Προτάσεις για συμπλήρωση του κανονισμού

Status
Not open for further replies.

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Θέλω να υποβάλω τρία αιτήματα-προτάσεις προς του φίλους συντονιστές, αλλά και προς όλους, τα οποία θέτω και σε διαβούλευση, αν είναι εφικτό, με σκοπό την συμπλήρωση του κανονισμού λειτουργίας του φόρουμ. Σε κανένα σημείο από τα παρακάτω δεν υπάρχει κριτική προς συντονιστικές ενέργειες (κάτι που δεν το έχω ποτέ κάνει και ελπίζω να μην το κάνω), για όποιον τα διαβάσει καλοπροαίρετα.

α) Νομίζω ότι στον κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ θα πρέπει να προβλεφθεί ένας τρόπος να μην πηγαίνουν χαμένοι οι κόποι κάποιων μελών στην περίπτωση που διαγράφεται οριστικά ένα θέμα. Δεν πρέπει να την πληρώνουν όλοι αν κάποια μέλη με τη στάση ή τις εμμονές τους οδηγούν το θέμα σε εκτροπή (σύμφωνα με τη λογική «μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά»). Νομίζω ότι το αίτημά αυτό ανταποκρίνεται στο περί δικαίου αίσθημα.
β) Πιστεύω ότι πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στο κεντρικό περιεχόμενο ενός θέματος και στην τροπή που παίρνει εκ των υστέρων. Στην προκειμένη περίπτωση το θέμα «Ομιλίες και κείμενα γερόντων και θεολόγων» δεν ήταν ούτε θεωρήθηκε ποτέ εξ αρχής ή εξ ορισμού εκτός θεματολογίας, αλλά έγινε από τη στιγμή που μπήκαν μηνύματα παραινετικού ή ζηλωτικού περιεχομένου.
γ) Έχει προβλεφθεί να διαγράφονται θέματα και μηνύματα εκτός θεματολογίας, αλλά δεν έχει προβλεφθεί με σαφήνεια το τι σημαίνει «εκτός θεματολογίας». Θα ήταν καλό να ορίσουμε με σαφήνεια τα κριτήρια που ορίζουν τη θεματολογική συνάφεια, αυτό όμως να γίνει όχι γενικά και αόριστα (π.χ. ψαλτική, υμνολογία, τυπικό κλπ), αλλά σε συνάρτηση με τα θέματα που ήδη υπάρχουν ή έχουν απομείνει. Μόνο αν είμαστε απόλυτα ακριβείς στους όρους της συζήτησης θα αποφευχθεί το πιθανό μετέπειτα παράπονο για παρατυπία, αδικία ή και αυθαιρεσία. Ορισμένοι συντονιστές που από τις νομικές τους γνώσεις γνωρίζουν τις φιλοσοφικές παραμέτρους της λειτουργίας των νόμων, νομίζω ότι καταλαβαίνουν τι ακριβώς εννοώ με αυτό.

ΥΓ 1 Επαναλαμβάνω ότι σε κανένα σημείο από τα παραπάνω δεν υπάρχει κριτική προς συντονιστικές ενέργειες, για όποιον διαβάσει καλοπροαίρετα. Υπάρχουν μόνο προτάσεις για βελτίωση. Προσθέτω και την προσωπική εκτίμηση ότι δεδομένης της τεράστιας δυσκολίας του συντονιστικού έργου, όλοι οι υπάρχοντες συντονιστές ανταποκρίνονται κατά τη γνώμη μου άριστα και τους ευχαριστώ.
ΥΓ 2 Ξέρω ότι στο φόρουμ είμαστε φιλοξενούμενοι και όχι συνδιαχειριστές. Ο λόγος που παίρνω το θάρρος να ζητήσω τροποποιήσεις είναι γιατί προσβλέπω στην καλή διάθεση και το ενδιαφέρον του διαχειριστή για το φόρουμ.
Ευχαριστώ.
 
