Καλησπέρα,
'Ηθελα να ρωτήσω αν εχει κανεις τα Χερουβικα του Γρηγορίου χωρισμένα σε μέτρα σε συνεπτυγμένο ρυθμό.Ειδικότερα ενδιαφέρομαι για αυτο του πλαγίου Β.Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
1)Δεν είπα ότι απουσιάζει η κανονικότητα στην εναλλαγή χρόνων, το διευκρύνισα μάλιστα ότι υπάρχει χρόνος ΔΕΝ υπάρχει ρυθμός. κάθε σημάδι έχει διάρκυα ενός χρόνου δύο σημάδια έχουν δύο χρόνους και αν το ένα είναι ισχυρό και το άλλο ασθενές τότε κελεύει το ισχυρό από το ασθενές αυτό είναι άλογος χορείος ή τριαδικός χρόνος και συμβαίνει όταν έχουμε συνεχή εναλλαγή ισχυρού με ασθενούς όπως στα κρατήματα και στις καταβασίες. Εδώ μετράμε τους δύο χρόνους με μια κίνηση μιας και στους δύο χρόνους υπάρχει μεταξύ τους ασυμμετρία, αυτό μπορούμε να το πούμε συνεπτυγμένο χρόνο, διπλό χρόνο. Στα χερουβικά δεν έχουμε αυτήν την εναλλαγή σίγουρα μπορούμε να παρατηρήσουμε ένα ιαμβικό 6σημο μέτρο ή επίτριτο ή παιωνικό ή ό τι δήποτε όπως το ίδιο μπορούμε να παρατηρήσουμε και σε ένα πεζό κείμενο. Δέν έχει όμως νόημα να το σημειώσουμε δεν ωφελεί πουθενά μας λέει ο Αγαθάγγελος και εγώ ο Ευάγγελος συμφωνώ και επαυξάνω. Άσε που είναι υποκειμενικό το χώρισμα σε ρυθμό αφού κάλλιστα μπορεί κάποιος κάπου να εννοήσει αντί λχ 6σημο και 7σημο να πει ότι έχουμε 9σημο και 4σημο. Το αποτέλεσμα είναι να πλαδαρεύει ο χρόνος και να μην τονίζεις εκεί που πρέπει, στα τονικά σημάδια δηλαδή αλλά στα μέτρα τα οποία έχεις βάλει επειδή έτσι σε έμαθαν οι βλαχομπαρόκ μεγάλοι και τρανοί δάσκαλοι του ωδείου ή της όποιας σχολής διάσωσης και διάδοσης της επιστημονικής ηλιθιότητας......
Θα συμφωνήσω εν μέρει στο οτι δεν χρειάζεται τουλάχιστον στα αργα μαθήματα μέτρο, απλα εγώ συγκεκριμένα το θέλω για να το δώσω στο δίπλωμα. Εγώ να κάτσω να το μετρήσω ολο με δισημο δεν έχω προβλημα, αλλα σίγουρα μπορεί να χωριστει.
Η δική μας μουσική γραφή ναι είναι τονισμός κειμένου δεν είναι μουσική παρτιτούρα για αυτό δεν βάζουμε επιπλέον τόνους στα μουσικά αφού τον ρόλο αυτό τον έχει καλύψει η μουσική γραφή με το παραπάνω. Ούτε διαστολές βάζουμε για τον ίδιο λόγο.
Να πεις στους δασκάλους σου όποιοι και να είναι ότι ο Σολδάτος λέει ότι είστε άσχετοι κι άσχετοι είναι και όλοι στα υπουργεία που απαιτούν για να διδάξεις ψαλτική αυτές τις βλακείες. Παράτησε τους! τι το θέλεις δίπλωμα μουσικοδιδασκάλου που το παρέχει αυτό το σάπιο κράτος; για να διοριστείς σε κανα σχολείο ωρομίσθιος; άχρηστο είναι κι έτσι όπως τα χουν κάνει το δίνουν και στην κουτσή Μαρία.
Έλα σε μένα καλύτερα να σου δώσω δίπλωμα αναγνωρισμένο από μένα θα σου βάλω και στρογγυλή σφραγίδα και υπογραφή σπέσιαλ!!!
...
..σεβαστή απάντηση θα θεωρήσω αυτη του Γιώργος Μ (λόγω υφους).
