Προσοχή λάθος στο τυπικό 28/10/2012

Arhontas_Artis

Νέο μέλος
http://www.ecclesia.gr/tipikon/2012/10.pdf ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΙΤΕ ΑΥΡΙΟ 28/10 ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ... ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ... ΛΙΓΟ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΣ.
 
Last edited by a moderator:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής

[Σημ. συντ.]
Κατ᾿ ἀρχάς ἀφαιρέθηκε ἀπρεπής ἔκφραση.
Ἐπίσης σύμφωνα μέ τούς κανόνες δέν γράφουμε κεφαλαῖα.

___________________
Σιγά τό φοβερό!
Γιά ἑσπερινό δέν λέω. Ὄρθρο δέν ψάλλεις;
Ὄχι μόνον τό ἀπολυτίκιο, ἀλλά ὅλα τά ἀναστάσιμα δέν εἶναι δ΄ ἤχου;
Μᾶς δείχνεις πού ἔχει ξαναγίνει τό φαινόμενο;
Ἀφηρημένοι δέν εἴμαστε...


 

Arhontas_Artis

Νέο μέλος
τελικά εσείς απαντήσατε για να διορθώσετε εμένα . ευχαριστώ πολύ. συγγνώμη αλλά δε κατάλαβα που θιχτήκατε. προς τί αυτή η αντίδραση; δε με πιστεύετε ότι έχει ξαναγίνει;

συγχωρέστε μου την έκφραση (αν και δεν ήταν υβριστική) αλλά τα επανειλημμένα λάθη και επιπλέον κάποιες "τυχαίες" επεμβάσεις βλέπε κατάργηση του Αγίου Ευγένιου Τραπεζούντας 21 Ιανουαρίου ανεβάζουν την ένταση (ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ )
 

Λάτρης Β.Μ.

Παράφωνος ερασιτέχνης!
Που είναι το λάθος, γιατί δεν το βρήκα;
Είμαι και λίγο κουρασμένος...

Α, οκ, το ''Τον συνάναρχον λόγον''.
 
Last edited by a moderator:

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
τελικά εσείς απαντήσατε για να διορθώσετε εμένα . ευχαριστώ πολύ. συγγνώμη αλλά δε κατάλαβα που θιχτήκατε. προς τί αυτή η αντίδραση; δε με πιστεύετε ότι έχει ξαναγίνει;

συγχωρέστε μου την έκφραση (αν και δεν ήταν υβριστική) αλλά τα επανειλημμένα λάθη
Κανένα ἔργο ἀνθρώπινο δέν εἶναι τέλειο. Ἀπό ᾿κεῖ καί πέρα ὑπάρχουν τά σοβαρά καί τά ἀσήμαντα. Ἡ Σύνοδος μεριμνᾶ.
Τά ὑπόλοιπα δέν γνωρίζω τί σκοπιμότητες ἐξυπηρετοῦν ἤ τί ἀπωθημένα βγάζουν...
Συγγνώμη...

και επιπλέον κάποιες "τυχαίες" επεμβάσεις βλέπε κατάργηση του Αγίου Ευγένιου Τραπεζούντας 21 Ιανουαρίου ανεβάζουν την ένταση (ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ )
Τό «ἀνέβασμα τῆς ἔντασης» δέν τό ἀντιμετωπίζει τό Ψ.
Τό ἄλλο ἀκατανόητο...
Πότε σέ Δίπτυχα ὑπῆρχε αὐτή ἡ ἀναγραφή;
Εὐνόητον ὅτι στούς τίτλους τῶν ἡμερῶν δέν ἀναγράφεται τό μηνολόγιο/συναξάριον τῆς ἡμέρας. Ὑπάρχει ἀπόφαση τῆς Συνόδου γιά τό ἁγιολόγιο τῶν ἀναγραφομένων στήν κάθε ἡμέρα.


 

Arhontas_Artis

Νέο μέλος

Πότε σέ Δίπτυχα ὑπῆρχε αὐτή ἡ ἀναγραφή;



Συμφωνούμε ότι λάθη γίνονται και είναι ανθρώπινα όπως και οι ψάλτες είναι άνθρωποι και καμιά φορά αφηρημένοι...

