Ταυτότητα συζητήσεων και μελών του Ψαλτολογίου

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Κάποιοι θεωροῦν διάλογο τὸν ξερο ἐπιστημονικὸ λόγο ἀνεβάζοντας ἕνα μνμ κάθε 15 μέρες λὲς καὶ τὸ forum εἰναι ἡ Ἀκαδημία Πλάτωνος. Ὑπάρχουν βέβαια τέτοια φορουμ μὲ παρόμοια ἤθη καὶ ἔθιμα. Ἐδῶ εἴμαστε οἱ περισσότεροι ... ἀρπαγμένοι, ... μεταμεσονύκτιοι τύποι, τοῦ ... ὑποκόσμου, τοῦ .... σκοινιοῦ, τοῦ ... παλουκιοῦ καὶ μὲ χτυπημένη ... μπιέλα.
Με αφορμή το σχόλιο αυτό, που γράφηκε σε άλλη συζήτηση και το οποίο θεωρώ ότι υπονοεί σαφώς εμένα, απλώς να υπενθυμίσω κανα-δυο πραγματάκια στον πάντα αγαπητό φίλο domesticus (και ζητώ την ανοχή των συναδέλφων για να ξεσπάσω κι εγώ μια φορά σαν άνθρωπος -νομίζω το δικαιούμαι-):

α. Το να θεωρείς "ξερό" (!) επιστημονικό λόγο την ανάλυση για το πώς προήλθαν τα διαστήματα των κλιμάκων ή για τα λάθη του Καρά στους λόγους ή για τις χρόες του Αριστόξενου είναι σαφώς δικαίωμά σου, αν και θα περίμενα κάτι διαφορετικό από κάποιον που έχει επαφή με την ακαδημαϊκή κοινότητα, όπως εσύ. Εγώ ποτέ δεν υποστήριξα ότι αυτά τα πράγματα είναι για όλους. Απλώς τα δημοσιεύω γιατί κάθισα και διαπίστωσα κι εγώ δυο πραγματάκια και θεώρησα ότι ΜΠΟΡΕΙ να ενδιαφέρουν κάποιον που θέλει ν' ασχοληθεί πιο σοβαρά με τα θέματα αυτά και όχι μόνο να κάθεται να κουτσομπολεύει στο Ψαλτολόγιο για τον "Άρχοντα της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας" και για τον... κακούργο τον Καρά που σκότωσε τη μουσική μας! (δεν το βάζω σε εισαγωγικά γιατί έχω δείξει τεκμηριωμένα ότι έχει μεγάλη δόση αλήθειας αυτό, πάντα σε ότι αφορά πολλά σημεία της θεωρίας της βυζαντινής εκκλησιαστικής μουσικής και πάμπολλα της εκτέλεσής της και όχι άλλους τομείς, όπως τη συλλογή τραγουδιών ή χειρογράφων). Δεν θα απαιτήσω καμία ευχαριστία γι' αυτό, γιατί ούτε σημαντική θεωρώ την προσφορά αυτή, ούτε και πιστεύω ότι όλα τα μέλη είναι σε θέση να το διαβάσουν και να το κατανοήσουν. Εξάλλου κι άλλοι με περισσότερο σημαντική προσφορά εδώ μέσα, όπως ο Σπύρος ο Ζαμπέλης, δεν έχουν δει ούτε ένα thanks σε μηνύματά τους, με τραγικό αποκορύφωμα το μήνυμα περί του τέλους της εγκυκλοπαίδειας της αρχαίας ελληνικής μουσικής, έργο για το οποίο και μόνο το Ψαλτολόγιο δικαιούται να καυχιέται για τη διαδικτυακή του ύπαρξη πανελλαδικώς, κι όμως, ανάθεμα κι αν το πήρε κανένας είδηση από τους... συχνότερα των 15 ημερών διαβιούντες ψαλτολογιακούς θαμώνες!! Απλώς δείτε πόσα thanks έχει το μήνυμα αυτό (προφανώς μόνο από... βαρεμένους που γράφουν "ξερούς επιστημονικούς λόγους" -με τη λογική αυτή γιατί να μην θεωρείται "ξερό" και το εν λόγω εγχείρημα;-) και παραλληλίστε το με τα thank σε μηνύματα μιας γραμμής τύπου "αιωνία η μνήμη του Άρχοντος τάδε" (χωρίς να λέω ότι κι αυτά δεν δικαιούνται ευχαριστηρίου) για να καταλάβετε τι συμβαίνει στο Ψαλτολόγιο...

