Παρακαλῶ πολύ νά προσέχουμε τί γράφουμε, ἐκτός ἄν γράφουμε γιά νά γράφουμε, χωρίς καμμιά ὑπευθυνότητα, νά λέμε λόγια «τοῦ ἀέρα», νά δημιουργοῦμε ἐσφαλμένες ἐντυπώσεις καί ἐμπλοκές καί νά κατηγοροῦμε κάτι, πού τελικά αὐτό μπορεῖ νά ἔχει καί ἄλλες ἐπιπτώσεις.Θωμάς;61024 said:Ποιο δοξαστικό θα ψάλλουμε την Κυριακή 17 Ιανουαρίου μνήμη του Αγίου Αντωνίου του Μεγ.
Με τα τυπικά που κυκλοφορούν γίνετε ένα μπάχαλο…
Το ημερολόγιο της εκκλησίας αναφέρει το Εωθινό .
Τα υπόλοιπα (Μικρό τυπικό…κ.λ.π) του Αγίου…
Παρακαλῶ πολύ νά προσέχουμε τί γράφουμε,
Αὐτή εἶναι μιά κακή διαπίστωση «γενική», πού κυκλοφορεῖ εὐρέως καί ἀποπροσανατολίζει.Θωμάς;61070 said:Παρόλα αυτά μια γενική διαπίστωση…τα τυπικά που κυκλοφορούν διαφέρουν πολύ μεταξύ τους…
Ἰσχύουν οἱ προηγούμενες παραθέσεις. Ἄν τηρεῖται τό ΤΑΣ ἀπό κάποια ἰδιωτικά, σ᾿ αὐτό δέν εὐθύνονται οἱ Σύνοδοι τῶν Ἐκκλησιῶν ΚΠόλεως καί Ἑλλάδος. Πρέπει νά κρίνουμε τί ἀγοράζουμε καί εὐθύνονται οἱ προεστῶτες γιά τό τί λένε στούς Ναούς.Θωμάς;61070 said:Παράδειγμα, την Κυριακή 10 Ιανουαρίου το τυπικό του Παναγόπουλου προέβλεπε 3 κανόνες (αναστάσιμος της εορτής και του Αγίου Γρηγορίου επισκόπου Νύσσης) Επίσης στα Εξαποστειλάρια εκτός του θ΄ Αναστασ, και της εορτής του παναγόπουλου προέβλεπε και του Αγίου
Ὡραία διαπίστωση...Θωμάς;61070 said:και πολλα άλλα....
π. Μάξιμος;61064 said:
Συνεπῶς, χωρίς νά παραβλέπουμε καί τήν συμφωνοῦσα μέ τό Ἑωθινό θεωρητική μελέτη τοῦ μακαριστοῦ π. Γ. Ῥήγα, πού ἔδειξε ὁ Χρῖστος καί πού βασίζεται στό ΤΑΣ (γνωρίζοντας καί τό ΤΜΕ), τό ΤΜΕ σαφῶς προβλέπει τό Ἑωθινόν Δοξαστικόν.
[/SIZE]
Πιθανόν σέ Μονές. Εἶναι πρόβλεψη τοῦ ΤΑΣ, ἡ ὁποία ἔχει ἀναφερθεῖ κάπου στό Ψαλτολόγιον.Ομως του Ρηγα προβλέπει το ιδιομελον "ουρανοδρομω επιβας" (που ψαλλεται ως δοξαστικο αν τυχει καθημερινη) να ψαλλεται ως 8ο στιχηρο.
Και ακολουθει το εωθινο ως δοξαστικο
Τηρειται καπου αυτη η τάξη;
Εὐχαριστῶ· νά βγῶ καί ἔνοχος τώρα...στην αβλεψία σας…
Αὐτά, γιά νά μήν δημιουργεῖται σύγχυση, σέ σχέση καί μέ ἄλλες κατ᾿ ἔτος ἐκδόσεις, βοηθητικές τῶν καθ᾿ ἡμέραν ἀκολουθιῶν, πού σέ κάποιους φαντάζουν ὅτι εἶναι «τῆς Ἐκκλησίας», ἔτσι ἀόριστα καί ἀφηρημένα, ἤ αὐτοδιαφημιζόμεναι προαναγγέλουν ὅτι συντάσσονται βάσει τοῦ ΤΥΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (ΤΜΕ).
Αὐτά, γιά νά μήν δημιουργεῖται σύγχυση, σέ σχέση καί μέ ἄλλες κατ᾿ ἔτος ἐκδόσεις, βοηθητικές τῶν καθ᾿ ἡμέραν ἀκολουθιῶν, πού σέ κάποιους φαντάζουν ὅτι εἶναι «τῆς Ἐκκλησίας», ἔτσι ἀόριστα καί ἀφηρημένα, ἤ αὐτοδιαφημιζόμεναι προαναγγέλουν ὅτι συντάσσονται βάσει τοῦ ΤΥΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ (ΤΜΕ).