Υμνοι της Πεντηκοστής

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Αυτό είναι το πιο βασικό,όντως.Και η ταπεινοφροσύνη θα συμπλήρωνα.Με αυτά τα όπλα δεν χρειάζεται να αποδείξουμε τίποτε και σε κανέναν για τον απλούστατο λόγο ότι τα ανωτέρω γεννούν αγάπη και όπου υπάρχει αγάπη.......:)

Διαφωνῶ. Τὰ παραπάνω στὸν Παράδεισο καὶ μόνο ὅπου τὸ λιοντάρι θὰ παίζει τάβλι μὲ τὸ κατσίκι.

Πρὸς τὸ παρὸν, ὅπως ἔχω ξαναγράψει, εὐρισκόμενος σὲ πτωτικὴ καὶ ὄχι προ-πτωτικὴ κατάσταση:
Σχολιάζουμε εἴτε ἀρνητικὰ εἴτε θετικὰ τὴν γνώμη μας, ἀνταποδίδοντας στὸ καρφὶ καρφὶ καὶ στὸ πέταλο πέταλο.
 

PanagiotisK

ως άνωθεν^
(εκτός καλλιτεχνικής θεματολογίας)

Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει, όσον αφορά την σωτηρία

της ψυχής του. Άποψή μου είναι όμως ότι, στην ορθόδοξη πίστη, σκοπός είναι η

θέωση, η οποία επιτυγχάνεται μέσα από τους τρόπους/δρόμους που προτείνουν

οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας οι οποίοι έκαναν διατριβές και πτυχιακές ιδρώτος

και αίματος πάνω στο θέμα. Δεν χρειάζεται να ξαναανακαλύπτουμε τον τροχό...

Όσον αφορά τις χορωδίες, οι καλύτερες που περάσαν, θεωρώ ότι είναι του

Στανίτσα και του Βασιλικού.
 

farlekas 1980

Παλαιό Μέλος
(εκτός καλλιτεχνικής θεματολογίας)

Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει, όσον αφορά την σωτηρία

της ψυχής του. Άποψή μου είναι όμως ότι, στην ορθόδοξη πίστη, σκοπός είναι η

θέωση, η οποία επιτυγχάνεται μέσα από τους τρόπους/δρόμους που προτείνουν

οι Άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας οι οποίοι έκαναν διατριβές και πτυχιακές ιδρώτος

και αίματος πάνω στο θέμα. Δεν χρειάζεται να ξαναανακαλύπτουμε τον τροχό...

Όσον αφορά τις χορωδίες, οι καλύτερες που περάσαν, θεωρώ ότι είναι
του

Στανίτσα
και του Βασιλικού.

Η εκφραση της απολυτης μουσικης τελειοτητας !!!
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Δυστυχώς ή ευτυχώς (επιλέγετε ότι σας βολεύει) η ΕΛ.ΒΥ.Χ.
όπως κ ο Άρχοντας χοράρχης της προσφέρει πολλά.
Απόκλείεται μα σίγουρα αποκλείεται:wink: να μην βρίσκει
ο κάθε ακροατής αυτό το θετικό στοιχείο που έχει να του προσφέρει
η συγκεκριμένη χορωδία. Τι να πρωτοαναφέρω;

-Την άρτια μουσική κατάρτιση των μελών;
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως λάθος
δεν έχει ακουστεί (ή τουλάχιστον δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου)
στις ηχογραφήσεις κ τις συναυλίες που γνωρίζω.

-Τους "χαμένους" ή "θαμμένους σε βιβλιοθήκες ή μοναστήρια
κώδικες με θησαυρούς που ανασύρονται από το χρονοντούλαπο;

-Τις ωραίες ηχογραφήσεις που κατά καιρούς προσφέρει
στους φιλόμουσους με το ιδαίτερο ηχόχρωμά της;

Πολλά θα μπορούσαν να γραφούν αλλά πρέπει να
υπάρχει κ καλή διάθεση ώστε να ωφελούμαστε με
ότι ακούμε.Απίθανο μου φαίνεται να επιλέγεται
η ΕΛ.ΒΥ.Χ. να παραστεί σε όλη την υφήλιο κ εμείς
να πολεμούμε (χωρίς ουσιαστικό λόγο) μια τόσο
αξιόλογη προσπάθεια που έχει αρχίσει από το 1977.
Δεν είναι αμελητέα τα 34 χρόνια παρουσίας στη
Βυζαντινή Μουσική σκηνή.:wink:

Για τους πολέμιους:
Το πόσο κοντά είναι στη Παράδοση η ΕΛ.ΒΥ.Χ.
πιστέψτε με ΔΕΝ θα το αποφανθούμε εμείς.
Αυτονόητο είναι πως θα κρίνει ο χρόνος.
Γράφω καλοπροαίρετα :) με ήσυχη συνείδηση ότι
αγαπάμε ΟΛΟΙ τη Βυζαντινή Μουσική κ σίγουρα
θα ωφεληθοὐμε κ από αυτά που μας φαίνονται
"αλλότρια".
 

ΓΙΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Παλαιό Μέλος
Για τους πολέμιους:
Το πόσο κοντά είναι στη Παράδοση η ΕΛ.ΒΥ.Χ.πιστέψτε με ΔΕΝ θα το αποφανθούμε εμείς.
Αυτονόητο είναι πως θα κρίνει ο χρόνος.
Γράφω καλοπροαίρετα :) με ήσυχη συνείδηση ότι αγαπάμε ΟΛΟΙ τη Βυζαντινή Μουσική κ σίγουρα θα ωφεληθοὐμε κ από αυτά που μας φαίνονται "αλλότρια".

Γράφω καλοπροαίρετα :) με ήσυχη συνείδηση ότι αγαπάμε ΟΛΟΙ τη Βυζαντινή Μουσική κ σίγουρα θα ωφεληθοὐμε κ από αυτά που μας φαίνονται "αλλότρια", .............έχοντάς τα παράδειγμα προς ..... αποφυγήν!:D
Ένας ... πολέμιος:mad:

ΥΓ.Κλειδώστε το επιτέλους! 106 έφτασαν τα μηνύματα...
 
Last edited:

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
Το πόσο κοντά είναι στη Παράδοση η ΕΛ.ΒΥ.Χ.
πιστέψτε με ΔΕΝ θα το αποφανθούμε εμείς.
Αυτονόητο είναι πως θα κρίνει ο χρόνος.
Ας μου επιτρεψει ο Παυλος να κανω μια γενικη τοποθετηση με αφορμη τα λεγομενα του χωρις να στοχοποιω την ΕΛ.ΒΥ.Χ. Ειναι θεμιτό -για να μη πω αναγκαιο- να ασκει ο καθενας καλοπροαιρετη κριτικη προς οφελος (εφοσον γνωριζει και μπορει να προσφερει) για οτι αντιλαμβανεται σε οποιο τομεα και αν δραστηριοποιείται, συγκεκριμενα εμεις ως προς τη Β.Μουσικη. Ο χρονος δεν ειναι κατι το αοριστο το οποιο θα κρινει την αξια μιας χορωδιας, ενος ψαλτου κτλ. Ανθρωποι θα κρινουν και στο μελλον και αλλοίμονο αν εμεις σημερα σιωπουμε και κληροδοτουμε στις μελλοντικες γενιες και ''λαθη'' τα οποια με το περασμα των χρονων και με τη δικη μας ξαναλεω ανοχη-σιωπη γινουν και αυτα παραδοση. Αντε μετα οι μελλοντικοι ψαλτες να αναγνωρισουν τα κακως κειμενα τα οποια ενσωματωθηκαν και εγιναν οπως ειναι φυσικο μερος της μουσικης αυτης...:cool: Γιαυτο οποιος μπορει να προσφερει και το κινητρο του ειναι ακριβως αυτο, θα πρεπει να μιλα χωρις φοβο και παθος διοτι ουδεις ''άσφαλτος'' συμφωνα και με τη γνωστη λαικη αοιδό.:D
 
Last edited:

karastamatis ioannis

Ιωάννης Καρασταμάτης
ΓΙΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ;115938 said:
Γράφω καλοπροαίρετα :) με ήσυχη συνείδηση ότι αγαπάμε ΟΛΟΙ τη Βυζαντινή Μουσική κ σίγουρα θα ωφεληθοὐμε κ από αυτά που μας φαίνονται "αλλότρια", .............έχοντάς τα παράδειγμα προς ..... αποφυγήν!:D
Ένας ... πολέμιος:mad:

ΥΓ.Κλειδώστε το επιτέλους! 106 έφτασαν τα μηνύματα...

