[Ερώτηση] Ρωμέϊκο: «Αυγούστου Μοναρχήσαντος» Δεύτερος ήχος

#1
Όποιος ενδιαφέρεται ας δει λίγο το 4ο από την αρχή βιντεάκι...Ειλικρινά, σας θυμίζει το γνωστό σε όλους άκουσμα του δευτέρου ήχου;:confused:Εμένα να σας πω την αλήθεια όχι και τόσο....

http://www.liturgica.com/video/#
 
Last edited:

xelwnas

Παλαιό Μέλος
#3
Ρωμιοι η Γιαπωνεζοι;;;; Οριστε ο Λιακοπουλος εχει δικιο! Ακομα και στην Ιαπωνια Ελληνες ειναι!!! οΙ Απο ιωΝΙΑ!!!!
 

Γιώργος Μ.

Παλαιόν μέλος
#7
Σωτήρης Μ.;90615 said:
Αναφέρεστε στην αμφίεση να μαντέψω...:rolleyes::D
Όχι, αν και είναι πιθανό αυτή να κερδίσει το ενδιαφέρον και όχι ο δεύτερος ήχος. Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
#8
Για το δοξαστικό υπάρχει και θέμα και εδώ Δοξαστικό «Αυγούστου Μοναρχήσαντος».

Η εκτέλεση εδώ ίσως βασίζεται σε εκτιμήσεις οτι πολύ παλαιά ο Δεύτερος ήχος ήταν διατονικός. Αν θυμάμαι καλά αναφέρει κάτι τέτοιο ο Ιωάννης Αρβανίτης στη ραδιοφωνική εκπομπή του Άγγελου Λαμπούση. Θα την ανεβάσω.

Την ανέβασα εδώ

68-69. Συνέντευξη Ιωάννη Αρβανίτη (Εκπομπή Α. Λαμπούση στο COSMOS FM)
 
Last edited:

Laosynaktis

Παλαιό Μέλος
#9
Για το δοξαστικό υπάρχει και θέμα και εδώ Δοξαστικό «Αυγούστου Μοναρχήσαντος».

Η εκτέλεση εδώ ίσως βασίζεται σε εκτιμήσεις οτι πολύ παλαιά ο Δεύτερος ήχος ήταν διατονικός. Αν θυμάμαι καλά αναφέρει κάτι τέτοιο ο Ιωάννης Αρβανίτης στη ραδιοφωνική εκπομπή του Άγγελου Λαμπούση. Θα την ανεβάσω.
Ακριβώς.
 
#10
Επίσης, εκτός από τα διαστήματα που μου θυμίζουν μάλλον πλάγιο του πρώτου, με ξενιζει λίγο και το απήχημα. Υποτίθεται πως είναι ΔΙ-ΓΑ-ΒΟΥ όπως το έχουμε συνηθίσει (12-8) ή κάτι άλλο;
 

nikosthe

Νίκος Θεοτοκάτος
#13
Την αμφίεση καθαυτή ή την επαναφορά της;
Δεν ξέρω λεπτομέρειες, εικάζω ότι αναφερόταν στην πρώτη εντύπωση που του έκανε η αμφίεση αυτή, τι άλλο; Απλώς το θυμήθηκα και το ανέφερα για πλάκα, μη γίνει θέμα τώρα...
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#14
Την αμφίεση καθαυτή ή την επαναφορά της;
Φίλτατε,

Δὲν πρόκειται περὶ ἐπαναφορᾶς, ὅτι βλέπουμε στὶς εἰκόνες δὲν σημαίνει ὅτι ἀκριβῶς ἦταν ἔτσι. Εἰδικὰ τὰ καπέλα εἶναι ἐλεεινὰ, παρεξήγησαν τὴν ἔλλειψη τρίτης διάστασης στὴν βυζαντινὴ ζωγραφικὴ καὶ τὰ ἀντέγραψαν ΛΑΘΟΣ.

