλύσεις που δεν προκύπτουν από την παράδοση,
• Εκτελούν σωστά τις αναλύσεις αλλά ,κολλούν την μία πίσω από την άλλη, συνδυάζοντας τες με μη παραδοσιακό τρόπο,
• Έχουν λάθος χρόνο, παράμετρος του οποίου η λανθασμένη χρονική αγωγή,
• Χρησιμοποιούν λαρυγγισμούς δύσκολους να εκτελεστούν στα πλαίσια συγκεκριμένης χρονικής αγωγής (και φυσικά αποτυγχάνουν και στα δύο)
ΒΛ
ο Κυριακος Ψαλτης Εξωμετοχειτης ; Θα το βρειτε στο παρακατω λινγκ :
http://www.analogion.com/forum/attac...0&d=1204966430
ΠΣ
Εξαιρετικός κε Λιναρδάκη. Ευχαριστούμε πολύ.
niki
Προσέξτε διότι γνωρίζετε τι παθαίνουν οι συκοφάντες, μήπως γνωρίζεται για κάποια απαγόρευση βιβλίου και κάποιων ασφαλιστικών μέτρων που τέθηκαν σε κάποιους οι οποίοι αφού συκοφαντούσαν σαν και εσάς ασυστόλως και απροκάλυπτα, βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;
ΠΣ
Αυτό όμως ήταν το καλύτερο!!!