Πρὸς τοὺς κληθησομένους

Καλημέρα καὶ καλὸν μῆνα. Ξέρει κάποιος σὲ ποιό ἔντυπο ἀνήκει τὸ συνημμένο ἔντυπο τοῦ Κηλτσανίδη;;;; Δὲν ἀνήκει πάντως στὰ τυπωμένα βιβλία του Διδασκαλία καὶ Ἀπάνθισμα. Εὐχαριστῶ.
 

Attachments

  • Πρὸς τοὺς κληθησομένους.pdf
    2.2 MB · Views: 132

Υάκινθος B

Well-known member
Καλό μήνα ! Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στο αρχείο που ανέβασες κατάλαβα ότι είναι πολύ ενδιαφέρον κείμενο. Δεν το έχω δει κάπου, όμως θα το μελετήσω διεξοδικά . Ευχαριστούμε για την ανάρτηση και με υγεία να αξιωθούμε και της γεννήσεως του Θεανθρώπου !
 
Καλό μήνα ! Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στο αρχείο που ανέβασες κατάλαβα ότι είναι πολύ ενδιαφέρον κείμενο. Δεν το έχω δει κάπου, όμως θα το μελετήσω διεξοδικά . Ευχαριστούμε για την ανάρτηση και με υγεία να αξιωθούμε και της γεννήσεως του Θεανθρώπου !
Ἐγὼ εὐχαριστῶ. Ἀντεύχομαι! Νὰ εἶστε καλά!!!
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Η αντιπαράθεση αυτή δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
Τα πράγματα είναι απλά. Σε μια επιστήμη κάθε τεκμήριο ιστορικό που δείχνει τον τρόπο που αντιλαμβάνονταν τα πράγματα οι άνθρωποι, και μάλιστα ειδήμονες, σε ορισμένο τόπο και χρόνο, έχει μεγάλη σημασία. Αυτό υπαγορεύει η ιστορικο-φιλολογκή οπτική.

Χωρίς τέτοια προοπτική, μένει απλώς ένα κείμενο που θα έχει να πει πράγματα για το πώς πρέπει να ψάλλουμε σήμερα. Τέτοιο κείμενο ομως σαφώς δεν είναι. Δικαιούται κάποιος να το δει όπως θέλει, όχι όμως να ακυρώνει, και μάλιστα απαξιωτικά, την ιστορικο-φιλολογική οπτική..

Χαίρετε πάντοτε
 
Last edited:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
[Σημείωμα συντονιστή] Μηνύματα προσωπικά διαγράφηκαν σύμφωνα με τους κανόνες. Επίσης κάθε γνώμη είναι σεβαστή και δεν πρέπει να εκλαμβάνεται ως προσωπική.
 

petrosgrc

Πέτρος Γαλάνης
Η αντιπαράθεση αυτή δεν έχει κανένα απολύτως νόημα.
Τα πράγματα είναι απλά. Σε μια επιστήμη κάθε τεκμήριο ιστορικό που δείχνει τον τρόπο που αντιλαμβάνονταν τα πράγματα οι άνθρωποι, και μάλιστα ειδήμονες, σε ορισμένο τόπο και χρόνο, έχει μεγάλη σημασία. Αυτό υπαγορεύει η ιστορικο-φιλολογκή οπτική.

Χωρίς τέτοια προοπτική, μένει απλώς ένα κείμενο που θα έχει να πει πράγματα για το πώς πρέπει να ψάλλουμε σήμερα. Τέτοιο κείμενο ομως σαφώς δεν είναι. Δικαιούται κάποιος να το δει όπως θέλει, όχι όμως να ακυρώνει, και μάλιστα απαξιωτικά, την ιστορικο-φιλολογική οπτική..

Χαίρετε πάντοτε
Το γεγονός ότι είναι ανιαρό κείμενο δεν αναιρεί την ιστορικο-φιλολογική του αξία. Γενικά, τη συγκεκριμένη εποχή υπάρχει μία τάση ακατάσχετης λογοδιάρροιας, δεν είναι ίδιον μόνο του συγκεκριμένου συγγραφέα. Αν έχεις διαβάσει Περικλή Γιαννόπουλο ή Ίωνα Δραγούμη, πολλά κείμενά τους είναι απλώς βασανιστήρια, χωρίς αυτό να αναιρεί το ότι μελετώνται ακόμα και σήμερα καθώς έπαιξαν καίριο στην εξέλιξη της σκέψης. Θα μπορούσαν όμως με πολύ λιγότερες λέξεις να πουν ακριβώς τα ίδια πράγματα και το κείμενο δεν θα έχανε σε τίποτα από την αξία του, ίσα ίσα αυτή θα εκτοξευόταν. Γνώμη μου φυσικά, δεν είναι υποχρεωτικό να την αποδεχθούν όλοι.
 

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Καλημέρα καὶ καλὸν μῆνα. Ξέρει κάποιος σὲ ποιό ἔντυπο ἀνήκει τὸ συνημμένο ἔντυπο τοῦ Κηλτσανίδη;;;; Δὲν ἀνήκει πάντως στὰ τυπωμένα βιβλία του Διδασκαλία καὶ Ἀπάνθισμα. Εὐχαριστῶ.

 
Top