β. Η παραθεώρηση λοιπόν της προσφοράς είναι κάτι δεδομένο στο forum αυτό και δεν περιμένουμε ν' αλλάξει (εσείς άλλωστε είστε... μεταμεσονύκτιοι τύποι, λες και αυτός που γράφει "ξερά επιστημονικά" δεν είναι! -μεταξύ μας, αν επιχειρήσουμε σύγκριση μεταμεσονύκτιας ώρας γραφής μηνυμάτων δεν ξέρω ποιος θα νικήσει... :D-). Το να φτάνουμε όμως, αγαπητέ domesticus, σε σημείο όχι μόνο να παραθεωρούμε την προσφορά μη σχολιάζοντάς την (αυτό τουλάχιστον δηλώνει απλώς την απουσία μας ή το ότι δεν μας ενδιαφέρουν τα θέματα αυτά -απόλυτα λογικό- και τίποτα παραπάνω), αλλά και να την... κατηγορούμε από πάνω με τέτοια λόγια, εεεεε, πάει πολύ, δε νομίζεις;; Σου έχω δώσει δηλαδή την εντύπωση εγώ ότι συμμετέχω μόνο σε "ξερές" επιστημονικές συζητήσεις;; Τα όσα έγραψα λ.χ. στο θέμα αυτό, που αποτέλεσε την αφόρμησή σου για το σχόλιο που έκανες, τα θεωρείς ξερά επιστημονικά;; Στα Ευτράπελα, ας πούμε, δεν μας έχεις δει να γράφουμε πουθενά;; Μήπως κι εκεί μιλάμε "ξερά επιστημονικά";; Κι όταν φυσικά ο "ξερός επιστημονικός λόγος" καταλήξει σε ένα συμπέρασμα του τύπου "βάσει των παραπάνω καθίσταται σαφές ότι οι λόγοι του Καρά για το μαλακό διατονικό τετράχορδο και ο συγκερασμός τους είναι λανθασμένα", εκεί ΒΕΒΑΙΑ θα το βάλουμε το thanks, κι ας μην έχουμε καταλάβει μία από το προηγηθέν "ξερό επιστημονικό μήνυμα", αφού εξυπηρετεί τις αντικαραϊκές μας διαθέσεις... Αν όμως δεν καταλήγει σε κανένα "λαϊκό" συμπέρασμα, τότε όχι μόνο δεν θα βάλουμε thanks, αλλά θα τ' ακούσει κι αυτός που το έγραψε ως... μέλος της Ακαδημίας Πλάτωνος!!! Μάλιστα. That's life.

γ. Όσο για το ότι "υπάρχουν άλλα forums με παρόμοια έθιμα και ήθη" το γνωρίζουμε κι αυτό κι ας μην κρυβόμαστε, το analogion.gr έχει διαφορετικό στυλ, όπως και να το κάνουμε, και αυτό δεν μειώνει καθόλου την αξία του Ψαλτολογίου, όπως έγραψα εδώ, όταν πάλι με προκάλεσες αναλόγως. Γι' αυτό και το διορθωμένο μήνυμά μου για τις χρόες του Αριστόξενου το δημοσίευσα ολοκληρωμένο εκεί, όπως έτυχε να δημοσιεύσω εκεί και μια μικρή μου επίσης αναφορά στους συγκερασμούς κλιμάκων κατά τη θεωρία Καρά και τα διάφορα παράδοξα που προκύπτουν από αυτήν. Φυσικά γνωστοποίησα και στο Ψαλτολόγιο τα μηνύματα αυτά, όπως έχω κάνει και το αντίστροφο. Διαφορά λοιπόν στην ταυτότητα των forums υπάρχει και είναι λογικό και ο καθένας κρίνει τι κολλάει περισσότερο στο ένα και τι στο άλλο. Η απαξίωση όμως του ενός ή του άλλου forum νομίζω ότι δεν τιμά κανέναν φίλε domesticus.