Last edited:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής

Ἀπ᾿ ὅ,τι εἶχα διαβάσει, ὄντως ἐξ ἀρχῆς ὑπῆρχε προβληματισμός καί δισταγμός γιά τό ἄνοιγμα αὐτοῦ τοῦ θέματος, πού δέν ἔγινε βέβαια ἀπό τόν διαχειριστή καί τούς ἀρχικούς συντονιστές ἤ συνδιαχειριστές, οἱ ὁποῖοι καί καθώρισαν ἕνα πλαίσιο θεμάτων. Δημιουργήθηκε ἀπό κάποιον εὐσεβῆ καί καλόν ζῆλον κάποιου μέλους παλιά σέ ἄσχετη ἑνότητα, πού ἐκ τῶν ὑστέρων πάλι μεταφέρθηκε σέ ἄσχετη ἑνότητα, γιατί καμμία σχετική δέν ὑπῆρχε.
Τό «περί δικαίου αίσθημα» εἶναι συζητήσιμο, ἄν δέν εἶναι ἐγωϊστικό στήν προκειμένη περίπτωση.
Δόξα τῷ Θεῷ στό δίκτυο ὑπάρχουν πάρα πολλά, προκειμένου κανείς νά καταφεύγει γιά πνευματικό ἀνεφοδιασμό.
Τή στιγμή πού ὅμως καί ἐκτός θεματολογίας εἶναι καί ἀντί γιά πνευματική ὠφέλεια ἔχουμε ζημία, καλῶς ἀπεσύρθη. Καί καθυστέρησε.
Ὅσο γιά ἄλλα θέματα θεωρούμενα ἄσχετα, ἐκτός τοῦ ὅτι πολλά ἔχουν ἀποσυρθεῖ, τά θεωρούμενα (δέν ξέρω ποιά εἶναι αὐτά) κάτι ἔχει ἀποδειχθεῖ πώς προσφέρουν.


 

petrosgrc

Πέτρος Γαλάνης
Στο διαδικτυακό κόσμο, το να πεις κάτι για τις αντορθόδοξες κινήσεις του Πατριάρχη έχει ως συνέπεια τη διαγραφή των μηνυμάτων και το χαρακτηρισμό "εκτός θέματος". Στον πραγματικό κόσμο οι συνέπειες είναι μεγαλύτερες (π.χ. δε γίνεσαι Μητροπολίτης όσο άξιος κι αν είσαι).

Σημ.: Εννοείται πως γνωρίζω ότι το μήνυμα θα διαγραφεί ως "εκτός θέματος". Το γράφω όμως για να στηρίξω έστω και λίγο αυτούς οι οποίοι δέχονται αυτές τις συνέπειες όσο ψηλά ή χαμηλά κι αν βρίσκονται...
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
π. Μάξιμος;55144 said:
Ἀπ᾿ ὅ,τι εἶχα διαβάσει, ὄντως ἐξ ἀρχῆς ὑπῆρχε προβληματισμός καί δισταγμός γιά τό ἄνοιγμα αὐτοῦ τοῦ θέματος, πού δέν ἔγινε βέβαια ἀπό τόν διαχειριστή καί τούς ἀρχικούς συντονιστές ἤ συνδιαχειριστές, οἱ ὁποῖοι καί καθώρισαν ἕνα πλαίσιο θεμάτων. Δημιουργήθηκε ἀπό κάποιον εὐσεβῆ καί καλόν ζῆλον κάποιου μέλους παλιά σέ ἄσχετη ἑνότητα, πού ἐκ τῶν ὑστέρων πάλι μεταφέρθηκε σέ ἄσχετη ἑνότητα, γιατί καμμία σχετική δέν ὑπῆρχε.
Τό «περί δικαίου αίσθημα» εἶναι συζητήσιμο, ἄν δέν εἶναι ἐγωϊστικό στήν προκειμένη περίπτωση.
Δόξα τῷ Θεῷ στό δίκτυο ὑπάρχουν πάρα πολλά, προκειμένου κανείς νά καταφεύγει γιά πνευματικό ἀνεφοδιασμό.
Τή στιγμή πού ὅμως καί ἐκτός θεματολογίας εἶναι καί ἀντί γιά πνευματική ὠφέλεια ἔχουμε ζημία, καλῶς ἀπεσύρθη. Καί καθυστέρησε.
Ὅσο γιά ἄλλα θέματα θεωρούμενα ἄσχετα, ἐκτός τοῦ ὅτι πολλά ἔχουν ἀποσυρθεῖ, τά θεωρούμενα (δέν ξέρω ποιά εἶναι αὐτά) κάτι ἔχει ἀποδειχθεῖ πώς προσφέρουν.
πάτερ, σωστά αυτά που λέτε.
Μην εστιάζουμε στο αποσυρθέν θέμα. Οι προτάσεις μου είναι γενικές και μόνο ως παράδειγμα το χρησιμοποιούν.

υγ Το θέμα το άνοιξα για συζήτηση επι των προτάσεων και ζητώ ειλικρινά να μην εκτραπεί.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
Στο διαδικτυακό κόσμο, το να πεις κάτι για τις αντορθόδοξες κινήσεις του Πατριάρχη έχει ως συνέπεια τη διαγραφή των μηνυμάτων και το χαρακτηρισμό "εκτός θέματος". Στον πραγματικό κόσμο οι συνέπειες είναι μεγαλύτερες (π.χ. δε γίνεσαι Μητροπολίτης όσο άξιος κι αν είσαι).

Σημ.: Εννοείται πως γνωρίζω ότι το μήνυμα θα διαγραφεί ως "εκτός θέματος". Το γράφω όμως για να στηρίξω έστω και λίγο αυτούς οι οποίοι δέχονται αυτές τις συνέπειες όσο ψηλά ή χαμηλά κι αν βρίσκονται...

Τότε νομίζω να στείλεις email στο Πατριαρχείο (έχει και ιστοσελίδα! :rolleyes:) Εμείς σαν φόρουμ τι μπορούμε να κάνουμε; :confused:
 
Η ωφέλεια και η ζημία τί ειναι και από ποιον καθορίζεται;
Το φόρουμ αγκαλιάζει όλους τους ιεροψάλτες είτε ακολουθούν το νέο ημερολόγιο (π.χ.Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης), είτε ακολουθούν το παλιό (π.χ. Πατριαρχείο Ιεροσολύμων), είτε ακολουθούν το νέο πασχάλιο (π.χ. "ορθόδοξη" εκκλησία της Φιλανδίας) είτε το παλιό πασχάλιο (π.χ. Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος), είτε είναι ζηλωτές, είτε οικουμενιστές;
Και ξαναρωτάω τα ζητήματα πίστης, αφορούν τον ιεροψάλτη(ο οποίος ανήκει ουσιαστικά στον κλήρο) ή επιτρέπονται αρκεί να μην είναι "ζηλωτικού" περιεχομένου;
Ναι, πίστευα ότι αυτές οι συζητήσεις ίσως να μην ωφελούν, αλλά επιφυλλάσομαι του δικαιώματός μου να εκφράζω τις απόψεις μου και να μην κάθομαι σιωπηλός, όταν προσβάλλεται η ελευθερία της έκφρασης.

Υ.Γ. Εκτός αν όταν κάποιος έχει να ανεβάσει καμιά άγνωστη Παπαδική από την ΕΒΕ, τότε είναι εξαίρετο μέλος με προσφορά, αλλά όταν εκφράζεται και δεν συμφωνούμε, όχι βέβαια δεν τα συζητάμε αυτά. Άσε μας την Παπαδική και σώπαινε...
 
Last edited:

petrosgrc

Πέτρος Γαλάνης
Δε ζήτησα να κάνετε κάτι... Απλώς θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο ότι το θέμα χαρακτηρίσθηκε "εκτός θεματολογίας" όταν άρχισαν να μπαίνουν θέματα που αφορούν τις αιρέσεις... Γιατί αυτά πειράζουν, ενώ τα άλλα δεν πειράζουν...
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Θα ήθελα ωστόσο να μου πείτε αν συμφωνείτε με την ανάγκη να συζητηθούν κάποια ή κάποιες από τις προτάσεις που υπάρχουν εδώ και για τις οποίες ανοίχθηκε αυτό το θέμα.
 
Last edited:

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Δε ζήτησα να κάνετε κάτι... Απλώς θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο ότι το θέμε χαρακτηρίσθηκε "εκτός θεματολογίας" όταν άρχισαν να μπαίνουν θέματα που αφορούν τις αιρέσεις... Γιατί αυτά πειράζουν, ενώ τα άλλα δεν πειράζουν...

Ούτως ή άλλως αγαπητέ Πέτρο, βαδίζουμε εκεί που είναι γραμμένο ότι θα πάμε. Από εδώ και πέρα θα χαρακτηρίζεσαι και θα δακτυλοδείχνεσαι ως ταλιμπάν, επειδή ασχολείσαι με τα κακώς κείμενα των αναξίων (αρχ-)ιερέων στο σημαντικότερο θέμα της ένωσης που τόσο πολύ θέλουν όλοι, με την προϋπόθεση να ανοίξει η σχολή της Χάλκης, ή να αναγνωριστεί από την Τουρκία ο ρόλος του Οικ. Πατριάρχη.
Αντίθετα θα είσαι σούπερ και τέλειος εάν ανεβάσεις κάποια ηχογράφηση από τον Στανίτσα ή τον Βασιλικό ή κάποιον άλλο συνάδελφο.
Πάντως το φόρουμ επειδή ασχολείται με τα του αναλογίου και επειδή αυτό βρίσκετε μέσα στην εκκλησία, ποια θα ήταν η αντίδρασή μας εάν μέσα στο ναό βλέπαμε μία 'κοκκινοσκουφίτσα'? Θα φεύγαμε ή θα λέγαμε και κανένα πολυχρόνιο?
 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Θα ήθελα ωστόσο να μου πείτε αν συμφωνείτε με την ανάγκη να συζητηθούν κάποια ή κάποιες από τις προτάσεις που υπάρχουν εδώ και για τις οποίες ανοίχθηκε αυτό το θέμα.

εγώ νομίζω ότι πρέπει να φαίνονται οι απόψεις των ανθρώπων του φόρουμ. Ας φανούν και οι αντιπαραθέσεις, δεν είναι κακό. Αυτή είναι η άποψή μου, εάν μπορώ να έχω κάποια άποψη!
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
εγώ νομίζω ότι πρέπει να φαίνονται οι απόψεις των ανθρώπων του φόρουμ. Ας φανούν και οι αντιπαραθέσεις, δεν είναι κακό. Αυτή είναι η άποψή μου, εάν μπορώ να έχω κάποια άποψη!
Κι εγώ συμφωνώ με αυτό, αλλά οι προτάσεις ήταν πιο συγκεκριμένες. Τέλος πάντων, για να είμαι ειλικρινής, αυτό που θα ήθελα είναι μια ενημέρωση από τους συντονιστές για το αν κρίνουν σκόπιμο να συμπληρωθεί ο κανονισμός. Και ειδικότερα, αν θα έπρεπε κάπου να ορίζεται ποια είναι επισήμως η θεματολογία του φόρουμ.
 
Last edited:

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Δε ζήτησα να κάνετε κάτι... Απλώς θεωρώ ότι δεν είναι τυχαίο ότι το θέμα χαρακτηρίσθηκε "εκτός θεματολογίας" όταν άρχισαν να μπαίνουν θέματα που αφορούν τις αιρέσεις... Γιατί αυτά πειράζουν, ενώ τα άλλα δεν πειράζουν...

Αυτά θα γίνονται από εδώ και πέρα

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=6929

Ελπίζω να μην αρχίσει να συμβαίνει το ίδιο σε αυτό το φόρουμ!
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής

Νικόλαε, δέν σοῦ ἀπαντῶ· τό καταλαβαίνεις. Σ᾿ εὐχαριστῶ πάντως.