Σωστος και ακριβεστατος!!! Συγχαρητηρια κ.Νικο!!! Επιτρεψτε μου να προσθεσω...''Πονηροι και γοητες προκοψουσιν επι το χειρον ΠΛΑΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ''...
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Δυστυχώς ή ευτυχώς (επιλέγετε ότι σας βολεύει) η ΕΛ.ΒΥ.Χ.
όπως κ ο Άρχοντας χοράρχης της προσφέρει πολλά.
Απόκλείεται μα σίγουρα αποκλείεται:wink: να μην βρίσκει
ο κάθε ακροατής αυτό το θετικό στοιχείο που έχει να του προσφέρει
η συγκεκριμένη χορωδία. Τι να πρωτοαναφέρω;

-Την άρτια μουσική κατάρτιση των μελών;
Έχω την αμυδρά εντύπωση πως λάθος
δεν έχει ακουστεί (ή τουλάχιστον δεν υπέπεσε στην αντίληψή μου)
στις ηχογραφήσεις κ τις συναυλίες που γνωρίζω.

-Τους "χαμένους" ή "θαμμένους σε βιβλιοθήκες ή μοναστήρια
κώδικες με θησαυρούς που ανασύρονται από το χρονοντούλαπο;

-Τις ωραίες ηχογραφήσεις που κατά καιρούς προσφέρει
στους φιλόμουσους με το ιδαίτερο ηχόχρωμά της;

Πολλά θα μπορούσαν να γραφούν αλλά πρέπει να
υπάρχει κ καλή διάθεση ώστε να ωφελούμαστε με
ότι ακούμε.Απίθανο μου φαίνεται να επιλέγεται
η ΕΛ.ΒΥ.Χ. να παραστεί σε όλη την υφήλιο κ εμείς
να πολεμούμε (χωρίς ουσιαστικό λόγο) μια τόσο
αξιόλογη προσπάθεια που έχει αρχίσει από το 1977.
Δεν είναι αμελητέα τα 34 χρόνια παρουσίας στη
Βυζαντινή Μουσική σκηνή.:wink:

Για τους πολέμιους:
Το πόσο κοντά είναι στη Παράδοση η ΕΛ.ΒΥ.Χ.
πιστέψτε με ΔΕΝ θα το αποφανθούμε εμείς.
Αυτονόητο είναι πως θα κρίνει ο χρόνος.
Γράφω καλοπροαίρετα :) με ήσυχη συνείδηση ότι
αγαπάμε ΟΛΟΙ τη Βυζαντινή Μουσική κ σίγουρα
θα ωφεληθοὐμε κ από αυτά που μας φαίνονται
"αλλότρια".

Ὅ,τι καὶ νὰ πεῖς, στὸ τέλος εἶναι καθαρὰ θέμα ψαλτικῆς. Ἡ διαφορὰ τῆ ΕΛΒΥΧ μὲ τὶς παραδοσιακὲς ἠχογραφήσεις παλαιῶν ψαλτῶν εἶναι πολὺ μεγάλη καὶ ἀπέχει κατὰ πολὺ.

Δὲν ξέρω τὶ ἀκούει ὁ κάτοικος τοῦ ἐξωτερικοῦ, ὁ ψάλτης τῆς Ἑλλάδας ἀκούει ἕνα νεωτερισμο (μὲ τὴν ἐκκλησιαστικὰ ἀρνητικὴ ἔννοια) ποὺ μόνο ἄρνηση προκαλεῖ.