Επειδή βλέπω ότι δε το γνωρίζετε το θέμα θα σας παρακαλέσω πρώτα να ανατρέξετε στα Δίπτυχα προ του 2003 όπου η γιορτή του Άγιου Ευγένιου Τραπεζούντος αναγράφεται κανονικότατα στις 21 Ιανουαρίου. ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΤΟ 2005 μεχρι σήμερα;;;; (άνθρωποι είμαστε επαναλαμβάνω...)
 

π. Μάξιμος

Γενικός Συντονιστής
Επειδή βλέπω ότι δε το γνωρίζετε το θέμα θα σας παρακαλέσω πρώτα να ανατρέξετε στα Δίπτυχα προ του 2003 όπου η γιορτή του Άγιου Ευγένιου Τραπεζούντος αναγράφεται κανονικότατα στις 21 Ιανουαρίου. ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΤΟ 2004 ΚΑΙ ΤΟ 2005 μεχρι σήμερα;;;;
Μόλις ἀνέτρεξα. Ἀπό τό 2003 δέν ἀναγράφεται (δέν εἶχα φτάσει τόσο πίσω).
Δέν γνωρίζω. Γνωρίζω αὐτό πού ἔγραψα περί ἀποφάσεως γενικώτερης.

 

Arhontas_Artis

Νέο μέλος
Μόλις ἀνέτρεξα. Ἀπό τό 2003 δέν ἀναγράφεται (δέν εἶχα φτάσει τόσο πίσω).
Δέν γνωρίζω. Γνωρίζω αὐτό πού ἔγραψα περί ἀποφάσεως γενικώτερης.


εννοείτε ότι από το 2002 και πίσω αναγράφεται.

Να σας ενημερώσω λοιπόν ότι την περίοδο αυτή υπογράφτηκε η περίφημη συμφωνία γιωργάκη(ΓΑΠ) - Τζεμ (υπουργοί εξωτερικών Ελλάδας-Τουρκίας) που προέβλεπε για χάρη της ελληνοτουρκικής φιλίας την αλλαγή κάποιων σημείων στα βιβλία της Ιστορίας που θίγουν θέματα όπως πχ ή "γενοκτονία" οι "σφαγές" (βλέπε βιβλίο ΣΤ δημοτικού περί "συνωστισμού" την ίδια περίοδο) Άραγε το σύμφωνο αυτό έφτασε μέχρι και τα δίπτυχα της εκκλησίας μας καθώς ο Άγιος Ευγένιος Τραπεζούντας και ο μαρτυρικός του θάνατος ενοχλούσε κάποιους;;;...

Αυτά συνάδελφοι . καλή νύχτα καλό ξημέρωμα και καλή δύναμη για αύριο .
 
Last edited:

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
εννοείτε ότι από το 2002 και πίσω αναγράφεται.
Να σας ενημερώσω λοιπόν ότι την περίοδο αυτή υπογράφτηκε η περίφημη συμφωνία γιωργάκη(ΓΑΠ) - Τζεμ (υπουργοί εξωτερικών Ελλάδας-Τουρκίας) που προέβλεπε για χάρη της ελληνοτουρκικής φιλίας την αλλαγή κάποιων σημείων στα βιβλία της Ιστορίας που θίγουν θέματα όπως πχ ή "γενοκτονία" οι "σφαγές" (βλέπε βιβλίο ΣΤ δημοτικού περί "συνωστισμού" την ίδια περίοδο) Προφανώς το σύμφωνο αυτό έφτασε μέχρι και τα δίπτυχα της εκκλησίας μας καθώς ο Άγιος Ευγένιος Τραπεζούντας και ο μαρτυρικός του θάνατος ενοχλούσε κάποιους...
Αυτά συνάδελφοι . καλή νύχτα καλό ξημέρωμα και καλή δύναμη για αύριο .
Διαφωνώ με όλη την οπτική που αντιμετωπίζετε το θέμα. Τα πρώτα περί των πρώην υπουργών εξωτερικών κινούνται στην σφαίρα της φαντασίας. Το εορτολόγιο και τα λειτουργικά βιβλία δεν αλλάζουν από ημέρα σε ημέρα. Τα ΔΙΠΤΥΧΑ ερμηνεύουν το ΤΜΕ και συντάσσονται με βάση τα εν χρήση λειτουργικά βιβλία. Οι μνήμες των άλλων Αγίων προβλέπονται με μόνο μια αναφορά σε αυτούς και στις τυχόν φυλλάδες. Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Αν ήταν έτσι όπως τα λέτε θα είχε παρασιωπηθεί και η εορτή των Εθνομαρτύρων στην Κυριακή προ της Υψώσεως μεταξύ των οποίων και ο εθνομάρτυς Χρυσόστομος. Πράγμα όμως που δεν συμβαίνει.
 

Arhontas_Artis

Νέο μέλος
Διαφωνώ με όλη την οπτική που αντιμετωπίζετε το θέμα. Τα πρώτα περί των πρώην υπουργών εξωτερικών κινούνται στην σφαίρα της φαντασίας. Το εορτολόγιο και τα λειτουργικά βιβλία δεν αλλάζουν από ημέρα σε ημέρα. Τα ΔΙΠΤΥΧΑ ερμηνεύουν το ΤΜΕ και συντάσσονται με βάση τα εν χρήση λειτουργικά βιβλία. Οι μνήμες των άλλων Αγίων προβλέπονται με μόνο μια αναφορά σε αυτούς και στις τυχόν φυλλάδες. Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Αν ήταν έτσι όπως τα λέτε θα είχε παρασιωπηθεί και η εορτή των Εθνομαρτύρων στην Κυριακή προ της Υψώσεως μεταξύ των οποίων και ο εθνομάρτυς Χρυσόστομος. Πράγμα όμως που δεν συμβαίνει.
Χμμ.. απλές συμπτώσεις λοιπόν. εύχομαι να έχεις δίκιο και καληνύχτα..
 

Arhontas_Artis

Νέο μέλος
Διαφωνώ με όλη την οπτική που αντιμετωπίζετε το θέμα. Τα πρώτα περί των πρώην υπουργών εξωτερικών κινούνται στην σφαίρα της φαντασίας.
όσο για αυτό δεν είναι της φαντασίας μου στις 27 Ιουνίου 2001 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Ελληνικής Κυβέρνησης αριθμός φύλλου 145 http://www.noitikiantistasis.com/wordpress/?p=583

τώρα για τον Άγιο Ευγένιο Τραπεζούντας;... σύμπτωση; (ημερομηνίες, διαγραφής από τα Δίπτυχα , φονευθείς από τους Τούρκους, ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑ-ΤRABZON, κρυπτοχριστιανοί στην Τουρκία, Ποντιακό ζήτημα κλπ κλπ..)

Και στο κάτω κάτω ας μας απαντήσουν τί άλλαξε και τόσα χρόνια ήταν Άγιος και ξαφνικά το 2003 σταμάτησε;;; ντροπή αυτό έχω μόνο να πω...
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Διαφωνώ με όλη την οπτική που αντιμετωπίζετε το θέμα. Τα πρώτα περί των πρώην υπουργών εξωτερικών κινούνται στην σφαίρα της φαντασίας.
Συμφωνώ ότι δεν χρειάζονται εικασίες (συνοδευόμενες μάλιστα από το "Προφανώς"), ούτε θεωρίες συνωμοσίας (άλλωστε, απ' ό,τι ξέρω δεν έζησε επί Τουκοκρατίας ο άγιος, ούτε έχει κάποια σχέση με τους Τούρκους). Αλίμονο αν η εκκλησία επηρεαζόταν από τις γεωπολιτικές ισορροπίες. Και μόνο ως σκέψη προκαλεί αποστροφή.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν αξίζει τον κόπο να απευθυνθεί μια ερώτηση στους αρμοδίους, ώστε σε περίπτωση που έχει γίνει κάποιο λάθος, να μη διαιωνίζεται.
Τα ΔΙΠΤΥΧΑ ερμηνεύουν το ΤΜΕ και συντάσσονται με βάση τα εν χρήση λειτουργικά βιβλία. Οι μνήμες των άλλων Αγίων προβλέπονται με μόνο μια αναφορά σε αυτούς και στις τυχόν φυλλάδες. Δεν μπορεί να γίνει αλλιώς.

Σωστά. Γιατί παλιά υπήρχε όμως; Αν δεν πρόκειται περί λάθους, ας ξέρουμε περί τίνος πρόκειται, για να μη σκανδαλίζονται χωρίς λόγο συνειδήσεις, όπως του αδελφού μας εδώ.

ΥΓ Επειδή τυχαίνει να συνδέομαι με την ενορία του αγίου Νικολάου Καλλιθέας, εκεί υπάρχει λείψανο του αγίου και η μνήμη του τιμάται με λαμπρότητα κάθε 21 Ιανουαρίου.
 
Last edited:

axilleas22

π. Θεοφάνης Ιωαννίδης
http://www.ecclesia.gr/tipikon/2012/10.pdf ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΔΕΙΤΕ ΑΥΡΙΟ 28/10 ΣΤΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΙΚΙΑ... ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ... ΛΙΓΟ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΑΣ.
Δεν έχετε άδικο Arhontas_Artis
Λίγο αφηρημένος να είναι ο καθένας θα την πατήσει όποιος και να είναι!
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Αν είναι κανείς αφηρημένοσ, μπορει να κάνει λάθος και σε όσα σωστά διαβάζει. Μου έχει τύχει. Στην ιστοσελίδα της "Συμβολής" είναι διορθωμένο. Στη δική μου περίπτωση όσο αφηρημένος και να είμαι, δεν μπορώ να κάνω λάθος. Το ψέλνουν βλέπετε οι ιερείς από το ιερό.:) Μάλλον πρέπει να τους το επισημάνω.
 
Last edited:

geozis

Μέλος
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο πάντως,(..με όλο το σεβασμό π. Μάξιμε) τα δίπτυχα έχουν αρκετά λάθη.. Αυτό είναι ανθρώπινο βέβαια και πολύ λογικό! Αυτό που ενοχλεί περισσότερο πιστεύω δεν είναι τα εκ παραδρομής ή τα τυπογραφικά λάθη (που γίνονται άθελα εννοείται ..) αλλα αυτές οι εσκεμένες παραλήψεις που γίνονται χάριν συντομίας και οικονομίας χώρου πιστεύω, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να δουλέψει η σκέψη του ψάλτη εκείνη την ώρα και να καταλάβει απ' τα συμφραζόμενα τι πρέπει να πεί..
Παράδειγμα, σήμερα λέει το τυπικό :" Αντίφωνα "
Ποιά αντίφωνα; Εννοείται της Κυριακής, γιατί αφου δε βλέπεις κάτι άλλο γραμμένο θα πεις αυτά..
Έλα όμως που κοιτώντας παρακάτω επισημαίνει: (εἰς τὸ β΄ μετ᾿ ἐφυμνίου «Σῶσον ἡμᾶς... ὁ ἀναστάς»). Εαν θα λέγαμε της Κυριακής τα αντίφωνα βέβαια, δεν θα υπήρχε λόγος να επισημανθεί αυτό έτσι; Άρα σήμερα θα πρέπει να πούμε της Εορτής τα αντίφωνα!
Πιστεύω οτι δεν θα ήταν ούτε κόπος ούτε θέμα χώρου να γραφτεί μια λέξη παραπάνω "Τα αντίφωνα της εορτής" και θα ήταν μια χαρά όλα και πιο εύκολα.
Τώρα ο αφηρημένος θα κάνει λάθος και σε όσα σωστά διαβάζει όπως προαναφέρθηκε, αλλα αυτό δεν είναι δικαολογία ωστε να μην είναι το τυπικό σωστά γραμμένο για τους....συγκεντρωμένους που δεν φταίνε σε τίποτα...:p:p
 
Last edited:

Arhontas_Artis

Νέο μέλος
Για να πούμε και του στραβού το δίκιο πάντως,(..με όλο το σεβασμό π. Μάξιμε) τα δίπτυχα έχουν αρκετά λάθη.. Αυτό είναι ανθρώπινο βέβαια και πολύ λογικό! Αυτό που ενοχλεί περισσότερο πιστεύω δεν είναι τα εκ παραδρομής ή τα τυπογραφικά λάθη (που γίνονται άθελα εννοείται ..) αλλα αυτές οι εσκεμένες παραλήψεις που γίνονται χάριν συντομίας και οικονομίας χώρου πιστεύω, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να δουλέψει η σκέψη του ψάλτη εκείνη την ώρα και να καταλάβει απ' τα συμφραζόμενα τι πρέπει να πεί..
Παράδειγμα, σήμερα λέει το τυπικό :" Αντίφωνα "
Ποιά αντίφωνα; Εννοείται της Κυριακής, γιατί αφου δε βλέπεις κάτι άλλο γραμμένο θα πεις αυτά..
Έλα όμως που κοιτώντας παρακάτω επισημαίνει: (εἰς τὸ β΄ μετ᾿ ἐφυμνίου «Σῶσον ἡμᾶς... ὁ ἀναστάς»). Εαν θα λέγαμε της Κυριακής τα αντίφωνα βέβαια, δεν θα υπήρχε λόγος να επισημανθεί αυτό έτσι; Άρα σήμερα θα πρέπει να πούμε της Εορτής τα αντίφωνα!
Πιστεύω οτι δεν θα ήταν ούτε κόπος ούτε θέμα χώρου να γραφτεί μια λέξη παραπάνω "Τα αντίφωνα της εορτής" και θα ήταν μια χαρά όλα και πιο εύκολα.
Τώρα ο αφηρημένος θα κάνει λάθος και σε όσα σωστά διαβάζει όπως προαναφέρθηκε, αλλα αυτό δεν είναι δικαολογία ωστε να μην είναι το τυπικό σωστά γραμμένο για τους....συγκεντρωμένους που δεν φταίνε σε τίποτα...:p:p

Πέστα βρε παιδάκι μου . ένα ποστ άνοιξα και βγήκαν να με φάνε. Έτσι όπως τα λες είναι. μια λεξούλα! Απεναντίας μου έχουν γράψει το βίο όλων των Δεσποτάδων σε ένα βιβλίο που για μένα είναι εργαλείο για να κινηθώ στο ψαλτήρι :(
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Ασχολούμαι πάνω από 10 χρόνια με σύνταξη-επιμέλεια λεξικών και γνωρίζω πόσο μεγάλη ευθύνη είναι να απευθύνεσαι σε χιλιάδες κόσμου που θα στηριχθούν στη δική σου πληροφορία. Αλλά γνωρίζω και πόσο δύσκολο είναι να αποφύγεις το λάθος μιλώντας για τεράστια βιβλία με πολύ πυκνή πληροφορία. Δεν είναι αφήγηση ιστορίας αυτά, ούτε περιγραφή. Κωδικοποίηση είναι.

Ειδικά εδώ μιλάμε για ένα πολύ ιδιαίτερο βιβλίο:
α) κάθε λέξη είναι μια πληροφορία
β) κάθε χρόνο επανεκδίδεται
γ) πρέπει να είναι έτοιμο εντός αυστηρά καθορισμένων χρονοδιογραμμάτων
δ) εξ αντικειμένου απαιτεί ειδικά γνώση και δεν μπορούν να εργαστούν στη σύνταξή του πολλοί άνθρωποι​

Νομίζω πως μιλάμε ώρες-ώρες για αυτό λες και οφείλει να είναι έργο υπερανθρώπων. Κατά τη γνώμη μου, για το είδος του βιβλίου που περιέγραψα παραπάνω έχει πολύ λίγα λάθη -εννοώ παροράματα / αβλεπτήματα- απλώς εμείς τα τονίζουμε υπερβολικά και δημιουργούμε ολόκληρα θέματα κατά την προσφιλή συνήθεια, που μας επιβάλλει η περιρρέουσα μιζέρια, να μας τραβάει την προσοχή μόνο το αρνητικό και καθόλου το θετικό.

Ας είμαστε πιο επιεικείς, γιατί έτσι επιφορτίζουμε με πολύ άγχος τους συντάκτες κι αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερη αιτία λαθών.