εγώ νομίζω ότι πρέπει να φαίνονται οι απόψεις των ανθρώπων του φόρουμ. Ας φανούν και οι αντιπαραθέσεις, δεν είναι κακό. Αυτή είναι η άποψή μου, εάν μπορώ να έχω κάποια άποψη!

Ἀναλόγως τί εἴδους «απόψεις των ανθρώπων του φόρουμ». Τό ποῦ ἀνήκουν, πολιτικά, ἄς ποῦμε; Γιά νά μήν ποῦμε ἄλλα.


 

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική

Νικόλαε, δέν σοῦ ἀπαντῶ· τό καταλαβαίνεις. Σ᾿ εὐχαριστῶ πάντως.




Ἀναλόγως τί εἴδους «απόψεις των ανθρώπων του φόρουμ». Τό ποῦ ἀνήκουν, πολιτικά, ἄς ποῦμε; Γιά νά μήν ποῦμε ἄλλα.




Πάτερ, ελπίζω να διαβάσατε τα μηνύματα μου, είπα, επειδή το αναλόγιο είναι στην εκκλησία, άρα με την εκκλησία θα ασχοληθούμε!
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
Αγαπητέ Γιώργο και όλοι.

Γιώργος Μ.;55140 said:
α) Νομίζω ότι στον κανονισμό λειτουργίας του φόρουμ θα πρέπει να προβλεφθεί ένας τρόπος να μην πηγαίνουν χαμένοι οι κόποι κάποιων μελών στην περίπτωση που διαγράφεται οριστικά ένα θέμα. Δεν πρέπει να την πληρώνουν όλοι αν κάποια μέλη με τη στάση ή τις εμμονές τους οδηγούν το θέμα σε εκτροπή (σύμφωνα με τη λογική «μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά»). Νομίζω ότι το αίτημά αυτό ανταποκρίνεται στο περί δικαίου αίσθημα.

Συμφωνώ. Αλλά για λόγους πρακτικούς (των συντονιστών, χρόνος και κόπος) δεν είναι δυνατόν πάντοτε να επεξεργάζεται ένα θέμα και να ξεχωρίζεται τί θα μείνει και τί θα φύγει. Όταν μπορούμε το κάνουμε. Σε άλλες περιπτώσεις κάνουμε το κατά δύναμιν. Αν νομίζει κάποιο μέλος οτι κάναμε κάτι λάθος μπορεί πάντοτε να επικοινωνήσει μαζί μας με ΠΜ και να διαμαρτυρηθεί, όπως έχει γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν.

β) Πιστεύω ότι πρέπει να γίνει διάκριση ανάμεσα στο κεντρικό περιεχόμενο ενός θέματος και στην τροπή που παίρνει εκ των υστέρων. Στην προκειμένη περίπτωση το θέμα «Ομιλίες και κείμενα γερόντων και θεολόγων» δεν ήταν ούτε θεωρήθηκε ποτέ εξ αρχής ή εξ ορισμού εκτός θεματολογίας, αλλά έγινε από τη στιγμή που μπήκαν μηνύματα παραινετικού ή ζηλωτικού περιεχομένου.
Ήταν από την αρχή εκτός θεματολογίας. Το επιτρέψαμε σαν ενημερωτικό θέμα και μόνο (σύνδεσμοι και υλικό με ομιλίες και κείμενα) και όχι θέμα για συζητήσεις και πόσο μάλλον προσωπικές και άλλες αντιπαραθέσεις επί μη ψαλτικών ζητημάτων.

