P
PANROUST
Guest
Στην συμπρωτεύουσα δεν ξέρω αν παίζει περισσότερο χρήμα και ποιος τα παίρνει και για πιο λόγο,όμως εδώ στην Αθήνα αυτήν την εποχή όπου δεν υπάρχουν δουλειές,έχουμε πρόβλημα εύρεση αναλογίου.Ο καθένας δηλώνει ψάλτης επειδή έχει μάθει ένα Κύριε ελέησον και ένα αμήν για να πάει να βρει ''δουλειά" στο αναλόγιο.Να γιατί πρέπει να περνάει ο ψάλτης εδώ και από την επιτροπή ακροάσεως...Ορθόν. Για να εμπλέκονται δε τόσοι παράγοντες στις εν λόγω διαδικασίες, φαίνεται ότι στη συμπρωτεύουσα "παίζει" περισσότερο χρήμα... Αλλοιώς δεν εξηγείται...
Πάρα μα πάρα πολλά άτομα έρχονται στο Σύλλογο για να ζητήσουν αναλόγιο.Ο Σύλλογος από την μία δεν γνωρίζει ποιο αναλόγιο (δηλ. έχουνε γραμμένο τον Σύλλογο η εκκλησία)είναι κενό και από την άλλη (όσο και αν φανεί κάπως σε κάποιους δυστυχώς έτσι είναι),δεν μπορεί να βοηθήσει όλους τους ψάλτες.Γιατί πρώτον δεν υπάρχουν θέσεις για να ικανοποιήσει όλους τους ψάλτες και δεύτερον θα κοιτάξει πρώτα τα μέλη του,αυτοί που είναι ενεργοί και όποτε τους φώναξε ο Σύλλογος ανταποκρίθηκαν.Αυτόματα αυτά τα μέλη έχουν το δικαίωμα της προτεραιότητας και μετά όλοι οι άλλοι.
Δεν ξέρω τη γίνεται επάνω στην Θεσσαλονίκη και όλα αυτά μου φαίνονται λίγο παράξενα.Και όποιος έχει πρόβλημα με τον Σύλλογο του δεν είναι λύση εδώ για να ξεσπάσει...
Κύριε mazdazianzinos!
Λοιπόν επειδή είστε κάπου χαμένος και δεν γνωρίζεται και δεν θέλατε να πάτε πρώτα να ρωτήσετε για να μάθετε θα σας πω τι λέει το καταστατικό των Συλλόγων με απλά και λίγα λόγια.Θεωρείς ότι ο Πρόεδρος της Επιτροπής είναι άγνωστος με το Σύλλογο; Και ποιος του απαγορεύει να είναι ακόμη και μέλος του Συλλόγου; Πολλοί ιερείς οι οποίοι προηγουμένως ήταν ψάλτες, μπορούν να αποτελούν μέλη ενός συλλόγου και ως τέτοιοι μπορεί να αποστέλονται ως "σχετικοί" από τη Μητρόπολη. Αυτή η "καμμία σχέση" που αναφέρεις δημιουργεί την εντύπωση, ότι θα συναντηθούν για πρώτη φορά στην επιλογή κάποιου ψάλτη, ενώ προηγουμένως δε γνωρίζονται... Ξεχνάς ότι η κάθε Μητρόπολη είναι ένα μικρό χωριό, με ό,τι συνεπάγεται αυτό! Και ξεχνάτε πως η κάθε Μητρόπολη είναι υποχρεωμένη να τα έχει καλά με το Σύλλογο, όπως και ο κάθε Σύλλογος με τη Μητρόπολή του, διότι απλούστατα χρειάζονται ο ένας τον άλλον...!
Πρώτα στον Σύλλογο,δεν είναι υποχρεωμένο να υπάρχει μία Μητρόπολη στην επίβλεψή του.Π.χ.ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος...όπου έχει έδρα την Αθήνα δεν έχει μία μητρόπολη στην επίβλεψη του δηλ. μόνο την Αρχιεπισκοπή Αθηνών.Ο Σύνδεσμος έχει δικαιοδοσία σε όλη την Αττική.Πόσες μητροπόλεις έχει ο νομός Αττική;
Ναι...αν είναι η μητρόπολη είναι μικρό χωριό και ο Σύλλογος έχει μία μητρόπολη,,τότες συμφωνώ γιατί έχουν συμφέρον και οι δύο.Και η μητρόπολη να κάνει την δουλεία της και ο Σύλλογος να μην αφήσει τα μέλη του χωρίς αναλόγιο.Που είναι το κακό;
Στην περίπτωση στην Αττική επειδή το χωριό είναι ΜΕΓΑΛΟ,οι μητροπόλεις κάνουν ότι θέλουν και τον Σύνδεσμο τον έχουνε να μην πω τι...Γιατί;Επειδή είναι μεγάλο το χωριό και δόξα το Θεό από ψάλτες έχουμε μπόλικους από όλες τις κατηγορίες,και οι μητροπόλεις μπορούν εύκολα να βρουν κάποιο ψάλτη και όπως τον θέλουν.Άρα τον Σύνδεσμου εδώ δεν τον έχουνε ανάγκη.Μόνο ο Σύνδεσμος έχει την ανάγκη των μητροπόλεων για να ικανοποιήσει τα μέλη του.
Πολλοί ιερείς οι οποίοι προηγουμένως ήταν ψάλτες και ήταν μέλη των Συλλόγων,απλώς τώρα (όπως λέει το καταστατικό)δεν μπορούν να είναι ενεργά μέλη.Γιατί;Γιατί απλώς παύουν αυτόματα να είναι ψάλτες και δεν έχουνε το δικαίωμα του εκλέγειν και του εκλέγεστε σε κάθε Σύλλογο.Μόνο αρωγά μέλη αν θελήσουν.Όπως και ο ψάλτης για να γίνει ενεργός μέλος ενός Συλλόγου πρέπει να κατέχει το ''άθλημα'',να έχει αναλόγιο ή αν δεν έχει πρέπει να έχει προϋπηρεσία σε αναλόγιο και η έδρα του όπου μένει να είναι μέσα στα διοικητικά όρια του Συλλόγου του.
Και επειδή γνωρίζονται,νομίζετε ότι ο ιερέας σε αυτήν την περίπτωση θα είναι με το μέρος του Συλλόγου;;;Μήπως θέλετε να σας πω το τι γίνεται εδώ στην Αθήνα όταν περνάνε από επιτροπή ακροάσεως οι ιεροψάλτες με πιο μέρος είναι..;Απλώς ο πρόεδρος της επιτροπής δεν θέλει να είναι κακός με τους υποψήφιους...
Last edited: