Χερουβικά, εις τους οκτώ ήχους (π. Κωνσταντίνου Παπαγιάννη)

Emmanouil Giannopoulos

Emmanouil Giannopoulos
Δεν είδα από ποιον έγινε η πληκτρολόγηση, είδα όμως ότι υπάρχουν επεμβάσεις που αλλοιώνουν τον τρόπο με τον οποίο παρέδωσε τα μέλη αυτά ο π. Κωνσταντίνος. Αυτό, όποτε, για όποιον και από όποιον γίνεται, είναι απαράδεκτο. Ακόμη παραπάνω όταν γίνεται εις βάρος ενός αποδεδειγμένα εγκρατούς μουσικού, που έγραφε τελείως ενσυνείδητα ό,τι έγραφε. Οπότε κάποιος, ή δηλώνει εξ αρχής, στον τίτλο, ότι άλλαξε κάποια πράγματα και αναφέρει αναλυτικά ποια είναι αυτά, ή ασχολείται με κάτι άλλο και δεν εκθέτει τον δημιουργό, και μάλιστα όταν ο τελευταίος δεν ζει πια.
 

petros

Παλαιό Μέλος
Η παραχάραξη (κειμένων, λόγων κ.α.) ήταν ευρέως διαδεδομένη (και δει στον εκκλησιαστικό χώρο) από αρχαιοτάτων χρόνων και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα ακόμα και στο επίπεδο της επιστημονικής κοινότητας (λογοκλοπές κ.α.).
Στην παρούσα περίπτωση, το κίνητρο τους συνήθως είναι χαμηλού επιπέδου (ημιτελής γνώση σύνθεσης μουσικής και απόπειρα απασχόλησης τους με την σύνθεση) όμως ο άπλετος χώρος του διαδικτύου και τον δυνατοτήτων που παρέχει, δίνει τη δυνατότητα για πολλές είδους "ευκαιρίες".
Σωστά επισημαίνεται από τον κ. Γιαννόπουλο. Η μνήμη του π. Κωνσταντίνου (ως επιστήμονα και κληρικού) είναι ζωντανή και κυρίως μέσα από το συνθετικό του έργο που τον γνωρίσαμε οι περισσότεροι (είτε μας αρέσει είτε όχι).
 
Top