Υ.Γ. Μετά τη διευκρίνηση του φίλου domesticus ότι το σχόλιό του δεν αφορούσε εμένα, είναι επόμενο ότι ούτε τα όσα έγραψα αφορούν τον domesticus. Απλώς το αφήνω ως θέμα που αναφέρεται στην ταυτότητα των συζητήσεων και των μελών στο Ψαλτολόγιο και το πότε μια συμπεριφορά επιλεκτικών δημοσιεύσεων είναι θεμιτή και πότε δείχνει απαξίωση προς τα υπόλοιπα μέλη, κάτι φυσικά που δεν αποκλείω.
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Φίλε Νίκο, σωστά όσα λες, αλλά πώς είσαι σίγουρος ότι ο domesticus αναφερόταν σε σένα και δεν έγραφε απλά χιουμοριστικά, όπως το συνηθίζει όταν είναι στις καλές του; Νομίζω έκανες ποδαρικό στις τραγικές παρανοήσεις του 2011... :D
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
...πώς είσαι σίγουρος ότι ο domesticus αναφερόταν σε σένα και δεν έγραφε απλά χιουμοριστικά, όπως το συνηθίζει όταν είναι στις καλές του;
Ε τότε να μας πει ποιούς ακριβώς εννοούσε, γιατί όταν αναφέρεται στην ύπαρξη μιας κατάστασης, σαφώς αναφέρεται και σε συγκεκριμένα άτομα, χωρίς τα οποία δεν υφίσταται η κατάσταση που σχολιάζει, κι όχι στο πουθενά. Εικάζω ότι αναφερόταν σε μένα γιατί έχει ξανακάνει παρόμοια αναφορά, όπως έγραψα.
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Με αφορμή το σχόλιο αυτό, που γράφηκε σε άλλη συζήτηση και το οποίο θεωρώ ότι υπονοεί σαφώς εμένα, απλώς να υπενθυμίσω κανα-δυο πραγματάκια στον πάντα αγαπητό φίλο domesticus (και ζητώ την ανοχή των συναδέλφων για να ξεσπάσω κι εγώ μια φορά σαν άνθρωπος -νομίζω το δικαιούμαι-):

α. Το να θεωρείς "ξερό" (!) επιστημονικό λόγο την ανάλυση για το πώς προήλθαν τα διαστήματα των κλιμάκων ή για τα λάθη του Καρά στους λόγους ή για τις χρόες του Αριστόξενου είναι σαφώς δικαίωμά σου, αν και θα περίμενα κάτι διαφορετικό από κάποιον που έχει επαφή με την ακαδημαϊκή κοινότητα, όπως εσύ. Εγώ ποτέ δεν υποστήριξα ότι αυτά τα πράγματα είναι για όλους. Απλώς τα δημοσιεύω γιατί κάθισα και διαπίστωσα κι εγώ δυο πραγματάκια και θεώρησα ότι ΜΠΟΡΕΙ να ενδιαφέρουν κάποιον που θέλει ν' ασχοληθεί πιο σοβαρά με τα θέματα αυτά και όχι μόνο να κάθεται να κουτσομπολεύει στο Ψαλτολόγιο για τον "Άρχοντα της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας" και για τον... κακούργο τον Καρά που σκότωσε τη μουσική μας! (δεν το βάζω σε εισαγωγικά γιατί έχω δείξει τεκμηριωμένα ότι έχει μεγάλη δόση αλήθειας αυτό, πάντα σε ότι αφορά πολλά σημεία της θεωρίας της βυζαντινής εκκλησιαστικής μουσικής και πάμπολλα της εκτέλεσής της και όχι άλλους τομείς, όπως τη συλλογή τραγουδιών ή χειρογράφων). Δεν θα απαιτήσω καμία ευχαριστία γι' αυτό, γιατί ούτε σημαντική θεωρώ την προσφορά αυτή, ούτε και πιστεύω ότι όλα τα μέλη είναι σε θέση να το διαβάσουν και να το κατανοήσουν. Εξάλλου κι άλλοι με περισσότερο σημαντική προσφορά εδώ μέσα, όπως ο Σπύρος ο Ζαμπέλης, δεν έχουν δει ούτε ένα thanks σε μηνύματά τους, με τραγικό αποκορύφωμα το μήνυμα περί του τέλους της εγκυκλοπαίδειας της αρχαίας ελληνικής μουσικής, έργο για το οποίο και μόνο το Ψαλτολόγιο δικαιούται να καυχιέται για τη διαδικτυακή του ύπαρξη πανελλαδικώς, κι όμως, ανάθεμα κι αν το πήρε κανένας είδηση από τους... συχνότερα των 15 ημερών διαβιούντες ψαλτολογιακούς θαμώνες!! Απλώς δείτε πόσα thanks έχει το μήνυμα αυτό (προφανώς μόνο από... βαρεμένους που γράφουν "ξερούς επιστημονικούς λόγους" -με τη λογική αυτή γιατί να μην θεωρείται "ξερό" και το εν λόγω εγχείρημα;-) και παραλληλίστε το με τα thank σε μηνύματα μιας γραμμής τύπου "αιωνία η μνήμη του Άρχοντος τάδε" (χωρίς να λέω ότι κι αυτά δεν δικαιούνται ευχαριστηρίου) για να καταλάβετε τι συμβαίνει στο Ψαλτολόγιο...