Μᾶλλον πρόκειται γιὰ ΟΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ

 

Αντωνης Μιχελουδακης

παλαιόν στρουθίον μονάζον
#15
Εάν είχε τέτοιες ρίζες η μουσική μας και τέτοια αμφίεση εγώ δεν θέλω καμμιά σχέση με αυτές.Καλύτερα να την αποσυνδέσουμε πλήρως από τέτοια γίβεντα(στα κρητικά τα ξεφτιλίκια).
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#16
Ωχχ... Τι'ν τουτο μωρε???:eek::eek::eek::eek: Με βαση αυτα που γνωριζουμε αυτος δευτερος δεν ειναι. Ειναι διατονικος καραμπινατος. Ας μου εξηγησει ομως καποιος ποια η σκοπιμοτητα ολου αυτου? Τοσο ως προς την εμφανιση αλλα και ως την εκτελεση του δευτερου με διατονικη κλιμακα??? Τι πραγματα ειναι αυτα?:cool:

Υ.Γ. Σωστος φιλε Δομεστικε... ολικη επαναφορα σε ολο της το μεγαλειο...:D:D
 
Last edited:

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
#17
Greekψαλτης;90669 said:
Ωχχ... Τι'ν τουτο μωρε???:eek::eek::eek::eek: Με βαση αυτα που γνωριζουμε αυτος δευτερος δεν ειναι. Ειναι διατονικος καραμπινατος. Ας μου εξηγησει ομως καποιος ποια η σκοπιμοτητα ολου αυτου? Τοσο ως προς την εμφανιση αλλα και ως την εκτελεση του δευτερου με διατονικη κλιμακα??? Τι πραγματα ειναι αυτα?:cool:
Απάντηση δόθηκε.
 

Greekψαλτης

Ψαλῶ τῶ Θεῶ μου, ἕως ὑπάρχω.
#18
Δεν μου δοθηκε απαντηση διοτι ερωτω ποια η σκοπιμοτητα να ψαλλουμε το δευτερο με διατονικη κλιμακα σημερα, βασισμενοι -οπως διαβασα- σε καποιες αναφορες. Οπως και τι θελουν να δειξουν με αυτη την αμφιεση... :confused:
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
#19
Εάν είχε τέτοιες ρίζες η μουσική μας και τέτοια αμφίεση εγώ δεν θέλω καμμιά σχέση με αυτές.Καλύτερα να την αποσυνδέσουμε πλήρως από τέτοια γίβεντα(στα κρητικά τα ξεφτιλίκια).
Γιὰ τὴν ἀμφίεση χοντρικὰ ἔτσι ἦταν κ. Μιχαλουδάκη. Στὶς εἰκόνες οἱ ψάλτες πάντα φοροῦν πολυτελὴ, ἐξεζητημένα καὶ πολύχρωμα ἐνδύματα καθώς και καπέλα. Τί νὰ κάνουμε, αὐτὴ ἦταν ἡ μόδα τῆς ἐποχῆς, μὴν τὸ συγχέετε μὲ τὸ σήμερα, εἶναι διαφορετικὰ πράγματα.
 

Emmanouil Giannopoulos

Emmanouil Giannopoulos
#20
Γιὰ τὴν ἀμφίεση χοντρικὰ ἔτσι ἦταν κ. Μιχαλουδάκη. Στὶς εἰκόνες οἱ ψάλτες πάντα φοροῦν πολυτελὴ, ἐξεζητημένα καὶ πολύχρωμα ἐνδύματα καθώς και καπέλα. Τί νὰ κάνουμε, αὐτὴ ἦταν ἡ μόδα τῆς ἐποχῆς, μὴν τὸ συγχέετε μὲ τὸ σήμερα, εἶναι διαφορετικὰ πράγματα.
Λίγο θα διαφοροποιηθώ αγαπητέ φίλε Δομέστικε, αν και ορθώς έβαλες το "χοντρικά".
Ναι μεν, πράγματι, καπέλα δύο ειδών και άμφια πολύχρωμα, όχι όμως τόσο εξεζητημένα όσο μερικές φορές τα βλέπουμε σε σύγχρονες εκδοχές τους.
 
Top