Το πρόγραμμα Μελωδός

vagelis

Antonia Xristoforaki Linardaki.
Η ΚΑΛΑΜΟΣ κοστιζει , ή τουλαχιστον κοστιζε ,180 Ε . Ειναι ενα απλο συστημα
καταλληλο για ''ατζαμηδες'' σαν εμενα , αλλα εχει και αυτο ατελειες . Τα αλλα
δεν τα ξερω και δεν μπορω να καμω συγκρισεις . Με την ΚΑΛΑΜΟ εχω να
ασχολειθω και να γραψω κατι ,7-8 μηνες .
Επισυναπτω ενα χερουβικο που ειχα γραψει παληα . Παρακαλω στην πεμτη
σειρα στην συλλαβη ιμ , βαλτε δυο απλες .
 

Attachments

  • Χερουβικον Πλ.Δος .ZIP
    189 KB · Views: 109

olympics

Ντάλας Σταύρος
Μία ταπεινή προσπάθεια μουσικής παρακλητικής με χρήση του προγράμματος "Μελωδός 2007". Πιστεύω πως το πρόγραμμα είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο όσον αφορά τη συγγραφή (τοποθέτηση χαρακτήρων, είτε μουσικών είτε κειμένου). Οι ρυθμίσεις που γίνονται για κάθε γραμματοσειρά παραμένουν αποθηκευμένες ώστε σε κάθε νέο αρχείο να μην χρειαστεί να γίνει ρύθμιση από την αρχή.
 

Attachments

  • Paraklitiki.pdf
    3.8 MB · Views: 276

frephraim

Παλαιό Μέλος
Θαυμάσια δουλειά! Ἔχω ὅμως τρεῖς ἀπορίες:
1. Εἶναι δικές σου οἱ συνθέσεις, ἢ τὰ βρῆκες σὲ κάποια ἔκδοσι;
2. Παρατήρησα ὅτι κάθε φορὰ ποὺ τίθεται γοργὸν πάνω ἀπὸ ἀπόστροφο, τὸ γοργὸν εἶναι κάπως μακρυὰ ἀπὸ τὴν ἀπόστροφο. Ἐὰν θέλῃς νὰ τὰ διορθώσῃς ὅλα στὸ «Μελωδό», πρέπει νὰ τὰ κάνῃς ἕνα-ἕνα, ἢ μπορεῖς νὰ τὰ διορθώσῃς ὅλα μαζί;
3. Στὴ δεύτερη σελίδα, στὸ τέλος τοῦ στίχου «Μνησθήσομαι», τὸ «α» κάτω ἀπὸ τὸν τελευταῖο χαρακτῆρα δὲν φαίνεται καθαρὰ ἐπειδὴ βρίσκεται πολὺ κοντὰ στὸ κεφάλαιο «Δ» ἀπὸ κάτω. Ἔχει ὁ «Μελωδὸς» τὴ δυνατότητα νὰ τοποθετήσῃ τὸ «α» πιὸ ψηλά;
+παπα-Ἐφραίμ