β. Η παραθεώρηση λοιπόν της προσφοράς είναι κάτι δεδομένο στο forum αυτό και δεν περιμένουμε ν' αλλάξει (εσείς άλλωστε είστε... μεταμεσονύκτιοι τύποι, λες και αυτός που γράφει "ξερά επιστημονικά" δεν είναι! -μεταξύ μας, αν επιχειρήσουμε σύγκριση μεταμεσονύκτιας ώρας γραφής μηνυμάτων δεν ξέρω ποιος θα νικήσει... :D-). Το να φτάνουμε όμως, αγαπητέ domesticus, σε σημείο όχι μόνο να παραθεωρούμε την προσφορά μη σχολιάζοντάς την (αυτό τουλάχιστον δηλώνει απλώς την απουσία μας ή το ότι δεν μας ενδιαφέρουν τα θέματα αυτά -απόλυτα λογικό- και τίποτα παραπάνω), αλλά και να την... κατηγορούμε από πάνω με τέτοια λόγια, εεεεε, πάει πολύ, δε νομίζεις;; Σου έχω δώσει δηλαδή την εντύπωση εγώ ότι συμμετέχω μόνο σε "ξερές" επιστημονικές συζητήσεις;; Τα όσα έγραψα λ.χ. στο θέμα αυτό, που αποτέλεσε την αφόρμησή σου για το σχόλιο που έκανες, τα θεωρείς ξερά επιστημονικά;; Στα Ευτράπελα, ας πούμε, δεν μας έχεις δει να γράφουμε πουθενά;; Μήπως κι εκεί μιλάμε "ξερά επιστημονικά";; Κι όταν φυσικά ο "ξερός επιστημονικός λόγος" καταλήξει σε ένα συμπέρασμα του τύπου "βάσει των παραπάνω καθίσταται σαφές ότι οι λόγοι του Καρά για το μαλακό διατονικό τετράχορδο και ο συγκερασμός τους είναι λανθασμένα", εκεί ΒΕΒΑΙΑ θα το βάλουμε το thanks, κι ας μην έχουμε καταλάβει μία από το προηγηθέν "ξερό επιστημονικό μήνυμα", αφού εξυπηρετεί τις αντικαραϊκές μας διαθέσεις... Αν όμως δεν καταλήγει σε κανένα "λαϊκό" συμπέρασμα, τότε όχι μόνο δεν θα βάλουμε thanks, αλλά θα τ' ακούσει κι αυτός που το έγραψε ως... μέλος της Ακαδημίας Πλάτωνος!!! Μάλιστα. That's life.

