Εξηγήστε μου σας παρακαλώ γιατί κάθε φορά που γράφει ο κ Ιωαννίδης υπάρχουν κάποιοι που του επιτίθενται; Μας κάνει την τιμή ο άρχοντας να προσφέρει από την τεράστια εμπειρία του και εμείς του τη λέμε κι όλας; Έχει φάει ο άνθρωπος τη ζωή του πάνω στο αναλόγιο, κουβαλάει αστείρευτη ζωντανή παράδοση και έχει γράψει τόσα όσα οι περισσότεροι δεν έχουμε καν διαβάσει. Αν δε μπορεί ο άρχοντας να πει και έναν λόγο παραπάνω, τότε ποίος μπορεί; Που είναι εκείνα τα περιβόητα "εμείς κλίνουμε αυχένα" που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς; Εγώ πάντως κ. Ιωαννίδη παρότι δεν είχα την τιμή να σας γνωρίσω σας ευχαριστώ πολύ.
Φίλε Κώστα, κι εγώ με τη σειρά μου, οφείλω να σ' ευχαριστήσω, για την καθ' όλα αξιοπρεπή θέση σου, απέναντι σ' αυτούς, οι οποίοι πολλές φορές, "διϋλίζουν τον κώνωπα, ενώ αγνοούν εντελώς την κάμηλον".
Ο κ. Σιαπερόπουλος, έχει την γνώμη του - και καλά κάνει - αλλά θά' πρεπε να βλέπει λίγο μακρύτερα ή τουλάχιστον, να μας έδειχνε κάτι, προκειμένου να αρχίσουμε κι εμείς κρίσεις - όχι σαν τις δικές του αστήρικτες - αλλά πάνω σ' αυτά που θα βλάπαμε.Όσο για την αναφορά στο τι θα έκανε ο Φωκαέας, τον πληροφορώ ότι θα έκανε, ότι ακριβώς και ο Μεγάλος Πέτρος, όταν έβγαλε ο Ιωάννης το Αναστασιματάριό του και αργότερα ο Πρίγγος το δικό του.
Κάποτε ο Στανίτσας, μου είχε πεί τα εξής : Σε όλα τα Κλασσικά Μαθήματα, ο κάθε Πρωτοψάλτης, βάζει ένα κόμμα ή μία άνω τελεία. Μ' αυτόν τον τρόπο, δημιουργείτε ο πλούτος της Μουσικής μας και δίνεται η ευκαιρία στους Ψάλτες, να παρουσιάζουν κάτι το καλύτερο πάνω στα Αναλόγια. Αυτό, το βλέπουμε σε όλους τους Κλασσικούς, οι οποίοι στην ουσία μεταφέρουν τα ίδια πράγματα, αλλά ο καθένας βάζεις μέσα σ' αυτά, την προσωπική του σφραγίδα ( βλέπε σε άλλη απάντησή μου, τα σχετικά με τα Δοξαστάρια του Πέτρου και τις εκτελέσεις των Κλασσικών Μαθημάτων, δηλαδή Καλλοφωνικών κλπ. )
Βέβαια όλ' αυτά, αποτελούν ψιλά γράμματα για τον κ. Σιαπερόπουλο, ο οποίος είναι αμετανόητος στις απόψεις του.