Τα συγκεκριμένα χερουβικα κυριε lyrari βρίσκονται στα βιβλια του κυρίου παν παππα θεια λειτουργία και ορθρος ολα χωρισμένα οπως τα θέλεις για να μετρας άνετα σε ολα τα αλλα βιβλία υπάρχει γενιτσαρισμος θα σου στειλω το τηλ του σε πμ να επικοινωνήσεις μαζί του και να πάρεις αυτο που θες εκτός και αν οι κύριοι παραπανω ξερουν περισσότερα και απο αυτον έλεος πια
Τὸ ένδεχόμενο νὰ μὴν εὐχαριστήσει κάποιον ἐπειδὴ τοὺ εἶπε "καλημέρα" καὶ τοὺ ἀπάντησε "κουκιὰ σπέρνω" (γιὰ νὰ μὴν πῶ τίποτα χειρότερο) δὲν ὑπάρχει βρὲ Βαγγέλη; μήπως σοὺ ζήτησε νὰ τοὺ κάνεις τὸν δάσκαλο; ζητάει κάπου νὰ τοὺ μάθεις ψαλτικὴ ἢ μήπως κάπου, λέω ΚΑΠΟΥ φαίνεται ὅτι τὸ ἔχουν ἀναλάβει ἄλλοι καλῶς ἢ κακῶς τὸ ἔργο αὐτὸ γιὰ τὸ συγκεκριμένο μέλος; χρησιμότατα ὅσα ἀναφέρεις, ἀλλὰ αὐτὸ δὲν σημαίνει ἀπολύτως τίποτα γιὰ κάποιους, δὲν ἀρέσει σὲ πολλοὺς αὐτό, οὕτε σὲ μένα, ἀλλὰ ὲφόσον δὲν τὸ δέχεσαι ὡς πραγματικότητα, τότε ἀπλὰ εἶσαι ἐκτὸς αὐτῆς (...) καὶ ἐκεῖ ἴσως νὰ ἀρμόζει τὸ "μετὰ πρώτης καὶ δευτέρας νουθεσίας παραιτοῦ." Ἄλλο παραιτοῦ ὅμως, καὶ ἄλλο αὐτὸ ποὺ ἀκολούθησε. Ἀκόμη μερικοὶ δὲν ἔχετε καταλάβει μέσα στὴν τόση σας μουσικὴ ἔρευνα, ὅτι ὄλα αὐτὰ τὰ πολύτιμα ποὺ ξέρετε καὶ πασχίζετε νὰ τὰ δείξετε ὥστε νὰ γίνουν κτήμα καὶ ἄλλων, θὰ μείνουν τελικὰ στὸ περιθώριο λόγῳ τῆς ἀπαράδεκτης συμπεριφοράς σας (ὁ Σολδάτος ποὺ ξέρω ἀπὸ παλιότερες συζητήσεις δὲν συμπεριφερόταν ἔτσι, μάλλον κάποια ἴωση ἔχεις κολλήσει), γιὰ τὸν ἀπλὸ λόγο τοὺ ὅτι δὲν φέρεστε στοὺς ἄλλους σὰν ἄνθρωποι, μὲ τὸν σεβασμὸ ποὺ ἀξίζουν, ὄχι ἐπειδῆ μαθαίνουν σωστὰ ἢ λάθος ψαλτική, ἀλλὰ ἐπειδῆ... γεννήθηκαν.Που ξέρεις γιατί γράφουμε έτσι; γιατί έχουμε αυτό το ύφος; έχουμε τα νεύρα μας είμαστε ψυχασθενείς και ξεσπάμε με αυτόν τον τρόπο αλλά εσύ είσαι αχάριστος κι αντί να ευχαριστείς που σου απαντάμε και σου ανοίγουμε τα μάτια ζητάς και ύφος
Άντε Γεια λοιπόν!!! που λένε και στα Ταμπούρια
.. (ὁ Σολδάτος ποὺ ξέρω ἀπὸ παλιότερες συζητήσεις δὲν συμπεριφερόταν ἔτσι, μάλλον κάποια ἴωση ἔχεις κολλήσει), ....
Τὸ ένδεχόμενο νὰ μὴν εὐχαριστήσει κάποιον ἐπειδὴ τοὺ εἶπε "καλημέρα" καὶ τοὺ ἀπάντησε "κουκιὰ σπέρνω" (γιὰ νὰ μὴν πῶ τίποτα χειρότερο) δὲν ὑπάρχει βρὲ Βαγγέλη; μήπως σοὺ ζήτησε νὰ τοὺ κάνεις τὸν δάσκαλο; ζητάει κάπου νὰ τοὺ μάθεις ψαλτικὴ ἢ μήπως κάπου, λέω ΚΑΠΟΥ φαίνεται ὅτι τὸ ἔχουν ἀναλάβει ἄλλοι καλῶς ἢ κακῶς τὸ ἔργο αὐτὸ γιὰ τὸ συγκεκριμένο μέλος; χρησιμότατα ὅσα ἀναφέρεις, ἀλλὰ αὐτὸ δὲν σημαίνει ἀπολύτως τίποτα γιὰ κάποιους, δὲν ἀρέσει σὲ πολλοὺς αὐτό, οὕτε σὲ μένα, ἀλλὰ ὲφόσον δὲν τὸ δέχεσαι ὡς πραγματικότητα, τότε ἀπλὰ εἶσαι ἐκτὸς αὐτῆς (...) καὶ ἐκεῖ ἴσως νὰ ἀρμόζει τὸ "μετὰ πρώτης καὶ δευτέρας νουθεσίας παραιτοῦ." Ἄλλο παραιτοῦ ὅμως, καὶ ἄλλο αὐτὸ ποὺ ἀκολούθησε. Ἀκόμη μερικοὶ δὲν ἔχετε καταλάβει μέσα στὴν τόση σας μουσικὴ ἔρευνα, ὅτι ὄλα αὐτὰ τὰ πολύτιμα ποὺ ξέρετε καὶ πασχίζετε νὰ τὰ δείξετε ὥστε νὰ γίνουν κτήμα καὶ ἄλλων, θὰ μείνουν τελικὰ στὸ περιθώριο λόγῳ τῆς ἀπαράδεκτης συμπεριφοράς σας (ὁ Σολδάτος ποὺ ξέρω ἀπὸ παλιότερες συζητήσεις δὲν συμπεριφερόταν ἔτσι, μάλλον κάποια ἴωση ἔχεις κολλήσει), γιὰ τὸν ἀπλὸ λόγο τοὺ ὅτι δὲν φέρεστε στοὺς ἄλλους σὰν ἄνθρωποι, μὲ τὸν σεβασμὸ ποὺ ἀξίζουν, ὄχι ἐπειδῆ μαθαίνουν σωστὰ ἢ λάθος ψαλτική, ἀλλὰ ἐπειδῆ... γεννήθηκαν.
...