γ. Όσο για το ότι "υπάρχουν άλλα forums με παρόμοια έθιμα και ήθη" το γνωρίζουμε κι αυτό κι ας μην κρυβόμαστε, το analogion.gr έχει διαφορετικό στυλ, όπως και να το κάνουμε, και αυτό δεν μειώνει καθόλου την αξία του Ψαλτολογίου, όπως έγραψα εδώ, όταν πάλι με προκάλεσες αναλόγως. Γι' αυτό και το διορθωμένο μήνυμά μου για τις χρόες του Αριστόξενου το δημοσίευσα ολοκληρωμένο εκεί, όπως έτυχε να δημοσιεύσω εκεί και μια μικρή μου επίσης αναφορά στους συγκερασμούς κλιμάκων κατά τη θεωρία Καρά και τα διάφορα παράδοξα που προκύπτουν από αυτήν. Φυσικά γνωστοποίησα και στο Ψαλτολόγιο τα μηνύματα αυτά, όπως έχω κάνει και το αντίστροφο. Διαφορά λοιπόν στην ταυτότητα των forums υπάρχει και είναι λογικό και ο καθένας κρίνει τι κολλάει περισσότερο στο ένα και τι στο άλλο. Η απαξίωση όμως του ενός ή του άλλου forum νομίζω ότι δεν τιμά κανέναν φίλε domesticus.

Νικόλα,

Ξεκαθαρίζω, δὲν ἐννοῦσα ἐσένα, ἐννοοῦσα παλαιότερη ἀντίληψη περὶ τοῦ παρόντος forum.

Πέραν αὐτοῦ ἐκπλήσσομαι σφόδρα μὲ τὴν κατεύθυνση τῆς σκέψης σου σὲ μονοπάτια ἀχαρτογράφητα ἀκόμη καὶ μὲ GPS.

Ἐπίσης, σοῦ τὸ γράφω δημοσίως γιὰ νὰ τὸ ξέρεις, ὁ συλλογισμός σου μὲ πείραξε προσωπικά, διότι ἔχουμε μιλήσει, γνωρίζεις τὴν γνώμη μου γιὰ σένα καὶ τὰ γραπτά σου καὶ δὲν περίμενα αὐτὸ τὸ μήνυμα.

Ἄν δὲν τὸ ἀνασκευάσεις, ὅσον ἀφορᾶ τὰ μεταξύ μας σχόλια, λυποῦμαι ἀλλὰ ὁ νέος χρόνος, σηματοδοτεῖ τὴν διακοπὴ τῆς ἐπαφῆς μας, καθ᾿ ὅτι δὲν θὰ ὑπάρχει κοινὸς τόπος, μολονότι θὰ λυπηθῶ γι᾿ αὐτό.

Τώρα, γιὰ τὰ ὑπόλοιπα εἶναι θέμα γούστου. Τὶ ἀρέσει στὸν καθένα καὶ τὶ ὄχι. Ἐλευθερία ἔχουμε, ὁ καθένας ἐπιλέγει ὅ,τι θέλει γιὰ νὰ δεῖ, νὰ ἀσχοληθεῖ, νὰ θαυμάσει ἤ καὶ νὰ ἀπορρίψει. Ὁ κάθε ἕνας κρίνει καὶ κρίνεται. Ὅπως ξέρουν ὅλοι, ἐφαρμόζω τὸ πρῶτο (μὲ σχετικὴ ... εὐκολία:eek:), δέχομαι (ἔστω καὶ μὲ ... δυσκολία:rolleyes: ) τὸ δεύτερο.

Σοῦ εὔχομαι τὰ καλύτερα σὲ κάθε ἐπιλογή σου καὶ ὁ Νέος Χρόνος νὰ σοῦ φέρει ὑγεία καὶ ἰκανοποίηση κάθε προσδοκίας σὲ σένα καὶ τὴν οἰκογένειά σου.