Υ.Γ. Βρῆκα καὶ πέντε μικρὰ ὀρθογραφικὰ λάθη:
1. Στὴν τέταρτη γραμμὴ τοῦ στιχηραρικοῦ «Νεφέλην σε φωτός», οἱ κανόνες ὀρθογραφίες ἀπαγορεύουν τὴ βαρεῖα σὲ τέτοια περίπτωσι. (Ἔχω μαζέψει 106 κανόνες ὀρθογραφίες στό: http://www.stanthonysmonastery.org/music/ByzOrthographyGreek.pdf) Ὁ κανόνας 104 ἀφορᾷ αὐτὴν τὴν περίπτωσι. Τὸ ἴδιο πρόβλημα ὑπάρχει στὸ ἴδιο τροπάριο στὸ τέλος τῆς ἕκτης γραμμῆς, καὶ στὴν πρώτη σελίδα στὴν τέταρτη γραμμή.
2. Στὴ δεύτερη σελίδα στὴν πρώτη καὶ στὴ δεύτερη γραμμή, πρέπει νὰ ὑπάρχῃ μιὰ ἁπλῆ μετὰ ἀπὸ τὸ πρῶτο γοργόν, σύμφωνα μὲ κανόνα 32 στὴ συλλογή μου.
3. Στὴν ἀρχὴ τῆς τρίτης γραμμῆς τοῦ εἱρμολογικοῦ «Νεφέλην σε φωτός», ὑπάρχει ὀλίγον μὲ κλάσμα καὶ ὁμαλόν. Ἀλλὰ σύμφωνα μὲ κανόνα 2, πρέπει νὰ γραφῇ ὡς πεταστὴ μὲ κλάσμα.
4. Στὴ δεύτερη σελίδα στὴν πρώτη γραμμή, ἔχω τὴ γνώμη ὅτι κάθε φορὰ ποὺ τὸ γοργὸν συνδέεται μὲ ἁπλὸ χαρακτῆρα (δηλ. ὄχι σύνθετο), τὸ γοργὸν πρέπει νὰ γράφεται κάτω ἀπὸ τὸν χαρακτῆρα καὶ ὄχι ἀπὸ πάνω, σύμφωνα μὲ κανόνα 50 στὴ συλλογή μου. Λέω «ἔχω τὴ γνώμη» διότι ἀπὸ ὅ,τι παρατήρησα, μόνο οἱ Τρεῖς Διδάσκαλοι καὶ ἐλάχιστοι ἀπὸ τοὺς μαθητές τους τηροῦσαν αὐτὸν τὸν κανόνα. Ἔχοντας ὑπ᾽ ὅψιν ὅτι μερικὲς παραδοσιακὲς ἐκδόσεις τοῦ ΙΘʹ αἰῶνα δὲν τηροῦσαν αὐτὸν τὸν κανόνα, ἴσως θὰ ἦταν ὑπερβολικὸ νὰ ἐπιμένουμε στὴν τήρησί του.
5. Στοὺς στίχους στὴ δεύτερη σελίδα «Ἄκουσον θύγατερ» καὶ «Τὸ πρόσωπόν σου» ὑπάρχει πεταστὴ μὲ κλάσμα πρὶν ἀπὸ μία μόνο ἀπόστροφο. Σύμφωνα μὲ κανόνα 2δ, πρέπει νὰ γραφοῦν ὡς ὀλίγον μὲ ὁμαλόν.
 

olympics

Ντάλας Σταύρος
Πάτερ χρόνια πολλά και ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις.
1.Άρχισα προσπαθώντας να περάσω σε ηλεκτρονική μορφή και να ακούσω την Μουσική Παρακλητική του Πρωτοπρεσβυτέρου Κωνσταντίνου Παπαγιάννη και το Νέον Αναστασιματάριον του Διονυσίου Ηλιόπουλου, με σκοπό να τυπώσω και να βιβλιοδετήσω την Παρακλητική σε σπιράλ ανά ήχο για πιο εύκολη χρήση. Στην πορεία έχω σκοπό να διορθώσω μέλη. Είμαι ακόμη σπουδαστής της Βυζαντινής μουσικής οπότε ακόμη δεν γνωρίζω τι είναι αυθεντικό και στην πορεία το πιο πιθανόν να αλλάξω πηγές. Ορθογραφία θέλω και προσπαθώ πολύ να μάθω (έχω κατεβάσει τους 106 κανόνες καθώς και τους των Κιλτζανίδη και Χατζηθεοδώρου) και πιστεύω ότι θα κερδίσω πολλά από το αυτό το forum.
2.Στον «Μελωδό» μπορείς να διορθώσεις ένα σημείο και αυτόματα διορθώνονται όλα μαζί.
3.Διορθώθηκε.

Υ.Γ.
Διόρθωσα όλες τις παρατηρήσεις (χίλια ευχαριστώ) εκτός από το γοργό διότι (νομίζω) από συνήθεια το βλέπεις πιο εύκολα από επάνω και προλαβαίνεις να το κάνεις.
 