Βέβαια τελευταία ἔχουν ἐμφανισθεῖ καὶ φιλόδοξοι demiμιμητὲς τῶν καινοφανῶν τρόπων τῆς ΕΛΒΥΧ, παλαιοὶ μαθητὲς πατριαρχικῶν, ποὺ ζήλωσαν τὴν δόξα της. :wink:

Δὲν πειράζει ὄμως, ἐδῶ μέσα εἴμαστε ἀρκετοὶ ποὺ δὲν θαμπωνόμαστε ἀπὸ τὶς Σειρῆνες καὶ κρατᾶμε γερὰ, μέχρι φυσικὰ νὰ μᾶς ἐκπαραθυρώσουν ἐπειδὴ χαλᾶμε τὴ συνταγή.:rolleyes:

Φυσικὰ, παίζει καὶ τὸ ἄλλο σενάριο, συνήθως ὅσοι ὑπερασπιζόμαστε τὴν παράδοση τῆς ΜΕγάλης Ἐκκλησίας εἴμαστε γραφικοὶ ἀμαθεῖς καὶ ἡμιμαθεῖς, ἡμιάγριοι καὶ πρὸ πάντων ἁμαρτωλοὶ χωρὶς ἐκκλησιαστικὴ συνείδηση. Εἴμαστε «κακοὶ» ἄνθρωποι:rolleyes:.

Δὲν πειράζει, παραπέμπω στὴν ὑπογραφή μου ἀπὸ κάτω. :wink:
 

antonios

Αετόπουλος Αντώνιος

Φυσικὰ, παίζει καὶ τὸ ἄλλο σενάριο, συνήθως ὅσοι ὑπερασπιζόμαστε τὴν παράδοση τῆς ΜΕγάλης Ἐκκλησίας εἴμαστε γραφικοὶ ἀμαθεῖς καὶ ἡμιμαθεῖς, ἡμιάγριοι καὶ πρὸ πάντων ἁμαρτωλοὶ χωρὶς ἐκκλησιαστικὴ συνείδηση. Εἴμαστε «κακοὶ» ἄνθρωποι:rolleyes:.

Δὲν πειράζει, παραπέμπω στὴν ὑπογραφή μου ἀπὸ κάτω. :wink:

Τελικά, το πρόβλημα με την παράδοση της Μεγάλης Εκκλησίας, είναι ότι ΟΛΟΙ μας την υπερασπιζόμαστε σθεναρά...


(Αλλά από τα εκατόν τόσα μηνύματα του εν λόγω thread, μουσικά είναι δεν είναι 10!!!)
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Τελικά, το πρόβλημα με την παράδοση της Μεγάλης Εκκλησίας, είναι ότι ΟΛΟΙ μας την υπερασπιζόμαστε σθεναρά...


(Αλλά από τα εκατόν τόσα μηνύματα του εν λόγω thread, μουσικά είναι δεν είναι 10!!!)

Ἄλλοι τὴν ὑπερασπίζονται ἄλλοι τὴν σφετερίζονται. Τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι τόσο μουσικό (ἄκου ἠχογραφήσεις ΝΑυπλιώτη καὶ ἐπιγόνων καὶ ἄκου ἀντίστοιχες τῆς ΕΛΒΥΧ σὲ μονωδία, ὑπάρχει χάσμα, χάσμα ὄμως ἠθελημένα ἀπομακρυσμενο ὄχι ἁπλὰ πλανεμένο, ὅπως συμβαίνει μὲ ἄλλους ψάλτες μαθητὲς πατριαρχικῶν δασκάλων ποὺ τὸ 'χουν γυρίσει στὸ τσάμικο).

Εἶναι κυρίως συμπεριφορικό καὶ πηγάζει ἀπὸ τὸ κατεστημένο τῆς ἐποχῆς τοῦ Σ. Καρᾶ βάση τοῦ ὁποίου ἀνέπτυξε τὴν ἀντιρρητική του ψαλτικὰ ἄποψη καὶ στη συνέχεια τὴν ἄρνηση τῶν ἐπιγόνων του νὰ κυττάξουν κατάματα τὴν ἀντίθετη ψαλτικὰ παραδοσιακὴ ψαλτικὴ τῶν ἡμιαγρίων, ἀμαθῶν, συντηρητικῶν ψαλτῶν τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας σὲ ἀδιάκοπη -κατὰ τὸ δυνατὸν- ψαλτικὴ συνέχεια μέσω τῆς προφορικῆς μετάδοσης.