ΥΓ. Γιὰ τὸ ποιοὺς ἐννοοῦσα δὲν θὰ μιλήσω γιατὶ ὑπάρχει παλαιὰ παρἀδοση καταδίωξης στὸ forum κι ὁ φόβος φυλάει τὰ ἔρ(η)μα. Προτιμῶ τὴν ἀσφάλεια τῆς ἀσφαλοῦς ἀνωνυμίας, καλῶς ἤ κακῶς.
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Για να μπω αν και απρόσκλητος, μέσα στην κουβέντα σας, όταν διάβασα ...
Κάποιοι θεωροῦν διάλογο τὸν ξερο ἐπιστημονικὸ λόγο ἀνεβάζοντας ἕνα μνμ κάθε 15 μέρες λὲς καὶ τὸ forum εἰναι ἡ Ἀκαδημία Πλάτωνος.
άλλο όνομα μου ήρθε στο μυαλό, του οποίου η αραιή επίσκεψη και ο περιστασιακός σχολιασμός συνοδεύεται από αφορισμούς, ειρωνίες κλπ. η δε εξω-φορουμική συμπεριφορά, κάνει κάποιους να ... φυλάνε τα ρούχα τους.
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Ἐπίσης, σοῦ τὸ γράφω δημοσίως γιὰ νὰ τὸ ξέρεις, ὁ συλλογισμός σου μὲ πείραξε προσωπικά, διότι ἔχουμε μιλήσει, γνωρίζεις τὴν γνώμη μου γιὰ σένα καὶ τὰ γραπτά σου καὶ δὲν περίμενα αὐτὸ τὸ μήνυμα.

Ἄν δὲν τὸ ἀνασκευάσεις, ὅσον ἀφορᾶ τὰ μεταξύ μας σχόλια, λυποῦμαι ἀλλὰ ὁ νέος χρόνος, σηματοδοτεῖ τὴν διακοπὴ τῆς ἐπαφῆς μας, καθ᾿ ὅτι δὲν θὰ ὑπάρχει κοινὸς τόπος, μολονότι θὰ λυπηθῶ γι᾿ αὐτό.
Εκπλήσσομαι κι εγώ φίλε domesticus για τη λογική σου και την απόφασή σου να... διακόψεις την επαφή μαζί μου (!), λες και είμαι ο χειρότερος εχθρός σου. Εγώ δεν θα το κάνω πάντως και συνεχίζω να σε θεωρώ φίλο, αφού δεν θεωρώ ότι η διαφωνία σε ένα τέτοιο τεταρτεύον ζήτημα, όπως το περί του εάν είναι ή όχι καλή η συμπεριφορά της περιστασιακής και συγκεκριμένου τύπου συμμετοχής στο Ψαλτολόγιο, υποδηλώνει "έλλειψη κοινού τόπου" (!). Όσο για το μήνυμά μου, εφόσον λες ότι δεν αφορά εμένα, τότε προφανώς το περιεχόμενο και του δικού μου μηνύματος δεν αφορά εσένα, οπότε μπορείς να το θεωρήσεις ως μη γεγραμμένο. Αφορά όμως στην αντιμετώπιση όσων τυχόν γράφουν μηνύματα επιστημονικού αποκλειστικά περιεχομένου μια στο τόσο και δεν συμμετέχουν καθημερινά στο Ψαλτολόγιο (αν και εγώ δεν γνωρίζω κανέναν τέτοιο). Εγώ λοιπόν κατανοώ και αυτούς, εάν τυχόν υπάρχουν, και δεν θα τους κρίνω απαξιωτικά, γιατί όπως το forum δείχνει την ταυτότητά του με τα κουτσομπολιά, άλλο τόσο μπορεί να δείχνει την ταυτότητά του και με ψαλτικά επιστημονικά άρθρα, αν μη τι άλλο, δημοσιευόμενα με τη συχνότητα που κρίνει και δύναται ο συντάκτης τους! Αυτό φυσικά δεν αποκλείει την "ελιτίστικη" και ως ένα βαθμό ρατσιστική αντιμετώπιση των μελών από ένα μέλος που με το ύφος των δημοσιεύσεών του και όχι απαραίτητα με τη συχνότητα δείχνει ότι π.χ. το παίζει υπεράνω, λόγω της περισσότερο εξειδικευμένης ενασχόλησής του με τη μουσική μας.