Attachments

  • Paraklitiki2.pdf
    3.8 MB · Views: 800
S

savvas

Guest
Χαιρετώ τα μέλη και τους διαχειριστές του χώρου.
Και εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Επειδή σήμερα γράφτηκα στο forum, είμαι στην διάθεση σας για επιπλέον διευκρινήσεις για το Μελωδό, αν παραστεί ανάγκη, διότι απ' ότι βλέπω οι χρήστες του δίνουνε σαφείς και ολοκληρωμένες απαντήσεις και εισηγήσεις με παραδείγματα.
:rolleyes:Σάββας Παπαδόπουλος
www.melodos.com
 
Last edited:
S

savvas

Guest
Εκτός αυτά που έθεσε ο π. Εφραίμ και απαντήθηκαν από τους expert του Μελωδού, ας προσθέσω ότι στο Μελωδό όλα είναι flexible (ελαστικά). Μπορείς να βάλεις οποιοδήποτε σημείο σε οποιαδήποτε σχετική θέση με οποιοδήποτε άλλο σημείο και αυτό θα το "θυμάται" πλέον εσαεί.
Κάποια επιπλέον δυνατά σημεία του Μελωδού.
Γράφει πολύ γρήγορα μουσικό κείμενο. Ένας που θα συνηθίσει να γράφει με το πληκτρολόγιο, που είναι απλούστατο στην εκμάθηση, χωρίς συνδυασμούς πλήκτρων και χειρισμούς πολύπλοκων πινάκων, μπορεί να γράφει μία σελίδα σε 15 λεπτά, πιθανόν και γρηγορότερα αν έχει εκπαιδευτεί σαν δακτυλογράφος.
Οι στίχοι μπορούνε να περαστούνε με επικόλληση. Αν δηλαδή τους βρει έτοιμους κάποιος τους στίχους, δεν χρειάζεται να τους γράψει αλλά τους κάνει επικόλληση και τοποθετούνται αυτόματα κάτω από το μουσικό κείμενο. Ίσως χρειαστεί μόνο να κάνει την κατάτμηση τους και αραίωση σε συλλαβές απλώς πατώντας το πλήκτρο κενό (space).
Αν κόψει μουσικό κείμενο ή επικολλήσει νέο ενδιάμεσα, δεν χαλάει τίποτε στην στοίχιση του αρχικού κειμένου
Αυτά και άλλα πολλά που φυσικά δεν μπορούνε εδώ να επεξηγηθούνε, αφορούνε τον κειμενογράφο.
Υπάρχει και το κομμάτι που εκτελεί τα μέλη, όπου και εκεί όλα είναι flexible, αφού ο καθένας μπορεί να κάνει τις κλίμακες που θέλει με τις έλξεις που θέλει και να ακούσει πως εκτελείται ή να το ακούει όπως ακριβώς το φαντάζεται και μετά να κοιτάει τι διαστήματα έκανε ώστε να ακουστεί έτσι.
Τέλος υπάρχει και το τμήμα που κάνει ανάλυση της φωνής του ψάλτη από το μικρόφωνο και δείχνει επάνω στην κλίμακα , πως πραγματικά ψέλνει και όχι θεωρητικά, όπου φαίνεται η αληθινή πλέον εκτέλεση που φυσικά διαφέρει από την θεωρία.
Υγιαίνετε και χρόνια πολλά.
 

frephraim

Παλαιό Μέλος
Ἀγαπητέ μου Σάββα,
Τὸ πόσο χαίρομαι γιὰ τὴν ἐπιτυχία σου μὲ τὸν «Μελωδό» δὲν λέγεται. Πολλὰ συγχαρητήρια.
Εἶχα καὶ μιὰ ἰδέα ποὺ θὰ τὸ ἔκανε ἀκόμα πιὸ χρήσιμο: Μήπως γίνεται νὰ προσθέσῃς στὸ πρόγραμμα ἕνα spell-checker ποὺ θὰ ἐλέγχῃ τὴν ὀρθογραφία, καὶ θὰ εἰδοποιῇ τὸν χρήστη σὲ ποιὰ σημεῖα τοῦ κειμένου ὑπάρχουν ὀρθογραφικὰ λάθη, καὶ θὰ προτείνῃ καὶ μιὰ διόρθωσι; Ἂν δὲν γίνεται νὰ ἐλέγχῃ ὅλους τοὺς 100+ κανόνες, ἴσως θὰ μποροῦσε νὰ ἐλέγχῃ τοὐλάχιστον τοὺς πιὸ βασικοὺς κανόνες.
ἐν Χριστῷ,
+παπα-Ἐφραίμ
 

