Προτιμήσεις ψαλτών σε κοσμική μουσική

Μαρία Χριστίνα

Δόξα τω Θεώ
Το πρωτότυπο πάντως ξεχωρίζει ....

Σίγουρα! Ωστόσο, το πρωτότυπο είναι πολυακουσμένο και πολυπαιγμένο. Προτίμησα την επιλογή μου λόγω της πολυπολιτισμικής του προσέγγισης (τρελαίνομαι για ιδιαίτερα ηχοχρώματα και για αυθεντικές προσωπικές ερμηνείες...)
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
Κι από την Δύση στην Ανατολή σε ένα μεγάλο (παρά το νεαρό της ηλικίας) καλλιτέχνη... Yemin ettim
 
Last edited:

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Ο "πυρετός" του μεγάλου Άκη Πάνου (1971), ενός ανθρώπου που απέδειξε ότι υπάρχουν αυτοί που μαθαίνουν τη μουσική, το στίχο και γενικά τις τέχνες και υπάρχουν και αυτοί που απλά τους τα έχει δώσει η φύση και όπως τη λάβα, ψάχνουν ένα ηφαίστειο για να βγουν στην επιφάνεια. Μερικές εκτελέσεις του εν λόγω τραγουδιού:
Μαρινέλλα.
Μαρινέλλα Νταράλας.
Μανώλης Λιδάκης.
Στις ελάχιστες εμφανίσεις του είχε πει διάφορα αιρετικά για τα σημερινά αλλά και τα τότε καλλιτεχνικά πράγματα, όπως το ότι την αξία σε ένα τραγούδι δεν έχει ο ερμηνευτής τόσο όσο ο δημιουργός και αυτό πιστεύω ότι φαίνεται στην παρούσα σύνθεση. Εάν παρατηρήσει κανείς χωρίς τα κολλήματα ενός άσχετου με τη μουσική αλλά σχετικού επί παντός επιστητού, του κ. Καπερνάρου που ζήτησε να καταδικάσουν τον συνθέτη μεταξύ άλλων ώστε να καθαρίσει η χώρα από την παρωχημένη μουσική του (αλήθεια, πως ένας δικηγόρος μπορεί να ξεστομίσει κάτι τέτοιο σε ένα άσχετο με το έργο του μακαρίτη δικαστήριο και σήμερα να εκποσωπεί και το λαό στα κοινά;), θα δει πως μέσα σε ένα λαϊκό τραγούδι χωράνε υπέροχες οργανικές εισαγωγές, εύστοχες αρμονίες και ένας στίχος τόσο απλός στη γλώσσα του, αλλά και τόσο εσωτερικός ταυτόχρονα. Άλλο αιρετικό ήταν το ότι κανείς ερμηνευτής με τον οποίο συνεργάστηκε δεν θα μπορούσε ποτέ να ακφράσει στο 100% αυτό που του ζητούσε ο δημιουργός Άκης Πάνου, ούτε ακόμη και αυτός ο μεγάλος Καζαντζίδης (για τον οποίο είχε πει ότι όλοι οι τραγουδιστές της Ελλάδος δεν κάνουν μισό), απλά κάποια στιγμή όπου στο στούντιο το πράγμα έφτανε σε έναν κορεσμό και καταλαβαίνε ότι αυτό είναι το μάξιμουμ που μπορούσε να αποδώσει ο τραγουδιστής, το "κλείδωνε" εκεί και το αποτέλεσμα είναι αυτό το σύνολο επιτυχιών που έχουμε σήμερα στα αυτιά μας από διάφορους μεγάλους ερμηνευτές.


Συγγνώμη για την πολυλογία σε ένα θέμα που καλό είναι να αποφεύγεται, αλλά επειδή με το συγκεκριμένο συνθέτη (και άλλους επίσης αξιόλογους της εποχής του) μεγάλωσα, επιτρέψτε μου την αδυναμία.
 
Last edited:

PAPAZ DIMITRIOS

Δημήτρης Παπαζέτης:Ένας απλός νοσηλευτής-ψαλτάκος.
Το κεφάλαιο Άκης Πάνου είναι τεράστιο και αμφιλεγόμενο.Αυτοκαταστροφική ψυχοσύνθεση και παλαιών αρχές εμμονές τέτοιες που τον οδήγησαν αρχικά σε φόνο και στην συνέχεια στην φυλακή.Ως συνθέτης αξεπέραστος μιας και οι μελωδίες των τραγουδιών του παντρεύονται αρμονικά με εξαιρετικό στίχο.Και στις πολύ μεγάλες επιτυχίες του στίχοι και μουσική όλα δικά του.Τι να λέμε!!!Τεράστια μουσική ιδιοφυΐα ο άνθρωπος.Συμφωνώ απόλυτα με τον Χρήστο(Τσακίρογλου)και του αφιερώνω ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα από τον τεράστιο αυτόν συνθέτη.Στην εκτέλεση ένας λατρεμένος τραγουδιστής των παιδικών μου χρόνων-και όχι μόνο-ο πολύς Τόλης Βοσκόπουλος.

 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Πέρασαν εφτά χρόνια. Σαν σήμερα έσβησε μια από τις μεγαλύτερες φωνές του νέου ελληνικού τραγουδιού.

 

Λάτρης Β.Μ.

Παράφωνος ερασιτέχνης!
Πέρασαν εφτά χρόνια. Σαν σήμερα έσβησε μια από τις μεγαλύτερες φωνές του νέου ελληνικού τραγουδιού.

Επειδή όντως η φωνή της ήταν αξεπέραστη, βάζω και εγώ ένα.

 
Top