γ) Έχει προβλεφθεί να διαγράφονται θέματα και μηνύματα εκτός θεματολογίας, αλλά δεν έχει προβλεφθεί με σαφήνεια το τι σημαίνει «εκτός θεματολογίας». Θα ήταν καλό να ορίσουμε με σαφήνεια τα κριτήρια που ορίζουν τη θεματολογική συνάφεια, αυτό όμως να γίνει όχι γενικά και αόριστα (π.χ. ψαλτική, υμνολογία, τυπικό κλπ), αλλά σε συνάρτηση με τα θέματα που ήδη υπάρχουν ή έχουν απομείνει. Μόνο αν είμαστε απόλυτα ακριβείς στους όρους της συζήτησης θα αποφευχθεί το πιθανό μετέπειτα παράπονο για παρατυπία, αδικία ή και αυθαιρεσία. Ορισμένοι συντονιστές που από τις νομικές τους γνώσεις γνωρίζουν τις φιλοσοφικές παραμέτρους της λειτουργίας των νόμων, νομίζω ότι καταλαβαίνουν τι ακριβώς εννοώ με αυτό.
Η θεματολογία του φόρουμ είναι πάνω κάτω γνωστή στα παλαιά ιδιαίτερα μέλη του φόρουμ. Περί ψαλτικής και συναφή θέματα. Δεν μπορεί να οριστεί επακριβώς τί είναι εντός και εκτός με μαθηματικό τρόπο πόσο μάλλον να αστυνομευθεί από τους συντονιστές. Προσπαθούμε να δείξουμε διάκριση.

Το φόρουμ δεν είναι για να εκφράζουν τα μέλη τις απόψεις τους και τις διαφωνίες τους επί παντός επιστητού. Έχει συγκεκριμένη θεματολογία. Δεν είναι φίμωση απόψεων η εφαρμογή αυτού του γεγονότος. Είναι επιλογή μας από τη στιγμή που δημιουργήθηκε το Ψαλτολόγιον. Υπάρχουν άλλα φόρα στο διαδίκτυο για να εκφράσει ο καθένας τις απόψεις του και να συζητήσει γενικά και ειδικά για διάφορα άλλα θέματα. Εάν δεν υπάρχει κάποιο υπάρχον φόρουμ ειδικά για ένα θέμα μπορεί πάντοτε να δημιουργηθεί και όποιος ενδιαφέρεται να προσέλθει. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν μας ενδιαφέρουν (τους υπεύθυνους του Ψαλτολογίου) άλλες συζητήσεις ή άλλα θέματα εκτός της Ψαλτικής.

Εδώ όμως συζητάμε για την Ψαλτική και τα περί αυτής.

Ευχαριστώ.
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Δημήτρη, ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Είναι πειστικά όσα λες, το μόνο στο οποίο δεν με καλύπτεις πλήρως, αλλά δεν θα επιμείνω είναι το περί θεματολογίας. Αν το θέμα είναι αποκλειστικά η ψαλτική και τα περί αυτήν, τότε πρέπει να φύγουν και άλλα θέματα. Εγώ π.χ. έχω ανοίξει θέμα για λεξικά. Δεν θα ήθελα κάποιος να νιώθει αδικημένος και να πει ότι το θέμα αυτό δεν διαγράφτηκε γιατί το άνοιξε ο Γιώργος Μ., ενώ το δικό μου διαγράφτηκε. Προσπαθώ δηλαδή να πω ότι ο περισσότερος νόμος γεννά περισσότερη δικαιοσύνη.

Αλλά, δεν θα επιμείνω, όπως σου είπα. Και πάλι ευχαριστώ!
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
Ενημερωτικά θέματα αφήνονται κατά καιρούς λόγω της χρησιμότητάς τους και του πληροφοριακού χαρακτήρα τους, σε ενότητα που οπωσδήποτε έχει κάποια σχέση
(κατά την κρίση των συντονιστών) με αυτές τις πληροφορίες. Αντιπαραθέσεις και διαξιφισμοί περί λεξικών κτλ. δεν έχουν σχέση με το Ψαλτολόγιον όμως.
 
Last edited:

simos

Η μεγαλύτερη φωνή της σύγχρονης Βυζαντινής Μουσική
Αγαπητέ Γιώργο και όλοι.