Hristakis

Παμπάλαιο φθορικό μέλος
Χαιρετώ τα μέλη και τους διαχειριστές του χώρου.
Και εύχομαι χρόνια πολλά και καλή χρονιά.
Επειδή σήμερα γράφτηκα στο forum, είμαι στην διάθεση σας για επιπλέον διευκρινήσεις για το Μελωδό, αν παραστεί ανάγκη, διότι απ' ότι βλέπω οι χρήστες του δίνουνε σαφείς και ολοκληρωμένες απαντήσεις και εισηγήσεις με παραδείγματα.
:rolleyes:Σάββας Παπαδόπουλος
www.melodos.com
Καλώς όρισες στο forum φίλε Σάββα....και καλή χρονιά...:)
 
S

savvas

Guest
Γεια σου Χρήστο, γεια σου π. Εφραίμ.
π. Εφραίμ, αυτή την στιγμή κάνει αυτόματο ορθογραφικό έλεγχο και διόρθωση ή υπογράμμιση στα ορθογραφικά λάθη, αλλά όχι σε όλα. Σε επόμενη αναβάθμιση θα προστεθούνε όλοι οι κανόνες ορθογραφίας.
Ευλογημένη χρονιά με πνευματική καρποφορία σε όλους.
:rolleyes:
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
Καλή χρονιά και σε σένα Σάββα. Συγχαρητήρια για το Μελωδό. Δεν το έχω χρησιμοποιήσει αλλά φαίνεται καλό και χρήσιμο εργαλείο. Ποιά είναι τα σχέδιά σου για το μέλλον σχετικά με το πρόγραμμα αυτό; Τί σκέφτεσαι να προσθέσεις ακόμα;

Θα μπορεί ίσως να ψάλλει κάποιος κάτι και να καταγράφεται αυτόματα σε σημειογραφία (π.χ. αποφεύγεται η πληκτρολόγηση) και να γίνεται αυτόματα ανάλυση των διαστημάτων του ψάλτη (χρήσιμο π.χ. για τη μουσικολογία);
 
S

savvas

Guest
Ευχαριστώ για τα καλά λόγια τον Δημήτρη και τον π. Εφραίμ.
Δημήτρη, Ήδη τώρα κάνει απεικόνιση της φωνής του ψάλτη επάνω στην κλίμακα on line σε πραγματικό χρόνο. Και μπορεί να διαπιστώσει κάποιος την φωνή του οπτικά πως ακριβώς κινείται. (Δες τα παραδείγματα που υπάρχουνε στην σελίδα www.melodos.com/metrofonia.htm.)
Η καταγραφή του μέλους ενώ ψάλει κάποιος, είναι ένας στόχος. Αλλά χρειάζονται μερικά ενδιάμεσα βήματα, όπως η καταγραφή όλων των μουσικών τύπων και εκφράσεων, αναγνώριση τονισμού λέξεων και άλλων πραγμάτων.
Κάτι πιο εύκολο για να αποφεύγεται η πληκτρολόγηση είναι η χρήση της μηχανής αναγνώρισης φωνής που τώρα έχουνε ενσωματωμένη τα Vista, αλλά μπορεί να φορτωθεί και στα XP. Δηλαδή να μιλάς λέγοντας τα φθογγόσημα και κάποιες λέξεις ελέγχου όπως «ολίγον» «συν» «τρία» «κεντήματα» «από πάνω» κλπ και να καταγράφει το μέλος. Αυτό ετοιμάζεται σε επόμενη αναβάθμιση. Φυσικά μπορούνε να προστεθούνε άπειρα πράγματα στο πρόγραμμα, αλλά σιγά-σιγά θα εμπλουτίζεται συνέχεια.
:rolleyes:
 

