Για την κοινή ορολογία θα συμφωνήσω. Αλλά ακόμα κι ο Χρύσανθος διαφοροποιείται από τους παλαιότερούς του όσον αφορά την ονοματοδοσία. Αν η μουσική μας και η ονοματοδοσία των ήχων ξεκινά από τον Χρύσανθο, ΟΚ.
Αλλά δεν ξεκινά από τον Χρύσανθο... Αυτό δεν πρέπει να το κοιτάξουμε;
Οι παλαιοί τον α ήχο εκ του κε τον ονόμαζαν Δώριο, έξω κλπ.
Δεν το γνώριζε ο Χρύσανθος και να τον συμπλήρωσε ο Καράς;
Φυσικά και διαφοροποιείται ο Χρύσανθος από τους παλαιοτέρους και όλοι αυτοί που συνυπογράφουν τα του Χρυσάνθου και της επιτροπής.
Η κάθε σχολή μπορεί να διδάσκει ότι θέλει αλλά για να συνεννοηθούμε θα πρέπει να έχουμε κοινό θεωρητικό.
Κι εγώ διδάχτηκα διαστήματα Χρυσάνθου και όχι της επιτροπής.
Δεν θα ορίσω εγώ ποιο είναι σωστό ή λάθος γιατί είναι ανούσιο και άχρηστο.
Το χρήσιμο είναι να μιλούμε την ίδια γλώσσα.
Πρέπει να μιλώ σύμφωνα με την επιτροπή έστω κι αν το δικό μου θεωρητικό διαφέρει γιατί διαφορετικά οδηγούμαστε σε βαβέλ .
Δηλ. κρατώντας ο καθένας το δικό του θεωρητικό παραμάσχαλα πασχίζει να το παίξει επιστήμων σε κάποιο φόρουμ, λέγοντας, εσω , έξω, τρομικόν, τροπικόν κλπ.
Εάν ζούσε ο Χρύσανθος τι θα έλεγε;
Σας βγάζω το καπέλο και ευτυχώς που με διορθώσατε;
Αφού ο Χρύσανθος , η επιτροπή, ο Φωκαέας κ.α. δεν το είπαν "εξω"(αποδώ) τι πασχίζουν μερικοί να δείξουν;
Οτι είναι ανώτεροι του Χρυσάνθου, του Κηλτζανίδη, του Φωκαέως, του Πρίγγου κλπ;
Η ψαλτική τέχνη είναι ψάλσιμο και μόνο ψάλσιμο.