Συμφωνώ. Αλλά για λόγους πρακτικούς (των συντονιστών, χρόνος και κόπος) δεν είναι δυνατόν πάντοτε να επεξεργάζεται ένα θέμα και να ξεχωρίζεται τί θα μείνει και τί θα φύγει. Όταν μπορούμε το κάνουμε. Σε άλλες περιπτώσεις κάνουμε το κατά δύναμιν. Αν νομίζει κάποιο μέλος οτι κάναμε κάτι λάθος μπορεί πάντοτε να επικοινωνήσει μαζί μας με ΠΜ και να διαμαρτυρηθεί, όπως έχει γίνει αρκετές φορές στο παρελθόν.

Ήταν από την αρχή εκτός θεματολογίας. Το επιτρέψαμε σαν ενημερωτικό θέμα και μόνο (σύνδεσμοι και υλικό με ομιλίες και κείμενα) και όχι θέμα για συζητήσεις και πόσο μάλλον προσωπικές και άλλες αντιπαραθέσεις επί μη ψαλτικών ζητημάτων.

Η θεματολογία του φόρουμ είναι πάνω κάτω γνωστή στα παλαιά ιδιαίτερα μέλη του φόρουμ. Περί ψαλτικής και συναφή θέματα. Δεν μπορεί να οριστεί επακριβώς τί είναι εντός και εκτός με μαθηματικό τρόπο πόσο μάλλον να αστυνομευθεί από τους συντονιστές. Προσπαθούμε να δείξουμε διάκριση.

Το φόρουμ δεν είναι για να εκφράζουν τα μέλη τις απόψεις τους και τις διαφωνίες τους επί παντός επιστητού. Έχει συγκεκριμένη θεματολογία. Δεν είναι φίμωση απόψεων η εφαρμογή αυτού του γεγονότος. Είναι επιλογή μας από τη στιγμή που δημιουργήθηκε το Ψαλτολόγιον. Υπάρχουν άλλα φόρα στο διαδίκτυο για να εκφράσει ο καθένας τις απόψεις του και να συζητήσει γενικά και ειδικά για διάφορα άλλα θέματα. Εάν δεν υπάρχει κάποιο υπάρχον φόρουμ ειδικά για ένα θέμα μπορεί πάντοτε να δημιουργηθεί και όποιος ενδιαφέρεται να προσέλθει. Αυτό δεν σημαίνει οτι δεν μας ενδιαφέρουν (τους υπεύθυνους του Ψαλτολογίου) άλλες συζητήσεις ή άλλα θέματα εκτός της Ψαλτικής.

Εδώ όμως συζητάμε για την Ψαλτική και τα περί αυτής.

Ευχαριστώ.
'Εδώ όμως συζητάμε για την Ψαλτική και τα περί αυτής.'
Δλδ τα της Εκκλησίας δεν περιλαμβάνουν την Ψαλτική? Δεν είναι κακό να το παραδεχτούμε, αλλά να συμπληρώσουμε ότι εμείς ασχολούμαστε αποκλειστικά με το τι και πως το ψέλνουμε, χωρίς να μας ενδιαφέρει εάν οι παπικοί είναι στην εκκλησία μας και εμείς πρέπει να πούμε το πολυχρόνιο, όπως έκανε ο αξιολογότατος κ. Αστέρης στο Πατριαρχείο!!! Αυτό που έγινε τότε μπορεί να συζητηθεί στο φόρουμ? Ήταν σωστό αυτό που έγινε? ή έπρεπε να αποχωρήσει ο ψάλτης?
 

Dimitri

Δημήτρης Κουμπαρούλης, Administrator
Staff member
Η διάκριση πρέπει να υπάρχει και από τα μέλη. Εάν νομίζετε οτι κάτι είναι θέμα ψαλτικό και οτι θα οδηγήσει σε ωφέλιμη ψαλτική συζήτηση να το κάνετε. Εάν γνωρίζετε ή υποψιάζεστε οτι πρόκειται το θέμα να καταλήξει ή μάλλον ανήκει εξ ολοκλήρου σε μή ψαλτικά χωράφια, ανοίξτε το κάπου αλλού καλύτερα. Εάν έχετε απορία, ρωτήστε τους συντονιστές πρίν το ανοίξετε. Ευχαριστώ.
 
Status
Not open for further replies.
Top