souldatos

Στέφανος Σουλδάτος
Επειδή είδα ότι αναφέρθηκε κάποιος και στο πακέτο ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ (βελτίωση του ΕΖ του πατέρα Εφραίμ), επιτρέψτε μου να πω ότι με το πακέτο ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ (http://www.dblab.ntua.gr/~stef/mysite/php/index.php?pg=pgbyz&lang=gr), απλά προσπάθησα να διορθώσω ότι με "κούραζε" και με καθυστερούσε στο ΕΖ (με την ευλογία και τη βοήθεια του π. Εφραίμ βέβαια).
Γενικά, ο κόπος της δουλειάς μου δε συγκρίνεται με τον κόπο του π. Εφραίμ και δε θέλω ούτε να του κλέψω τη δόξα ούτε να βγάλω λεφτά από αυτό. Για να μην κρατήσω τόση δουλειά για τον εαυτό μου, το δημοσίευσα στη σελίδα μου για όποιον το θέλει και ήδη αρκετοί μου στέλνουν μηνύματα ότι τους έχει βοηθήσει πολύ, ενώ κάποιος το χρησιμοποίησε για να πληκτρολογήσει όλο το πρόγραμμα των διπλωματικών του εξετάσεων.

Ένοιωσα επιτακτική την ανάγκη να βελτιώσω το ΕΖ όταν γράφοντας την πρώτη μου σελίδα με το ΕΖ, μου πόνεσε ο καρπός, καθώς πατώντας με τυφλό σύστημα Shift-1 για την απόστροφο είναι πολύ επώδυνο. Σκέφτηκα λοιπόν ότι τα συνήθη σύμβολα πρέπει να είναι στο μέσο του πληκτρολογίου. Επιπλέον δε μπορούσα με τίποτα να απομνημονεύσω τις θέσεις των συμβόλων στο πληκτρολόγιο. Θεώρησα αναγκαίο τα σχετικά μεταξύ τους σύμβολα να βρεθούν σε θέσεις κοντινές.

Οι βελτιώσεις που έκανα ήταν οι εξής:

Α) Μελέτη και βελτίωση θέσεων συμβόλων: Κατά τη δημιουργία του ΒΖ δόθηκε μεγάλη σημασία στη θέση των συμβόλων έτσι ώστε η συγγραφή να διευκολύνεται και να επιταχύνεται. Μετακινήθηκαν τα πιο συνηθισμένα σύμβολα στην πρώτη από τις πέντε γραμματοσειρές (ΒΖ Byzantina). Μελετήθηκαν οι θέσεις των συμβόλων σε κάθε γραμματοσειρά, ώστε όχι μόνο να είναι εύκολη η απομνημόνευση, αλλά να είναι και ξεκούραστη για τους καρπούς η πληκτρολόγηση.

Β) Προσθήκη λειτουργιών: Στο πακέτο ΒΖ έχουν προστεθεί μακροεντολές που σχετίζονται με τη μορφοποίηση του μουσικού και του ποιητικού κειμένου. Λειτουργίες σχετικές με το μέγεθος γραμματοσειράς, τα διάκενα και τη διαμόρφωση του πλαισίου κειμένου δεν απασχολούν πλέον το χρήστη, αλλά γίνονται αυτόματα με χρήση μακροεντολών. Πλέον, δεν απαιτείται από το χρήστη να αφήνει κενά μεταξύ των συμβόλων, καθώς κενά εισάγονται αυτόματα μόνο εκεί που χρειάζονται. Τέλος, έχουν προστεθεί μακροεντολές που μετατρέπουν κείμενα γραμμένα με άλλες γραμματοσειρές (ED-97, EZ) σε BZ, ώστε να μπορεί κάποιος εύκολα να χρησιμοποιήσει το πακέτο ΒΖ.