Δεχόμενος όμως την παρατήρηση ενός φίλου, όπως εσύ, ο οποίος ενοχλήθηκε, θα διευκρινίσω με ένα Υ.Γ. στο αρχικό μου μήνυμα ότι το σχόλιό μου δεν στρέφεται προς εσένα, εφόσον κι εσύ δηλώνεις τελικώς ότι δεν εννοούσες εμένα.
ΥΓ. Γιὰ τὸ ποιοὺς ἐννοοῦσα δὲν θὰ μιλήσω γιατὶ ὑπάρχει παλαιὰ παρἀδοση καταδίωξης στὸ forum κι ὁ φόβος φυλάει τὰ ἔρ(η)μα. Προτιμῶ τὴν ἀσφάλεια τῆς ἀσφαλοῦς ἀνωνυμίας, καλῶς ἤ κακῶς.
Κατανοητό, δεν επιμένω, αφού διευκρίνισες ότι δεν αφορούσε εμένα και το μεταξύ ημών μικροζήτημα θεωρώ λήξαν. Άλλωστε είναι γνωστή η θέση μου υπέρ της ανωνυμίας και εδώ και γενικώς στο διαδίκτυο.
 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Εκπλήσσομαι κι εγώ φίλε domesticus για τη λογική σου και την απόφασή σου να... διακόψεις την επαφή μαζί μου (!), λες και είμαι ο χειρότερος εχθρός σου. Εγώ δεν θα το κάνω πάντως και συνεχίζω να σε θεωρώ φίλο, αφού δεν θεωρώ ότι η διαφωνία σε ένα τέτοιο τεταρτεύον ζήτημα, όπως το περί του εάν είναι ή όχι καλή η συμπεριφορά της περιστασιακής και συγκεκριμένου τύπου συμμετοχής στο Ψαλτολόγιο, υποδηλώνει "έλλειψη κοινού τόπου" (!). Όσο για το μήνυμά μου, εφόσον λες ότι δεν αφορά εμένα, τότε προφανώς το περιεχόμενο και του δικού μου μηνύματος δεν αφορά εσένα, οπότε μπορείς να το θεωρήσεις ως μη γεγραμμένο. Αφορά όμως στην αντιμετώπιση όσων τυχόν γράφουν μηνύματα επιστημονικού αποκλειστικά περιεχομένου μια στο τόσο και δεν συμμετέχουν καθημερινά στο Ψαλτολόγιο (αν και εγώ δεν γνωρίζω κανέναν τέτοιο). Εγώ λοιπόν κατανοώ και αυτούς, εάν τυχόν υπάρχουν, και δεν θα τους κρίνω απαξιωτικά, γιατί όπως το forum δείχνει την ταυτότητά του με τα κουτσομπολιά, άλλο τόσο μπορεί να δείχνει την ταυτότητά του και με ψαλτικά επιστημονικά άρθρα, αν μη τι άλλο, δημοσιευόμενα με τη συχνότητα που κρίνει και δύναται ο συντάκτης τους! Αυτό φυσικά δεν αποκλείει την "ελιτίστικη" και ως ένα βαθμό ρατσιστική αντιμετώπιση των μελών από ένα μέλος που με το ύφος των δημοσιεύσεών του και όχι απαραίτητα με τη συχνότητα δείχνει ότι π.χ. το παίζει υπεράνω, λόγω της περισσότερο εξειδικευμένης ενασχόλησής του με τη μουσική μας.

Δεχόμενος όμως την παρατήρηση ενός φίλου, όπως εσύ, ο οποίος ενοχλήθηκε, θα διευκρινίσω με ένα Υ.Γ. στο αρχικό μου μήνυμα ότι το σχόλιό μου δεν στρέφεται προς εσένα, εφόσον κι εσύ δηλώνεις τελικώς ότι δεν εννοούσες εμένα.
Κατανοητό, δεν επιμένω, αφού διευκρίνισες ότι δεν αφορούσε εμένα και το μεταξύ ημών μικροζήτημα θεωρώ λήξαν. Άλλωστε είναι γνωστή η θέση μου υπέρ της ανωνυμίας και εδώ και γενικώς στο διαδίκτυο.


Ἀποδέχομαι τὴν ἐξήγησή σου.

