Ταλιαδώρος-Πέττας-Δόντσιος-Βουγιουκλής: Αγ. Σοφία 26-3-2007

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#1
Ανεβάζω την ηχογράφηση αυτή από τη συναυλία που έγινε στον Ι. Ν. της του Θεού Σοφίας Θεσσαλονίκης στις 26 Μαρτίου 2007 με μονωδίες των: Χαριλάου Ταλιαδώρου, Αθανασίου Πέττα, Σταφάνου Δόντσιου και Αθανασίου Βουγιουκλή. Την είχα κόψει τότε περίπου, με fade in-fade out και αυξομειώσεις στην ένταση ανά ύμνο, οπότε δεν είχα το κουράγιο να την ξαναεπεξεργαστώ για να την ανεβάσω. Ζητώ συγγνώμη. Αν θέλετε ανεβάζω και την άκοπη ηχογράφηση για να αναλάβει τη δουλειά κάποιος φίλος.

Όσο και να τέρπει τα αυτιά το άκουσμα, αξίζει κανείς να δώσει βάση στις παρατηρήσεις του Αθανασίου Καραμάνη που ήταν παρών και δεν άντεξε να μην επισημάνει τα τρωτά των ψαλλόντων, κάτι που θέλω να ελπίζω πως πολλοί διαπίστωσαν, καθώς και ο χρόνος ήταν αρκετά υποτυπώδης, αλλά και τα διαστήματα ορισμένων δεν ήταν ξεκάθαρα βυζαντινά.

I. N. AG. SOFIAS, 26-3-2007.zip
και στο mediafire:
http://www.mediafire.com/file/1dmmfltdnzr/I. N. AG. SOFIAS, 26-3-2007a.zip
http://www.mediafire.com/file/zythdzwgvdm/I. N. AG. SOFIAS, 26-3-2007b.zip
 
Last edited:

bwilliam

Νέο μέλος
#2
καλέ μου άνθρωπε θα προτιμούσα να είσαι πιο σαφής στα λεγόμενα σου προς αποφυγήν παρεξηγήσεων και παρερμηνειών. Μπορείς να μου στείλεις και προσωπικό μήνυμα αν το επιθυμείς!
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#4
Σε λίγες ώρες θα το φροντίσω να ανεβεί και εκτόε forum, στο mediafire, για υψηλότερες ταχύτητες. Τώρα, όμως, δεν έχω και πολύ χρόνο...
 

basiliosn

βασιλης νικολοπουλος
#5
Ανεβάζω την ηχογράφηση αυτή από τη συναυλία που έγινε στον Ι. Ν. της του Θεού Σοφίας Θεσσαλονίκης στις 26 Μαρτίου 2007 με μονωδίες των: Χαριλάου Ταλιαδώρου, Αθανασίου Πέττα, Σταφάνου Δόντσιου και Αθανασίου Βουγιουκλή. Την είχα κόψει τότε περίπου, με fade in-fade out και αυξομειώσεις στην ένταση ανά ύμνο, οπότε δεν είχα το κουράγιο να την ξαναεπεξεργαστώ για να την ανεβάσω. Ζητώ συγγνώμη. Αν θέλετε ανεβάζω και την άκοπη ηχογράφηση για να αναλάβει τη δουλειά κάποιος φίλος.

Όσο και να τέρπει τα αυτιά το άκουσμα, αξίζει κανείς να δώσει βάση στις παρατηρήσεις του Αθανασίου Καραμάνη που ήταν παρών και δεν άντεξε να μην επισημάνει τα τρωτά των ψαλλόντων, κάτι που θέλω να ελπίζω πως πολλοί διαπίστωσαν, καθώς και ο χρόνος ήταν αρκετά υποτυπώδης, αλλά και τα διαστήματα ορισμένων δεν ήταν ξεκάθαρα βυζαντινά.
I. N. AG. SOFIAS, 26-3-2007.zip
Φιλε Γιαννη , θεωρω πως η παρεμβαση του 100ετη ΑΡΧΟΝΤΑ "σηκωνει" μεγαλη συζητηση !:)
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#6
Μόνο μην ξεφύγουμε σε θέματα που έχουμε ήδη συζητήσει. Το λέω γιατί, θεμιτή η συζήτηση, αλλά κάποια θέματα είναι λίγο τζιζ... Όταν πιάνεις στο στόμα σου μεγάλα ονόματα συνήθως ακολουθεί καβγάς...
 

basiliosn

βασιλης νικολοπουλος
#7
Δε διαβλεπω κατι τετοιο ! Αλλωστε οι ψαλλοντες ειναι κορυφαιοι εκφραστες της γνησιας και "ορθοδοξης" μουσικης μας παραδοσης !
Οσο για τον γεροντα -Τιτανα τι μπορει να πει καποιος απο εμας τους ολιγιστους ;
Αναρωτιεμαι ομως μηπως εχει να πει κατι η βιολογια.... :).
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#8
Δε διαβλεπω κατι τετοιο ! Αλλωστε οι ψαλλοντες ειναι κορυφαιοι εκφραστες της γνησιας και "ορθοδοξης" μουσικης μας παραδοσης !
Οσο για τον γεροντα -Τιτανα τι μπορει να πει καποιος απο εμας τους ολιγιστους ;
Αναρωτιεμαι ομως μηπως εχει να πει κατι η βιολογια.... :).
Πάντως οι παρατηρήσεις του γέροντα-Τιτάνα ήταν επί των παρόντων ψαλλόντων και όχι γενικά περί της σύγχρονης ψαλτικής.
 