Γ) Προσθήκη συμβόλων: Στο ΒΖ έχουν προστεθεί κάποια σύμβολα που δεν υπήρχαν στο ΕΖ. Συγκεκριμένα, έχουν προστεθεί διπλά ισοκρατήματα, π.χ. «ΠΑ-ΚΕ», το σύμβολο του Α΄ δίφωνου χρωματικού ήχου (ήχος νάος), μια πλήρης σειρά από μικρές διαστολές και μέτρα.
 

Stathis

Ευστάθιος Μεντζάς
Κι εγω χρησιμοποιώ τη γραμματοσειρα ΒΖ βυζαντινα. Του Στεφανου.
Εχω γραψει εκατονταδες σελιδες.

Ειναι οντως πολυ καλη και γρηγορη, όταν τη μαθεις.

Και αισθητικά ειναι ωραία. Ειναι όμως σαν τυπωμένο βιβλιο. Αν μπορουσαν να να σκαναριστουν οι χαρακτηρες απο καποιον καλλιγραφο (πχ σαν τον ΚΘ (Κων. Θεοχάρη; ) αν δεν κανω λαθος, θα 'ταν τελεια!

Ευστ. Μεντζάς
 

kaelthas

Νεκτάριος Ρ.
Οντως η ΒΖ είναι πολύ εύκολη γραμματοσειρα. Της λείπει όμως η καλλιτεχνία. Το μειονέκτημα της όμως αυτό της δίνει το πλεονέκτημα του σωστού στησίματος των χαρακτήρων. Ολες οι υπόλοιπες γραμματοσειρες βυζαντινής μουσικής έχουν πρόβλημα σε κάποια συμπλέγματα.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Γιατί να μη μοιάζει με τυπωμένο βιβλίο; Θα πρέπει σε όλους να μας αρέσει η καλλιγραφία; :p
 

souldatos

Στέφανος Σουλδάτος
Ειναι όμως σαν τυπωμένο βιβλιο. Αν μπορουσαν να να σκαναριστουν οι χαρακτηρες απο καποιον καλλιγραφο...

Μου το έχουν ζητήσει πολλοί αυτό, αλλά μέχρι να τελειώσω το διδακτορικό μου είμαι πολύ φορτωμένος. Στο μέλλον...


Το μειονέκτημα της όμως αυτό της δίνει το πλεονέκτημα του σωστού στησίματος των χαρακτήρων. Ολες οι υπόλοιπες γραμματοσειρες βυζαντινής μουσικής έχουν πρόβλημα σε κάποια συμπλέγματα.

Να πω για άλλη μια φορά ότι τα εύσημα για τη σχεδίαση και το στήσιμο των χαρακτήρων ανήκουν στον π. Εφραίμ που μου έδωσε όλο το υλικό από το πακέτο ΕΖ. Εγώ απλά βελτίωσα ότι με δυσκόλευε ή με καθυστερούσε στο ΕΖ, φροντίζοντας να απαιτούνται όσο το δυνατό μικρότερες κινήσεις, να απομνημονεύονται εύκολα οι θέσεις των συμβόλων στο πληκτρολόγιο και να γίνονται αυτόματα κάποιες επιπλέον λειτουργίες (κάποιες ενσωματώθηκαν και στο ΕΖ).

Πολλοί είναι αυτοί που χρησιμοποιούν ήδη το ΒΖ (ψάλτες, ιερείς, μοναχοί Αγίου Όρους) είτε για προσωπική χρήση είτε για τη συγγραφή βιβλίων.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Nα προσθέσω για το πρόγραμμα "Μελωδός" ότι το χρησιμοποίησα και για γραφή ύμνων σε άλλες γλώσσες (Σλαβονική Ρουμανική) και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό!
 