Ἄλλωστε τὸ πλέον εὔκολο εἶναι ἡ ἔνταξη σε κάστα παρὰ ἡ εἰλικρινὴς καὶ ἐπίπονη ἀναζήτηση, στηριγμένη στὴν στέρεα βάση καὶ θεμέλιο τοῦ κοντινοῦ παρελθόντος πρώτα -ὡς πιὸ προσεγγίσιμου- καὶ κατόπιν τοῦ ἀπώτερου, ποὺ ὁ καθένας τὸ σχεδιάζει ὅπως θέλει ἐλλείψει γνώσης τῶν ἄλλων.

Ἐξ οὗ καὶ ἡ λεγόμενη «βεβαιότητα» τῆς μουσικολογικῆς ἔρευνας (δὲν τὸ κάνουν ὅλοι οἱ μουσικολόγοι μας φυσικά). Ἄν ἀσχοληθεῖς μὲ τὰ κοντινὰ ἐλέγχεσαι, ἄν «μελετήσεις» τὰ μακρινὰ, δύσκολος ὁ ἔλεγχος, εὔκολη ἡ παρουσίαση, πανεύκολη ἡ προβολὴ τῆς βεβαιότητας στοὺς ἡμιμαθεῖς καὶ ἡμιαγρίους.

Νὰ προσθέσω, πὼς ἐδῶ δὲν εἶναι μεταπτυχιακὸ μουσικολογίας (εἴτε ἀναγνωρισμένο εἴτε διαφημιζόμενο ὡς μέλλον νὰ ἀναγνωρισθεῖ) ἀλλὰ διαδικτυακὸ forum ἀνταλλαγῆς ἀπόψεων καὶ γενικῶν καὶ εἰδικῶν, ἀκόμη καὶ βλακωδῶν ἑνίοτε. Ὁ ἀναμάρτητος πρῶτος κλπ. κλπ.
 

antonios

Αετόπουλος Αντώνιος


Ἄλλωστε τὸ πλέον εὔκολο εἶναι ἡ ἔνταξη σε κάστα παρὰ ἡ εἰλικρινὴς καὶ ἐπίπονη ἀναζήτηση, στηριγμένη στὴν στέρεα βάση καὶ θεμέλιο τοῦ κοντινοῦ παρελθόντος πρώτα -ὡς πιὸ προσεγγίσιμου- καὶ κατόπιν τοῦ ἀπώτερου, ποὺ ὁ καθένας τὸ σχεδιάζει ὅπως θέλει ἐλλείψει γνώσης τῶν ἄλλων.


Ως εκ τούτου θεωρώ απαραίτητη την μουσική συζήτηση.

Νὰ προσθέσω, πὼς ἐδῶ δὲν εἶναι μεταπτυχιακὸ μουσικολογίας (εἴτε ἀναγνωρισμένο εἴτε διαφημιζόμενο ὡς μέλλον νὰ ἀναγνωρισθεῖ) ἀλλὰ διαδικτυακὸ forum ἀνταλλαγῆς ἀπόψεων καὶ γενικῶν καὶ εἰδικῶν, ἀκόμη καὶ βλακωδῶν ἑνίοτε. Ὁ ἀναμάρτητος πρῶτος κλπ. κλπ.

Ως εκ τούτου, εσύ γράφεις ό, τι γράφεις, και διαμαρτύρεσαι για ό, τι διαμαρτύρεσαι, και εγώ συνεχίζω να επιμένω να μιλήσουμε μουσικά και να αφήσουμε την άνευ περιεχομένου συνθηματολογία... (Και μάλλον έχεις μεγαλύτερη απήχηση, οπότε άσε με να λέω...)
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Ως εκ τούτου, εσύ γράφεις ό, τι γράφεις, και διαμαρτύρεσαι για ό, τι διαμαρτύρεσαι, και εγώ συνεχίζω να επιμένω να μιλήσουμε μουσικά και να αφήσουμε την άνευ περιεχομένου συνθηματολογία... (Και μάλλον έχεις μεγαλύτερη απήχηση, οπότε άσε με να λέω...)

Τὰ συνθήματα μὴν τὰ ὑποτιμᾶς. Πολλὲς φορὲς μέσα σὲ δυο-τρεις λέξεις περικλείουν θαυμαστὰ συμπυκνωμένη σοφία, πολὺ περισσότερη ἀπὸ βερμπαλιστικὲς μουσικολογικὲς ἀνακοινώσεις, ποὺ γίνονται ἕνεκα βιογραφικοῦ καὶ μόνο.