basiliosn

βασιλης νικολοπουλος
#9
Αυτο ακριβως καταλαβα κι'εγω , γι'αυτο επικαλουμαι τη βιολογια !
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#10
Συγγνώμη για την καθυστέρηση της ανάρτησης, αλλά ξεχάστηκα τελείως... Θα τα βρείτε σε δύο αρχεία zip ανεβασμένα στο mediafire, τη διεύθυνση των οποίων παραθέτω παραπάνω.
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
#11
Και οταν τελειωσε τις παρατηρησεις του ο Γεροντας,ποιος ηταν αυτος που αμεσως μετα(ισα μαλιστα που ακουγεται)λεει: ''Ενταξει παπου,καθησε τωρα κατω!...'';:eek:
Αν το ηξερα ποιος ειναι,θα τον καβαλαγα στις κλοτσιες!...:mad:

Και μια ερωτηση: ''Οι παρατηρησεις του Γεροντα,τους ψαλωντες αφορουσε;''
Γιατι εγω αν ημουν στη θεση του,θα φροντιζα κατ'ιδιαν να αναφερθω στην κριτικη των ψαλωντων...:wink:
Δεν ξερω...καπως με ξενισε αυτο.....Ταπεινη μου αποψη,ετσι;...:)
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#12
Προφανώς, σε ένα κοινό που εν πολλοίς ήταν ψαλτικό, θα ήθελε ο δάσκαλος να καταδείξει τα αρνητικά της εκτέλεσης των ψαλλόντων και, συνάμα, να τους παιδαγωγήσει. Άλλωστε, οι εκτελέσεις από τέτοια ονόματα, δύο εκ των οποίων τυγχάνουν και άρχοντες, συνήθως αποτελούν πρότυπα για τη μεγαλύτερη μερίδα των ακροατών. Δεν νομίζω να το έκανε από κακεντρέχεια, αφού κάποιοι από τους ψάλλοντες υπήρξαν και μαθητές του.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
#13
Προφανώς, σε ένα κοινό που εν πολλοίς ήταν ψαλτικό, θα ήθελε ο δάσκαλος να καταδείξει τα αρνητικά της εκτέλεσης των ψαλλόντων και, συνάμα, να τους παιδαγωγήσει. Άλλωστε, οι εκτελέσεις από τέτοια ονόματα, δύο εκ των οποίων τυγχάνουν και άρχοντες, συνήθως αποτελούν πρότυπα για τη μεγαλύτερη μερίδα των ακροατών. Δεν νομίζω να το έκανε από κακεντρέχεια, αφού κάποιοι από τους ψάλλοντες υπήρξαν και μαθητές του.
Τρεις πλην ενός είναι Άρχοντες

Χ. Ταλιαδώρος
Στ. Δόντσιος
Αθ. Βουγιουκλής

Μόνο ο Αθ. Πέττας μάλλον δεν έχει λάβει οφφίκιο (ακόμα)

Δ,
 
#15
Δεύτερη φορά που ακούω τον Καραμάνη να γράφει ιστορία με αυτά που λέει. Απίστευτα εύστοχος και μπράβο του που τα είπε χύμα.
 

aposto

Παλαιό Μέλος
#17
Παντως κ ο κυριος Πεττας αξιζε να εχει οφφικιον αρχοντος πρωτοψαλτου στην συγκεκριμενη συναυλια μου αρεσε περισσοτερο απ ολους φωνητικα ειναι πολυ ανωτερος απ ολους κ πιο γλυκος αλλα κ στα διαστηματα ολοι ξερουμε πως ο Αθανασιος Πεττας ειναι το Α κ το Ω στην παρουσα εκδηλωση ολοι τους ηταν εξαιρετικοι απλα πιεζε ο χρονος γι αυτο κ εκανε τις παρατηρησεις ο αειμνηστος.
 
Last edited:

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
#18
Παντως κ ο κυριος Πεττας αξιζε να εχει οφφικιον αρχοντος πρωτοψαλτου στην συγκεκριμενη συναυλια μου αρεσε περισσοτερο απ ολους φωνητικα ειναι πολυ ανωτερος απ ολους κ πιο γλυκος αλλα κ στα διαστηματα ολοι ξερουμε πως ο Αθανασιος Πεττας ειναι το Α κ το Ω στην παρουσα εκδηλωση ολοι τους ηταν εξαιρετικοι απλα πιεζε ο χρονος γι αυτο κ εκανε τις παρατηρησεις ο αειμνηστος.
Δε θα ήθελα να μπω σε τέτοια διαδικασία σύγκρισης. Πάντως, σχετικά με το Α και το Ω στα διαστήματα διαφωνώ καθέτως.
 

tb---

τσοπάνης
#19
Ο κ. Καραμάνης λέει ότι υπάρχει μία κλίμακα.



από το 2,50 και μετά, και πιό κάτω αναφέρει "άλλο κλίμακα, άλλο μελωδία " , "ποιότητα των φθόγγων, ιδιότητες της μελωδίας " κτλ

Ας μας πούν και οι διδάκτορες τί ισχύει από αυτά που λέει ο κ Καραμάνης.
 

tb---

τσοπάνης
#20
Δε θα ήθελα να μπω σε τέτοια διαδικασία σύγκρισης. Πάντως, σχετικά με το Α και το Ω στα διαστήματα διαφωνώ καθέτως.
Ποιά διαστήματα , αφού είπαμε μία είναι η κλίμακα. Μία κλίμακα αλλά πολλές τεχνικές της μελωδίας ; :cool::cool:
 
Top