Βασίλης Κιαμηλίδης

Βασίλης Κιαμηλίδης
Σας επισυνάπτω σε pdf και σε ηχητικό, Λειτουργικά σε α΄ήχο τα οποία τα έγραψα κατά μίμηση από τα λειτουργικά που έγραψαν Μεγάλοι Ψάλτες.
Τα έγραψα με το γνωστό πρόγραμμα Μελωδός www.melodos.com του κ. Σάββα Παπαδόπουλου.
Στην τελευταία σελίδα παραθέτω και την βασική κλίμακα διότι είναι εναρμόνιος ''κιουρδί'' (Πα-Βου (άνω και κάτω 5,4, & Κε-Ζω' ).
Θα σας περιγράψω μερικά από τα μεγάλα πλεονεκτήματα.
1. Όταν αντέγραψα το Χερουβικό του Βαρέως εκ του Γα, που συνέθεσεν ο Φίλος μου Τάσος Καγκαράς από την Κοζάνη, μου επεσήμανε τα σχετικά δικά μου λάθη , ενώ παράλληλα επεσήμανε και τις δικές του λαθεμένες παραλείψεις καταγραφής, σε σχέση με αυτό που είχεν γράψει στο πρόχειρο.
Σε ελάχιστο χρόνο έκανα τις προσθαφαιρέσεις διορθώσεις, χωρίς να ασχοληθώ με τίποτε άλλο διότι η στοίχηση σημαδοφώνων με το κείμενο γίνεται αυτόματα όπως το word, και φυσικά με τις ρυθμίσεις που βάζουμε.
2. Μου ζήτησε να του δώσω σε μεγαλύτερη γραμματοσειρά, διότι τπ αναλόγιό του απέχει αρκετά, ώστε να βλέπουν και όλοι οι συμψάλλοντες εκ του μακρόθεν τα σημαδόφωνα.
Και αυτό έγινε άμεσα, με δύο κινήσεις, την αυξηση του μεγέθους των γραμματοσειρών, τις είδε, διάλεξε τις επιθυμητές, και εγένετο εκτύπωση. Αυτό για να γίνει με κάποιο άλλο πρόγραμμα, (έχω αγοράσει δύο , κατέβασα και τα σχετικά γνωστά δωρεάν προγράμματα) χρειάζεται να γίνει εκ νέου καταγραφή.
3. Όταν γράφω κάτι το ακούω αμέσως και βάζω τις ανάλογες έλξεις και φυσικά έχει και δυνατόητες τοποθέτησης 2 ισοκρατημάτων (Ψάχου ) ώστε να έχω το επιθυμητό άκουσμα.
4. Για να καταγράψω τις Μαρτυρίες πατάω το πλήκτρο Μ, και γράφει την ανάλογη, και έτσι αυτόματα βρίσκω τα λάθη στην καταγραφή.
5. Στο ηχητικό υπάρχει η δυνατότα αύξησης ή μείωσης κατά μία οκτάβα πάνω κάτω.

Αυτά όλα σας τα γράφω ενημερωτικά για το πρόγραμμα , με αφορμή τις σχετικές συζητήσεις, και όχι για την ουσία των λειτουργικών που έχουν και αρκετά ορθογραφικά λάθη, ( σύντομα αναμένεται αναβάθμιση και της ορθογραφίας όπως στην word ) και όχι μόνον.
 

Attachments

  • Λειτουργικά σε ήχο α΄ με τον Μελωδό .mp3
    2.6 MB · Views: 120
  • Λειτουργικά σε ήχο α΄ με τον Μελωδό .pdf
    536.6 KB · Views: 182
Last edited:

PanagiotisK

ως άνωθεν^
Πραγματικά πολύ καλό πρόγραμμα ο "Μελωδός".

Μια ερώτηση: Δύναται να ρυθμιστεί ώστε ανάλογα με ανάβαση - κατάβαση
να χρησιμοποιεί διαφορετική κλίμακα; (χωρίς να χρειάζεται να σημειώνουμε φθορές-έλξεις)

Επί παραδείγματι, όταν ανεβαίνουμε τον πλ.β' έχομε 6-20-4. Στην κατάβαση έχομε πάλι το ίδιο αλλά από πάνω (Δι -6- Γα -20- Βου -4- Πα).

Δεν ξεύρω αν έγινα κατανοητός...
 
Last edited:
Top