+να υπήρχε δεν νομίζω πως θα ήταν τόσο χρήσιμο σε έναν μαθητή+ίσως+να του έκανε κακό, γιατί το ζήτημα δεν είναι να μάθεις μόνο την μελωδία αλλά να ερμηνεύεις σωστά+τα ποιοτικά (δεν εννοώ την ανάλυση που προκύπτει από αυτά τόσο, όσο την έκφραση) σημάδια που δεν νομίζω πως μπορεί να εκφράσει ένα πρόγραμμα+μάλλον δεν έχει+νόημα να το κάνει!Αν θέλεις ν' ακούσεις την μελωδία μπορείς να πληκτρολογήσεις τους χαρακτήρες σε ένα πρόγραμμα που αναπαράγει τις βυζαντινές κλίμακες (3χορδα, 4χορδα, 5χορδα καλύτερα) αλλα+εκεί υπάρχουν θέματα περί του αν θ' ακούσεις σωστά όλα τα σημεία της μελωδίας+πολλά άλλα... Ακόμη όμως+αυτό αν λυνόταν νομίζω πλέον θα ήταν αρκετά λυπηρό το πόσο προσπαθούμε να εξαλείψουμε την διαπροσωπική σχέση Δασκάλου+μαθητή, ανθρώπου+συνανθρώπου γιατί δεν νομίζω πως η ανάγκη δημιουργίας ενός τέτοιου προγράμματος είναι η μεγάλη ανεπάρκεια διδασκάλων!Όλα αυτά τα λέω γιατί βλέπουμε το θέμα ως προς τον μαθητή!Αλλιώς στα χέρια κάποιου γνώστη είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο κάτι τέτοιο!