Και μην πει κάποιος ότι "παλιά δεν υπήρχαν λάθη". Απλώς παλιά δεν υπήρχαν και φόρουμ ψαλτών να τα σχολιάζουν και έτσι περνούσαν απαρατήρητα. Αλλά ούτε ενημερώνοντας για το ποια είναι, όπως τώρα.

Για μένα τα πράγματα είναι απλά: είναι πολύ λογικό να υπάρχει κάπου λάθος. Αντί όλων αυτών των ατέρμονων συζητήσεων ας δημιουργηθεί ένας ευέλικτος μηχανισμός έγκαιρης διαδικτυακής ή έντυπης (μέσω των ενοριών) ενημέρωσης για τυχόν παροράματα. Αυτό θα ήταν αξιόλογο. Θα μπορούσε να υπάρχει και ειδική ενότητα στο φόρουμ. Γιατί όχι; Αυτό θα μπορούσε να είναι τρόπος να εντοπίζουμε κι εμείς πιθανά λάθη και να ενημερώνουμε τους υπεύθυνους ή να ρωτάμε. (Το παράδειγμα της 21ης Ιανουαρίου π.χ. που τέθηκε παραπάνω, είναι κάτι τέτοιο).

"Ωραία όλα αυτά" θα μου πείτε. "Και ο ψάλτης του χωριού που δεν έχει πρόσβαση σε ενημέρωση;".
Ε, σε αυτόν ελπίζω ο Θεός να μη θεωρήσει θανάσιμο αμάρτημα ένα λάθος απολυτίκιο.
 
Last edited:

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Το παραπάνω (αποσυρθέν πλέον) ευχαριστήριο αναφέρεται σε αυτό το άσχετο με το θέμα απόσπασμα, όπως κι αν γράφεται τέλος πάντων:
Απεναντίας μου έχουν γράψει το βίο όλων των Δεσποτάδων σε ένα βιβλίο που για μένα είναι εργαλείο για να κινηθώ στο ψαλτήρι :(
 
Last edited:

Arhontas_Artis

Νέο μέλος
Το παραπάνω ευχαριστήριο αναφέρεται σε αυτό το άσχετο με το θέμα απόσπασμα, όπως κι αν γράφεται τέλος πάντων:
????? :eek: το είδαμε και αυτό. πρώτη φορά το βλέπω αυτό σε φόρουμ. τραγικοί.

ο καθένας εδώ μέσα πιάνεται από τις λέξεις αντί να ασχοληθεί με την ουσία του προβλήματος. ΚΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΨΑΛΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΝΤΙΦΩΝΑ ΤΗΣ ΕΟΡΤΗΣ εξ αιτίας μιας λέξεως που παραλήφθηκε χάριν κωδικοποίησης; (το ακούσαμε και αυτό)

και που το βλέπεις το άσχετο δηλαδή; όταν για οικονομία χώρου παραλείπουν στίχους γράφοντας τους μισούς ενώ ταυτοχρόνως γράφουν κατεβατά με το βίο των Δεσποτάδων στο βιβλίο-εργαλείο για το ψαλτήρι μου. αυτό είπα. δεν είπα για το πώς ψέλνει (?) ο Λυκούργος Αγγελόπουλος :confused: αυτό θα ήταν άσχετο με το θέμα ναι lol
 
E

emakris

Guest
Το τυπικό το μελετάμε από την παραμονή, ώστε να εντοπίσουμε τα όποια προβλήματα ή ιδιαιτερότητες και να μη χρειάζεται την ώρα της ακολουθίας να ανοιγοκλείνουμε Δίπτυχα (σηκώνοντας το βάρος όλων των προαναφερθέντων... βίων :D), παρά μόνο προς υπενθύμισιν κάποιας λεπτομέρειας που δεν συγκρατήσαμε. (Προϊούσης της ηλικίας, βέβαια, αυτό συμβαίνει όλο και συχνότερα...). Σε κάθε περίπτωση, η προετοιμασία πριν την ακολουθία είναι εκ των ων ουκ άνευ.
 
Last edited:
Top