Τὸ ἄν ἔχω ἀπήχηση ποσῶς μὲ ἐνδιαφέρει. Ἤ νομίζεις ἐσὺ καὶ κάποιοι «ἄλλοι» ποὺ ἐκ τοῦ μακρὸθεν παρακολουθοῦν, ὅτι σὲ «ἄλλες» ἐποχὲς ποὺ οἱ συγκεκριμένοι λαλίστατοι ἦταν δὲν θὰ τὰ 'λεγα; Ἁπλὰ ἦταν τυχεροὶ, δὲν εἴχα ἀνακαλύψει τὸ forum καὶ τὴν παρεΐστικη ἀφ' ὑψηλοῦ μουσικολογία, τύπου μεγαλόσχημων παρατρεχάμενων μεταπτυχιακῶν τοῦ σπουδαστηρίου ποὺ «κάποιοι» προσπαθοῦσαν νὰ περάσουν. Εὐτυχῶς ὅμως τὸ ἀνακάλυψε ὁ Συμεωνίδης καὶ γύρισε ὁ τροχὸς ...

Συνεπῶς, καλὸ εἶναι νὰ θεραπευθεῖ πρώτα ἡ ἀνάγκη συνθηματολογίας, καὶ μετὰ μπορεῖς νὰ ξαναγυρίσεις στὰ δικὰ σου μουσικολογικὰ συνθήματα. Ἤ νομίζεις πὼς εἶναι δυαντὸ μουσικολογικὰ θέματα νὰ ἐπιλυθοῦν ἐδῶ μέσα; Ἐδῶ ὁ καθένας γράφει τὴν ἄποψή του καὶ ὅποιος θέλει καὶ παρακολουθεῖ βγάζει τὰ διακά του συμπεράσματα κατὰ μόνας ἤ κάνει «ἀνακοινώσεις» σὲ συνέδρια μὲ ὑλικὸ ποὺ ἔχει «ἀγοράσει» ἐδῶ μέσα ἀπὸ «ἀνοήτους» ποὺ κάθονται τὰ μεσάνυχτα νὰ ψάχνουν πηγές (ὄχι ἐγώ).

Καὶ σχετικὰ μὲ τὸ ἄνευ περιεχομένου ποὺ ἀνέφερες, ἱάτρευσον σἑαυτὸν πρῶτα καὶ μετὰ ἴσως καὶ νὰ ὁνομασθεῖς ἱατρός.
 
E

emakris

Guest
...πολὺ περισσότερη ἀπὸ βερμπαλιστικὲς μουσικολογικὲς ἀνακοινώσεις, ποὺ γίνονται ἕνεκα βιογραφικοῦ καὶ μόνο.

Κάτι ξέρει αυτός και δεν μας το λέει... :D
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
PavlosKouris;115983. said:
Επειδή άποψη μουσική δεν άκουσα από το
στόμα σου μήπως μπορείς να επιχειρηματολογήσεις
έτσι για να ανταλλάξουμε απόψεις τι δεν σου αρέσει
στη χορωδία της ΕΛ.ΒΥ.Χ.;
Πρό ἡμερῶν προσάρτησα στό psaltiri.org τήν ἐκτέλεση τοῦ κρατήματος τοῦ Γ. Κρητός ἀπ τό youtube ὅπου ψάλλει ἡ ΕΛ.ΒΥ.Χ γιατί μοῦ ἄρεσε. Πιστεύω ὅτι ἡ ἐν λόγω χορωδία ἕχει τήν ὑποδομή καί τίς δυνάμεις ὅπως δείχνει σέ μερικές σύγχρονες ἐκτελέσεις νά ἐρμηνεύση κατά τό ὕφος τῶν μεγάλων δασκάλων (Ναυπλιώτου κλπ) .

Υ.Γ. Δέν μπορεῖ κάποιος νά κόπτεται γιά Ναυπλιώτη, (μόδα) καί νά γράφει διαφορετικά καί νά ψάλλει διαφορετικά κατά Σίμωνα.
 