Πάντως γιὰ νὰ καταλάβεις γιατὶ πειράχτηκα ξαναδιάβασε τὸ μνμ σου ἀργὰ ἀργὰ καὶ θὰ τὸ ἀντιληφθεῖς. Ἔγραψες γρήγορα πολλὰ πράγματα γιὰ συγκεκριμένα θέματα καὶ μὲ ... ἀνατριχιαστικὲς λεπτομέρειες ποὺ οὕτε κἄν διανοήθηκα.

ΥΓ. Νὰ ξέρεις ἀκόμη, πὼς τὶς σχέσεις μου τὶς διακόπτω μὲ αὐτοὺς ποὺ ἁπλὰ δὲν βρίσκω κοινὸ τόπο ἐπικοινωνίας. Στοὺς ἐχθροὺς μου ἐπιφυλλάσσω «ἄλλη» ἀντιμετώπιση, πιὸ «καυτή». Ἀλλὰ ἀφοῦ δὲν ὑπάγεσαι σὲ αὐτοὺς δὲν χρειάζονται, ἄλλες πιὸ γαργαλιστικὲς λεπτομέρειες.

 

Lolos Sotirios

Μέλος

Ἀποδέχομαι τὴν ἐξήγησή σου.

Πάντως γιὰ νὰ καταλάβεις γιατὶ πειράχτηκα ξαναδιάβασε τὸ μνμ σου ἀργὰ ἀργὰ καὶ θὰ τὸ ἀντιληφθεῖς. Ἔγραψες γρήγορα πολλὰ πράγματα γιὰ συγκεκριμένα θέματα καὶ μὲ ... ἀνατριχιαστικὲς λεπτομέρειες ποὺ οὕτε κἄν διανοήθηκα.

ΥΓ. Νὰ ξέρεις ἀκόμη, πὼς τὶς σχέσεις μου τὶς διακόπτω μὲ αὐτοὺς ποὺ ἁπλὰ δὲν βρίσκω κοινὸ τόπο ἐπικοινωνίας. Στοὺς ἐχθροὺς μου ἐπιφυλλάσσω «ἄλλη» ἀντιμετώπιση, πιὸ «καυτή». Ἀλλὰ ἀφοῦ δὲν ὑπάγεσαι σὲ αὐτοὺς δὲν χρειάζονται, ἄλλες πιὸ γαργαλιστικὲς λεπτομέρειες.


Συγχαρητήρια για την λήξη της παρεξήγησης.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ .Χρειάζεστε και οι 2 στο Forum.
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
Πάντως γιὰ νὰ καταλάβεις γιατὶ πειράχτηκα ξαναδιάβασε τὸ μνμ σου ἀργὰ ἀργὰ καὶ θὰ τὸ ἀντιληφθεῖς. Ἔγραψες γρήγορα πολλὰ πράγματα γιὰ συγκεκριμένα θέματα καὶ μὲ ... ἀνατριχιαστικὲς λεπτομέρειες ποὺ οὕτε κἄν διανοήθηκα.
Είναι αλήθεια πώς το πληκτρολόγιο πήρε φωτιά και ό,τι σκέψη είχα στο νου μου εκείνη τη στιγμή την έγραψα... Τέλος πάντων, ουδέν κακόν αμιγές καλού, αφού τις σκέψεις αυτές τις είχα από καιρό για να τις θέσω προς συζήτησιν κι εσύ μου έδωσες την αφορμή (ή μάλλον εγώ νόμισα ότι μου την έδωσες...)
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Είναι αλήθεια πώς το πληκτρολόγιο πήρε φωτιά και ό,τι σκέψη είχα στο νου μου εκείνη τη στιγμή την έγραψα... Τέλος πάντων, ουδέν κακόν αμιγές καλού, αφού τις σκέψεις αυτές τις είχα από καιρό για να τις θέσω προς συζήτησιν κι εσύ μου έδωσες την αφορμή (ή μάλλον εγώ νόμισα ότι μου την έδωσες...)

Μὴ νομίσεις βέβαια, πὼς ἀπὸ μένα θὰ ἔχεις τὸ ἀπυρόβλητο.

Ἤδη στὸ ἐπίμαχο μνμ σου ἔχω ἀρκετὲς διαφωνίες ἀλλὰ θὰ περιμένω λίγο ἀκόμη γιὰ νὰ σοῦ κάνω μπάσιμο:).
 
Top