Σελίδες 131-140

Status
Not open for further replies.

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
#2
Δημήτρη τρέχα όσο θες, το Αναστασιματάριο θα τελειώσει πρώτο!
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#3
Δημήτρη τρέχα όσο θες, το Αναστασιματάριο θα τελειώσει πρώτο!
Με τις 10 αυτές σελίδες τελειώνουν τα απομνημονεύματα :wink: Μπορεί να χάσω τον πόλεμο (σε επίπεδο βιβλίου) αλλά θα κερδίσω (ελπίζω) τη μάχη της πρώτης ολοκληρωμένης ενότητας! Μάλλον θα πρέπει να διαπραγματευτώ τις 10 σελίδες του Γιάννη Μπουλμπουτζή όμως :eek:. Δεν πειράζει. Μακάρι να είχαν και άλλοι το ζήλο (και το χρόνο) σου.
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
#4
Xμ, δεν το είχα προβλέψει αυτό. Εντάξει, σε πάω κόντρα στο επόμενο βιβλίο.
 

haris1963

παλαιότατο μέλος
#5
Με τις 10 αυτές σελίδες τελειώνουν τα απομνημονεύματα :wink: Μπορεί να χάσω τον πόλεμο (σε επίπεδο βιβλίου) αλλά θα κερδίσω (ελπίζω) τη μάχη της πρώτης ολοκληρωμένης ενότητας! Μάλλον θα πρέπει να διαπραγματευτώ τις 10 σελίδες του Γιάννη Μπουλμπουτζή όμως :eek:. Δεν πειράζει. Μακάρι να είχαν και άλλοι το ζήλο (και το χρόνο) σου.
Εντάξει τα κατάφερες, φιλοτιμήθηκα κι εγώ για τις 81-90 που χρωστάω, έγραψα τις μισές κι αύριο, πρώτα ο Θεός, θα τελειώσω και τις υπόλοιπες και θα τις ανεβάσω. Αν σε προλάβω μάλιστα θα αρπάξω :D:D εγώ τις 10 σελίδες του Γιάννη. Τι πιάνουμε μετά; Μουσικοκριτικά μάλλον έτσι;

ΧΣ
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#6
Ευχαριστώ Χάρη να είσαι καλά, τις είχα ξεχάσει και εκείνες. Αν και μάλλον δεν είμουν ξεκάθαρος. Στο 18ο τόμο περιέχονται δύο εργασίες του Βουδούρη, τα απομνημονεύματα και τα πρωτοψαλτικά. Δεν τελειώνει συνεπώς το βιβλίο, μόνο η εργασία «μουσικολογικά απομνημονεύματα» που περιέχεται σε αυτό και έδωσε τον τίτλο σε όλο τον τόμο. Τα πρωτοψαλτικά έπονται. Έχει και εκεί θησαυρούς ιστορίας!
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#7
Έτοιμο και το τελευταίο μέρος των απομνημονευμάτων. Ιδιαίτερα συγκινητική η τελευταία παράγραφος ([FONT=&quot]§162[/FONT]) ...

Σε αυτά περιγράφει λεπτομέρειες για τη μουσική γραφή του και την καταγραφή με αυτή της γραπτής και άγραπτης παραδόσεως του πατριαρχικού ναού. Ενδιαφέρον έχουν οι απόψεις του περί της σημασίας και της προσέγγισης των παλαιότερων μουσικών γραφών και ιδιαίτερα του Πέτρου λαμπαδαρίου την οποία θεωρεί ανώτερη από αυτή των εξηγητών. Κάνει κριτική στους 3 δασκάλους για τη μη διατήρηση σημείων της παλαιότερης σημειογραφίας. Περιγράφει επίσης την αντιμετώπιση της γραφής και των εξηγημένων κειμένων της νέας μεθόδου από τους πατριαρχικούς διδασκάλου
 

Attachments

Status
Not open for further replies.
Top