Last edited:

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Πρό ἡμερῶν προσάρτησα στό psaltiri.org τήν ἐκτέλεση τοῦ κρατήματος τοῦ Γ. Κρητός ἀπ τό youtube ὅπου ψάλλει ἡ ΕΛ.ΒΥ.Χ γιατί μοῦ ἄρεσε. Πιστεύω ὅτι ἡ ἐν λόγω χορωδία ἕχει τήν ὑποδομή καί τίς δυνάμεις ὅπως δείχνει σέ μερικές σύγχρονες ἐκτελέσεις νά ἐρμηνεύση κατά τό ὕφος τῶν μεγάλων δασκάλων (Ναυπλιώτου κλπ) .

Υ.Γ. Δέν μπορεῖ κάποιος νά κόπτεται γιά Ναυπλιώτη, (μόδα) καί νά γράφει διαφορετικά καί νά ψάλλει διαφορετικά κατά Σίμωνα.

Τη Παρασκευή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τμήμα επιστήμης
και τέχνης υποστηρίχθηκε πτυχιακή εργασία με θέμα τον Λυκούργο Αγγελόπουλο
την ΕΛΒΥΧ και ανάλυση του στιχηρού "Τότε λαλήσει..."
Μάλιστα η εργασία ήταν υπό την επίβλεψη του π. Νεκταρίου Πάρη
και της κ. Αλεξάνδρου. Στα πανεπιστημιακά σαλόνια ΜΠΗΚΕ ο Λυκούργος
για τα καλά!!! Παραβρέθηκε και ο ίδιος.
Στη συνέχεια ο Άρχοντας Λυκούργος Αγγελόπουλος
δίδαξε το χορό των Φιλαθωνιτών και δεν περιγράφεται τι γίνεται!! Όλοι φεύγουμε...τα γραπτά μένουν...


Νομίζω ότι αυτή η πληροφορία τα λέει ΟΛΑ.
 
Last edited:

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
... ανάλυση του στιχηρού "Τότε λαλήσει..."

Μήπως πρόκειται για τον στίχο από το «Μακάριος ανήρ» του Ιωάννου Κουκουζέλη, σε ήχο πλ.δ΄, που ψάλλει η ΕλΒυΧ εδώ;
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Τη Παρασκευή στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τμήμα επιστήμης
και τέχνης υποστηρίχθηκε πτυχιακή εργασία με θέμα τον Λυκούργο Αγγελόπουλο
την ΕΛΒΥΧ και ανάλυση του στιχηρού "Τότε λαλήσει..."
Μάλιστα η εργασία ήταν υπό την επίβλεψη του π. Νεκταρίου Πάρη
και της κ. Αλεξάνδρου. Στα πανεπιστημιακά σαλόνια ΜΠΗΚΕ ο Λυκούργος
για τα καλά!!! Παραβρέθηκε και ο ίδιος.
Στη συνέχεια ο Άρχοντας Λυκούργος Αγγελόπουλος
δίδαξε το χορό των Φιλαθωνιτών και δεν περιγράφεται τι γίνεται!! Όλοι φεύγουμε...τα γραπτά μένουν...


Νομίζω ότι αυτή η πληροφορία τα λέει ΟΛΑ.

Δὲν σοῦ τὰ 'χουν πεῖ καλὰ συνάδελφε.
Πολλὲς προσπάθειες γίνονται λυσσωδῶς γιὰ πανεπιστημιακὴ ἔδρα τὰ τελευταία χρόνια, ἀλλὰ εἰς μάτην -πρὸς τὸ παρόν. Γιατὶ ἄραγε;

Τώρα γιὰ τὶς μεταστροφὲς τοῦ ΠΑ.ΜΑΚ καὶ περὶ ἄλλων ἀποστροφῶν, ἄς τὸ ἀφήσουμε καλύτερα.

ἴσως ὄμως καὶ νὰ προλειαίνεται τὸ ἔδαφος γιὰ «ἄλλες» παρουσίες. Ὁ καιρὸς θὰ δείξει, ἄν καὶ ἐλέῳ μνημονίου δύσκολα τὰ βλέπω νὰ ἐκπληρωθεῖ τὸ ὄνειρο τῆς ἔδρας γιὰ τὴν ΕΛΒΥΧ καὶ τὸν παρακοιμώμενο της.
 
Top