Σε υμνούμεν Γ΄ήχου Χ.Ταλιαδώρου

greek487

Tasos N.
Οι προβληματισμοί, οι έρευνες, και οι μελέτες ωφελούν (μεταξύ πολλών άλλων) στο να ξεκαθαρίσουμε τι είναι παραδοσιακό και τι δεν είναι. Κανείς (ούτε, φαντάζομαι, ο κ. Ταλιαδώρος) δεν ισχυρίστηκε ότι αυτό το άκουσμα είναι... πατριαρχικό ή βυζαντινοπρεπές. Το μέγα πρόβλημα είναι όταν κάτι παρουσιάζεται ως υπερ-παραδοσιακό, χωρίς να είναι. Εσείς τώρα προσπαθείτε να πάτε την κουβέντα αλλού, αλλά δεν θα ακολουθήσω. "Έχουσιν γνώσιν οι φύλακες".

Ευχαριστώ για την απάντηση σας αν και δεν καταλαβαίνω τη εννοείτε με το "Εσείς τώρα προσπαθείτε να πάτε την κουβέντα αλλού, αλλά δεν θα ακολουθήσω."

Ο σκοπός μου εδώ είναι να συζητήσω την εν λόγο μελωδία και την χρήση της.

Το να μας αρέσουν μελωδίες που δεν είναι παραδοσιακές είναι σεβαστό και ευνόητο. Το να τα ψέλνουμε στην εκκλησία τακτικά και χωρίς κανένα πρόβλημα - ακόμα και να τα εγκομιάζουμε και να τα χαιρόμαστε σε αυτή τη χρήση - αυτό συζητώ.

Και πιο το όφελος να ξέρουμε καλά καλά τη είναι η πραγματική "Παράδοση" εάν δεν την εφαρμόζουμε με συνέπεια.

Σίγουρα είσθε ο τελευταίος που θα τολμούσα να εξηγήσω η να διδάξω κάτι. Η αλήθεια είναι ότι πάντα μαθαίνω από εσάς προπαντός και από τα πρώτα σας μηνύματα που είναι γεμάτες πληροφορίες και γνώσεις και σας ευχαριστώ για αυτό.

Απλά δεν θα μπορούσα να δεχτώ την λογική "Το ξέρουμε ότι δεν είναι παραδοσιακό αλλά καλά κάνουμε και το λέμε έτσι επειδή μας αρέσει". Γι αυτούς που νομίζουν ότι είναι σούπερ-παραδοσιακοί δεν έκανα λόγο.


. . .
 
Top